Konec nákladních jumb v Praze. China Airlines Cargo ruší po 15 letech linku na Tchaj-wan
Boeing 747F. Foto: China Airlines Cargo
Letecká společnost China Airlines Cargo zrušila po patnácti letech přímé spojení nákladním letadlem mezi Prahou a tchaj-wanským letištěm Tcjhaj-Pej. Důvodem
Skoda, byl jsem v nem na exkurzi, pekna masina a poucne, jak funguji vnitrni posuvniky..
Přišla nám výhodná nabídka pro cargo na přímé lince z Prahy do Šanghaje, míň než 50% obvyklé ceny, první odlety tento týden. Ten pokles přepravených nákladů mezi Prahou a východní Asií musí být opravdu masivní, když jdou cenově tak dolu, přestože už sem nelétá v článku zmíněná společnost a tím se snížila kapacita.
Signalizují to data všech nákladních dopravců, že sešup začíná být dost velký.
Fungují Ovarovy politické linky do Číny vůbec na komerčním základě?
Zaujal me ten přehled nákladních linek v Praze. Zajímala by mě situace v tomto směru v Brne a Ostravě. Nedávno se tu kdosi rozplýval nad potenciálem Mosnova pro nákladní dopravu, tak by mě zajímala realita. Děkuji
Tu tabulku okopírovali z Wikipedie, kde je to hezky rozepsané. Do Ostravy v současné době létají nákladně 5x týdně DHL z Lipska a 2x týdně Uzbeci do Taškentu. Prosím: https://cs.wikipedia.org/wiki/Leti%C5%A1t%C4%9B_Leo%C5%A1e_Jan%C3%A1%C4%8Dka_Ostrava 🙂
Od října s Uzbeky prý 3x týdně.
Někdy před 10 lety létala z Lipska do Prahy pro DHL Electra, ale teď ty balíky nejspíš stihnou přes Krušné hory do Čech dovézt v noci kamionem a lítají už jen do Ostravy? Nevíte odkud DHL obsluhuje Brno?
https://www.facebook.com/140456375975244/posts/2529436903743834/
Tři z toho pražského seznamu jsou „noční skoky“ expresních balíků, kde u dvou je Praha jen mezilehlá zastávka v obou směrech.