Koridor opět stál, v Olomouci narazil nákladní vlak do pneumatického kladiva

Olomouc hlavní nádraží. Foto: Správa železnicOlomouc hlavní nádraží. Foto: Správa železnic

Vlaky stojí v úseku Olomouc – Štěpánov.

51 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ficus

V říjnu přišly očekávané srážky, uvedla mluvčí Českých drah….

Chleba Nakup

Stanice Košice, na první kolej přijede vlak z Prahy, tururu, tururu!
Stanice Košice, na první kolej přijíždí vlak z Prahy, tururu, tururu!
Vlak přijel, vykolejil a nádražák povídá: „Jsem vám říkal, ať dáte pryč tu ruru!“

Ondřej

„Stanica Košice, na prvú koľaj prichádza…“
💁‍♂️😁

Ondřej

Teda do čeho všeho ty vlaky nenarazí…💁‍♂️

Jiří Regál

Pan Troška by mohl natočit komedii z prostředí české železnice, byl by to určitě trhák

K.S.

Přednosta stanice po osmdesáti letech? Budiž, ale raději někoho jiného než Trošku.

Jan Sova

No Q. Tarantino to určitě nevezme….

Jiří Kocurek

Tohle už je jako z kabaretu. 🙁

K.S.

Když na dráze houstne dým…
A já nevím kampak s tím…

Diesel

Nesla by ta D35 dostavět v nějakém zrychleném režimu aby ti lidi měli alespoň nějakou šanci se někam dostat?

Václav

A já si pořád myslel, že 1. Koridor vede přes Brno… Přes Olomouc by měl vést 3. Koridor…

milan

Opět a zase nic nového v podmínkách SŽ. Pohyb „někoho“ v kolejišti ať už účelného, či svévolného je na denním pořádku. Je obrovský zázrak, že se podobných případů nestane během dne několik. Debilní reakce vedoucích pracovníků, typu, jak to, že jste dovolil pane vy… pohyb takových lidí v kolejišti, pane před… mě se nikdo neptal. Různé „stavební“ firmy v reálu zaměstnávají již od pohledu podezřelé osoby mluvící těžko rozpoznatelnou směsicí jazyků a vedoucí pracovník (dohlížitel) nemluví ani dobře česky. Z toho vyplývá velmi volná představa těchto lidí o tom, co vlastně dělají, kde to dělají a jak se mají chovat.… Číst vice »

Kubrt

Mno, ať to udělal kdokoliv, je to špatně, ale – i u SŽ dělají mnohé „od pohledu podzřelé osoby“.

Pája

Kdyby jen podezřelé…není to zase tak dlouho (někdy v létě) co jsem pozoroval dva jedince trávící pauzu tím, že soustředěně podbíjeli krumpáčem návěstidlo a sloup TV. Stojí oboje dodnes, tak jsem tu jejich činnost úplně nepobral.

Pája

Já se taky občas někde podepisuju třemi křížky, ale to je jiný případ.

noerf

Proč si Správa železnic nedělá údržbu tratí sama? Nemá lidí, nema techniku. A pro firmy je na pořádné práce lepší zaměstnávat agenturní pracovníky. Čechům se pracovat nechce a jsou na tyto práce drazí.
Problém je, že se ČD i SŽ stali obětí vlastních předpisů typu určené technické zařízení, kdy najednou soukromě firmy měli příslušné revizní techniky a drážní firmy organizace si je museli najímat, protože jich sami neměli dostatek.

Jirka B.

A protože se na kterékoli trati opravuje a modernizuje už 30 let a nikdy to nebude hotové, vlaky v Česku na čas a rychle nikdy jezdit nebudou.

Jiří Kocurek

A jak že to vypadá, když je hotová běžná údržba?

Pája

Běžná údržba není nikdy hotová 😉

Xiao

Tohle se v Německu nestane, tam i dvojkolejky při opravě/modernizaci zavřou úplně a nepraktikují kyvadlový provoz po jedné koleji.

Vrták

K uzavření trati 270 nám ale chybí adekvátní nahrada přes Vysočinu, Brno a Přerov.

Beny

Ano, pokud se dnes razí prozákaznický přístup, DB je vyloženě protizákaznická.

noerf

To je věc názoru. Ale pokud zavře 50 km tratě a má pro to alternativu, která zpozdí vlaky o deset minut, tak to všichni na půl roku přežijí.

Pajoš

A má? Nebo jsou to jen teoretické dojmy?

ficus

Brebto

Tomáš

Jestli není na čase přejít na uspořádání jako u České pošty. Tedy D+1.

Původní Pražák

Možná je čas přestat se smát ruským mužikům a začít se bát, že jsme na tom vlastně úplně stejně.

none

My jsme na tom hur, protoze jsme na tom stejne a pritom bychom na tom meli byt lip.

vtvt

Dotaz na znalejší: Kdyby se mezi Olomoucí a Štěpánovem stala podobná událost jako v Poříčanech, tak těch několik dní by bylo možné 100% vlaků jezdit z Olomouce do Zábřeha přes Šternberk a Šumperk?

Ptám se až na budoucí stav = až budou dokončeny práce mezi Šumperkem a Uničovem.

Krom toho, že v Zábřehu by se to štosovalo kvůli objetí lokomotivy z předku na zadek, tak si nejsem jistý kapacitou, když objížďka je z větší části jednokolejná, pokud se nepletu

https://zdopravy.cz/objizdka-pro-koridor-trat-olomouc-sumperk-pres-unicov-bude-mit-nakonec-etcs-101311/

Leinad

100% by se určitě nevyjezdilo, a obávám se že ani při teoretickém zrušení všech Uničovských Os/Sp.
Nicméně v minulosti byly i odklony tažené dieselem.

vtvt

Díky

Martin von Bahnhof

Ačkoli je to tak plánované, realita bude zřejmě jiná.
Olomouc -> Uničov to má sice svištět 160, ale vícekolejné jsou akorát Bohuňovice, Šternberk, Újezd a Uničov.
Uničov -> Šumperk bude možnost křížení vlaků akorát v Troubelicích u betonárky a v Libině.
Plus ještě Šumperk, Bludov a Postřelmov ve směru na Zábřeh.
Jsem zvědav jak to bude v praxi vypadat, když bude potřeba v Zábřeze otáčet soupravu a navíc mají od prosince na trati 290 jezdit vlaky co půl hodiny.

vtvt

Díky

Leinad

Jednotka by se snad nemusela objíždět.

Dispečer

Tato alternativa je čistě teoretická … většina strojvedoucích nebude mít seznání, musela by se nahradit regionálka NAD, což se nebude líbit objednavateli … Provezete tak 3 páry vlaků za hodinu a to bude zázrak . Při množství vlaků ,co tam jezdí,nic moc. Raději nic nepřivolávat . 😄

Blonďák

Odemkl dveře dopravní kanceláře tak, že nešly zamknout 🙂

Martin

😂😂😂👍 ale tady to bylo spíš „zamkl dveře DK tak, že nešlo odemknout“.

Asi to půjde dost těžko, když klíče byly uvnitř a on nejspíš venku.

Martin

V tomto případě se zlomil klíč v zámku a bylo hotovo.

Klabavátor

Trochu mi to připomíná zážitek mého táty, kdy vlak čekal asi 20 minut u vjezdového návěstidla, protože výpravčí měl střevní problém a nemohl se vzdálit z WC.

nsd

Občas se něco takového stane. Taky jsem „zazdil“ vlak tím že jsem ještě dokázal na bloku nahrát vjezd aby těžký náklad nezastavil ve stoupání u vjezdu a pak jsem zvracel na záchodě a bylo mi blbě. Holt dostal +10min a mně po hodině dojelo vystřídání.

Taky je teď trend měnit kliky za koule a než si jeden zvykl, taky se do DK dostával oknem anebo sprintoval k signalistovi pro náhradní klíče (mají je, kdyby výpravčí zdravotně zkolaboval, stejně tak mají výpravčí klíče od stavědel).

B.W.B.

U lokomotivních čet se říkalo: lepší meškat ve stanici, než mít h…o v nohavici…

ksz

A řeší se, předpokládám, proč se tomu ten vlak nevyhnul …

Lukáš F.

O co, že budou strojvedoucímu dělat dechovou zkoušku 😀

Hans

No a jestli je foto autentické tak vůz nemá platnou revizi….🥴

Frantík

Škoda 🙁

Hans

Omluva. Nevšiml jsem si….

Jan Sova

Zapomenutý vercajk na trati, to tu chybělo…

Gwann

tak můžeme být rádi…že nezapoměli třeba bagr.

MHD

Bagr jsem kdysi zažil v úvalech. Naštěstí byla výluka, jelo se pomalu a Peršing Regiojetu to jen trochu štrajchlo.

Jon

Když uskakuješ před vlakem na poslední chvíli, tak je ti vercajk u zadku.Byla to chyba komunikace.