Koridor mezi Prahou a Kolínem stál kvůli poruše trakčního vedení
Montážní vůz trakčního vedení MVTV. Foto: Pohled111 / Wikimedia Commons
Jde o druhé zastavení provozu na trati během dvou dnů.
Jde o druhé zastavení provozu na trati během dvou dnů.
Do třetice všeho zlého, koridor opět stojí, tentokrát je mimořádnost v Pečkách.
Zásah policie.
No co, já věděl, že do té Ostravy na služebku máme vyrazit už večer. Takto jsme sice chytli +85 min, ale furt lepší než posledně, když jsme ranním vlakem dorazili do ostravské kanceláře až odpoledne.
Jen se mi těžko vysvětluje kolegům, co vlakem skoro nejezdí, že se fakt namouduši dá někdy z Prahy do Ostravy dojet i s méně než hodinovým zpožděním.
To mi povídejte. Minulý pátek jsem se vracel z Olomouce do Prahy a kupodivu během cesty bylo zpoždění v řádu minut, v Praze včas. Překvapení spolucestující po výstupu prohlásili, že nečekali, že přijedu tak brzo. Bohužel zpoždění desítky minut se stalo standardem, nikoliv výjimkou.
A o to jde. Prijedete do cile, mate +20 a hned pisete dekovny dopis 😀
Náhodou je to moc hezký příklad péče o blaho cestujících. Dnešní hodinová a delší zpoždění totiž byla testem dlouhodobé paměti. Kdo z cestujících se při stání v polích tvářil nepříjemně, ten zřejmě bude mít s pamětí problémy a měl by zajít na vyšetření. Cestující, kteří se tvářili rezignovaně nebo vykazovali známky zoufalého smíchu, si mohou gratulovat – jejich paměť je nepochybně zcela v pořádku, protože jim spolehlivě připomněla, jak podobná zpoždění zažívali na trase Kolín-Praha denodenně v průběhu posledních 10 měsíců.
R970 Vysočina na cestě do Prahy má aktuálně 81 minut zpoždění, z Brna Dolního vyjížděl se zpožděním 1:28.
Už jsem si myslel, že proběhl zkušební provoz automatické vracení peněz za zpoždení přes aplikaci Můj vlak 😀
Tak je skoro devět a pořád se tam nabírají hodinová zpoždění. To spadla trolej v kilometrové délce, nebo se objevil další problém? Ve vlaku nám opakovaně hlásili závadu na zabezpečovacím zařízení…
Jestli se to promitne i negativne do rocnichodmen nejvyssim hodnostarum, bylo by to fajn, aby se tomu napriste predeslo, kdyz uz se tento usek v posledni dobe opravoval a vyrazne modernizoval. At to neodnasi jenom cestujici, kteti jsou v tom nevinne.
Mit tam treba pernamentne nahradni dieslove lokomotivy, pokud jde kriticky usek nebo vetsi vylukova cinnost. Nebo nahradni autobusy pro tento pripad, kdyz zpozdeni bude extremni.
Zas na fotce ten chlap, co se bojí skočit z Mandelinky. Že mu „kamarádi“ natřeli lepidlem madlo? 😃
Zlí jazykové tvrdí, že takhle seskakuje už odjakživa.
A Praha – Nymburk – Kolín v podvečer šílený zpoždění vzhledem k poruše zabezpečovacího zařízení…
Je 17:50 a stále opraveno není, sp 1525 stojí v Českém Brodě, IC511 před chvílí odjel.
Zatím se jezdí pouze ze směru od Kolína.
Opravy TV trvají dlouho.
Včera to byl hodně nešťastný souběh mimořádností. Kvůli skokanovi v Kyjích byl přerušen provoz na koridoru a když už jsme se chystali vyrazit odklonem, tak byla ohlášena krádež kabelů ve stanici Praha – Vysočany, čímž z odklonu sešlo a museli jsme vyčkat uvolnění aspoň části kolejiště PČR.
Sedím v IC515, tak snad to zprovozní než tam dojedeme. Jsem pravidelný cestující a mám pocit, že těch mimořádností tohoto typu je nějak moc. Je to opravdu tak nebo mám prostě jen smůlu?
Je toho v poslední době moc.
Ic515 bude mít taky minimálně hodinku sekeru, když na to tak koukám. To jsem ještě s vlakem 1525 dopadl docela dobře jen 60 minut zpoždění.
Moc cestujes, hledas moc informaci..
NE, cestovani u nas zacina byt priserna pakarna, kdy se vubec neda odhadnout za jak dlouho se clovek dostane kam potrebuje.
Melo by se u nas zase prejit na paru, maximalne na naftu. A byl by klid. Tohle uz zacina byt strasny voser.
Nebo (také) upustit od přílišné centralizace, kdy se řešení prodlužují o čím dále tím delší dojezd k jakémukoli zásahu. Snížit počet vlaků jedoucích ve stejných trasách a téměř stejných časech jejich pospojováním, aby si vzájemně nepřekážely.
Tak nakonec 84 minut :-/
Tak to jsem měl štěstí. Jel jsem RJ 1009 (jede 7 min před IC 511). Těsně za Českým Brodem vlak rychle zastavil a na pár desítek vteřin vypadlo veškeré napájení vagonů. Po necelých 10 minutách jsme jeli dál.
Inu, Dobrá Správa!
Jasně, Správa železnic může i za sebevrahy. Vlastně může za všechno, že?
Jakože se nám upekl sebevrah na trakčním vedení? Jinak ano, svou laxnostní a (ne)informováním strojvedoucím za tyhle problémy může SŽ…
Tak hlavně, že víte, že za mimořádnost může SŽ
U poruchy trakčního vedení to člověk tak nějak očekává.
Kdo jiný by mohl být pravděpodobným viníkem?
Třeba vadný sběrač lokomotivy?
Cokoliv, vadný sběrač na HV, nerespektování návěstí pro el. provoz (to v tomto případě asi ne tedy), nějaká skrytá vada (kterou běžnou údržbou nelze odhalit), atd…
SŽ vyházela obyčejné provozní zaměstnance a nabrala manažery, kteří berou čistého 200 tisíc. Zjednodušeně řečeno.
A teď můžete hledat viníky všech ohromných problémů, které vidí jen ti, kteří jezdí pravidelně. A věřte, že problém je při KAŽDÉ jízdě a ne malý. (Jezdím každý týden nejméně 2x na delší trasy).