Jela jsem rychlíkem Arrivy přes Radotín a chvíli jsme tam stáli. No a jelikož jsem měla kolo, seděla jsem hned za strojvedoucím. Shodou okolností s námi jel průvodčí co u této MU byl. Slyšela jsem rozhovor mezi ním a strojvedoucím našeho vlaku. Ptal se průvodčího, jestli neví, co se stalo. Prý „si Pepa (jméno upraveno) v Radotíně spletl návěstidla a jel podle toho nalevo, kde bylo volno pro Elefanta. Měl však jet podle toho napravo.” Do kabiny jsem neviděla, ale soudím že mu ukazoval ty návěstidla. „Došlo mu to až když projel špatně postavenou první výhybku a Elefantovi to naštěstí… Číst vice »
libor
2 let
„Vyjádření Správy železnic, proč si k rozestavěnému koridoru naplánovala výluku na náhradní trase, zjišťujeme.“
To je přece jasné, klasika SŽ: Neprojedou!
G....
2 let
Rekonstrukce trati Praha – Beroun přes Zadní Třebaň je akce na několik let. Údržbu je ale potřeba dělat průběžně. Když výluku na trati přes Rudnou neudělají, zase budeme číst stesky o podudržovanosti.
Reko trato do Radotína se nemusela tolik vléci, kdyby projekt dostál svému názvu a na nějaké vhodné místo do Černošic naplánoval vložení 4 výhybek podobně, jako byly poblíž Barrandovského mostu.
Mně by též zajímalo, co brání SŽ vytvořit provizorní odbočku někde v Černošicích už teď, třeba pět let před modernizací úseku Radotín – Dobřichovice. Včetně výměny HPB za AHr. Počet oddílů by byl stejný, jako teď, ale jinak samé bonusy, zejména menší zpoždění a operativní ježdění pravá/levá TK v plném zabezpečení 3. kategorie.
Protože jim je u zadku, jestli se jezdí nebo ne, případně kolik se toho musí seškrtat.
ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW
2 let
Inu, Dobrá Správa…
V. Dvořák
2 let
Milan Lasica se vracíval z Čech domů do Bratislavy mírně opitý. Manželce tvrdil, že se bojí létat a proto si vždy musí vypiť. Po jedné cestě, tentokrát absolvované vlakem, přišel domů opět napitý. „Ty už se bojíš i ve vlaku?“, uvítala ho manželka ve dveřích. To samé zřejmě čeká české cestující, aby se ve vlacích nebáli.
Jindřich Trnka
2 let
Opět to zavinil kvalitní vysoutěžený dopravce, jejich vagony, které používají, se dají zařadit vnitřním uspořádáním do kategorie dobytčák zcela nevhodné na cestování delěší než 40 minut !!!!
A neřeší? Na dálnici?
Urychlit by se to mohlo, ale nejsou vyšetřováci, musíte kromě zajištění vozidel zajistit taky ZZ, zda je v pořádku. Čili té práce před povolením další jízdy je více, zde se to stalo na místě, kterým musejí jet vlaky všech směrů. Jak kdybyste měl nehodu na úseku silnice s kyvadlovým provozem.
Poku ta zničená výhybka byla ta poslední, resp. nešlo jezdit jinudy, tak je to v tomto případě odůvodněné. Ale nevím přesněji, jak to bylo …
pán z Černošic
2 let
Jako obvykle jsem měl štěstí a vychutnal si od začátku jako cestující v elefantu 13:28 ze Smíchova.
A můžu říct jen jedno: Už to zabalte, vy amatéři. Neni den, kdy by se Vám to nepodělalo.
Takže – koleje vytrhat, těleso vyasfaltovat a udělat z toho silnici vyhrazenou pro autobusy linky Řevnice-Praha. A s nákladem a rychlíky si jeďte třeba…no přesně tam.
Pokud se nepletu, tak trať přes Rudnou nemá dráty, je to jednokolejná trať , tudíž srovnávat to s výlukou někde v Poříčanech, kde je objízdná trasa přes Nymburk nelze ! Plno tratí je ve výluce a žádnou alternativu nemají, proč by zrovna tady měla být trať v záloze.
Panáci ze Sprželu vlakama nejezděj, tak je jim to jedno. Jezdí tím akorát generál a to se hlási ze stanice do další, kterým vlakem jede, aby ten jeden měl zelenou ulici.
A není spíš Fuserina napsat to co Robert? Zná tu trat, sklonove a rychlostní poměry? Jednokolejka.
Kolik po ní projelo za den odklonenych vlaku při přerušení u Karlatejna pi padu skaly?
Takže 8 fírů a 8 mašin v pohotovosti. Kafe teče proudem, spotřeba křížovek na cimře atakuje na rekord, nuda by se dala krájet, když tu najednou poplach a pizza přijde naráz.
Interpanter pět vozů s klimatizací byl tažen jedním brejlákem a říkalo se tomu SC Pendolino. Sice to stoupalo pomaleji než Regionova ze zastávky, ale hrbatou to projelo. 😀
A pro Os obsluhují obce v údolí Berounky je ten odklon poněkud bezpředmětný. Ano, dojede do Berouna. Ale pro většinu cestujících bude k ničemu. Šlapat z Rudné do Řevnic?
Jela jsem rychlíkem Arrivy přes Radotín a chvíli jsme tam stáli. No a jelikož jsem měla kolo, seděla jsem hned za strojvedoucím. Shodou okolností s námi jel průvodčí co u této MU byl. Slyšela jsem rozhovor mezi ním a strojvedoucím našeho vlaku. Ptal se průvodčího, jestli neví, co se stalo. Prý „si Pepa (jméno upraveno) v Radotíně spletl návěstidla a jel podle toho nalevo, kde bylo volno pro Elefanta. Měl však jet podle toho napravo.” Do kabiny jsem neviděla, ale soudím že mu ukazoval ty návěstidla. „Došlo mu to až když projel špatně postavenou první výhybku a Elefantovi to naštěstí… Číst vice »
„Vyjádření Správy železnic, proč si k rozestavěnému koridoru naplánovala výluku na náhradní trase, zjišťujeme.“
To je přece jasné, klasika SŽ: Neprojedou!
Rekonstrukce trati Praha – Beroun přes Zadní Třebaň je akce na několik let. Údržbu je ale potřeba dělat průběžně. Když výluku na trati přes Rudnou neudělají, zase budeme číst stesky o podudržovanosti.
Reko trato do Radotína se nemusela tolik vléci, kdyby projekt dostál svému názvu a na nějaké vhodné místo do Černošic naplánoval vložení 4 výhybek podobně, jako byly poblíž Barrandovského mostu.
Mně by též zajímalo, co brání SŽ vytvořit provizorní odbočku někde v Černošicích už teď, třeba pět let před modernizací úseku Radotín – Dobřichovice. Včetně výměny HPB za AHr. Počet oddílů by byl stejný, jako teď, ale jinak samé bonusy, zejména menší zpoždění a operativní ježdění pravá/levá TK v plném zabezpečení 3. kategorie.
Protože jim je u zadku, jestli se jezdí nebo ne, případně kolik se toho musí seškrtat.
Inu, Dobrá Správa…
Milan Lasica se vracíval z Čech domů do Bratislavy mírně opitý. Manželce tvrdil, že se bojí létat a proto si vždy musí vypiť. Po jedné cestě, tentokrát absolvované vlakem, přišel domů opět napitý. „Ty už se bojíš i ve vlaku?“, uvítala ho manželka ve dveřích. To samé zřejmě čeká české cestující, aby se ve vlacích nebáli.
Opět to zavinil kvalitní vysoutěžený dopravce, jejich vagony, které používají, se dají zařadit vnitřním uspořádáním do kategorie dobytčák zcela nevhodné na cestování delěší než 40 minut !!!!
Z tyrkysovych nejsem úplně u vytržení, ale děláte tu že sebe Kašpara.
Z průšvihu mého oblíbeného modrého připomenu ten projety klacek v Oderbergu s následnou demolici Kyvadelka…
Takže…raději klid, modremu takhle akorát skodite
Dekujeme panu Trnkovi za kvalitni blitky
To fakt musi dve hodiny stat koridor jen kvuli tomu, ze nekdo projede cervenou?
Dřív ti strojvedoucího stálo flašku a bylo to vše.
Představa, že se to takhle řeší na silnici…
Dřív se to takhle na silnici řešilo někdy taky. Nevím co máte.
Tak jsou silnice daleko bezpečnější, třeba by neměl řidičák každý. Třeba by se různá zařízení kecající do řízení zaváděla dříve.
Jakože s úplatnýma policajtama by neměl řidičák každý?
Jakože dneska se za knipl letadla nedostane každý. A když se to přecijenom povedlo i Lubitzovi, vedlo to k další změně předpisů.
A neřeší? Na dálnici?
Urychlit by se to mohlo, ale nejsou vyšetřováci, musíte kromě zajištění vozidel zajistit taky ZZ, zda je v pořádku. Čili té práce před povolením další jízdy je více, zde se to stalo na místě, kterým musejí jet vlaky všech směrů. Jak kdybyste měl nehodu na úseku silnice s kyvadlovým provozem.
Možná někde na lokálce. Jinak rok dolů „na popel“ a pak začínat znovu od zálohy. Ovšem dát nový kolíček do výměny opravdu dvě hodiny netrvalo.
Optejte se pana Kucery
Jelikož je v háji výhybka tak asi ano
Poku ta zničená výhybka byla ta poslední, resp. nešlo jezdit jinudy, tak je to v tomto případě odůvodněné. Ale nevím přesněji, jak to bylo …
Jako obvykle jsem měl štěstí a vychutnal si od začátku jako cestující v elefantu 13:28 ze Smíchova.
A můžu říct jen jedno: Už to zabalte, vy amatéři. Neni den, kdy by se Vám to nepodělalo.
Takže – koleje vytrhat, těleso vyasfaltovat a udělat z toho silnici vyhrazenou pro autobusy linky Řevnice-Praha. A s nákladem a rychlíky si jeďte třeba…no přesně tam.
Amatéry myslíte konkrétně koho?
Tak na dráze jsou všichni profesionálové – kromě cestujících. Tak asi myslel cestující.
S nákladem ideálně po jednotlivých kamionech kolem tvého domu.
Neprojedou!!
Neslo by zaridit, aby planovaci vyluk museli povinne 14 dni jezdit pres mista, kde to naplanovali?
Ti nejspíš vůbec vlakem nejezdí.
Tím spíš by měli mít povinný měsíční nájezd jako cestující ve vlaku.
Ná této trati by byla spíše mimořádnost kdyby se na ní za celý týden nic nestalo.
Tudíž mimořádností by bylo kdyby fungovala jak má ale to se asi jen tak nestane.
„Správa železnic dnes začala s výlukou objízdné trasy přes Beroun a z Prahy do Berouna tak vede nyní pouze jedna trasa.“
Není spíše výluka na objízdné trase přes Rudnou?
Vyluka na 173, vlaky nahrazeny autobusy.
CD ma vylukovy JR.
Na strankach CD, Arrivy ani IDOS ale nic neni.
Wtf?
Rednecku, jseš asi slepej? https://www.arriva.cz/cs/info-na-cestu/dopravni-aktuality/mimoradna-udalost-na-trase-praha-hl.-n.-ceske-budejovice-2-18603
A proč by si nemohli udělat výluku na jiné trati? Nikdo nemohl předpokládat první den výluky projeté návěstidlo.
Ano, proč by vlastně nemohlo být z Prahy rozkopáno současně snad do všech směrů ? Přece nemůže nikdo předpokládat, že se někde něco „nepovede“.
Pokud se nepletu, tak trať přes Rudnou nemá dráty, je to jednokolejná trať , tudíž srovnávat to s výlukou někde v Poříčanech, kde je objízdná trasa přes Nymburk nelze ! Plno tratí je ve výluce a žádnou alternativu nemají, proč by zrovna tady měla být trať v záloze.
Je to od dobré právy nová úniková hra do Berouna. Kdo to stihne za 30 minut vyhraje los.
Výluka na objízdné trase? Typicky fušérská práce Správy železnic.
Panáci ze Sprželu vlakama nejezděj, tak je jim to jedno. Jezdí tím akorát generál a to se hlási ze stanice do další, kterým vlakem jede, aby ten jeden měl zelenou ulici.
Jestli je zde něco „fušérská práce“, tak především pána z Arrivy, jako viníka celé nehody, která zcela náhodou dopadla pro tentokrát relativně dobře.
Tak jasně, hlavně že se na nezabezpečené trati vždycky dá plná vina dát nějakému fírovi.
A není spíš Fuserina napsat to co Robert? Zná tu trat, sklonove a rychlostní poměry? Jednokolejka.
Kolik po ní projelo za den odklonenych vlaku při přerušení u Karlatejna pi padu skaly?
Pro jaké vlaky by to byla reálně použitelná objízdná trasa? Onen motorák Arrivy a dál?
Tak Možná by slon šel tahat dvěma brejlovci
Takže 8 fírů a 8 mašin v pohotovosti. Kafe teče proudem, spotřeba křížovek na cimře atakuje na rekord, nuda by se dala krájet, když tu najednou poplach a pizza přijde naráz.
Interpanter pět vozů s klimatizací byl tažen jedním brejlákem a říkalo se tomu SC Pendolino. Sice to stoupalo pomaleji než Regionova ze zastávky, ale hrbatou to projelo. 😀
Nechci být rejpal, ale Brejláci tahali InterJety.
A dal všechny Os a R? Nebo ty mají jiná kolečka?
Nemají spalovací motor?
A pro Os obsluhují obce v údolí Berounky je ten odklon poněkud bezpředmětný. Ano, dojede do Berouna. Ale pro většinu cestujících bude k ničemu. Šlapat z Rudné do Řevnic?
Je třeba s sebou pořád vozit spalovací motor kdyby náhodou jel vlak odklonem?
Jedna záložní lokmotiva to neodtahá. A zázrak, při kterém jednokolejka zvládne pobrat provoz ze 171, na takové nevěřím.
Jediné pořádné řešení je ten tunel.
Tak předělat trasu S7 na Radotín – Smíchov (bez zastávky) – Beroun – Černošice 😀
Ze Smíchova do Berouna přetahovat dieselem.
A protože by v dotčeném úseku Radotín-Černošice byla NAD, nemusel by to projet každej.