Konec hyder a rakví. Motoráky z minulého století dojezdí v Královéhradeckém kraji na podzim
Motorový vůz 843 a jednotka Regionova. Foto: České dráhy

České dráhy budou mít v Královéhradeckém kraji v regionální dopravě od podzimu 100 % vozidel nízkopodlažních.
A v JMK zmizí kdy?
Jak ten čas letí… Pamatuju když přivezli první 842
To já taky a těch keců, že je to hnusné a bude se to s… Copak asi ta 842.013 dnes jezdí. Depo není a stejně se jezdí.
Královéhradecký kraj si s obnovou vozidel dal hodně na čas, ostatně ještě před rokem to tady bylo s vozidly nejhorší z celé republiky. Za rok na tom naopak budeme skoro nejlíp.
Ještě to chce zlepšit IREDO. A nebo úplně ideálně, zavést FAIRTIQ, to pak bude Královéhradecký kraj, co se týče veřejné dopravy, nejlepší v ČR.
U IREDO bych zavedl nákup jízdenek online
Letos bude
V jednom kraji je vyřadí, že jsou staré, v jiném kraji jsou tak akorát, za 20 let Praha a okolí budou ještě jezdit a dělat parádu 😉
Tak to na světě chodí. Kdo si co zaplatí,to má. Nevyřazují se, protože jsou staré,ale protože si objednavatel připlatil na něco lepšího.
Středočeský kraj měl smůlu na velmi mizerné hejtmany. Od různých socanských strejců až po nekompetentní koblihu Jermanovou. Výsledek nemohl bát jiný.
A naštěstí se to Petrovi Boreckému i přes nepřízňivé počáteční podmínky, které zdědil po Jermanové, daří postupně dávat dohromady.
To je tak, že do dopravy můžou kafrat už i kraje, od té doby, co do toho může každý kecat, si každý vymysli něco jiného a je ve všem bibec
Kraje ani tak nevadí, tady vadí ten kočkopes kde ani kraj nesídlí na svém území o IDSK ani nemluvě. Pokud už tchtěl někdo oddělit Prahu, měl obnovit spojený Podbrdský a Vltavský kraj.
A co takhle 843 s 943 přesunout na sever Čech, do Děčína, na linky Děčín/Ústí Střekov nebo Ústí/Bílina přes Úpořiny. Chystá se tam prý handl s výkony mezi ČD a Regiojetem pod tlakem kraje, eliminace syslovek, a provoz vyráběných jednotek pro Regiojet.
Daleko lepší než syslovka, nebo Regina.
Jen spekulace…
Prý…
Tak odposlechnuto, ty výkony myslím, mezi železničáři na peronech při hlasité diskuzi…a ty vozidla, zejména pak 843 by to zvládli, jako alternativa k věčně nasazovaným motorákům Regiojetu na těch linkách
Článek nezmiňuje jeste Letohrady.
Hydry v objednávce Královehradeckého kraje jezdí už výhradně HK – Letohrad, a rakve už výhradně Náchod – Choceň.
Na linku V2 Hradec Králové – Letohrad půjdou taky letos.
Nemohu si pomoci, ale 854 je škoda vyřadit v kombinaci s 954 a vloženým vozem Bdtn, nejsou špatné. U 847 mi hodně chybí třídílná jednotka na vytíženější spoje.
Spolehlivost už není z nejlepších. Trojdíl řeší spojování jednotek, které navíc vytvoří nová přímá spojení. Byť teda Rokytnička vozí mimo víkend v sezóně vzduch už teď, natož pak s Liškou.
S tím souhlasím, v úseku Doudleby-Letohrad se kapacita sníží a do Rokytnice zvýší. Na druhou stranu to asi moc jinak řešit nejde , do Letohradu jsou 2 jednotky blbost
Ve špičká a v turisticky zajímavé časy, pátky neděle večer jezdí i ten trilobit pěkně narvaný, takže jedna liška bude málo…
Právě že Doudleby-Hradec pojedou Lišky 2.
Vamberk je taky slabota?
Jedině školáky jezdí nějak rozumně zaplněné, jinak mizérie. A pak když je o víkendu hezky.
S láskou na ně vzpomínám když jezdili s Vršovic přes Prahu Tanvald až do Harrachova. Tehdy jsem na ně kvůli chybějící klimatizaci nadával ale co trasu Arriva zkrátila jenom z hlavního nádraží jenom do Tanvaldu a nasadila tam ty jejich veterány tak na ně vzpomínám tak to tehdy bylo na trati bylo mnohem všechno lepší
Kdy proboha jezdily pražský rychlíky až do Harrachova?😳
Jen krátce 2018-2019
https://zdopravy.cz/konec-rychliku-praha-harrachov-nejprve-je-zrusi-vyluka-pak-zmena-dopravce-32087/
A často kvůli zpoždění nedojel ale byl otočen dřív.
Libůstka a vrchol kariéry nějakého IDOL expeta.
No ono se to tam málo kdy podařilo protáhnout
Co bychom za ně sakra dali na Posázavském Pacifiku, oproti Regionovám jsou luxusní
Hm, to jste do nich asi nikdy nenastupoval s kolem nebo kočárkem či invalidním vozíkem….
Dynamika je taky šílená, 854 jsou stavěny na motorové rychlíky, ne zastávkové osobáky. Třívozová Regionova je oproti tomu raketa
A že těch invalidních vozíků na Pacifiku jezdí!
Ono stačí do toho lézt i bez něj, zvlášť z nízkopodlažního
nástupiště 😀
Opravdu letos skončí 843 i na Sp Náchod – Choceň?
Ano. Buď v červnu a nebo od GVD v Prosinci.
Ano ale až od GVD 26
Ano, je to v plánu.
Dojezdí podle vzoru 810 plus Regionova a nebo opravdu dojezdí?
854 by bylo fajn dát na proklad s 814 na 041..po tom tankodromu je regiokřáp za trest..
Nejsou 854 spolehlivější, než 843?
Tak to rozhodně jsou.854 u nás neustále zachraňují neschopnosti rady 843
v Brně?
Chyba bude jinde, například olomoucké 843 nebyly nahrazeny 854 ani jednou.
Ještě aby jo, když v Olomouci ani nikde poblíž se žádná 854 nenachází… 🙂
Za to je tam tahali Brejlovci.