Konec hyder a rakví. Motoráky z minulého století dojezdí v Královéhradeckém kraji na podzim

Motorový vůz 843 a jednotka Regionova. Foto: České dráhyMotorový vůz 843 a jednotka Regionova. Foto: České dráhy

České dráhy budou mít v Královéhradeckém kraji v regionální dopravě od podzimu 100 % vozidel nízkopodlažních.

Odebírat
Upozornit na
guest
49 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal

A v JMK zmizí kdy?

Petr

Jak ten čas letí… Pamatuju když přivezli první 842

Petr

To já taky a těch keců, že je to hnusné a bude se to s… Copak asi ta 842.013 dnes jezdí. Depo není a stejně se jezdí.

Dominik29

Královéhradecký kraj si s obnovou vozidel dal hodně na čas, ostatně ještě před rokem to tady bylo s vozidly nejhorší z celé republiky. Za rok na tom naopak budeme skoro nejlíp.

Traveller

Ještě to chce zlepšit IREDO. A nebo úplně ideálně, zavést FAIRTIQ, to pak bude Královéhradecký kraj, co se týče veřejné dopravy, nejlepší v ČR.

Honza

U IREDO bych zavedl nákup jízdenek online

Řiditel

Letos bude

Libor

V jednom kraji je vyřadí, že jsou staré, v jiném kraji jsou tak akorát, za 20 let Praha a okolí budou ještě jezdit a dělat parádu 😉

Chronosphere

Tak to na světě chodí. Kdo si co zaplatí,to má. Nevyřazují se, protože jsou staré,ale protože si objednavatel připlatil na něco lepšího.

Michal M

Středočeský kraj měl smůlu na velmi mizerné hejtmany. Od různých socanských strejců až po nekompetentní koblihu Jermanovou. Výsledek nemohl bát jiný.

Bram

A naštěstí se to Petrovi Boreckému i přes nepřízňivé počáteční podmínky, které zdědil po Jermanové, daří postupně dávat dohromady.

Petr

To je tak, že do dopravy můžou kafrat už i kraje, od té doby, co do toho může každý kecat, si každý vymysli něco jiného a je ve všem bibec

Petr

Kraje ani tak nevadí, tady vadí ten kočkopes kde ani kraj nesídlí na svém území o IDSK ani nemluvě. Pokud už tchtěl někdo oddělit Prahu, měl obnovit spojený Podbrdský a Vltavský kraj.

Přesun

A co takhle 843 s 943 přesunout na sever Čech, do Děčína, na linky Děčín/Ústí Střekov nebo Ústí/Bílina přes Úpořiny. Chystá se tam prý handl s výkony mezi ČD a Regiojetem pod tlakem kraje, eliminace syslovek, a provoz vyráběných jednotek pro Regiojet.
Daleko lepší než syslovka, nebo Regina.
Jen spekulace…

Chronosphere

Prý…

Přesun

Tak odposlechnuto, ty výkony myslím, mezi železničáři na peronech při hlasité diskuzi…a ty vozidla, zejména pak 843 by to zvládli, jako alternativa k věčně nasazovaným motorákům Regiojetu na těch linkách

Tomáš Záruba

Článek nezmiňuje jeste Letohrady.

Traveller

Hydry v objednávce Královehradeckého kraje jezdí už výhradně HK – Letohrad, a rakve už výhradně Náchod – Choceň.

Radek Papež

Na linku V2 Hradec Králové – Letohrad půjdou taky letos.

TheBaal

Nemohu si pomoci, ale 854 je škoda vyřadit v kombinaci s 954 a vloženým vozem Bdtn, nejsou špatné. U 847 mi hodně chybí třídílná jednotka na vytíženější spoje.

Beny

Spolehlivost už není z nejlepších. Trojdíl řeší spojování jednotek, které navíc vytvoří nová přímá spojení. Byť teda Rokytnička vozí mimo víkend v sezóně vzduch už teď, natož pak s Liškou.

Dodroj

S tím souhlasím, v úseku Doudleby-Letohrad se kapacita sníží a do Rokytnice zvýší. Na druhou stranu to asi moc jinak řešit nejde , do Letohradu jsou 2 jednotky blbost

Werki

Ve špičká a v turisticky zajímavé časy, pátky neděle večer jezdí i ten trilobit pěkně narvaný, takže jedna liška bude málo…

Beny

Právě že Doudleby-Hradec pojedou Lišky 2.

Michal M

Vamberk je taky slabota?

Beny

Jedině školáky jezdí nějak rozumně zaplněné, jinak mizérie. A pak když je o víkendu hezky.

Jan

S láskou na ně vzpomínám když jezdili s Vršovic přes Prahu Tanvald až do Harrachova. Tehdy jsem na ně kvůli chybějící klimatizaci nadával ale co trasu Arriva zkrátila jenom z hlavního nádraží jenom do Tanvaldu a nasadila tam ty jejich veterány tak na ně vzpomínám tak to tehdy bylo na trati bylo mnohem všechno lepší

Esemag

Kdy proboha jezdily pražský rychlíky až do Harrachova?😳

Leinad

A často kvůli zpoždění nedojel ale byl otočen dřív.

Michal M

Libůstka a vrchol kariéry nějakého IDOL expeta.

Petr

No ono se to tam málo kdy podařilo protáhnout

Jan

Co bychom za ně sakra dali na Posázavském Pacifiku, oproti Regionovám jsou luxusní

Antonín

Hm, to jste do nich asi nikdy nenastupoval s kolem nebo kočárkem či invalidním vozíkem….

Ústečan

Dynamika je taky šílená, 854 jsou stavěny na motorové rychlíky, ne zastávkové osobáky. Třívozová Regionova je oproti tomu raketa

Chleba Nakup

A že těch invalidních vozíků na Pacifiku jezdí!

Petr

Ono stačí do toho lézt i bez něj, zvlášť z nízkopodlažního
nástupiště 😀

maaaca

Opravdu letos skončí 843 i na Sp Náchod – Choceň?

Karel

Ano. Buď v červnu a nebo od GVD v Prosinci.

Ládik

Ano ale až od GVD 26

Radek Papež

Ano, je to v plánu.

Jan

Dojezdí podle vzoru 810 plus Regionova a nebo opravdu dojezdí?

Jarda

854 by bylo fajn dát na proklad s 814 na 041..po tom tankodromu je regiokřáp za trest..

Flek

Nejsou 854 spolehlivější, než 843?

Vincenc

Tak to rozhodně jsou.854 u nás neustále zachraňují neschopnosti rady 843

Jarda

v Brně?

Chleba Nakup

Chyba bude jinde, například olomoucké 843 nebyly nahrazeny 854 ani jednou.

Vena

Ještě aby jo, když v Olomouci ani nikde poblíž se žádná 854 nenachází… 🙂

Flek

Za to je tam tahali Brejlovci.