Konečně: ŘSD vypsalo tendr na severní obchvat Jaroměře
Stavba dálnice D11 Smiřice - Jaroměř. Pramen: ŘSD ČR
Silnice I/33 je jednou z nejdůležitějších a nejvytíženějších silnic Královéhradeckého kraje
Silnice I/33 je jednou z nejdůležitějších a nejvytíženějších silnic Královéhradeckého kraje
A Náchodu nezbývá, než jen žárlit.
Náchod spíše by měl byt naštavenej, ne? Silnice nikde. Vlakové spojení nikde. Vysokovská spojka – zase se po ní slehla zem. Je to ostuda
Nové Město nad Metují je na tom ještě hůř. Tam je obchvat v nedohlednu. V Náchodě se o něm sice jen mluví, ale už se aspoň ví, kudy by měl vést.
a leta bezi..
Největší zátěž bude asi pro Semonice/Jezbiny. Po sjetí z D11 na Jaroměř Exit – jih se budou hromadit kamiony a další doprava na úrovňové křižovatce u Semonic na připojení na původní I/33, takže to bude spousta řidičů brát přes historickou I/33 na Jezbiny.
Zátěž jak hrom bude i pro obce Čáslavky, Dolany a Svinišťany. Už teď to je kritické. Velký Třebešov (kde je důležitá křižovatka) a Česká Skalice už obchvat naštěstí mají.
MUK jednoznačně, ale to není odpověď na můj dotaz, jestli jim nechybí tak trošku pozemky.
A jak se vypořádají s tím, že podmínkou pro otevření té dálnice je současné zprovoznění obchvatu Jaroměře, který ale bude nejmíň o dva roky později?
Klasicke RSD reseni je roky trvajici zkusebni provoz bez kolaudace. (A nasledne velky udiv, ze jim nikdo nechce verit nektere sliby kompenzacnich opatreni a misto toho jim plany blokuje)
zkušební provoz
Aneb vítejte v právním státě.
6,6,km silnice a po 14 letech nemáme ani stavební povolení. No tohle už je jenom k pláči.
No a nebude jim chybět pozemek pana soudce?
no já bych tam udělal MUK
Jednoznačně, na novostavbách silnic 1. třídy by měly být výhradně MÚK. Od D11 do Náchoda by se navíc uživilo 2+1 i po zprovoznění D11.
2+1 by bylo moc fajn. Po sjetí z dálnice směr NA/PL by se dalo bezpečněji předjet nahromaděné kamiony z D11.
Bude chybět. Nestálo by za to uspořádat nějakou veřejnou sbírku na vykoupení pozemků pana Kučery, aby se celá záležitost konečně někam pohnula?
„Pro Jaroměř bude úlevou od tranzitu už nový sedmikilometrový úsek dálnice D11 od Smiřic“
to by mě zajímalo jak? když se ty kamiony budou vracet do Jaroměře na kruháč 🙂
pak zjistí, že je lepší sjet za dálnice před Jaroměří a jet po staré. Prostě dokud nebude obchvat Jaroměře, je část D11 k ničemu
Pomůže to jen částečně, od frekvence která jede na Trutnov.
Aktuálně jsou intenzity Jaroměr-Trutnov vs. Jaroměř-Náchod intenzity v poměru cca 45:55, takže pokles tranzitu přes Jaroměr bude významný. Paradoxně na některých problémových křižovatkách často stačí pokles intenzit třeba i o 10% a kolony zmizí, tady to bude víc..
ANO, ve směru na Trutnov/Pec máte pravdu, ale od kamionů to bude cca 8-10%.
A proč by se kamiony měly vracet, když sjezd na Náchod bude značen už na Exitu Jaroměř-jih?
Přesně jak píše Petr78. Pomůže to na prvních dvou kruhácích u Lidlu a Na Špici a potom Na Cihelnách na křižovatce na Velichovky. Na průtahu centrem to bohužel zatím nepomůže.