KPT Rail jezdil po české železnici s vozidlem, které na trať nesmělo. Odstaví ho
Motorový vůz 811. Foto: FB KPT Rail
Dopravce může podle zákona dostat pokutu až 10 milionů korun za jízdu s neschváleným vozidlem.
Dopravce může podle zákona dostat pokutu až 10 milionů korun za jízdu s neschváleným vozidlem.
Po Táboře běhá klokan, prý utekl z Chotovin. Nejspíše se bude jednat o KPT Kangaroo 😀
Jak naložili s klokanem, nevím, ale vepřín snad vyprodali – prase deponované ve Slapech údajně změnilo vlastníka.
Na základě dotazu deníku ZDOPRAVY.cz, konretně redaktora, pana Sůry vydáváme toto prohlášení, ve kterém vysvětlujeme okolnosti nevydání průkazu způsobilosti drážního vozidla 95 56 7 811 021-9.
Velmi pikantní informací by bylo vědět, který fanoušek KPT Railu panu redaktorovi poradil tento dotaz položit… 🙂
Bylo jich více. Fanklub pana Kuglera je čím dál početnější.
Každý kdo dělá na dráze technické věci ví že každé zařízení musí mít průkaz způsobilosti a revizí. Pokud to neví náma tam co dělat! Ještě bych pochopil když by papíry prošli on čas letí, ale u nové nasazeného stroje to je divne nebo úmyslne
A teď si lidi představte, že toto má školicí středisko. Bizár …
Opomněl jo? To jsou ti podnikatýlci.
Vagon byl na poměry ČD velice luxusní.
To je hřích největší. Jakmile se zjistilo, že je to „mravec“, vzali na to biolit….
Prý opomněl, prostě se na to vy…. a myslel, že to projde.
Je zajímavé jak někteří lidé soudí, aniž by věděli něco bližšího. Klasický a nejjednodušší přístup, že?
Nicméně je to dobré připomenutí něčeho co se musí zrušit, především u nových vozidel , jak tady rozebral PŠ. Schopnost dráhy se dusit sama je opravdu neskutečná.
Jenže dráha si to zjednodušit nechce. Ona to chce zesložitit ostatním.
Staví se na administrativních zbytečnostech, které před 30 lety neexistovaly a železnice – světě div se – fungovala … když jsme u toho, necháváte si v domácnosti ve stanovených lhůtách dobrovolně provádět revizi elektrických spotřebičů a elektrické sítě odpovědným revizním technikem, necháváte si – provádět revizi plynových zařízení, pokud máte v domácnosti plyn …nebo se na to vy…. a myslíte, že až vyhoříte, tak vám to u pojišťovny projde ?
Ale revize je potřebná.
Tohle je jako kdybyste si musel(!!!) v laborce nechat přezkoušet kotel nebo cokoliv si kupujete, i když už to papíry má a v jiné zemi to můžete použít rovnou.
Takže zrušit. Je to blbost prostě.
Nešlo by udělat oficiální dotaz na ministra / žádost o prošetření ohledně těch TBZ? Jako trafika je to pro koho, když se všude kňučí jak „nejsou lidi“, na nic?
Nejenom kvůli absurdnímu šukafonu na opuštěné lokálce, ale obecně je to zvrácené…
Jako vážně? Chápete, že to vozidlo veze lidi? Svým pohybem ovlivňuje zabezpečovací zařízení a to zase ovlivňuje životy jiných lidí? Toto je komentář hodný naprostého nevzdělance a podle iniciálů je jasné asi kterého :-/
Jestli si myslel, že mu tohle projde, tak je hodně naivní. Pokuta je v tomto případě na místě.
Obzvlášť když se u nás ujal princip glasnosti – kdo něco ví, tak to hned „naglásí“.
Špína na KPT rail kvůli žalobě na SŽ?
Jakože SŽ jim to potichu trpěla? Tak jste to měl na mysli ? Vy víte i o jiných vozidlech bez papírů na kolejích SŽ ?
Oni chtěli KPT diskreditovat kvůli výhružkám žalob, tak teď jim to dají protiútokem. Samozřejmě, největší dopravci také nemají komplet všechna lejstra, to SŽ neřeší, ani neprovádí pravidelné kontroly.
To ani SŽ není se zákona povinna. Zákon 266/1994 Sb. jasně říká že povinností DOPRAVCE je provozovat drážní vozidla s platným průkazem způsobilosti a v technickém stavu odpovidajicimu schválení.
Není trochu smutné, že něco takovýho jako slovenská řada 811 vůbec ještě principiálně jde schválit pro provoz jinak než na nějakou šílenou historickou výjimu?
neni. melo by snad?
Aká konkrétna konštrukčná či prevádzková vlastnosť tohto motorového vozňa by mala brániť jeho principiálnemu schváleniu pre bežnú prevádzku?
Tragédiou je skôr to, že na trať smú rôzne Regiošuky, Šukmausy, Bagešuky, Mravcošuky. Všetky do jedného rozpáliť autogénom. Pre istotu nenechať ani historičák, lebo by mohol výjsť na trať. Preventívne rozpáliť aj vrchárske verzie. To vozidlo NIKDY nemalo vzniknúť. Hnus, kostitras, plevel, spotený plech, sračka zasraná. No a šup šup mínuskovať. 🙂
Když už vzniklo, tak zrovna na trati Týn nad Vltavou – Číčenice je nejmenší společenská nebezpečnost jeho působení 🙂
Problém spočíva v tom, že to vôbec vzniklo.
V každom normálnom štáte by skonštruovanie, vyrobenie a schválenie takého príšerného koľajového vehiklu napĺňalu skutkovú podstatu trestného činu všeobecného verejného ohrozenia zdravia a mejetku ľudí.
A proč? Vždyť motorový vůz řady 810 byl záchranou osobní dopravy na mnoha tratích v CZ a SK (zdaleka nejen regionálních) a řada 811 SK byla jejím přímým a velmi kvalitním pokračovatelem v devadesátých letech.
Desiro jsem na Czech Raildays přivezl až v roce 2005 🙂
A Bzmot tratí maďarských!
Petře, pán je patrně duševně nemocný, stižený patologickou nenávistí k „rodině 81X“.
o to víc musí oplývat láskou k Regině…
Ale 814 a 814.2 rozhodně vzniknout neměly.
Měly se rovnou koupit 840/841…
Posuzujte prosím M152/ 810 v kontextu doby vzniku a ne dnešní optikou. Pokud bych chtěl být jedovatý, tak by som sa vás spýtal, prečo výrobok ŽOS Zvolen volajú „Dunihlav“,hoci vznikol za neporovnatelne lepších podmienok oproti štátom reguovanej ekonomike v roku 1973.
V kontextu dnešní doby už tady nemá dávno co dělat.
Podle vaší logiky by v kontextu dnešní doby neměla existovat řada 122, 123, 15X ČD, 350 ZSSK, což jsou vozidla generačně stejně „stará“ a starší než 810 …
No…nebylo by to úplně od věci…u těch 122 a 123…
Váš příspěvek je, prosím, v jakém jazyce? V babišštině?
Ne, pouze jsem přešel do komunikačního jazyka pana Dopravopata, abych mu napomohl v pochopení psaného textu.
Jinak si myslím, že pan Dopravopat má přiléhavý nick a zřejmě půjde o slovenský klon bývalé hvězdy zdejších diskusí – legendárního pana Luboše (asi z Pardubického kraje), známého to šukafónobijce.
Kontext doby vzniku je přesně co? Pád na to největší dno normalizace?
To je zvláštní, že i v tom úžasném Německu rekonstruují tramvaje…
Treba tvrdenia aj podoprieť, ináč ide len o mlátenie prázdnej slamy.
Ja myslím, že tú skutkovú podstatu naplnil jedným svojím činom pred nejakými tridsiatimi piatimi rokmi Kroko.
Dopravopat je magor.
Už je vám po grafoterapii lépe?
Nikdo neskáče radostí, že M152/ 810 st8le jezdí, ale jen díky němu doposud nedošlo ke zrušení velké části lokálních tratí pro extrémní nerentabilitu.
Motorový vůz M152/ 810 byl vyvinut na úplně jiné výkony, než na jaké byl potom nasazován. Je to něco podobného, jako Praga V3S, Skoda 1203, Trabant, nebo Dacia – levný dříč.
Pokud byste přece jen měl zájem vědět, co M152/ 810 poněkud nepatřičně dlouhá léta suploval, tak si zadejte do Google heslo „CHROCHTADLO“.
To je sice pěkné, že se ty tratě nezrušily, ale denně přichází o mnoho zákazníků, protože přeci jen, kdo může tak si koupí auto a kdo nemá na auto tak jezdí autobusem raději než 810. 810 je železniční mor dnešní doby, který ji zabíjí. Na těchto tratích mají již dávno jezdí 840/841 a 814 být tak maximálně v záloze. Pokud bychom udělali tento upgrade, tak by hnedka jelo vlakem více lidí…
Pokud by ve 2. polovině 20. stol. nebyl vyvinut a vyráběn motorový vůz M152/ 810, tak na části těchto tratí by dnes byla max. cyklostezka a lidi v té lokalitě by jezdili autobusem, nebo autem již několik desítek let.
To, že dnešní předpisy prakticky znemožňují vyrobit levné vozidlo pro tyto tratě, je problém. Stejně tak, jako dnešní platné stavební předpisy neumožňují postavit levný byt/ dům.
Hmm, jedná se jen o TSI?
Pokud ano, tak to zas tak velký problém nebude…
To si zas děláte srandu. Nevěřím v tak patologickou nenávist vůči 810. Jste provokatér, ale pozdě, už Vás předběhli jiní.
Presne tak, toto nechapem ani ja. Jazdil som 810kou na trati zo Zohora do Zahorskej Vsi a vždy to jazdilo plné. Okometricky (úbytkom na naftoznaku) som po niekoľkých obratoch vyrátal spotrebu 20-25l/100 km. Vo Veľkej Britanii vyvíjaju vozidlo podobnej veľkosti, pretože nikde inde už sa nevyraba. Nech už sa im zamer podarí, alebo nie, som si istý, že vozidlo s podobnou spotrebou ako má/mala 810, sa im už vyvinúť nepodarí. Počas svojich stredoškolských čias som s týmto vozidlom precestoval medzi mojim bydliskom a SPŠ na trati LE-SNV tisícky kilometrov a nikdy mi nenapadlo prdstupiť na autobus.Isteže komfortom za singrovkou zaostávala,… Číst vice »
Není provokatér. Je psychopat, který nepodstupuje terapii.
Erik, musíš ísť bezpodmienečne k lekárovi.
Pokud nejste PSYCHOPAT, tak jistě víte, co bylo důvodem ke vzniku motorové rodiny 81X (ex M 152.0) a co bylo důvodem „přemnožení“ této rodiny …
Rodina M 81X vám vadí, ale co tak M 131.1 ? Ty vám nevadí (nevadily) ?
Ale celkom pekne som sa pobavil na reakciách. Niektoré až dosť osobné, ale aj s tým musím rátať, keď trollujem.
Nedávno jsem absolvoval asi 30 km v regiošuku (po koridoru) a nelze než souhlasit. Líná a hlučná popelnice, která konzervuje komunistické dopravní neuměltelství ještě na další desítky let.
Je něco shnilého v drážní legislativě státu českého… Vůbec nebudu řešit opomenutí pana Krugera, to mi nepřísluší. Ale představte si: Výrobce vyrobí drážní vozidlo, třeba na Slovensku, v Německu, kdekoliv. Český Drážní úřad ho schválí jako typ. Výrobce ho dodá a ono může vesele jezdit, ale pouze okolo českých hranic zvenku. Dovnitř ni krok. A tak ho třeba z Bad Schandau přitáhneme (do toho Bádu jede vlastní silou, klidně veze i vlak). A zde najednou vyrazí do práce tým odborníků, který kontroluje tu jímky, tu elektro, tu zabezpečovač (vše má své protokoly o řádné instalaci a vyzkoušení) a pro jistotu… Číst vice »
Bohužel, až se chce říci – zlatý „bolševik“. „Surovou lok“ u výrobce přebíral od výrobce přijímač – zaměstnanec zákazníka kontrolující dokumenty, vlastní studenou lok strojvedoucí příslušného depa, který ji doprovodil do nového domova, kde se připravila na TBZ …. Samostatný DÚ nebyl, TBZ dělal „zkušební komisař“ s kulatým razítkem FMD – zaměstnanec LD, PO (ing. Hála a další) nebo služby 12 (náčelník služby, zástupce). Podobnost s Itálií asi jen čistě náhodná. Podle informátorů z Rakouska – když se začaly drát konkurenční EC provozované DB/ÖBB před mnoha lety do Itálie, tak „římský DÚ“ údajně schvaloval každého Tauruse jednotlivě kus po kuse,… Číst vice »
V Maďarsku se taky schvaluje jeden každý kus zvlášť.
Už ne.
Proč dělat TBZ na něco, co má platné papíry? Zkoušku přece provede výrobce, jinak to nesmí za bránu (= „být uvedeno na trh“). Když platí nějaké normy (které dotyčná země uznává) a výrobce to dle nich vyrobí a vydá papír o „výchozí revizi“, proč se to nedá používat? Copak s autem jedete z autosalonu na STK? Nebo koupíte dům a on přijde před nastěhováním statik a hygiena?
Kdyby jenom jednu STK. V každém státě zvlášť. Protože na železnici to tak je. A kovaní drážníci nechějí zjednodušit železniční papírování. Oni by to nejraději zavedli i pro bicykl.
Jojo, kovaní drážníci si myslí, že je spasí to jejich ETCS…
No, pokud Mirku já vím z fírcimry, tak Sergeje se vozili z CCCP vlastní silou. Ale to ještě byla ČSD jednolitá s právy FMD v této oblasti a přemýšlím, kterých jiných vozidel se to ještě týkalo a u Sergejů to bylo spíše naopak. Rozhodně nemohli vlastní silou po Rusku, když na to neměli podvozky. A je to padesát let zpět, zatímco zde, Míro, jsme opravdu v současnosti, píše se rok 2021, vše se zrychlilo a jede úplně jinak. Představ si, že jsme třeba v hen ten Únii…
Hmm, já předpokládám, že třeba v hen ten Únii nebudeme…
A asi proto mi jsou ukradené nějaké TSI…(když to stejně bude jezdit jen po ČR)
Zajímalo by mě, a možná i další, proč nám má někdo nařizovat, jaké podmínky má mít u nás provozované vozidlo na našich tratích a třeba zrovna na regionálních. Koho tím v zahraničí nebo i u nás ohrožujeme? Jsme snad neschopní, nesvéprávní? To už nesmíme mít ani vlastní normy? Stačí třeba jen ty u potravin, které jsme měli přísnější a díky nim byla i řada potravin lepších!
Petře, dovolím si nesouhlasit s tím, že po Ukrajině – Luhansk (Lugansk) / Vorošilovgrad – nemohly jet vlastní silou. Měly ŠRT podvozky, minimálně proto, že je bylo třeba vyzkoušet v provozu, nejen někde seřídit na vodním odporu. Převaz se udělal v PLD Čierna nad Tisou, NRT podvozky si sejožkové přivezly na vagoně a po převazu se transportní podvozky vracely zpět do fabriky … TBZ mohla dělat pro všechny SD1 … Faktem je, tehdy jezdil Rn 57159 z Plzně : Pilsner Urquell + E lok pro CCCP, na Smíchově na společném + Staropramen, v Běchovicích + ČME pro CCCP, mám dojem,… Číst vice »
Zkušební kolej ČKD: https://ibb.co/nLxMxpP (foto z katalogu ČKD/Pragoexport)
Takže zlatá doba, kdy se TBZ musela dělat … ale dělala se interně. Všechno to papírování se dělat muselo… ale jenom interně.
A za to, že si jednotlivé správy házely klacky pod nohy, aby cizí dráha jet nemohla…
Stejná situace, jako v jakémkoliv jiném oboru, např. certifikace výrobků v kosmetice, semenářství.
Co by ti všichni odborníci jinak dělali?
Divím se, že na to ještě nepozvali na schválení nějakého potomka Antonína Dvořáka, který byl v dobách c.k. Monarchie členem schvalovací komise, která osobně schvalovala každou nově vyrobenou lokomotivu. Interoperabilita v české dopravní praxi, jak vyšitá. 🙂
Jakože by dr.h.c. Antonína Dvořáka nominovali jako zástupce veřejnosti?
Nemáte tak úplně pravdu. Traxx MS3 také vyrobili kousek od nás, typově byl schválen a v provozu v zahraničí jezdí. Při testech u nás však ovlivňoval kolejové obvody, což si vyžádalo nějaké úpravy. Nastavený schvalovací princip je správný a bylo by velmi těžké tvořit výjimky.
A co tak ty kolejové obvody nahradit něčím standardizovaným? Nebo ci v ČR vyvineme vlastní náhradu za RJ45, aby se semka nedaly připojovat cizácké počítače?
Nepochopil jste mě. Já psal zcela záměrně o vozidlech zahraničních v České republice schváleného typu. O neschválených vozidlech nepadlo ode mě ani půl slova…
Asi tak.
Místo toho aby se to dostalo konečně do stavu že vozidlo na jedny papíry může fakticky všude byť s tím že někde bude omezené na rychlosti protože nemá daný zabezpečovač, tak se pořád hraje na národních písečcích a vymýšlí se proč to nejde.
No ale řada 811 je na síti SprŽ jako typ schválená, ne? ETCS to nemá, Mirel to nemá, těžko to v něčem nevyhoví infrastruktuře. Chápu, jestli je potřeba papír, měl být, ale na tenhle c.k. systém ta dráha jednou zajde. Copak kamion se slovenskými papíry taky musí mít schválení české?
Vytuněná 810. Na té lokálce stejně nic jiného nejezdí. Kdyby nepotřebovali koleje do Temelína, tak už je místo ní cyklostezka
Doporučuji si osvěžit znalosti … nákladní doprava neexistuje? Právě tou je trať hojně využívána …
Nicméně platí, co Václav napsal. Rozhodně nebyla využívána nákladní dopravou a bez Temelína by (v ČR přežije skoro vše, co má betonové pražce, které se nejmenují SB-62?) měla velmi malé podmínky pro přežití…
Hojně? Kromě Tlemelína ji využívá kdo?
Prekabateny šukafon na lokálce do Tejna je bezpochyby největším rizikem českého ajznbonu.
Takhle kdyby to byla překabátěná 820 (s nízkopodlažním středem)…
…pak by to riziko bylo (jednalo by se o nové vozidlo, pouze s podobnými rozměry)
Spousta vozů 820 se o nízkopodlažní střed stářím pokoušela zubem času…
Bez diskuse je to pochybení, ale mám takové smíšené pocity. Smíšené jsou v tom, že mám velkou radost z toho jak se k tomu pan Kugler postavil a přitom by mělo jít v podobné situaci o standartní postup/přístup, nad kterým bych neměl hnout ani brvou. Není to standart a to je smutné.
Není možné se ho zastávat, má za svoji odpovědnost jistě přiměřený plat. Když udělá chybu fíra, tak se po něm každý vozí. Zkrátka podváděl a doufal, že se na to nepřijde. Bohužel s roztoucim počtem soukromníků toho bude přibývat.
Vážený pane, nikdo nepodváděl, prostě jsem jen opomněl. Co se týče mého platu, naše společnost je nastavena jinam než většina, mám méně peněz než provozní zaměstnanci, než budete soudit, ověřte si fakta.
Vážený pane Kuglere, rád bych veřil, že jste jen opomněl, ale jak píšete, že jste řešil udržitelnost firmy, tak si jistý nejsem. To, že máte nižší plat než vaši provozní zaměstnanci je Vaše osobní věc, ale nechápu Vás, protože pozice generálního ředitele je velmi odpovědná a proto by měla také být patřičně ohodnocená. Navíc Vaše opomnění může firmu položit, pokud hrozí pokuta až 10 mil. korun a již jste meli problém s udržením firmy.
Fíra je dopravce?
Někde může být zástupce dopravce i strojvedoucím. Taky jsem tak začínal a cca deset let mi to vydrželo, ostatně ve statutárních orgánech společnosti jsem dodnes.
To možné je, nehádám, se, šlo mi o… kuš já jsem přečetl firmu jak fíru… 😀 Asi bych neměl psát komentáře v pozdní noční hodiny po vyčerpávajícím dni.
Jaroušku držím palce ať to dobře dopadne. Tvůj projekt má narozdíl kd jiných alespoň nápad a snažíte se. Hodně zdaru. Zdeněk z Masné / Brna
Tak či onak je to byrokratická šaškárna o ničem …. za bolševika nikdo neřešil německého delfína na Vindoboně nebo rakouskou soupravu, podobně polské bobiny jezdící na Hutníku či Silesii do Prahy, pochybuji že i maďarské V43 jezdící svého času do Galanty ….
Ohrožoval chybějící papír bezpečnost ?
Nikoliv jen za Bolševika, to platí dodnes. Pokud by ta 811 zůstala registrovaná na Slovensku a vlastněná nečeskou firmou, tak nemá sebemenší problém kromě UTZ na zabezpečovač (a to už je rutina).
Mimo jiné všechny Tebou popisované stroje jsou stále i dnes stroje schváleného typu, stejně jako Ragulini BR 130, jen se to moc DÚ nelíbí.
Měli štěstí, že nedošlo k závažné MU. Pustit na trať, navíc do osobní dopravy vozidlo bez TBZ je docela odvaha.
Vozidlo TBZ samozřejmě má, bez toho by nemohlo do zkušebního provozu.
TBZ má vozidlo od svého uvedení do provozu, odhaduji cca rok 1995?
Pokud opravdu jen zapomněl, umím to v souvislosti s mnoha starostmi lidsky pochopit.
Nicméně, pohlídat si to měl. Vlak není kolo.
Ale to jo, možná to jen prostě nemá „papíry“ , ale udržované to asi bude. Tzn je to špatně, nevymlouvá se na jiné a hned to řeší.
Považovať šukafon za vlak môže iba zaslepený modrogumný optimista. Alebo sadomasochista. Jedno nevylučuje druhé.
Měl byste si opravit přezdívku. Správné znění vaší přezdívky by mělo být: psychopat.
pochopím to u Regiojetu, Arrivy a i u těch ČD, které mají desítky až stovky vozidel, ale u společnosti, která má kolik? 2 motoráky? Tak u těch teda celkem úplně ne. Jo vlastně, málem bych zapomněl, mají ještě tramvaj na zahradě 😀
De iure chyběl důležitý papír, de facto se nic nestalo….všechny doklady k vydání PZ měli zajištěné. Malá společnost, která nemá tři specialisty na každou agendu. Navíc dle prohlášení jejich ředitele dělají nízkovýnosové projekty ve prospěch venkova, žádný tvrdý kapitalismus, žádné x-násobné snadné marže…. Trochu shovívavosti pane kolego
Malá společnost, která nemá tři specialisty na každou agendu? Tak proboha proč KPT post, KPT bus, KPT TV, KPT WC, KPT tram, KPT pikador snad i KPT love … A samozřejmě ke každému oborový ředitel Svoboda a generální geniální ředitel KPT Circus Kugler. A málem jsem zapomněl na KPT justice, která posílá předžalobní výzvy, v médiích pojmenované jako Idioti píší … A samozřejmě také nabídky na téměř všechna výběrka v dopravě, jako například Pravobřežka z Kolína do Ústí n. L., Královéhradecký kraj, Kozina dokonce provozovaná na vlastní „rizoto“. Možná jsem na nějakou aktivitu zapomněl, ale i tak mám dojem, že… Číst vice »
Děkuji za velmi vtipný názor. Pokud vám připadá pomáhat tam kde je třeba nabubřelé, je to váš názor. My se snažíme být společensky prospěšní. Děláme vše srdcem, jenže v dnešní době je to pro některé jedince asi nepochopitelné, že? Nejsou všechny hodnoty jen v penězích…
Já se fakt omlouvám, že to sem tahám, ale nedá mi to. Šlo by na budoucí jednotky (příp. při přelakování) aplikovat nátěr, co nevypadá jak devadesátkovej autobus?😅 I pokud by to mělo být retro, tak se hlavně řídit pravidlem, že v jednoduchosti je krása.. díky.
Děkuji za odpověď a názor. Víte pane Kuglere, kdybyste to myslel(i) upřímně, existovala by nejspíš firma KPT s přijatelným portfoliem, možná i s autobusy, třeba i s poštou Partner. Nic proti tomu, to je opravdu fajn a venkovu to pomůže. Stějně tak, jako oživovat zbytečně zavřené železnice, které zde mají své místo. Ale určitě by zde pak nebyly takové ty různé pseudofirmičky s „řiditýlky“ a geniálním generálním, který má od všeho klíče a převeliké srdce. To je prostě přes čáru. A když pak posíláte předžalobní výzvy, divíte se, že vám to dá někdo sežrat. To všechno jsou totiž znaky velmi… Číst vice »
Jak je vidět, zde má někdo komplex. Je to vaše věc a vaše svědomí, to.moje je čisté. A pokud někdo poškozuje práci druhého, jako třeba zde tento deník, nemůže se divit, ze se bráníme předžalobní výzvou. Je zajímavé, že na některé dopravce se tu, s prominutím, kvůli každé blbosti píšu oslavné ovace a na jiné se kydá jen špína. Organizační struktura společnosti je věc každé firmy, myslím, že její posuzování vám nepřísluší. Taky bychom mohli spoustu věcí uveřejnit do médií a mylsim, ze by to bylo omnoho horší, než výše uvedený článek. Třeba podvody při přidělování dotací některých subjektů na… Číst vice »
Čekal bych spíše poděkování za to, že jsme vás upozornili na váš bordel v papírech místo řečí o poškozování.
Nemluvím o tomto vozidle, ale o záměrně manipulaci médií. A opomenutí je lidské, jsme lidé, ne stroje. Vozidlo je řádně udržováno a bezpečnost byla zajištěna. To je hlavní. Spíš to vnímám jako akt ubohé pomsty z vaší strany. Ale každý má své svědomí.
To máte těžké pane Kuglere. Myslel jsem, že po přečtení mého příspěvku vás aspoň vzdáleně osvítí jakási sebereflexe, čili příslovečné a v podstatě přátelsky nastavené zrcadlo ve smyslu „neblbni podívej se na sebe, vždyť vypadáš, jak kkt“. Bohužel nestalo se tak a pocit vaší výjímečnosti a nadřazenosti trvá. Holt geniální Generální ředitel, který se i sám píše s velkým G, aby to bylo jasné. Nicméně když taky vykřikujete cosi o dotačních podvodech, jak je vlastně financována vaše „studentská karosová linka“ z Budějc do Brna? Tak, že tam vykazujete davy studentů a inkasujete za ně kompenzace od státu? Nevěřím totiž, že… Číst vice »
Zajímavé, že pro porovnání zmiňujete Mikea, přitom máte mnoho bližších příkladů, třeba jistý žlutý dopravce u nás na to jde s reklamou tak, jak říkáte a dokonce u něj platí i to, co tvrdíte s těmi studenty. Takže proč chodit pro příklady daleko?
Nemáme za co se mstít, nám jste nic neudělali, jen jste nás pobavili svoji předžalobní výzvou.
Tyhle diskusní nudličky nemají fakt chybu!
Malé firmy prostě nemají zaběhané všechny procesy.
To je ale jejich problém.
To kolikrát ani ty velké…