Konec nákladních jumb v Praze. China Airlines Cargo ruší po 15 letech linku na Tchaj-wan

Boeing 747F. Foto: China Airlines CargoBoeing 747F. Foto: China Airlines Cargo

Letecká společnost China Airlines Cargo zrušila po patnácti letech přímé spojení nákladním letadlem mezi Prahou a tchaj-wanským letištěm Tcjhaj-Pej. Důvodem

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Spidour

Skoda, byl jsem v nem na exkurzi, pekna masina a poucne, jak funguji vnitrni posuvniky..

Janina

Přišla nám výhodná nabídka pro cargo na přímé lince z Prahy do Šanghaje, míň než 50% obvyklé ceny, první odlety tento týden. Ten pokles přepravených nákladů mezi Prahou a východní Asií musí být opravdu masivní, když jdou cenově tak dolu, přestože už sem nelétá v článku zmíněná společnost a tím se snížila kapacita.

Daniel Novák

Fungují Ovarovy politické linky do Číny vůbec na komerčním základě?

Kubrt

Zaujal me ten přehled nákladních linek v Praze. Zajímala by mě situace v tomto směru v Brne a Ostravě. Nedávno se tu kdosi rozplýval nad potenciálem Mosnova pro nákladní dopravu, tak by mě zajímala realita. Děkuji

Martin S.

Tu tabulku okopírovali z Wikipedie, kde je to hezky rozepsané. Do Ostravy v současné době létají nákladně 5x týdně DHL z Lipska a 2x týdně Uzbeci do Taškentu. Prosím: https://cs.wikipedia.org/wiki/Leti%C5%A1t%C4%9B_Leo%C5%A1e_Jan%C3%A1%C4%8Dka_Ostrava 🙂

Michal

Od října s Uzbeky prý 3x týdně.

Martin V.

Někdy před 10 lety létala z Lipska do Prahy pro DHL Electra, ale teď ty balíky nejspíš stihnou přes Krušné hory do Čech dovézt v noci kamionem a lítají už jen do Ostravy? Nevíte odkud DHL obsluhuje Brno?

Martin V.

Tři z toho pražského seznamu jsou „noční skoky“ expresních balíků, kde u dvou je Praha jen mezilehlá zastávka v obou směrech.