Konec experimentu. Ze Smetanova nábřeží zmizely betonové zátarasy
Odstraňování betonových zátarasů ze Smetanova nábřeží. Foto: Praha 1
Pražský magistrát nechal ze Smetanova nábřeží odstranit betonové zábrany. Prostor od křižovatky s ulicí Národní k ústí Divadelní bude provizorně
Co jsou to „květníky“?
Většina diskutujících by si měla nejdříve povinně pustit film Lidský rozměr a až potom tu psát svoje moudra.
https://www.csfd.cz/film/335678-lidsky-rozmer/
ještě by mohlo zmizet osazenstvo magistrátu, který by pak měla obsadit ODS.
Jo a pro níže diskutující, Je potřeba preferovat IAD, MHD a absolutně město otrávit cyklistům. Zrušit cyklo-pruhy a zavést zkoušky ze znalosti předpisů i pro cyklisty.
ODS je stejný zlo jako ANO.
Zlo jsou pirati komousi japonci etc.
Ne vratit by se Melo puvodni obyvatelstvo. A pak to pujde
Praha vesnice roku 2019 2020 2021
Je vtipné, jak odstranění Praha 1 bere jako svojí zásluhu, přitom s tím má společného pramálo. Zátarasy nebyly pěkné, ale z hlediska bezpečnosti asi opravdu nutné. Výměna za něco ‚příjemnějšího‘ po pár týdnech je od začátku plánovaná akce magistrátu.
Idea samotna je hloupa. To je ten problem
Máte pravdu, měl se zavřít i ten druhý směr. 🙂
Jo a vratit fiakry
Také něco k tématu https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kavarna-uprostred-vesmiru-108599
Ono od dob Béma to jde na magistrátu vůbec z kopce pěkně sešupem dolů. Smažky na magistrátu vůbec byla ta poslední volba, za jejich dobu se kromě pozavíranych ulic neudělalo pro individuální dopravu vůbec nic.
A co modré zóny? Spousty kamer a radarů i zúžení. Co by jste chtěl? Snad ne pražský okruh a nová P+R parkoviště.
Militantní automobilisté požadují další desítky miliard a výsledek přitom bude stejně pochybný jako doteď. ODS obhajovala 40 miliard pro Blanku uzavřením nábřeží. Blanka je otevřená a najednou to nejde.
A co se týká Béma, ten se už nevrátí, neb si v klidu užívá provize za Opencard a další kšefty z jeho éry.
Město je tu pro lidi, ne pro gumokoly. V Praze je té preference automobilismu až moc. Kde jinde mají magistrálu přes jedno z hlavních náměstí?
Město je pro lidi a ti stále (zcela logicky) preferují auta a MHD. A město se tomu má přizpůsobovat, zvláště když je tu x let zanedbaná základní infrastruktura, chybí okruh atd. Třeba ve Vídni je x pruhová komukace mezi památkami a nikomu to nepřijde divné.
Ale tady je toxicka a divna Mentalita.
Dálnice těsně u nádraží (opravdová dálnice, ne městská komunikace) je třeba v Essenu. Cosi jako magistrála vede v těsné blízkosti nádraží i v Liberci. Akorát že tam na ní díky tomu, že jí celou postavili s MÚK a kus dali do tunelu, nemají kolony. Takže s tou preferencí automobilismu to je v Praze podobná bída, jako s preferencí čehokoli jiného.
Tleskám snahám o zklidnění center měst, ale musí to mít koncepci, tzn, kromě jiného, nevytvářet o ulici dál kolaps nejen individuální dopravy. Jinak termín socka v tomhle významu je .. ubohost, vůbec na dopravním serveru – můj názor
A on byl v Divadelní nějaký kolaps? Nebo někde jinde kvůli tomuto?
Doplňuji: obecný názor..
Nejsou ještě nějaké na Praze 5?
Věřme, že Praha bude nadále upřednostňovat lidi před auty.
No to pěvně doufám že ne.
Ty si choď klidně pěšky nebo jezdi sockou. Ale já si chci vybrat.
Přesně! Socky ať si jezdí mastnou tyčí.
My, lepší lidí máme z eráru auto s řidičem. A toho se nikdy nevzdáme!
Si vybere.. pěšky, na kole, nebo tou dívkou. Nebo se odstěhuje. Plno možnosti k výběru.
Dívka měla být socka
Vaše představy o dívkách jsou takové divné. Inu, každý má jinou touhu.😄
Byla to priblbla autokorekce z mobilu a vyšlo to zle. Nepřijde mi to vtipné. Vyraz socka nepouzivam tak to bylo opraveno. Bohuzel ty komentáře v PC ted nefungují. Psat na mobilu uz nebudu.
Tak dobře, tak si pravicově jezděte, ale pak navrhuji zpoplatnit vjezd do města autem, ať to nemusí socky dotovat ze svých sockopeněz.
V pořádku. Pak MHD přestat dotovat a platit reálnou cenu jízdného
Ok, klidně budeme platit mýtné, ale rozhodně nebudeme jednu věc platit dvakrát, takže v tom případě je na místě se bavit o zrušení spotřebních daní z pohonných hmot.
V těch autech sedí přece lidé a lidi jste říkal, že chcete upřednostňovat.
V průměrným autě sedí člověk malou část dne. Většinu dne to auto sedí někde zaparkovaný prázdný…
No a?
A to s tématem souvisí jak?
Prosím Vás a ta zlá auta se projíždějí jen tak sama od sebe?
Značně to připomíná ono Cimrmanovo „moře bude v Praze vždy každou neděli odpoledne od dvou do čtyř“…
Ja nemam nic Proti rainbow-warrior. Ale krome oral je taky nutny manual a neco delat
Šaškárna. Všude na světě se podobné zábrany dělají esteticky z keramických květináčů. V Praze je nadbytek betonových zátarasů, tak je flákají kde se dá. Velebnosti, budu blejt.
Vsude na svete maji dalnice. A pak teprve kvetinace. U Nas silnice jak Ukraine a znaceni jak v mongolsku. Hlavne si hraji na Wien…
V mnoha vyspělých zemích mají dokonce centra měst pro automobilisty úplně zavřený. Ale to by bylo OmEzEnÍ sVoBoDy.
Povídej, která města třeba?
Madrid. Zavedeno snad loni.
Gent. Nejedná se o úplný zákaz, jak často hrozí fanoušci automobilizmu. V Gentu do té doby průjezdné centrum bylo rozděleno do zón mezi kterými se dá přejíždět jen přes vnější ulice.
Ten „experiment“ byly betonové zátarasy? To je jediné co končí. Nábřeží jinak zůstává přes den ve stejném úseku uzavřené dál.