Kolem Vesuvu začnou jezdit vlaky od Hitachi, nahradí až půl století staré soupravy

Nové elektrické jednotky pro provoz na železnici Circumvesuviana. Foto: Hitachi RailNové elektrické jednotky pro provoz na železnici Circumvesuviana. Foto: Hitachi Rail

Síť úzkokolejných elektrických drah v Neapoli a okolí Circumvesuviana čeká velká výměna vozidlového parku. Tamější dopravce EAV se rozhodl koupit

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vapch

No tvl, to vypadá ještě hůř než panťáky…

Libcha

Není mi jasné proč k článku nejsou přiloženy lepší fotky. Takhle není ani vidět celá souprava.

Jestli je chystaná obměna vozového parku odůvodňována tím, že jsou staré vlaky špinavé a posprejované, tak je to samozřejmě holý nesmysl. Otázka je, jestli budou nové soupravy pohodlnější. Nakonec půjde asi hlavně o dostupnost údržby, ne?

Ajemgut

No jak na to koukám, tak výměnu to už opravdu chtělo. Teď to ale chce nekompromisní údržbu, kamerový systém a střežená depa. Jinak jsme za pár měsíců na stejném místě. Jih Itálie a především kolem Napoli je řekněme ,,svůj,,

Vnější pozorovatel

Padesát let. To je u CD polovina udavane životnosti, ne?

Vnější pozorovatel

Škoda toho rozchodu současných jednotek, jinak jsme je tady mohli mít brzo v modré barvě.

Katun

To asi těžko…. tohle by arriva nekoupila… Tohle je i na ně možná moc…

koleyy

Kdo mluví o Arrivě?

Katun

A o čem jiném? Arriva má nově celokorporátní barvu modrou. A jezdí výhradně s ojetými stroji.

koleyy

Ale je vidět, že jiný rozchod není problém. Kdyby to tak někdo kdysi vysvětlil libereckým…

Sitgestravel

Tak co? Usetrily by se nejake penize a stavebni spolecnosti by tolik nevydelaly… A to nildo nechce.

Jiří Kocurek

Nikoliv. To je udávána životnost, kterou nové vlaky nevydrží a tak by se nové neměly vůbec kupovat.

Via Rhetica

S těmi starými jednotkami jsem měl zkušenost se svézt a to na trati z Neapole do Sorrenta,odkud se dá pak pokračovat autobusy na pobřeží Amalfi (nejkrásnější pobřeží v Itálii) Celá souprava uvnitř i zvenku všude možné posprejovaná, (viz.obrázek)poničené a někdy i vytrhané sedačky,

Via Rhetica

Obavám se,že nové soupravy dopadnou dříve nebo později podobně,takových je pro tuto jinou část “Itálie” škoda
Ostatně kdo někdy navštívil Neapol,ví jaký bordel tam panuje a ne jenom na ulici
Předpokládám,že nákup byl posvěcen rodinami z klanů Camorry,jejichž stavební firmy se podílely na výstavbě vysokorychlostní železnice Salerno – Řím,provázanost mafie s veřejnou správou je tady na jihu známým faktem

LiborV

Před cca 15ti lety jsem se poprvé setkal s masivními plastovými sedačkami a antigrafiti povrchy uvnitř vozů MHD právě v Neapoli. Ještě dříve než se některé z těchto prvků začali obětovat i v ČR. Loni jsem jezdil veřejnou dopravou po Palermu a okolí a i když vozy vlaků, tramvaje a autobusů nevypadali uvnitř moc útulně (antivandal úprava není útulná) , tak zničeně také ne.

VRT

Tak to je skoro jak u nás…