Koronavir odstavil většinu pendolin, České dráhy omezují provoz mezi Prahou a Ostravou

Jednotka řady 680 Pendolino u České Třebové. Foto: Jan SůraJednotka řady 680 Pendolino u České Třebové. Foto: Jan Sůra

Od zítřka do 23. března přestanou České dráhy provozovat většinu jednotek řady 680 a všechny spoje kategorie SuperCity. Důvodem je

Zpět na článek
33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Filip

Pendolino bylo ztrátové i v době kdy byly vlaky narvané, natož tedka kdy nikdo nejezdí.

jan

Já bych doporučoval vytáhnout co nejvíc bček. Ty snad nemají žádnou cirkulační ventilaci. Mají normálně okna. 2 cestující do kupé. Vést seznam cestujících..

Vnější pozorovatel

A ty s příznaky rovnou střílet, ne? Bože takové paniky…

jan

Tak, buď se udělají nějaké opatření nebo tím stejně moc lidí jezdit nebude..

jan

Ty s příznaky nejlíp do vlaku nepustit, nebo je okamžitě vyhodit.. V Číně neexistuje, že by někdo s příznaky jezdil veřejnou dopravou.. Pokud by někdo byl s příznaky i na chodníku.. tak ho okamžitě zbalí a hodí do karantény..

dada

I s rizikem že chytím ten vir nechci, aby se v ČR zaváděly v Číně bežné praktiky.

jan

Až tady za 3 týdny budou nabíhat mrtví, co se dnes nakazili… Mám rád takové ty keci.. A pak podle mě zejména takové řvou.. že je nikdo netestuje.. Chudáky, co letí s koronavirem někde snad z Gruzie.. S horečkou.. Roznáší to po ostatních.. A obviňují dnes stát..

Eduard

Přesně tak. Že se dá zvládnout epidemie ukazuje příklad Číny. Ano jejich metody jsou drastické, nedemokratické, odporují lidským právou, ale fungují. Raději být dva tři týdny doma bez peněz než oplakávat spousty blízkých v tom lepším případě. Stačí se podívat do Itálie co se děje.

Vnější pozorovatel

Pokud budou žádat kompenzaci, měli by prokázat, že škodu nemohli minimalizovat. Nevím, jestli je odstavení ten správný krok.

Kuba

Mohli by jimi teď kompletně pokrýt Ex6 a ušetřit. Na to by bylo potřeba právě 6 souprav, místo dnešních osmi.

Pravdepodobnost

„O omezení jiných vlaků musí v případě Českých drah rozhodnout ministerstvo dopravy a objednatelé, tedy kraje.“ Mezi ostravou a prahou jezdi VSECHNY vlaky na komercni riziko. Z toho duvodu taky dve tretiny moravy prisly o vecerni spojeni s prahou. Jeste v roce 2011 se jezdilo z ostravy nekdy po osme pak prisli soukromnici takze to nema noc pak se soukromnici stahli z vecernich (smer praha) a nocnich (vsechno) casu a vsechno od vyskova nahoru muze po 19 hodine leda tak PESKY. Posledni vlak do prahy jede z vetsiny velkych ceskych mest a brna kolem 21. hodiny. Z olomouce ve 20:09… Číst vice »

dopravák

BINGO !!!!!!!!!
Zlomyslnost některých ministerských kreatur v posledních asi 10 letech nezná mezí …

Honza

Aktuálně máte stejně sedět doma.

dopravák

Což nic nemění na skutečnosti, že ten neúnosný stav trvá už možná 10 roků – a ani v nyní platném GVD, kdy by skutečně stačilo prodloužit trasu posledního rychlíku od východu mimo nedělí a svátků (kdy jede až do Prahy) z Olomouce až do České Třebové (a ráno opačně), to „ministeráci“ neobjednali: jistě, v Praze už by to bylo (bohužel) na noční MHD a ráno v opačném směru z Prahy nedostupné, ale aspoň skoro celé východní Čechy se na 6. hodinu ráno do České Třebové dostanou.

Elb

A co by všichni hledali v České Třebové?

a8n

Přestoupili na jedoucí (závazkový) přípoj.

Rosťa

ANO bude LIP. Všichni dopravci z důvodu nezájmu snižují své spoje, ale vůdce ve stylu svého PR již slibuje, další navýšení spojů MHD. Kdyby nám raději ukázal jak umí MAKAT a zajistil nám základní ochranné prostředky.

Sinep Anigav

Malá pohádka o mašinkách – večer před usnutím si špitala pendolína na ONJ, jakpak asi je doma, v jejich vlasti. Nakonec řeklo to nejzkušenější – trojka, která se tam musela po těžkém úrazu vrátit na léčení: sice nikdy nezažijeme VRT, ale buďme rádi, že zrovna nás poslali sloužit do Absurdistánu ….

JiP

…je fakt, ze u nas asi tato kategorie pendolin, bude jezdit az do fatalniho rozpadu. Kdyz si jeden uvedomi, ze identicke soupravy Cisalpin Svycari poslali do srotu a to tak, ze je rozstrihali nuzkami na cary a u nas se jedna stale o vrchol techniky.

nowas

Jenom aby to tady nedopadlo podobně.

tuKabel

Tam jak se to zažere do těch zasmrádlých koberců, tak to tam bude navěky věků. Bude to taková pojízdná „virárna“.

Dushan

Je to ponaučení a opět se začnou více používat omyvatelné materiály typu koženka, jež jsou pro prostředky veřejné dopravy z hlediska hygieny docela ideální;)

Jiří Kocurek

Jistě, virus má neomezenou životnost a dokáže se množit i bez hostitele. A protože je zmutovaný, tak přežije i dezinfekci ozonem.

Y.K.

Koberec si žije vlastním životem, tak když se RNA bude trochu snažit, tak si koberec ochočí. Když to mohlo přeskočit na člověka, co by nemohlo na koberec. 🙂

dada

třeba se RNA spojí s osnovou a koberec pak začne i lítat?

dada

copak on tam ještě se namnoží, vytvoří nekolik nových kmenů a bude to takový pojízdný generátor rýmičky navěky věků!

Honza

Neodstavil je koronavirus, ale pokles frekvence. Prostě se to nevyplatí. Tak když se tu tolik kritizoval Regiojet za totéž, uvidíme co v případě ČD.

Dáda

A Pendolino stojí kdesik u Polomi,
Visrus chytly jeho cd-romy….
Jarek snad dovolí parafrázi jeho textu.

Krocan

Co budeme dělat?!?

Hen ten oný

Nasadíme roušky.

Krocan

rozumné. Děkuji za uklidnění… 🙂 🙂

Dáda

TIS chytl taky koronavirus???