Konec šumavské výluky se znovu posunul, na vině je podbíječka
Provozní komplikace spojené s výlukou na šumavské trati Volary – Strakonice stále nekončí. Konec výluky byl znovu posunut, tentokrát z
Provozní komplikace spojené s výlukou na šumavské trati Volary – Strakonice stále nekončí. Konec výluky byl znovu posunut, tentokrát z
Nějakou výlukou bych se nyní ani nezabýval….,protože opět hlásí náledí a mrznoucí déšť na další dny.Raději nachystat dieselové mašiny,aby nějaký RJ do Košic nemusel stát celou noc v Ustí n.Orlicí.Tohle je určitě přednější !!
Jestli ona není ta podbíječka podplacená od ČD aby sabotovala chrabrého soukromníka.
to mohl udělat nějaký starousedlík a odsát oth a nalít tam vodu. Třeba nám někdo na pokladaču ucvakl asi 20zásuvek nebo kolik tam jich bylo.
Rád bych tu citoval blbce z řad fanoušků soukromníků: „Hnusný ČD, furt samý výluky“
oh wait..
Teodore, opravdu nevím koho citujete. Infrastruktura je státní, ve správě SŽDC a za její používání se nemálo platí. Pokud je trať nesjízdná aní ČD ani soukromník s tím nic nenadělají.
A jezdí vůbec na té trati čd?
„Teodore, opravdu nevím koho citujete.“
Vždyť to napsal docela jasně: „blbce z řad fanoušků soukromníků“ – a „potrefená husa“ se přece vždycky brzy ozve …
OU 😁. Potrefená husa to stejně nepochopila, ale palec nahoru 😁.
nevím, co tím myslíte, ale theodore kdybyste napsal, jak může hydraulický olej zamrznout a jaká je to podbíječka s jakým motorem tohle by nás zajímalo více. Za mojich let, podbíječka musela šlapat jak švýcarský hodinky.
Je pak ale také otázka, jestli byl problém s podbíječkou, či s Ukrajinci, tedy její obsluhou. Tomu bych se totiž příliš nedivil.
Vážení nezasvěcení a rádoby znalci železniční dopravy a provozování podbíječek. Takto se hodnotí každá stavba. Vždy je na vině podbíječka, která provádí finální práci geometrické polohy kolejí. V tomto případě byla realizační firmou nová kolej položena v nepřijatelných krajních mezích a to způsoblo značné prodloužení práce podbíječky, která je obsluhovány českými zkušenými odborníky.