Komplikovaná výluka tramvají v centru Prahy končí, ovlivnila 16 linek

Výměna kolejí mezi Karlovým náměstím a Myslíkovou. Foto: RopidVýměna kolejí mezi Karlovým náměstím a Myslíkovou. Foto: Ropid

Tramvaje se vrací do původních tras o půlnoci z pátku na sobotu.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Panoramix

U této výluky nějak DPP nevychytal výlukové označení linek. Proč vesele nechali jezdit např. linku 22, když v žádném případě neprojela přes centrum, jenom někde na trase změnila číslo a pokračovala vesele dál někam na periferii? Měli raději zavést výlukové linky 32 z Nádraží Hostivař a 33 z Bílé Hory. To by hned každého trklo, že se něco děje. Takto jenom hlášení o výluce pár stanic před centrem, pak změna čísla linky v centru a najednou stojíte na Karláku a řešíte, jak se dostat tam, kam jste původně zamýšleli. A vlastně čím, když tramvajová síť byla touto výlukou z velké… Číst vice »

Frantík

Od Národního divadla se hlásí, jak se máte dal dostat NT-KN použijte metro B; KN-Hostivař využijte linku w2.

Frantisek

Cožpak z Hostivaře a Bílé Hory by se to bylo i sneslo. Jiné číslo bych očekával spíše v případě Braníka (33 by ladilo s tamní 3, 32 zase mohla jezdit k Bílé Labuti – i když samo roztrojení z Lazarské už bylo také dost ‚na palici‘).

Leinad

Pokud by na Kohinor přijelo cokoli s konečnou Náměstí Bratřích Synků, dalo by se čekat, že to jede rovně po Vršovické. Takže nápad mít na čele napsáno Karlovo Náměstí a pak to přehodit podle mě není úplně špatný.

vbb

To je stejné jako čekat, že když se u Masaryčky objeví něco s konečnou Palmovka, tak to pojede po Sokolovské.
Anebo u Veletržního paláce něco s konečnou Sídl. Ďáblice, tak že to pojede Trojskou.
Prostě linky nejezdí vždy tou nejkratší trasou.

Lang

I na téhle výluce je vidět, že spojení přes Václavské náměstí okolo muzea citelně chybí.

původní Jakub P

Taky dokonceny Dvorecky most by pomohl. A tangenty obecne, dnes rada lidi jede MHD pres centrum jen protoze musi, ne proto, ze by do centra chteli nebo potrebovali.

ksz

Přesně tak. Navíc, při vhodném zapojení do vlny se to nijak neprojeví na propustnosti průtahu městem pro auta.

Šotoorgie s přečíslováváním tramvají za jízdy zaplaťpánbu skončily.

vbb

Někde mám fotku (cca 10 let starou, při jednom z prvních „dynamických“ přečíslování) dvojčete, kde první vůz byl přečíslovaný na 17 a druhý zůstal jako 10 🙂
(výluka na Stírce, od Palmovky tenkrát jezdila snad 10 a zatáčela do Trojské, kde se z ní stávala 17)