Komplikace pro severní spojku v Českých Budějovicích. Proti povolení se odvolali majitelé domu
Součástí severní spojky bude i most přes Vltavu. Pramen: ŘSD
Majitelé si mimo jiné stěžují na údajně nedostatečné řešení hlukové zátěže.
To odvolani je dlouhy jak tejden pred vejplatou. Nez to vubec odvolaci organ precte a identifikuje vyznam jednotlivych vyroku v textu, tak uplyne skoro cela doba pro reseni odvolani.
Neseknout v tomhle chybu a neopomenout nejaky bod ci pseudobod k vyporadani bude nemaly vykon.
Patrikuv parstrankovy trapny canc s rozkladem D11 bude oproti tomuhle naprosta zivacka.
Mgr.Ing.MBA… Pro jejich nemovitosti se stavbou vůbec nic nezmění, Okružní bude stále Okružní a Pražská také zůstane Pražskou. Auta tam jezdila,jezdí a budou jezdit.Odhaduji, že i jejich auta… 🙄
To je hezký, že se v Budějcích konečně staví chybějící dopravní infrastruktura, ale k čemu to bude, když se všechny nové silnice okamžitě obestaví logistickými halami a ta doprava se tam zase přivede? Připadá mi, že tu po nekonečný době vybudovanou dopravní kapacitu stát/město jenom lacině přenechává hromadě developerů.
Jak velký bude po spojce provoz? Nejsou 1+1 pruh málo, Antone Pavloviči?
Lidí co blokují tuto stavbu jsou hlupáci. Stejní hlupáci blokují spojku Milady Horákové-Litvínovice a dál k nemocnici.
Myslím,že tam měla být stavební uzávěra.Pustili tam developery a pak se diví
Hele pustit klidně, ale to, že tam povede silnice se ví dlouhou tak je to prostě váš problem a nemáte právo do toho kecat
Bydlí tam „důležití“ lidé. Právo je to, co chtějí oni 😉
Bohužel je to tak…
Vůbec nechápu, proč se takovými nesmyslnými odvolánimi zabývají!Každý přeci vidí, jak to v Budějovicích s dopravou vypadá!!
oni vůbec divně posuzují absorpční kapacity rybníků
Ochranné pásmo u dálnice je tuším 100 m. Takže se dá očekávat, že námitka bude zamítnuta. Majitel nemovitosti si může směrem ke komunikaci vysázet tůje či smrčky, aby mu izolovali hluk od rybnika.
Mimochodem, nevím kde dotyčný přesně bydlí, ale tipuji, že hluk z Okružní a Pražské ulice bude výrazně vyšší než z nové komunikace. Navíc okolo mezi rybníkem a Okružní nějaké zeleň je.
V tomto státě se neřeší, jestli stavba zlepší podmínky k životu v okolí, ale jestli vyhovuje novým předpisům. Takže, pokud se do normy nemohu vlézt, nastávají tahanice a věc zamrzne. Ale o takhle pojatém problému-rezonance od vodní hladiny, to slyším poprvé.
Nedivím se… cca 1.7 milionu lidí v čechách je zasazeno nadmernym hlukem… A stát řeší koloběžky…
to bude rychle vyreseno az zacnou jezdit elektroauta-v techto mestskych rychlostech se ta hlucnost snizi skutecne podstatne
Tak to zesílení zvuku rybníkem bych si nechal patentovat. Že by třeba Manowar hráli přes rybník, aby to na druhé straně bylo hlasitější.
Zesílení ne, ale přenos na větší vzdálenost ano.
Tak jen mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, že tihle konkrétní lidé se odvolávají proti všemu, co se v okolí má realizovat. Je to takový jejich koníček. Prostřednictvím právních kanceláří neustále rozesílají námitky a odvolání.
Podle letecké fotky je u jejich domu silniční retardér. A úplně osamocený v celém širém okolí. Nic bych za to nedal, že v tom mají taky prsty.
Aby si zvýšili hluk?
Nechtěný precedent, tak jim v rámci stavby postavte dům o kus dál…
Upřímně, smysl Severní spojky jsem jako Budějčák nikdy nepochopil.
Strakonická ulice, které má spojka ulevit, je jedna z mála ulic ve městě, která není skoro nikdy ucpaná, ani v době špičky. Nejdelší zdržení v koloně, které jsem tam zažil, bylo v řádu jednotek minut.
Ono je hlavně náročné se od Strakonic na Strakonickou vůbec dostat. Ještě by mně zajímalo co pak chtějí udělat s Okružní silnicí od Nemanické, kde to z tohoto směru už nyní tak dost stojí.
To ano, stojí ve směru od Pražské. Ale až bude otevřena D3 dál na jih, změní se to. Je totiž ucpaný kruhák auty, která jedou z D3 dál na jih a sjíždějí na Rudolfovskou.
Jako Budějčák byste mohl vědět, že dlouhé kolony se tvoří pod Strakonickou, na světlech na MÚK s Vltavským nábřežím. Tam jsou kolony každý den a jsou ale i na Strakonické smšrem k D3 po křižovatku s Pražskou.
Takže ano, ta spojka má velký význam
Velký význam mela mít „severní tangenta“!
Severní spojka by měla sloužit pouze místní dopravě a tak je také dimenzovaná. V podstatě stejný případ jako Zanadrazni komunikace.
a její význam s dokončením D3 kolem ČB ještě vzroste, nyní se od Písku na jih jezdí „přes město“ nově by to mělo být pod D3…
Otázka je jestli to bude dávat smysl nebo bude lepší jet přes město, zvlášť když tranzit z I/3 už ve městě nebude.
Proč jezdit krátkou trasou, když to jde i po mnohem delší? Proč spotřebovávat měně benzínu, když je možno jet podstatně dráž?Proč šetřit životní prostředí, když je možno smrdět z výfuku přes celé město? Že jo?
Všechny tyhle problémy by mělo zlepšit odvedení tranzitu z I/3 mimo město po otevření D3. Pak by se daly změnit preference na diamantu aby měl směr od Písku delší volno.
Strakonická třeba ucpaná nebývá, ale navazující Nádražní směrem k ulici Generála Píky ano a i to by měla ta nová komunikace řešit.
Proč sakra stále nejsou změněné zákony tak aby toto nemělo odkladný účinek? To je chyba státu která se neustále opakuje a stále není vyřešena
Stačí se odstěhovat do Ruska. Budete to mít ihned.
Proč se raději neptáte, kdy už konečně budou nastavena taková pravidla, aby viníci ze státní správy a dalších „kompetentních“ orgánů byli postihováni za chyby umožňující odvolávat se proti jejich rozhodnutím s pádnými a oprávněnými argumenty?
Protože by to za ty směšný peníze už tuplem nechtěl nikdo dělat.
Čili jaké zdržení to maximálně znamená?
U odovolání to může být i půl roku. Další věc je, když odvolací orgán objeví třeba ještě procesní chybu, nebo nařídí tyto stěžovatele zařadit do okruhu účastníků (pokud tam ještě nejsou, to nevím) může pak odvolací orgán nařídit nové projednání. A to jsou další min. 3 měsíce, spíše déle.
A když by to nenechávali na poslední den?
Úřad má rozhodnout do 30 dnů, ve zvlášť komplikovaných případech do 60. Reálně odvolání trvá až půl roku. A jestli odvolací orgán uzná jejich námitky jako oprávněné (což snad ne), musí se ještě upravit projektová dokumentace a udělat kolečko na DOSS. Pokud bude následné řízení a bude veřejnou vyhláškou, tak s nabytím právní moci se to dříve, než za 3 měsíce nestihne. Celé se to může klidně zdržet tak o jeden rok.
Děkuji všem, co odpověděli. A místním mínuskářům děkuji za mínuska 😂… Sice nechápu, proč je dávají za dotaz, ale OK, proti gustu žádný dišputát.
Jak říkala moje prateta: „Každej jsme nějakej.“ 👩🦳