Konec dvacítky na lokálce Mladá Boleslav – Mšeno, SŽDC začala s větší opravou
Regionova na příjezdu do Mladé Boleslavi. Foto: Jan Sůra
Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) začala s odstraňováním pomalých rychlostí z trati mezi Mladou Boleslaví a Mšenem. Na více než
Sice to s technikou moc nesouvisí, ale v JŘ by se zase tahle trať zobrazovat v jedné tabulce, jak to bylo před velkou opravou v úseku Mělník – Mšeno. A mohlo by být zobrazení vlaků až do Boleslavi města, kam by si zasloužily zobrazit i tratě 071 a 080 (?070?). Samozřejmě by 064 začínala stále na hlavním. Ve finále by se hodilo udělat nějakou souhrnou tabulku M. Boleslav hlavní – M. Boleslav město.
Tohle vyprávějte Milošovi Houskovi a jeho „melodyboys“ . psát to sem nemá smysl …
Nevím, jestli jsem ten pravý. 🙂
Třeba to tady někdo od „melodyboys“ čte, nebo jim to jiný donese. To je ten pán, co je podepsaný dole na plachtách GVD?
Já už jsem žádnou plachtu GVD dlouho neprohlížel, tak ani nevím, jestli ji ještě někdo podepisuje (stejně je to jen formalita) – ale pokud ano, tak to je jistě on. Ale on možná letos naposled – podle toho, co se ke mně doneslo, tak snad už prý chce také skončit a odejít do důchodu …
To spíš bude v pekle mrznout! Naopak ještě to dělí víc, v novém GVD je úsek Lomnice n/P – Stará Paka uveden ve vlastní tabulce pod číslem 046.
No super, dnes trvá cesta z Boleslavi do Katusic 20 minut a po rekonstrukci to bude méně než 19 minut. BINGO!!!! Tohle je vážně tragedie…. 🙁
A bude to stát 24 milionu. Lépe se utratit jiste nedaly. Ta minuta a půl na lokálce do Mšena je naprosto zásadní a potřebnou investicí. 😀
Souprava:
Tak tam jde asi i o zabránění dalším propadům rychlosti.
Na rozdíl od úseku Mělník – Mšeno, kde živořící vlak zbytečně doplňuje bus(hlavně v kladiva a lidí po opravě ve vlaku nepřibylo, spíš naopak) bych s touto opravou problém neměl.
A tak jde o to, aby za pár let nedošlo k tomu, že se provoz na trati zastaví jako tomu bylo mezi Mělníkem a Mšenem.
„A bude to stát 24 milionu. Lépe se utratit jiste nedaly.“
Jistě daly: třeba na opravu nějakého pavilonu v Horních Beřkovicích nebo v Kosmonosech a na speciální lůžka a svěrací kazajky pro „Soupravu“ a jemu podobné …
Máte depku z mých příspěvků? 😉
Jo a stačilo by, kdyby tam jezdilo vozidlo s větší akcelerací a tu minutu by to udělalo stejně.
Tak tohle dělení není proti mému nápadu. Beztak už není snad osobní vlak co jede skrz. Návrh jsem s tímhle dělením viděl, ale detaily si nepamatuju.
Tohle mělo být v jiným vlákně. Reakce na rozdělení trati 064.
Jen aby bylo na čem akcelerovat…
Tam jde spíše o to , aby se zabránilo tomu , že trať přestane být vůbec sjízdná.
Paráda 🙂 Takhle má oprava regionální trati vypadat. A ne jako v úseku Mělník – Mšeno, kde jsou sice úplně nové koleje, ale traťová rychlost se nezvýšila ani o minimum, přejezdy jsou stále nezabezpečené, každou chvíli nesmyslné propady rychlostí a k tomu zbytečná eurobetonová nástupiště, betonové boudy a hromada modrého zábradlí.
Bezesporu záslužná snaha – zejména kdyby při tom do Katusic osadili i samovratné přestavníky pro urychlení křižování (myslím, že tam zatím nejsou) …
Jen zase při přestupech nebude už vůbec nikde možno stihnout nákup občerstvení na další cestu …
Na mladoboleslavském hlaváku stejně nemáte kde si něco koupit, leda předražený automat nebo jakýsi pochybný stánek 5 cenové kde by se neodvážil něco sníst snad ani bezdomovec.
No, pokud vím, už nemáte pravdu ani o tom „jakémsi pochybném stánku 5 cenové kde by se neodvážil něco sníst snad ani bezdomovec“ …
A až tam ti „dopravní koryfejové“ postaví ostrovní perony s podchodem, tak bude přestupující cestující mít stejně hodně starostí i jen s tím, aby svůj návazný vlak stihl – a na nákup i jen „kafe z automatu“ nebude ani pomyšlení.