Konec legrace. V Brně odstranili zastávkový přístřešek pod mostem
Zastávka Osová, ještě s přístřeškem. Pramen: facebook
Přístřešek ale nesklidil jen posměch. Někteří diskutující naopak tvrdí, že chybou je jeho odstranění.
DPMB schválí umístění , projekt zastávky , typ zastávky a pár dní po dokončení zastávky, ji v neděli nechá odstranit, a v některých médiích tvrdí že šlo o chybu zhotovitele. V Brně takto fungují městské firmy placené z veřejných peněz , které vždy označí za viníka jakékoli chyby někoho jiného a pak to za veřejné peníze nechají odstranit a udělat znovu???
Ten přístřešek byla stejně kravina. Zastávka je na konci tratě, kde stejně moc lidí nenastupovalo. Nechápu, proč to zadavatel vůbec chtěl.
prosím?? na jakém konci??? byl jste tam někdy?? je to snad nejrušnější zastávka na téhle trati v Lískovci a Bohunicích…
Jistě že byl. 🙂 Nástupiště ve směru z centra je nejrušnější pro výstup. Nástupiště ve směru do centra je nejrušnější pro nástup. Takže se uklidni, jdi se tam postavit a napočítej mi během dne cestující, kteří nastupovali na tramvaj ve směru na Dunajskou. 😉
je tam přestupní uzel, a pokračuje to ještě směr, konečná (dvě zastávky) a nově do kampusu, takže nějaký nástup tam bude
Tak mi to dokaž.
Jedná se o zastávku Osová, nikoliv o konečnou (která je doopravdy napůl v poli). Zde IMHO nastupuje či čeká poměrně dost lidí, protože okolní paneláky a přestupní uzel z trolejbusů.
Ale já jsem nepsal, že jde o konečnou stanici. 🙂 Vypadá to, že máš situaci odpozorovanou, tak mi řekni, kolik lidí nastupuje na tramvaj na Osové ve směru Dunajská. 🙂
Vypadá to, že kromě drzosti a neslušnosti toho moc nemáte co říct a o daném místě vůbec nic nevíte. Dokažte svá tvrzení sám, vy jste s nimi přišel jako první.
Jak je libo. Dneska jsem shodou okolností na stavbě něco řešil. Byl jsem tam od 7 hodin do půl deváté a do tramvaje na Dunajskou nastoupilo celkem 13 lidí. Není to kdovíjaký průzkum a nedá se z něj moc vyvozovat, ale jde o ranní špičku pracovního dne, takže pochybuju, že to jindy bude lepší.
Vypadá to, že kromě velice solidní ukázky neznalosti situace a místních poměrů nemáš co jiného říct a nikdo z vás není schopen mi moje tvrzení vyvrátit. A ještě drze říkáš, že o daném místě nic nevím. Svoji znalost místa jsi neprokázal, tak nemachruj.
Ten přístřešek tam měl zůstat. Samozřejmě doplnit o bočnice. Za podzimních a zimních plískanic se hodí. Samozřejmě i jako místo na sednutí, místo, kde je jízdní řád..
Neměl, nemusí tam být. Je to téměř na konci tratě, takže nástupy a čekání tak budou nulové.
Zajeďte se tam někdy podívat a pak něco pindejte.
Zajeď se tam podívat a pak něco pindej. 🙂
Jojo, zmizelo to v neděli odpoledne, vše jsem poctivě dokumentoval 😀
A čím teď bude vymezen prostor pro kuřáky?
Od roku 2017 se nesmí kouřit nejen v přístřešku, ale na celém nástupišti, resp. v délce 30 m od označníku zastávky, viz https://www.dpmcb.cz/o-nas/novinky/cigaretu-si-na-zastavce-mhd-jiz-nezapalite-142.html
A pak jsem kvůli něčí hyperaktivitě strávil deset minut vysvětlováním číňanovi proč musí stát v posypovém materiálu (no ještě se dal postavit do koleje, ale to jsem si řekl že asi není úplně OK) a proč na něho ten hlídač řve. (Pro záznam, původně jsem ho schoval za domek na peronu, ale ten hlídač si ho obešel) Což bylo následováno nadávkami ze strany západních spolucestujících.
Stavba 3 zastávek za 1,3 mld., ale na pořádného architekta, který by uměl myslet do detailu, nemají. Jenom nějaký patlal, který umí podle standardů umisťovat standardizované přístřešky.
Tak teď máte co jste chtěli…ani si není kam sednout 😀 Všechno pro kaštany…
To není věc architekta, ale zadavatele.
Umíte chápat text? Píšu, že zadavatel je mimoň.
Nejdřív se nauč text psát, pak nebude problém v jeho chápání.
Pššš, už nic nepiš
Není obvyklé, abych se držel rad nýmandů z diskuze. A dnešek samozřejmě nebude výjimkou. 🙂
Chováte sr krajně neslušně a ještě druhé urážíte.
Jak se chovají ostatní ke mně, budu se chovat já k nim. 😉 Kapišto?
Trolle nebuď drzý.
Ano, nebuď drzý, trolle.
On právě nebyl standartizovaný. Byl ale DPMB schválený včetně místa pod mostem -). Teď DPMB využilo toho, že měl jiný vzhled než ostatní v Brně, tak to uvadí v médiich jako jeden z důvodů likvidace. Prostě blázinec DPMB za veřejné peníze, oni to tady tak mají a považují to za normální.
Bohužel je to tak, jak píšeš.
Jen aby ho ještě lidé rádi nechtěli zpátky – z mostu občas kape dobrý santus a ještě tama docela protahuje vítr.
ale detska aspon je sranda… niekde nie su zastavky temer nikde a v Brne sa to povysilo do ineho levelu..zacneme ich davat vsade… aj do podzemia mozno
Vůbec ti není rozumět. A není to tím, že jsi Slovák.
Tohle je přesně to, co by mi na dopravní infrastruktuře a s ní spojeným mobiliářem vadilo. Krom toho, jestli měla mít i bočnice, klidně bych to tam nechal, protože pod tím mostem na Osové je průvan jako sv..ňa, o kapaní z něho ani nemluvě.
I u nas mame podobne skvosty. Jedna strecha, jedna stena. Neni to ani proti slunci, ani vetru, ani desti…
bočnice původně mít měla, kvůli rychlému příkazu k likvidaci je ani nestihli přimontovat -(
Ano, i to jsem psal. Spousta věcí je tam nedokončených, aby se to mohlo rychle spustit. I zkušební jízda tramvaje na Starý Lískovec málem nevyšla.
Takže Brno se sprostě vymlouvá na dodavatele nebo koho ale asi to tak chtěli že ano, jinak by v projektu nebyl. Ale ještě aby tam nebyl když opravdu dává smysl. Ale když se z toho stane úplně běžný vtip jakých je na účet Brna nespočet tak přístřešek odstraní, to už mi připomíná Babiše a jeho chování při pandemii. Podle názoru na Facebooku. Opravdu Brnu nezbývá než pogratulovat, označení jediný vtip ve kterém se dá bydlet sedí 🙂
Technická: Trať na Kampus se staví podle YELOW FIDIC, projekt tedy dělala stavební firma. A při kontrole si této v kontextu celé stavby relativní prkotiny zřejmě nikdo nevšiml.
No prkotina zrvna není to, že si projektant nevšimne jestli staví trať pod mostem nebo na otevřeném prostranství.
To ale není chyba projektanta.
Ta prkotina má projednaný schválený projekt odsouhlasený DPMB. Podle projektu byla postavena. Je otázka na DPMB co se jim najednou nelíbí… ale asi si nedokáží obhájit ani svoje rozhodnutí, nebo neví co schvalují a když to někdo označí za nesmysl , rychle rychle hodí zodpovědnost na prvního kdo je nejblíž, a to byla asi stavební firma -(
A bydlí se tu dobře pane. Všechno relativně blízko, žádné obchody a firmy nám tu nechybí. Když bych měl denně jet přes celou Prahu do práce jako jezdím přes Brno, radši skočím z mostu.
Brno!!! Tohle prostě nevymyslíš.
Netahejte nám do Brna tři vykřičníky !
Přesně tak. To ať si hezky nechají pobóchanci v Ostravě.
Já bych ho tam nechal. Přece jenom je si kam sednout a může lépe chránit před nepřízní počasí.
Pristresok mali nechat a odstranit mali most 😀
A něco na sezení tam zůstalo?
Nějakou lavičku tam snad můžou dát kdykoliv.
To můžou a kdykoli jsou vcelku výstižné pojmy:-))).
A tak přišlo Brno o první zastávku metra…
Napadají mne 2. Jírova a Pisárky. Obzlvášť Pisárkám se občas říká minimetro. A to nejsem brňák.
Já vím že jsou to buď Pisoárky, nebo Šrajbec, o mimimetru jsem neslyšel.
Už zase…
Bývaly 2: na Poštovské a na Pekandě. Jen je zapomněli spojit tunelem. 😆
Obě ještě fungují, ne? A ten tunel mezi nimi jistě nějaký najdeme. Je to přece Brno.
Ne, nepřišlo.
A bude tam pak mít aspoň pamětní desku?
Tak moment, byl ten přístřešek ve výkresové v dokumentaci nebo nebyl? Podle toho, že řeší jeho umístění jinam, tak asi byl ve výkresech, město ho pořídilo …
Staří a zkušení říkali: „Zajeď si tam a projdi si tu stavbu.“ Věděli proč. Člověka by to trklo už při přípravě, že tady něco nesedí, přístřešek pod mostem, sáňky v létě…
Vy jste neslyšel o sjezdovkách kdesi v Emirátech? Sáňky do léta nejsou pitomost! 😀
Otázka je jestli náhodou nešlo jenom o nějaké splnění normy po srážce s byrokratem.
Vidíte, byrokrat mě nenapadl. Pak je ovšem zcela namístě dotyčného byrokrata ztotožnit s dílem. A normu taky.
Sjíždění písku na lyžích znám z Maroka.
bude se přidělávat až lidem v zimě bude kapat na karbid štěrbinama toho mostu.
V dokumentaci byl.