Kolem Vesuvu budou jezdit vlaky od Stadleru, Hitachi nakonec kontrakt nezískalo

Vizualizace nových jednotek pro provoz v okolí Neapole. Foto: Stadler RailVizualizace nových jednotek pro provoz v okolí Neapole. Foto: Stadler Rail

Kontrakt počítá s dodávkou až čtyřiceti nových jednotek.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
M M

Loni v létě jsem tam byl a musím říct, že nových jednotek je tam opravdu potřeba. Z vlaků, co tam jezdily, jsem byl dost v šoku

Jaaa

A co řekl teda soud, že vyhlásil nového vítěze?

Jsem měl za to, že obvykle soud může leda tak celou soutěž zrušit.

V Itálii mají nějaké jiné zákonné koncepty?

Vlastik

V roce 2007 jsem se po té trati svezl, když jsem byl na dovolené v Neapoli, ale jak se za těch 13 let měnili jednotky netuším.

Ten_z_Bíliny

Dobře

Filip Peter

Prakticky vůbec… Novější jednotky jsou ještě výrazně horší a slouží na „nezastávkových“ vlacích.

Martin

Na téměř půl stoletích soupravách…

Jedno pismenko a 1/2min. premyslim, co veta znamena… 🙂

Petr5

To mohl být spellcheck. Nebo dyslexie.

MHD

Ty staré jednotky byly super, ale dnes už trochu retro. Připomínaly mi R1 z ČKD.

PIDofil

Bylo by dobře, kdyby nějaké (nejméně dvě) zachovali jako muzejní, až je budou vyřazovat – je to turisticky atraktivní oblast, tak by tam měl zůstat i nějaký doklad z oboru historie dopravy.

glosátor

Hodí se přidat ještě aspoň odkaz na schéma ne právě malé sítě těch tratí, které patří přímo do předmětného (úzkorozchodného) systému:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Circumvesuviana_maps.png