Komplikace oprav silnic. Brex je v problémech, zastavuje první velké akce
Mechanizace společnosti Brex. Foto: Brex
Zcela se zastavily například práce na opravě průtahu Rokytnicí nad Jizerou za 210 milionů korun.
Zcela se zastavily například práce na opravě průtahu Rokytnicí nad Jizerou za 210 milionů korun.
Přesněji řečeno měli už na sebe dokonce vyhlásit insolvenci, sám VELKÝ Vrba byl totiž odstraněn z Metrostavu a jelikož je to skoro soused Lenera, nemohlo to dopadnout jinak, V okna klapalo a sbíralo kšefty, pak tam vykopl Vrba na pokyn Lenera schopnou vedouci, která práci milovala, začala získávat zakázky, stavěla to zpátky na nohy, ale jelikož dcera reditele ŘSD v Praze, Petra Nahlovska, končila mateřskou, vystudovala marketing a byla třeba někde zaměstnat, byla to jasná volba, že se stane vedoucí střediska na výrobu oken, ikdyž všem do telefonu ať to byl dodavatel V oken nebo firma, která spolupracovala říkala JÁ… Číst vice »
Klasicky přetáhli nápřah…
Firma s obratem 300mil vezme zakázky za 600 mil…
Tunelování začalo vstupem p. Vrbky. Je to vcelku očekávaný konec a směřovalo to k němu už dlouho. Vedení převzal mluvka, který kromě prázdných slov nepředvedl vůbec nic. Ale hlavní vinu má majitel, který ho tam dosadil.
Souhlasim. Myslim, ze Vrbka ted musi byt vysmaty a uz si nekde uziva vytunelovane prachy. Kazdopadne vina jde za majitelem p. Lennerem, ktery ho to nechal vesele rozebrat.
Jejich dceřinka V-okna prakticky zkrachovala už loni.
Stejný příběh jako Brex, stejné obsazení. Jen to skončilo dřív. Ani tahle kauza nebyla pro majitele varováním.
Nic nového oprava mostu 18-012 firmou Raeder & Falge s.r.o., je to samé. 🙁
Nevím, kdo je uveden v registru smluv, ale BREX logo je na všem co se pohybuje na staveništi rekonstrukce liberecké přehrady Starý Harcov za mnoho stovek milionů Kč.
Brex je jako subdodavatel.
Tam není problém, stavbu má Gardenline, Brex byl sub
Chudak Rokytnice.. ta tu smulu snad uz pritahuje 🥺
Není to smůla. Vybrali společnost, o které se již dlouho ví, že s ní jsou problémy, nemá lidi ani techniku, nikdo pro ni nechce dělat subdodavatele. Ale bylo to nejlevnější. Neměli koule na to, vybrat o pár milionů dražší, ale jistější nabídku. Všichni na městě očekávali, že to nebude dobré. Chystali se na důkladnou kontrolu a Brex to raději vzdal. Když na podzim začali, najali si bagr z Českých Budějovic. Zaasfaltovali kanál a odjeli. U pošty tak s prvním deštěm vzniklo veliké jezero. Opravil to jiný. Z jara to trochu rozkopali a skončili.
Se nám to v Čechystáně nějak rozmáhá… naposledy jiná firma a oprava mostu u Kfel. Dobrá zpráva… most již v provozu!!!
https://www.idnes.cz/karlovy-vary/zpravy/mosty-kfely-oprava-provozu-silnice-20-becov-doprava-plzen.A240425_114138_vary-zpravy_slv
Pro redakci (Jan Sůra): Redakční šotci řádili a z perexu vypadla poslední slova, zřejmě tam mělo být „ve vážných (finančních) problémem“ či tak něco. Jestli Ti šotci nejsou irští leprikóni.
Díky za upozornění, zapomněl jsem odkliknout jednu položku v redakčním systému a proto se automaticky vzala první věta z textu:)
Není v problémech, in troubles, ale má problémy. Tak by to bylo česky. V problémech je nesmysl z angličtiny.