Pro úplnost byla před incidentém v 1 a 2 koleji pomalá jízda 80km/h.V kolejích 3,4,6 pomalá jízda 50km/h.
A po incidentu se jezdilo pouze po kolejich 4 a 6,takže byla stále pomalá jízda 50km/h.
Nic se nezměnilo a nezmění.Pouze počet provozovaných kolejí při výluce.
David
4 let
Ten blizší na snímku bude nakonec vlevo nebo vpravo? Každopádně to vypadá na složitý manévr.
Pro úplnost byla před incidentém v 1 a 2 koleji pomalá jízda 80km/h.V kolejích 3,4,6 pomalá jízda 50km/h.
A po incidentu se jezdilo pouze po kolejich 4 a 6,takže byla stále pomalá jízda 50km/h.
Nic se nezměnilo a nezmění.Pouze počet provozovaných kolejí při výluce.
Ten blizší na snímku bude nakonec vlevo nebo vpravo? Každopádně to vypadá na složitý manévr.
Ani jedno. Mosty se dobetonují na čtyři pruhy, pootočí se čely k sobě a dobetonuje se mezera mezi jejich čely, asi necelé dva metry to má být.