Kolem Vesuvu budou jezdit vlaky od Stadleru, Hitachi nakonec kontrakt nezískalo
Vizualizace nových jednotek pro provoz v okolí Neapole. Foto: Stadler Rail
Kontrakt počítá s dodávkou až čtyřiceti nových jednotek.
Kontrakt počítá s dodávkou až čtyřiceti nových jednotek.
Loni v létě jsem tam byl a musím říct, že nových jednotek je tam opravdu potřeba. Z vlaků, co tam jezdily, jsem byl dost v šoku
A co řekl teda soud, že vyhlásil nového vítěze?
Jsem měl za to, že obvykle soud může leda tak celou soutěž zrušit.
V Itálii mají nějaké jiné zákonné koncepty?
V roce 2007 jsem se po té trati svezl, když jsem byl na dovolené v Neapoli, ale jak se za těch 13 let měnili jednotky netuším.
Dobře
Prakticky vůbec… Novější jednotky jsou ještě výrazně horší a slouží na „nezastávkových“ vlacích.
Na téměř půl stoletích soupravách…
Jedno pismenko a 1/2min. premyslim, co veta znamena… 🙂
To mohl být spellcheck. Nebo dyslexie.
Ty staré jednotky byly super, ale dnes už trochu retro. Připomínaly mi R1 z ČKD.
Bylo by dobře, kdyby nějaké (nejméně dvě) zachovali jako muzejní, až je budou vyřazovat – je to turisticky atraktivní oblast, tak by tam měl zůstat i nějaký doklad z oboru historie dopravy.
Hodí se přidat ještě aspoň odkaz na schéma ne právě malé sítě těch tratí, které patří přímo do předmětného (úzkorozchodného) systému:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Circumvesuviana_maps.png