Konec bezplatného parkování u centra Plzně. Z plochy u autobusového nádraží je nově P+G
Parkovací automaty v Kotkově ulici. Foto: Plzen.eu
Dosud bylo parkování na ploše pro 240 aut bezplatné.
Dosud bylo parkování na ploše pro 240 aut bezplatné.
pokud se tím nesnaží najet salámovou metodou na úplnou likvidaci osobní individuální přepravy tím, že budou ceny upravovat do nesmyslu, tak mi takový poplatek vadit nebude.
Co bych ale uvítal, tak AC nabíječky elektromobilů a to s možností stát na takovém místě celý den. Tedy ne od toho „našeho“ loupežnického tria …
Za mě v pořádku. A to říkám jako někdo, kdo poměrně často dojíždí do centra Plzně autem.
Plzeň pokračuje ve zpoplatňování odkládání aut v širším centru města.
Spíš by se řeklo parkování, ale to se tady v diskuzich občas používá a má to mít pravdepodobne pejorativní nádech. Možná je to jen méně šťastná a méně obvyklá formulace.
Zaparkují a za to zaplatí, normální..
Nene píše se, odkládání soukromého majetku ve veřejném prostoru, ale strkání rypáku veřejné správy do soukromého prostoru, třeba formou výpalného z pozemku je dle místních komoušů v pořádku.
Tak to tu máme komunistickou vládu viďte, když zvýšila daň z pozemků od letošního roku. 😁
Jestli bude fungovat toto parkoviště jako nad autobusákem, tak když Vám vyjede lístek, tak ten slouží v tu chvíli i jako lístek na MHD.
P+G 🙂
A já myslel, že to je naprosto běžné, že se auto zaparkuje a pak se z něj vystoupí a jde se od něj někam pěšky (klidně na autobus. Jakoby lidi už nevěděli co vymýšlet.
Jak se liší P+R a P+G režim parkoviště?
Jen má domněnka… P+R (park and ride) je na okraji města, je tedy zapotřebí využít do centra MHD. V případě P+G (park and go) je parkování již v centru města, je tedy možné dojít pěšky. Režim bude obdobný?
No, akorát že tady jsou ty dvě parkoviště prakticky vedle sebe.
mínusáři si to můžou sami změřit na mapě
je to cca 250 metrů.
Zřejmě jen kvůli odlišení od parkoviště na nám. Emila Škody, kde je P+R (parkovací lístek pak slouží jako jízdenka MHD), Zde je to běžné placené parkoviště, kde se nekombinuje cena parkování a lísku MHD.
Děkuju, chápu 🙂
To bude zase nějaká novota velebnosti :-).
Ale našel jsem, že se to od P+R liší tím, že z takového parkoviště je možné převažujícího počtu cílů cesty dosáhnout pěšky a kde není nutná návaznost na veřejnou hromadnou dopravu.
„V České republice se začalo označení P+G používat například v Brně a v Plzni.“
Tak to se nedivím, že to pro nás ostatní co do těchto končin nezavítáme je neznámý pojem.
Povězte, kde je v Brně parkoviště P+G?
V Brně jsou takto v návrhu strategie parkování od Brněnských komunikací a. s. z roku 2013 označena parkoviště:
Renneská tř. – Polní (Štýřice, časový horizont 2020)
Skořepka (Trnitá, časový horizont 2020)
U Tesca (Trnitá, časový horizont 2030)
Ale jak koukám v té Skořepce nemají značku označující toto parkoviště P+G a ani v té Polní. Takže mají skluz. Ale mluví o tom už dlouho. Už 10 let
http://www.top-expo.cz/domain/top-expo/files/11.-cdf-2014/prednasky/brno_strategie-parkovani_an-cast.pdf
Holt jak jsem koupil tak prodávám.
Sakra, ještě tohle
https://cs.wikipedia.org/wiki/P%2BG
Koupíte návrh a prodáváte ho za fakt. Jako koupit rohlík a prodávat ho za chleba. 😉
Návrh není schválená varianta. Takže jaký skluz? V Brně jsou jen parkoviště P+R nebo P+K. Samozřejmě kromě těch neplacených nebo soukromých.