LOT 3a leaderboard

Konec dvacítky na lokálce Mladá Boleslav – Mšeno, SŽDC začala s větší opravou

Regionova na příjezdu do Mladé Boleslavi. Foto: Jan SůraRegionova na příjezdu do Mladé Boleslavi. Foto: Jan Sůra

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) začala s odstraňováním pomalých rychlostí z trati mezi Mladou Boleslaví a Mšenem. Na více než

Zpět na článek
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alibaba

Sice to s technikou moc nesouvisí, ale v JŘ by se zase tahle trať zobrazovat v jedné tabulce, jak to bylo před velkou opravou v úseku Mělník – Mšeno. A mohlo by být zobrazení vlaků až do Boleslavi města, kam by si zasloužily zobrazit i tratě 071 a 080 (?070?). Samozřejmě by 064 začínala stále na hlavním. Ve finále by se hodilo udělat nějakou souhrnou tabulku M. Boleslav hlavní – M. Boleslav město.

železničář v důchodu

Tohle vyprávějte Milošovi Houskovi a jeho „melodyboys“ . psát to sem nemá smysl …

Alibaba

Nevím, jestli jsem ten pravý. 🙂
Třeba to tady někdo od „melodyboys“ čte, nebo jim to jiný donese. To je ten pán, co je podepsaný dole na plachtách GVD?

železničář v důchodu

Já už jsem žádnou plachtu GVD dlouho neprohlížel, tak ani nevím, jestli ji ještě někdo podepisuje (stejně je to jen formalita) – ale pokud ano, tak to je jistě on. Ale on možná letos naposled – podle toho, co se ke mně doneslo, tak snad už prý chce také skončit a odejít do důchodu …

Gogo

To spíš bude v pekle mrznout! Naopak ještě to dělí víc, v novém GVD je úsek Lomnice n/P – Stará Paka uveden ve vlastní tabulce pod číslem 046.

Pavel

No super, dnes trvá cesta z Boleslavi do Katusic 20 minut a po rekonstrukci to bude méně než 19 minut. BINGO!!!! Tohle je vážně tragedie…. 🙁

Souprava

A bude to stát 24 milionu. Lépe se utratit jiste nedaly. Ta minuta a půl na lokálce do Mšena je naprosto zásadní a potřebnou investicí. 😀

Svojsin

Souprava:
Tak tam jde asi i o zabránění dalším propadům rychlosti.
Na rozdíl od úseku Mělník – Mšeno, kde živořící vlak zbytečně doplňuje bus(hlavně v kladiva a lidí po opravě ve vlaku nepřibylo, spíš naopak) bych s touto opravou problém neměl.

orky

A tak jde o to, aby za pár let nedošlo k tomu, že se provoz na trati zastaví jako tomu bylo mezi Mělníkem a Mšenem.

železničář v důchodu

„A bude to stát 24 milionu. Lépe se utratit jiste nedaly.“
Jistě daly: třeba na opravu nějakého pavilonu v Horních Beřkovicích nebo v Kosmonosech a na speciální lůžka a svěrací kazajky pro „Soupravu“ a jemu podobné …

Souprava

Máte depku z mých příspěvků? 😉

MirekP

Jo a stačilo by, kdyby tam jezdilo vozidlo s větší akcelerací a tu minutu by to udělalo stejně.

Alibaba

Tak tohle dělení není proti mému nápadu. Beztak už není snad osobní vlak co jede skrz. Návrh jsem s tímhle dělením viděl, ale detaily si nepamatuju.

Alibaba

Tohle mělo být v jiným vlákně. Reakce na rozdělení trati 064.

Alibaba

Jen aby bylo na čem akcelerovat…

Viktor Nárožný

Tam jde spíše o to , aby se zabránilo tomu , že trať přestane být vůbec sjízdná.

Štěpán

Paráda 🙂 Takhle má oprava regionální trati vypadat. A ne jako v úseku Mělník – Mšeno, kde jsou sice úplně nové koleje, ale traťová rychlost se nezvýšila ani o minimum, přejezdy jsou stále nezabezpečené, každou chvíli nesmyslné propady rychlostí a k tomu zbytečná eurobetonová nástupiště, betonové boudy a hromada modrého zábradlí.

železničář v důchodu

Bezesporu záslužná snaha – zejména kdyby při tom do Katusic osadili i samovratné přestavníky pro urychlení křižování (myslím, že tam zatím nejsou) …
Jen zase při přestupech nebude už vůbec nikde možno stihnout nákup občerstvení na další cestu …

Gogo

Na mladoboleslavském hlaváku stejně nemáte kde si něco koupit, leda předražený automat nebo jakýsi pochybný stánek 5 cenové kde by se neodvážil něco sníst snad ani bezdomovec.

železničář v důchodu

No, pokud vím, už nemáte pravdu ani o tom „jakémsi pochybném stánku 5 cenové kde by se neodvážil něco sníst snad ani bezdomovec“ …
A až tam ti „dopravní koryfejové“ postaví ostrovní perony s podchodem, tak bude přestupující cestující mít stejně hodně starostí i jen s tím, aby svůj návazný vlak stihl – a na nákup i jen „kafe z automatu“ nebude ani pomyšlení.