Kolem Vesuvu začnou jezdit vlaky od Hitachi, nahradí až půl století staré soupravy
Nové elektrické jednotky pro provoz na železnici Circumvesuviana. Foto: Hitachi Rail
Síť úzkokolejných elektrických drah v Neapoli a okolí Circumvesuviana čeká velká výměna vozidlového parku. Tamější dopravce EAV se rozhodl koupit
No tvl, to vypadá ještě hůř než panťáky…
Není mi jasné proč k článku nejsou přiloženy lepší fotky. Takhle není ani vidět celá souprava.
Jestli je chystaná obměna vozového parku odůvodňována tím, že jsou staré vlaky špinavé a posprejované, tak je to samozřejmě holý nesmysl. Otázka je, jestli budou nové soupravy pohodlnější. Nakonec půjde asi hlavně o dostupnost údržby, ne?
No jak na to koukám, tak výměnu to už opravdu chtělo. Teď to ale chce nekompromisní údržbu, kamerový systém a střežená depa. Jinak jsme za pár měsíců na stejném místě. Jih Itálie a především kolem Napoli je řekněme ,,svůj,,
Padesát let. To je u CD polovina udavane životnosti, ne?
Škoda toho rozchodu současných jednotek, jinak jsme je tady mohli mít brzo v modré barvě.
To asi těžko…. tohle by arriva nekoupila… Tohle je i na ně možná moc…
Kdo mluví o Arrivě?
A o čem jiném? Arriva má nově celokorporátní barvu modrou. A jezdí výhradně s ojetými stroji.
Ale je vidět, že jiný rozchod není problém. Kdyby to tak někdo kdysi vysvětlil libereckým…
Tak co? Usetrily by se nejake penize a stavebni spolecnosti by tolik nevydelaly… A to nildo nechce.
Nikoliv. To je udávána životnost, kterou nové vlaky nevydrží a tak by se nové neměly vůbec kupovat.
S těmi starými jednotkami jsem měl zkušenost se svézt a to na trati z Neapole do Sorrenta,odkud se dá pak pokračovat autobusy na pobřeží Amalfi (nejkrásnější pobřeží v Itálii) Celá souprava uvnitř i zvenku všude možné posprejovaná, (viz.obrázek)poničené a někdy i vytrhané sedačky,
Obavám se,že nové soupravy dopadnou dříve nebo později podobně,takových je pro tuto jinou část “Itálie” škoda
Ostatně kdo někdy navštívil Neapol,ví jaký bordel tam panuje a ne jenom na ulici
Předpokládám,že nákup byl posvěcen rodinami z klanů Camorry,jejichž stavební firmy se podílely na výstavbě vysokorychlostní železnice Salerno – Řím,provázanost mafie s veřejnou správou je tady na jihu známým faktem
Před cca 15ti lety jsem se poprvé setkal s masivními plastovými sedačkami a antigrafiti povrchy uvnitř vozů MHD právě v Neapoli. Ještě dříve než se některé z těchto prvků začali obětovat i v ČR. Loni jsem jezdil veřejnou dopravou po Palermu a okolí a i když vozy vlaků, tramvaje a autobusů nevypadali uvnitř moc útulně (antivandal úprava není útulná) , tak zničeně také ne.
Tak to je skoro jak u nás…