Komplikace pro D11 na polské hranice. Ministerstvo přerušilo stavební řízení, chybí výjimka

Vizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSDVizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSD

ŘSD věří, že přerušení nezpozdí plánované zahájení stavby.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Soutěž na zhotovitele a stavební řízení má trvat 42 měsíců??? To jako 3,5 roku na papírování?

Jarda

tvl ať už to stavěj, chybí jen tyhle podělaný 2 úseky a je komplet. To se běžně nevidí. Nejlíp postavte oba úseky rovnou, ať máme další kompletní dalnici, jen nezapomeňte na železnice, potřebují modernizaci, elektrifikaci i narovnání. ať se vše z koleji nenamrda na silnice.

Radim

Snad se budou víc orientovat na železnici až budou páteřní dálnice hotové. Ale to těžko…

Zbyněk

kdo? Jako ŘSD… 🙂 ?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Nebylo by to na škodu…

Jiří Kocurek

Že by na ŘSD převzalo přípravu VRT? Obávám se, že SŽ by kromě obstrukcí organizovala také stávku a sbírku na zaplacení odborníků z DZ. Také by došlo na petici podepsanou zástupem zapšklých dědků, kteří se toho nedožijou a udělají všecko proto, aby se toho nedožili.

mgr.pavel

Troufám si tvrdit, že ŘSD (se svou specializací na silnice a tahem na branku) by spravovalo železnice lépe, než #myNic SprŽel (se svou specializací na modré zábradlí a tahem do minulosti).

Tomáš Záruba

No mezi námi, ono by mohlo dávat smysl, že ŘSD coby organizace zvyklá na výkupy a novostavby ty VRT (a klidně nejen) řešila až do úrovně tělesa, včetně mostů a tunelů. A pak by na takto připravenou pláň naběhla SŽ se svrškem, trakcí a ZZ.

Už proto, že na ŘSD je dost lidí, kteří u přípravy staveb SŽ obecně spíš chybí, a určitě by bylo lépe je takto využít i poté, co se většina dálnic dokončí (pokud tedy nechceme, aby si práci v podobě dalších mnoha dálnic vymýšleli sami).

Jirka

Před časem parta politiků opakovala do omrzení kliše „Z krize se proinvestujeme“. Kdosi z reálného světa jim oponoval: Nejenže ty stavby neumíte postavit, vy si je neumíte ani povolit.

Georg

to musel byt nejaky expert ze zdejsi diskuse.

Jan

Na kraji si jaksi nepovšimli, že na ŘSD trošičku zrychlili. Ale mě by to jejich tempo z předchozích 30 let taky ukolébalo…

Kování

U ŘSD mě to moc nepřekvapuje, přesně to odpovídá jejich 30 leté rychlosti výstavby dálnic a kde jsme teprve těsně za polovinou z celkové délky a to se ještě vyhodila D43.

PetrN

tak na konci roku 2024 bude zprovozněno už celkem 1500km dálnic a aktuálně 1370km, to mi nepřijde jako těsně za polovinou, ale samozřejmě mohlo už být i výrazně lépe…

kubisek

po 85 letech výstavby dálnic v Č(S(S/F))R, zapomněl jste dodat 😀

Jura

RSD musi postupovat podle zakonu a pro Vas mozna prekvapeni, ale RSD zakony neprijma ani nemuze primo navrhovat. Brecet chce u vsech minulych vlad a poslancu a zacit brecet u soucasne vlady.

Dokonce ani penize si netisknou, nekdo jim je musi dat, tj. stat.

Jiří Kocurek

„Jde konkrétně o potíž s nabytím právní moci jednoho rozhodnutí vydaného Královéhradeckým krajem.“

Tož tak. Jeden by si mohl myslet, že KHK vydal rozhodnutí pozdě a teď se musí čekat.

kodl

Doufam, ze to nijak vyrazne zahajeni nezpozdi. Drzim palce.

Karl vB.

Druhý odstavec článku je celý?
Jeho první věta mi nedává smysl.