Komplikace pro D11 na polské hranice. Ministerstvo přerušilo stavební řízení, chybí výjimka

Vizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSDVizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSD

ŘSD věří, že přerušení nezpozdí plánované zahájení stavby.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

tvl ať už to stavěj, chybí jen tyhle podělaný 2 úseky a je komplet. To se běžně nevidí. Nejlíp postavte oba úseky rovnou, ať máme další kompletní dalnici, jen nezapomeňte na železnice, potřebují modernizaci, elektrifikaci i narovnání. ať se vše z koleji nenamrda na silnice.

Radim

Snad se budou víc orientovat na železnici až budou páteřní dálnice hotové. Ale to těžko…

Zbyněk

kdo? Jako ŘSD… 🙂 ?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Nebylo by to na škodu…

Jiří Kocurek

Že by na ŘSD převzalo přípravu VRT? Obávám se, že SŽ by kromě obstrukcí organizovala také stávku a sbírku na zaplacení odborníků z DZ. Také by došlo na petici podepsanou zástupem zapšklých dědků, kteří se toho nedožijou a udělají všecko proto, aby se toho nedožili.

mgr.pavel

Troufám si tvrdit, že ŘSD (se svou specializací na silnice a tahem na branku) by spravovalo železnice lépe, než #myNic SprŽel (se svou specializací na modré zábradlí a tahem do minulosti).

Tomáš Záruba

No mezi námi, ono by mohlo dávat smysl, že ŘSD coby organizace zvyklá na výkupy a novostavby ty VRT (a klidně nejen) řešila až do úrovně tělesa, včetně mostů a tunelů. A pak by na takto připravenou pláň naběhla SŽ se svrškem, trakcí a ZZ.

Už proto, že na ŘSD je dost lidí, kteří u přípravy staveb SŽ obecně spíš chybí, a určitě by bylo lépe je takto využít i poté, co se většina dálnic dokončí (pokud tedy nechceme, aby si práci v podobě dalších mnoha dálnic vymýšleli sami).

Jirka

Před časem parta politiků opakovala do omrzení kliše „Z krize se proinvestujeme“. Kdosi z reálného světa jim oponoval: Nejenže ty stavby neumíte postavit, vy si je neumíte ani povolit.

Georg

to musel byt nejaky expert ze zdejsi diskuse.

Kování

U ŘSD mě to moc nepřekvapuje, přesně to odpovídá jejich 30 leté rychlosti výstavby dálnic a kde jsme teprve těsně za polovinou z celkové délky a to se ještě vyhodila D43.

PetrN

tak na konci roku 2024 bude zprovozněno už celkem 1500km dálnic a aktuálně 1370km, to mi nepřijde jako těsně za polovinou, ale samozřejmě mohlo už být i výrazně lépe…

kubisek

po 85 letech výstavby dálnic v Č(S(S/F))R, zapomněl jste dodat 😀

Jura

RSD musi postupovat podle zakonu a pro Vas mozna prekvapeni, ale RSD zakony neprijma ani nemuze primo navrhovat. Brecet chce u vsech minulych vlad a poslancu a zacit brecet u soucasne vlady.

Dokonce ani penize si netisknou, nekdo jim je musi dat, tj. stat.

Jiří Kocurek

„Jde konkrétně o potíž s nabytím právní moci jednoho rozhodnutí vydaného Královéhradeckým krajem.“

Tož tak. Jeden by si mohl myslet, že KHK vydal rozhodnutí pozdě a teď se musí čekat.

kodl

Doufam, ze to nijak vyrazne zahajeni nezpozdi. Drzim palce.

Karl vB.

Druhý odstavec článku je celý?
Jeho první věta mi nedává smysl.