Knižní jízdní řád pro rok 2024 je v prodeji
Jde o jediný knižní jízdní řád pro celou českou železnici, který je k dostání v široké maloobchodní síti.
Jde o jediný knižní jízdní řád pro celou českou železnici, který je k dostání v široké maloobchodní síti.
V Ústí nad Labem nemají. Dnes měla dle zaměstnankyně Pontu dorazit další várka, ale nedorazila.
Myslím, že už to bylo v diskusi zmíněno, docela mi tam chybí (kromě jízdních řádů mezinárodních vlaků, co bývaly ve starých ČD jízdních řádech) aspoň seznam dálkových vlaků, který byl taky ve starých JŘ.
Karlosi, netušíte, jak je ten svět křehký a zranitelný. Jiný neznáte.
Již jsou vypracovány změny za tisku pro nový KJŘ, naleznete je na http://prelepky.wz.cz
Na některých tratích, které SŽ uvádí, se mi změnu nepodařilo najít, pokud byste si jí všimli, pište, prosím na e-mail info@prelepky.wz.cz
Největší změnou je asi zrušení zastavování některých vlaků Cheb–Marktredwitz ve stanici Schirnding. Pak došlo k časovým posunům vlaků v Polsku a dalším drobným změnám.
A teď ještě do té tiskárny sehnat ten správný papír 😉
V Liberci byl právě prodán poslední kus a podle slov pokladní už nebudou.
Budou dnes odpo, ještě máme železnou zásobu.
plzensky pont dnes 11.30 mel a jeste maji dost
k čemu je to dobré, když se to mění jak ponožky 😀 úplně zase čekám, jak bude změna změny, úprava změn, nebo další překopávání, minulej rok se u nas měnili řády asi 3x nebo 4x 😀
Nejlepší asi online idos, kde se ukazují i výluky a tak podobně 😉
Na tuto otázku si můžete přečíst odpovědi z posledních 3 let. 😉
Pro sběratele 🙂
Ode středy na mě čekaly dva kousky na výdejně Zásilkovny, čas k vyzvednutí jsem měl až dnes (nicméně to nevadí; šlo o výdejnu otevřenou denně od 7 do 20:30 h – nedaleká večerka).
I letos díky za jeho vydání.
Koupeno v Pont to go v Břeclavi. Prodavačka se mě zeptala, zda jsem si zarezervoval (neudělal a pokračoval bych z Vídně do Brna, kdyby nebylo v Břeclavi). Moc děkuji za tuto knihu!
Mě se ten retro nápad líbí. Koupil jsem na hlaváku v Praze jako vánoční dárek. Čtení jízdního řádu vyžaduje vyšší intelekt než brouzdání IDOSem. Děkuju za tuto iniciativu. Hezké svátky.
Dnes zakoupen v Budějovicích, co jsem viděl tak jich tam mají ještě do 10 kusů.
Za chvíli budete psát článek s nadpisem „Knižní jízdní řád pro rok 2024 je v prdeli“.:-)
Asi bych radši použil jinak, ale proti gustu…
Tak jistě. Ale taková digitální alternativa někde v lese bez mobilního pokrytí je jistě k nezaplacení.
To musí být hluboké lesy, že u nás nechytíte po cestě signál, ani se nepřipravíte z výchozího bodu. Zatím jsem z lesů hledal jak busy tak vlaky, včetně jejich aktuálního zpoždění, což se hodí ještě víc.
Když vás to na cestě přepadne,
jo, kdybych měl kursbůch,
vás jistě napadne.
Vy si děláte srandu, ale kdysi se mi takhle hodila 1. změna CP ZSSK u Dobšinské ĺadové jaskyně 😀
Já to myslím smrtelně vážně. Mně se hodily nepotištěné stránky určené na poznámky.😛
Na to je přeci lopuch…
Hlavně bez berušky
Bez problému koupeno v Plzni. Díky.
Děkujeme. A já si včera v PNS koupil ABC mladých techniků a přírodovědců. Také bez problémů.
Půjčil byste?
,V idosu nebo na oficiálním portálu jízdních řádů nenajdu ani jízdní řád platný před dvěma měsíci, natož třeba před pěti lety. Pokud někde na webu bude digitální archiv, ten tam za půl roku už být nemusí.
Na portal cisjř jsou. Ale jo, stahování je otrava bezpochyby.
produkt si své kupce a sponzory našel.
Jasně. Něco dalšího, co bychom nevěděli?
V Českých Budějovicích by chtěl žít každý… a v GW Trainu už si k tomu může zakoupit KJŘ. Včera pořízeno.
Včera koupen v Havlíčkově Brodě
Zakoupeno vcera v Pontu na hlavnim nadrazi v Ostrave.
Dnes zakoupeno tamtéž, ale první otázka prodavačky zněla, jestli mám rezervaci. Že dvě třetiny dodávky jsou zarezervované.
Potvrzuji stejnou zkušenost.
Mel jsem rezervaci. Nechtel jsem jet do Ostravy zbytecne. Jsem z Polska.
Může mi prosím někdo poskytnout info, zda už jsou JŘ k dostání v Ústí nad Labem? Díky moc za info!
Kdyby kolem toho aspoň všichni nedělali takové halo… kdo chce ať si koupí, ale pak to všude všem cpát🙄
To vaše „cpaní“ je dost užitečná informace pro člověka, který si to chce na daném místě koupit, jelikož se dozví, že už byly naskladněny.
Vydavatel JŘ a provozovatel tohoto webu je jedna a ta samá společnost. Takže proto tady mají sticky článek (pořád nahoře). Ale rozhodně to nikdo necpe „všude všem“.
(Možná by se ten článek mohl označit jako komerční sdělení…)
Všude všem… Všehovšudy jsem našel reklamu na KJŘ jen tady na zdopravy.cz (což je pochopitelné) a to ještě jen formou jednoho článku, byť stále se zobrazujícího na hlavní straně (což je taky pochopitelné), a pak na eshopu Pont, což je zase fajn, že jsem to tam nemusel dlouho hledat. Naopak si myslím, že by si to zasloužilo reklamy i více.
Někdo vám něco cpe? Proč něco takového dopustíte?
V Praze na Masarykově nádraží dnes úspěšně zakoupeno
v plzni je ted pont v provozu? kde je premisten, kdyz je nadrazi v rekonstrukci?
odpověď jsme doplnili do článku … aktuálně v provizorním stánku u vchodu do haly
diky, moc za informaci………….dodal bych k tomu, ze jakkoliv se mne to netkne, nejak nerozumim motivaci nekterych zdejsich takyctenaru, kteri mi za ciste zjistovaci dotaz hrdinne vsolili minusy – – asi jim to doma moc neklape….
Na to, jak je výroba papíru energeticky náročná, je to docela levné.
Docela by mne zajimalo, kolik z tech hejtaru nize (a vlastne nejen tu) si KJR stejne koupi, i kdyz jeho existenci a smysl nechteji pochopit 😅
Nikdo? Chapu, ze predjimas nejakou magickou dulezitost, ale skutecne je to jen upominkovy predmet pro fanousky zeleznice. Realne vyuziti (kdyz vynecham extremy s exkrementy) je nulove a spis z rise prani a snu.
Má to ISBN? https://cs.m.wikipedia.org/wiki/International_Standard_Book_Number
Mea culpa, je to na hřbetě fotky ☺️
To co je na hřbetu je čárový kód, ne ISBN.
Dost pochybuji.
Pane Sůra, je to kniha, má to tedy ISBN?
Účast vydavatelů v systému ISBN je v České republice dobrovolná. ISBN je nepovinné. Není podmínkou pro komerční využití knih. ISBN číslo není ani identifikátorem nižší daňové sazby. Sníženou daňovou sazbu může mí i kniha bez ISBN. Pokud získáte ISBN musíte odevzdat z každého vydání knihy tzv. povinné výtisky, dva kusy Národní knihovně České republiky a po jednom kuse Moravské zemské knihovně v Brně, Vědecké knihovně v Olomouci, Městské knihovně v Praze a místně příslušné krajské knihovně podle sídla vydavatele. Přidělením registrace ISBN si zajistíte, že kniha bude v tomto mezinárodním evidenčním systému zanesena a bude tudíž i dohledatelná fyzicky(jak v… Číst vice »
Nejsem pan Sůra a jak jste přišel na to, že se jedná o publikaci jež podléhá přidělování ISBN?
Tento dotaz posouvá autismus na úplně jiný level.
Jistě i kolegy bude zajímat k čemu jako uživatel potřebujete ISBN kód u jednoznačně identifikovatelné knihy?
Jízdní řády Thomas Cook měly ISSN (International Standard Serial Number, mezinárodní standardní číslo seriálové publikace)
Jízdní řády SBB měly ISNN např. ISSN 1662-5773 (2008-2009)
Jízdní řády ŽSR ISBN (International Standard Book Number, mezinárodní standardní číslo knihy) měly, např ISBN 80-968864-2-8 (2004-2005) nebo ISBN 80-88754-07-0 (1997-1998)
https://portal.issn.org/resource/ISSN/1662-5773
https://www.google.com/search?hl=cs&tbo=p&tbm=bks&q=isbn:8096886428&num=10
Nějaký e-shop bude?
https://eshop.ponty.cz/
zde ovšem za vyšší cenu
Děkuji i letos za vydání. Půjde do mé sbírky a také pošlu kopii do zahraničí.
Jediný můj každoroční problém, že mi to dává jen Ježíšek – takže tři týdny čekání na první přečtení 🙂
Já bych si přál kalendář, kde budou na fotkách od ledna do prosince vozy řady 810 srovnané podle čísel.
Tak si ho udělejte.
Takový kalendář vznikl v „Životním příběhu šotouše“.
Šotosexuální Kámasútra… 🙂 Umírám…… 🙂
Chybet nebudete.
Vtipe, kde jsi?
Hýr. K čemu je dobrý tištěný JŘ? Před 30 lety byl to je jasné a teď?
Abyste se měl na co ptát. Na druhou je smutné, když to nevíte.Vaše smůla.
K čemu? Třeba k tomu, že to je možnost kde najít všechny tratě běz ohledu na dopravce na jednom místě?
Ok, kdyz odhlednu od toho, ze tuhle informaci potrebuje kazdy denne, tak tech moznosti je vice. Nejaky dalsi ucel?
Jakou máme záruku, že se nezeptáte i za rok?
PS: co ctete vy? Blesk ci neco jeste horsiho? Bay se pobavili i ostatni
Diskuzi na webu zdopravy.cz to je lepší než blesk, hlavně když vy trousíte moudra… .-)
A co Brno? Na to jste zapomněli? Připomínám, že v Brně už žádný Pont není a v celém Jihomoravském kraji je tak už jen jediný, v Břeclavi. Skutečně se v Brně JŘ letos prodávat nebude, nebo jste našli nějakého náhradního prodejce, který jen není v článku zmíněn?
A nemíval tam někde nějakou neoficiální „enklávu“ aspoň Pragomodel?
V posledních letech bývaly na hl. n. ve stánku s pečivem Minit.
odpověď jsme doplnili do článku … jako loni prodejna Minit
Díky za ty Budejce
Nevíte, už je v Praze na Hlaváku nebo Masaryčce?
Na hlaváku i na Masaryčce.
Diky! Zase par kusu zamiri do Polska 😀
Zajímavá autistická diskuze, já bych to zhrnul: knižní jizdní řád se dneska nekupuje pro cestování, ale čistě ze sběratelského účelu.A jestli Zdopravy našlo díru na trhu, tak proč nevydělat, určitě to nedělají jako šotouškou charitu.
„Čistě“ určitě ne. Jak už jsem psal níže, využíval jsem jej i v minulých 4 letech i pro cestování.
Jistě se pár exotů (i já jsem mezi nimi), kteří vyhledávají raději v knize, ale to bude sotva na hranici detekovatelnosti a takových lidí budou v ČR už dnes maximálně nižší stovky.
OT: A nevíte někdo, jak to bude s papírovými jízdními řády KODIS v Moravskoslezském kraji? Budou, nebudou?
Jste si asi spletl stránku, ne?
https://twitter.com/odis_oficialni/with_replies
To je na celou ČR pouze jeden JŘ? Tak to bude asi celkem slušná bitka.
Představte si, že Němcová napsala jenom jednu Babičku.
A přitom jich mela určitě více…
Námět na další rozvoj do budoucna: Zahrnutí slovenských tratí.
S ohledem na minimální provoz na SK mimo 2-3 tratě nemá smysl na to tvořit nebo kupovat extra knihu. 🙂 Ale zase funkčních souvislostí směrem do ČR je dodnes celkem dost, takže mít to pokupě by mohlo být fajn. Zejména, pokud by se třeba úseky Čadca – Žilina nebo Horní Lideč – Púchov (znovu) sloučily s tratěmi 320, resp. 280. I kdyby to mělo být jen formou vložení odpovídajících směrů ŽSR 127 resp. 125 na společnou stránku pod/nad úseky SŽ. Podobně Vlára nebo Myjava.
V žádném případě nechci mít v JŘ pro ČR Slovenské tratě
To bych pak mohl chtít třeba připojit Bavorsko a Sasko
To ale není totéž z hlediska přepravních vazeb ani objemu knihy. Slovensko přidá tak 20 % stránek, Bavorsko tu knihu 4x zvětší 🙂
On možná ani tohle není špatný nápad, pokud by se myslelo příhraničí „až do rozumných uzlů.“ Třeba do Vídně, Lince nebo Drážďan (apod).
Vydavatel jistě hoří touhou zvyšovat si náklady vyšším počtem listů s JŘ typu drážďanský S-Bahn a handrkovat se s dalšími 4 železničními správami o autorská práva…
Když dovolíte, tohle si pořešíme sami a nemusíte rozhodovat a mluvit za nás. Nápad je to určitě zajímavý a k zamyšlení. Pokud soutěžíte s Axelem o nejvyšší počet příspěvků za den, dejte vědět, vytvoříme vám speciální sekci.
Tak to pardon, vycházel jsem z představy, že vydání kursbuchu je malý zázrak, za který můžeme být každoročně vděčni vaší schopnosti na to sehnat sponzory.
Jestli je rito umožňující to dál rozvíjet, tak já Tomášův nápad podporuju a za sebe bych ještě prosil o větší rozkládací mapu sítě.
A díky i za zpětnou vazbu!
Ty seš tak ubohej jouda, že to ani není možný 😄 richard1981@email.cz
109.81.170.126
Jsem pro.
Kdyby se radši obnovily sekce mezinárodních a dálkových spojů. To byl nejpraktičtější způsob vyhledávání spojení, když jinak je potřeba srovnávat několik tabulek a v mezinárodní dopravě je často těžké si udělat představu, co kam (ještě nebo už) jezdí a jaké jsou možnosti přípojů.
Tohle si koupí jen úplný autista
Takovéto imb….ilní komentáře se objevují každý rok. Nikdo vás k jeho koupi nenutí. Autisté jako já si ho koupí už jen proto, že mají všechny minulé skoro do roku cvaj. Ale to vy nikdy nepochopíte.
Každý rok a každý rok jsou hned vyprodány.
Sice vám neřekneme, kolik jsme vydali kusů, ale prodali se všechny!
A to jako proč?
A že jich bude 🙂 a polička se doplní o další kousek – počmáraných tisíců čísel, které někomu dělají radost, jiným starost. AA určitě jak je už zvykem v době výtisku něco nebude platit 🙂
Kéž by tomu tak bylo…viz. nenávaznost os. vlaků v Březnici!!!
A ten autista pak střelí tuhle knihu na veletrhu sběratel za třicet let za desetinásobek. Mne se povedlo prodat dva jízdní řády 2002/2003 v netknutém stavu za trojku. Nákup za 60, prodej 1500. Zhodnocení investice 2500%.
Kde se takové věci dají prodat? Mám doma pár kousků ze začátku tisíciletí, včetně rumunských a maďarských drah.
aukro.cz
Autista si ji nekoupí, proč by vyhazoval peníze za něco, co si pamatuje? 🤣
Jsem autista a vůbec se za to nestydím, kupuju si knižní JŘ už 40 let a nehodlám v tom přestat dokud se bude vydávat. Furt lepší být autistou (jako třeba Albert Einstein nebo Leonardo da Vinci) než být trolem a haterem.
Úplně hloupej štěk, je vám dobře? Nejsem autista a už se na něj těším
Pre niekoho zberateľská hodnota, pre niekoho aj praktická.
To sa aj filatelistom smejete, že sú autisti?
Autista? Spíš vlakista, ne? 😉
Nekdo je autista, jiny hloupy provokater. Uz jste za ty kecy dostal i po hube nebo se predvadite jen na netu?
Knihovníci, archiváři a historici jsou podle vás všichni autisti?
Takže koupíte?
Na listování třeba na WC ideální.
I v letošním roce se jízdnímu řádu nevyhnou změny za tisku, budou vytvořeny, až se mi KJŘ dostane do ruky.
Z KJŘ na vaše stránky odkazujeme. 🙂
Kde jsou ty doby, když jsem ho kupoval jako dárek k Mikuláši. Zmizel obchodní kanál a muselo ho nahradit něco jiného.
Pořád lepší KŘ, než řešit dokola hlavák, palec hore👍
Jo, je to krásné skoro vánoční téma 🙂👍
Byť za sebe si nedovedu představit, zda ho vubec ještě někdo prakticky používá, když je pohodlné, rychlé a mnohem snadnější hledání spojení přes IDOS/Můj vlak.
Ano, i v uplynulých 4 letech jsem ho – vašimi slovy – prakticky využíval a 2 výtisky jsem si už dnes ráno objednal.
Zástupné problémy…
Když chci delší přestup, tak si ve vyhledavači najdu následující spoj z přestupní zastávky. Když nevím, ze které zastávky, tak místo konkrétní zastávky zvolím jen tu obec a ono mi to nabídne spojení z různých zastávek v obci.
KJŘ potřebuji ve své práci. Mám ho v záložkách v prohlížeci webu nebo PDF a ještě u toho zvládám psát. Knihu vezmu do ruky párkrát do roka.
Zkuste najít v IDOSu, kolik vlaků jezdilo loni do Vlašimi.
Děkujeme za možnost nahlédnout na svět očima autisty.
Děkuji za zajímavou sondu, kdy jedna osoba za sebe hovoří v množném čísle.
To je plurál majestaticus. 🙂
A je pravda, že ke všem traťovým jízdním řádům v PDF najednou se asi dostat snadno nedá (byť zrovna Robert by to asi umět mohl).
Řeč byla o IDOSu, ne o PDF.
Tak to jo. 🙂
IDOS ale není náhrada KJŘ PDF.
Tak schválně, kolik?
Takovéhle věci jsem řešil ve svém mladí, pak jsem z toho vyrostl a všechny JŘ hodil do starého papíru.
A kdybyste je dneska hodil místo toho na Aukro, tak vyděláte dost peněz.
Ano, Šikovnější lidé tyhle věci vymění za zájem o opačné pohlaví.
Ti ostatní mohou dopadnout i takto: http://www.kalanys.com/web/sotous/pribeh.htm
Cimz jste predvedl, ze jste jisty hudebni nastroj.
Při cestování s kolem není nadto mít v rukasaku 8 KJŘ (1 železniční + 7 krajských ČSAD, které se vydávali) pro ČR…
S aplikacemi můžete opravdu hledat i ty nejkomplikovanější cesty. I kdyby vám nevyhovovaly nabízené časy na přestup (jakože jsou aplikace, kde si minimální požadovaný čas můžete nastavit), tak pořád můžete na požadované trase hledat v aplikaci postupně jeden spoj za druhým, což ostatně děláte s papírovým jízdním řádem.
To jo…anebo ten pitomej most….ať spadne do Vltavy i se všema bouračema na něm na nebourače pod ním 😂🤣🙈🙈…a bude aspoň pokoj…