Knižní jízdní řád je na světě. Kdy, kde a za kolik je k dispozici

Vlaky GW Trainu a ČD se potkávají na českobudějovickém nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářVlaky GW Trainu a ČD se potkávají na českobudějovickém nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Společnost Avizer Z, která provozuje deník Zdopravy.cz, zahájila v pátek 13. prosince prodej železničních knižních jízdních řádů pro rok 2020.

434 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
HonzaEM

Tak koupeno v Brně 2 kusy.

DPH

aktuálně mají pořád na Florenci v Pontu asi 8ks

dopravák

Napíši to jen mírně „natvrdo“, ale čtěte to rychle, než to redakce stejně smaže (a možná si pak budu muset dokonce i vymyslet jiný nick): ačkoli si redakce „Zdopravy.cz“ pochvalu za vydání KJŘ zaslouží (a věnovala do toho nesporně i hodně své vlastní energie a osobní ochoty), především si udělala (i s pomocí jistě nemála návštěvníků těchto internetových stránek, což vůbec neoceňuje) velkou popularitu, ale ve skutečnosti jí šlo hlavně o její vlastní „PR“ a o (sice správné, ale bohužel neúčinné) „plivnutí do tváře“ SŽDC a MD ČR (a trochu samozřejmě i ČD), ale vlastně ani ne o saturování obvyklého… Číst vice »

Martin V.

Popravdě nechápu kam váš obsáhlý, leč poněkud zmatený příspěvek směřuje. Pokud se vám zdá náklad JŘ nízký, tak to bude tím, že ho vydali na vlastní finanční riziko. S rozmachem vyhledávačů spojení v každém mobilu a s omezenými distribučními kanály (ne pokladny na nádražích) bych si taky netroufal přestřelit náklad. Přeci jen to dnes je spíš sběratelská záležitost než životní potřeba jako před 20 lety.

OndraK

Nebude neochota k dotisku dána spíše tím, že by byl nižší náklad než původně a tedy vyšší náklad na jeden výtisk?
Zároveň riziko, že se dotisk nevyproda se výrazně zvyšuje a tím pádem hrozí ztráta?
Ale navrhuji Vám, ať se s p. Surou dohodnete a všechny neprodane kusy z dotisku odeberete. Myslím, že pak dotisk bude a třeba 10.000 ks.

Josef Trögl

Asi máte trochu pravdu, ale celkově to od Vás vyznívá negativně, což je myslím zcela obrácená interpretace. 1. Předně je třeba si uvědomit, že pánové do projektu investovali svoje peníze a nesli riziko ztráty. Proto se jim nelze divit, že se drželi možná poněkud při zdi. Myslím, že ostatní mají pořád stejnou příležitost udělat to samé, JŘ není autorské dílo, jde vlastně jen o zajištění tisku a distribuce. Já bych třeba odvahu riskovat desetitisíce (a možná i víc) neměl. Na druhou stranu bych dal za JŘ klidně i dvojnásobek, kdybych ho na poslední chvíli nesehnal, byl jsem připraven jít do… Číst vice »

Lech Malý

Z mého pohledu je lepší něco udělat, a pak si na tom pro mě za mě třeba leštit píárko, něž neudělat nic, naříkat, jak ten, kdo něco udělal, to udělal blbě, a pak to uzavřít výkřikem ‚já jsem chtěl pomoct, ale ještěže jsem nepomohl.‘

OndraK

Pont Florenc ještě pár výtisků mají…stav k 17.hod:-)

Nešťastník

Kde ještě jsou v Praze? A kdy a kde budou v Praze, budou-li?

Jan Sůra

smíchov

Nešťastník

Pane Sůro, díky za tip. Ale po osobním dotazu na prodejně Pont na Smíchovském nádraží mi bylo sděleno, že zde byly vyprodány již včera.

Jan Sůra

To se omlouvám, měli jsme informaci, že ještě jsou.

Jan Šindelář

V Praze lze zkusit ještě Pont na Florenci, ale je to též bez záruky.

Nešťastník

Děkuji za nápady. Podle Vašich zdrženlivých odpovědí na druhou část otázky se i přes obrovský úspěch vydání jízdního řádu knižně s jeho novou distribucí již nepočítá?

HonzaEM

Nebo by stačilo nechat běžet nějakou dobu nějaký poptávcí formulář a pak jich toli, + něco málo navíc, nechat vytisknout znovu.

Jiří 2

Jak ale odbouráte ty, kteří to tam dají jen ze srandy, nebo si to při pohledu na cenu rozmyslí? To by fakt musela být závazná objednávka s platnou předem a dopravou domů / na Zásilkovnu / někam…

HonzaEM

No ano, platba předem.

DPH

Aktuálně nejsou neřády v PONTu v Praze na hl.n, Masaryčce ani v Pragomodelu na Mas. Budou ještě?

Roman

Nejsou PONTY: Pardubice,Kolín,Přeov osobně navštíveno v neděli 22.12.

Ostravan

včera v Kolíně bylo ještě dost

Chytrý za 2

A co takhle, až dojdou, založit instituci „Ústřední půjčovna knižních jízdních řádů“ Praha? 😁 💪🏽 🎄

Vladimír D.

Zajímalo by mne, kolik výtisků šlo do distribuce, resp. kolik se jich prodalo. Myslíte si, pane Sůro, že udělali „soudruzi“ z SŽDC chybu v tom, že se rozhodli KJŘ tisknout jen pro služební potřebu? Mimochodem aktuální cena jednoho draženého jízdního řádu 2020 od SŽDC se vyšplhala
na 2 150 Kč.

HonzaEM

Zrovna jsem říkal, jaký jsou ti Češi vyčů..ní hajzlové. SŽDC z dobré vůle pár výtisků pustí ZADARMO do jakési pseudosoutěže a Čech na tom chce za každou cenu zbohatnout. Příště se na nás SŽDC vykašle a odnesou to všichni (kolektivní trest). Určitě není asi problém přes tyhle aukční weby vypátrat, o koho se konkrétně jedná a exemplárně ho potrestat. Taková pokuta 100 000, ve prospěch SŽDC, by nebyla špatná.

MiKi

Takže dle vaší zvrácené logiky by měli být potrestáni i všichni, co se aukce zúčatnili. Co mi to jenom připomíná…….? Aha, už si vzpomínám, mé mládí. Kdy soudruzi trestali každého, kdo třeba vydělal pár korun na prodeji ojetého auta. Takže „Čest práci soudruhu HonzaEM“.

HonzaEM

Chápete co jsem napsal a chápate co jste napsal Vy? Vyrejžovat ze všeho prachy, je výdobytek kapitalismu, takže chápete správně. Nevím, proč by měli být potrestáni ti, kteří se aukce účastnili, ale ten kdo to nabízí a snaží se na tom vydělat, by měl být těžce potrestán.

Pokud to ojeté auto, jak uvádíte v příkladu, nebylo jejich, respektive si ho nekoupili, tak je to v pořádku, že za to byli trestáni.

Vladimír D.

Podle mne by především potrestáni měli být ti, kteří jízdní řád nenabízí a měli a mohl by.

HonzaEM

SŽDC tvrdí, že to není v jejich kompetenci, i když podle mě jsou to výmluvy.

Chytrý za 2

SŽDC se prý mají přejmenovat na S(ou)Ž(žení). 🤔

Josef Trögl

Kvůli podobně zvráceným názorům máme teď ve vládě Babiše s podporou komunistů. Možnost legálně si vydělat (tedy v tomto případě prodat to, co je MOJE někomu, kdo to chce za cenu, kterou je ochoten zaplatit) je silně motivující a ve výsledku posouvá ekonomiku vpřed, díky čemuž bohatne celá společnost. Komunistický pohled „všem stejně“ vede jen ke zmaru. Obojí bylo experimentálně ověřeno. Kapitalismus má svoje mouchy a socialismus má i některá pozitiva, ale celkově pozitiva kapitalismu a negativa socialismu těžce převládají. Většina vyspělého světa má kapitalismus a lidi se tam mají lépe než v té socialistické části. Přiznávám, že když už… Číst vice »

HonzaEM

Není pravda, všem stejně. Ale když jim to SŽDC dala zadarmo a po týdnu se toho tímto způsobem „zbavuje“, tak to asi evidentně dotyčný nepotřebuje. Jinak by se soutěže neúčastnil. Kamarád to bohužel prošvihl, takže teď nemá ani jeden, ani „oranžovej“, ani ten Zdopravy.

Josef Trögl

Nebylo to zadarmo, ale za poměrně hluboké vědomosti a úspěch v soutěži. Jako šotouš jsem se chtěl také účastnit, ale na otázky jsem odpověď neznal. Získat potřebné vědomosti vyžadovalo jistě také významnou investici do studia, která se teď vítězům zhmotní v podobě prodeje drahocenného kusu. Já bych ho neprodával (jednak jsem sběratel, jednak vydělat si 2000 umím i jednodušším způsobem), ale je to jejich volba.
Dotyčný ho nepotřeboval, proto ho prodal, opět jeho volba. Šanci vyhrát jste měl také. Teď nezbývá než dražit nebo čekat u tříděného odpadu, až se ho SŽDC bude za rok zbavovat.

HonzaEM

Co to plácáte za nesmysly? Já jsem si myslel, že odpovědi znám, teda určité úsilí a hledání to dalo, nicméně žádná odpověď nebyla správná (u jedné by se o tom dalo diskutovat), nicméně jsem byl mezi 300 nejrychlejšími. Přece je ale škoda si tento jízdní řád pomuchlat a roztrhat jeho používáním na cestách. No a ten kámoš nevěděl, že je nějaká soutěž, takže on nemá žádný.

Josef Trögl

Proč nesmysly? Myslel jste, že znáte, ale neznal. Jiní znali a JŘ získali.
Neznalost neomlouvá ani u zákona natož u jízdního řádu. Kdo zaváhá…
Já už byl také smířený, že JŘ letos neseženu (v ÚL vyprodáno hned první den, kdy jsem měl zrovna dovolenou), ale nakonec jsem ho v Praze sehnal včera, asi na poslední chvíli. Musel bych shánět po aukcích a přeplatit. Na druhou stranu bez too adrenalinu by to sběratelství nebylo ono 🙂

xyz

„Myslel jste, že znáte, ale neznal. Jiní znali a JŘ získali.“
Špatně jste to pochopil – p. HonzaEM (dle svého opakovaného vyjádření v komentářích pod tímto článkem) uvádí, že (nejen) on získal onen „výherní“ KJŘ SŽDC přesto, že na všechny z otázek neodpověděl správně.

HonzaEM

Ano, pochopil jste to správně.

HonzaEM

Tak zaprve, dostali ho všichni, kdo se soutěže zúčastnil, bez ohledu na správnost odpovědí a za druhé, na sběratelství se vám můžu z vysoka vy… víte co, protože já chci jízdáí řád, podle kterýho budu jezdit a ne se za ním honit po celý republice, nebo ho kupovat od zlodějů šmelibrků ze Ž***** a podobně.

babilon

Odkud víte, že ho nabízí někdo z výherců, a ne třeba zaměstnanec SŽDC? A pokutu za co? Prodávat vlastní majetek naše zákony nezakazují. Kromě toho, tu cenu stanovil kupující, ne prodávající. (A kdoví, jestli to není jenom nějaká fiktivní dražba. Nabízet 2000, když stejné zboží je v sousedním inzerátu za 500, je poněkud zvláštní.)

HonzaEM

No jelikož si tam sŽDC nedali podmínku, že se to nesmí prodávat, tak je pokuta nevymahatelná, ale mohli jí tam dát.

Josef Trögl

Takovou podmínku musí předepsat zákon (třeba o ohrožených druzích organismů) nebo smlouva. Jinak to nemá žádnou relevanci.

HonzaEM

No ale můžou, když vyhrajete někde auto, tak je tam většinou taky podmínka, že ho po dobu xx let nesmíte prodat a podobně.

Jiří 2

Těch nabídek na oficiální výtisk SŽDC je tam hned několik, jeden prodejce dokonce nabízí i loňský, který vůbec nešel na veřejnost a distribuován byl jen interně. Čili s nejvyšší pravděpodobností se jedná přímo o zaměstnance, což by dle mého názoru mělo mít za následek i postih vyplývající z pracovněprávního vztahu k SŽDC, minimálně důrazné vytknutí od nadřízených.

HonzaEM

By mě zajímalo, za kolik se bude dražit tady ten Zdopravy. Určitě se najdou tací, co to skoupili po 150 Kč a teď to začnou prodávat za tisíce.

Hen ten oný

Důležité je to, že bude saturován trh. Zda právě Vy za něj budete ochoten částku zaplatit, это ваше дело.

HonzaEM

Zkrátka zlodějna.

Chytrý za 2

Zatknout! Zavřít! Izolovat! Postavit před polní soud! 😁

Josef Trögl

Vidím to na ceny kolem 1000, možná i více.

HonzaEM

To mi tisk na vlastní tiskárně vyjde levněji.

Josef Trögl

Ale nebude to originál. Je to jen na Vás.

Chytrý za 2

Já myslí, že to originál bude. 🛴

HonzaEM

A pro koho jinýho by to ještě mělo být?

HonzaEM

V sobotu mi paní v Ústí řekla, že v lednu bude dotisk a dnes se tam ptal kamarád a paní (nevím jestli stejná) ho prej dost nepříjemně poslala do háje a řekla že nejsou a nebudou, že má jet do Brna nebo Ovy.

Lech Malý

Dotisk by měl ekonomicky smysl, kdyby byl náklad rozebrán za dva dny. Po týdnu lze předpokládat, že kdo KJŘ opravdu chtěl, už ho má. Pokud se v lednu půjdete ptát do papírnictví, jestli mají vánoční pohledy, taky je kvůli vám nenaskladní. Mmch i na ty pohledy platí upravená vydavatelova věta: ‚v době zásadních proměn je stále dost těch, kterým pomůžou a které potěší‘. Tato věta v souvislosti s vydáním KJŘ dost zásadně posílila moji zkomírající víru v občanskou společnost.

HonzaEM

Vážně? Takže tento jízdní řád bude nakonec ještě větší podpultovka než ten od SŽDC. Tištěný jízdní řád se prodává celý rok, takže argumentovat tím, že je to jak shánět v lednu vánoční pohledy, je stejný nesmysl, jako tvrzení, že kdo ho chce, už ho má. Jinak když jsem v Pontu v Ústí byl poprve v pátek 13., tak přestože tam měli mít, podle otevírací doby, ještě pár minut otevřeno, už měli zavřeno a v sobotu dopoledne už měli kulový. Takže budu muset buď obětovat ten od SŽDC a používat ho k cestování, čímž si ho zničím, nebo přistoupit přeci jen… Číst vice »

michal

Vyhledávejte spojení v IDOSu, tam jsou všechny vlaky a můžete filtrovat i dopravce, které chcete a nechcete. Stránky ČD jsou to poslední místo, kde bych hledal spojení, plánovat nějakou cestu po ČR. Na nákup jízdenek ano, ale na vyhledávání – nepoužitelné.

HonzaEM

No dnes už nepoužotelné, ale když jsem věděl, že pojedu jen s ČD, tak to bylo docela dobrý, ale dneska se jen s ČD dojede leda do pryč.

Jiří 2

CG Transit, Idos, najdispoj.szdc.cz, …

Jiří 2

Avizer (vydavatel ZDopravy) je ekonomický subjekt, jehož primárním cílem je zisk. Ano, nějaký by z dotisku jistě ještě měl, nicméně kolik toho dotisknout, aby jich pak spousta neležela na pultech ještě v říjnu? Vemte si, kolik toho natiskly ČD a za kolik se to pak ve výsledku před koncem platnosti prodávalo, nebo rovnou i rozdávalo (třeba školám). Když toho dotisknou méně, tak se logicky zvedne cena za kus (nutno rozpočítat fixní náklady mezi méně kusů) a ještě není jisté, že se to prodá všechno. Vydavatele v tomto tedy chápu, podporuji a těším se na příští rok. Protože lépe než zbankrotovat… Číst vice »

Bob

Ostrava + Olomouc vyprodáno (OL sledován dnes ráno 5:10, Ova odpoledne 16:00).

Ony

V Brně na hlaváku v prodejně Pont koupený v 14hod.

Lech Malý

Řekl bych, že se vydavatelům až obdivuhodně podařilo trefit velikost nákladu. Ještě jednou díky za odvážný počin!

Jan Sůra

Děkujeme!

Ondra Vaněk

Dnes v Přerově ještě byly

Josef Trögl

Dnes v Praze na hl.n. už vyprodáno, prý mají ještě na Florenci (nezkoušel jsem). Uspěl jsem na Masaryčce ve stánku s železniční literaturou, za mnou další dva šotouši 🙂

Jan Jungmann

Dnes jsem ho koupil za 5 minut 6 večer ve stánku s železniční literaturou na Masarykově nádraží. Uff! Mají prý ještě posledních 10 kousků a končí! Vřelé díky za vydáni JŘ a klobouk dolů!

Jan Sůra

V Brně ještě je.

Olda z 253

Dnes po 12. bez problému dostupný v Pontu v Brně hl. n. Díky.

J Ř

V plzeňském PONtu jsou jizdní řády již vyprodány. Prý, prodavačky, měly 300 ks a již není ani jeden….

Maršál

Prosím, šly by ještě České Budějovice? 🙂

Maršál

A ty palce dolů jako za co? Za slušný dotaz, jestli by šlo přizásobovat ve městě, které si autoři článku zvolili pro titulku svého komerčního sdělení, a kam může snadno pan Šindelář něco dovézt?

nadrazak01

kde jeste aktualne jsou?

Jan Sůra

Praha Pragomodel, Brno a 0strava Pont určitě

nadrazak01

dik

Nightjet

Ale včera v Brně v Pontu nebyly, a říkala mě že budou možná až příští týden, ale není to jísté.

Honzíček

Brácha viděl dnes v Cieszyne na tržišti prodávat tištěný jízdní řád za 350,- Kč nebo za 59,- Zl. 🙁

Rop

Dnes v Pardubicích měli ještě minimálně 10 kusů. Pont v Praze na hl. n. bude mít zítra odpoledne.

Martin Liška

Budete ještě znovu dodávat do Plzně?

Jan Sůra

Už ne.

Ondřej

V Kolíně jich bylo taky v neděli dost.

Chytrý za 2

Chlapi, na ředitelství SŽDC se musejí chlámat jak se tady po těch jízdních řádech pinožíte. 😁 💪🏽

michal

Hlavně jsou to hlupáci, evidentně to asi nebude ztrátová akce a minimálně náklady se pokryjí.

TST

Dnes (úterý 17.) okolo půl třetí jich v Pragomodelu na Masarykově nádraží bylo ještě dost.

Jan Šindelář

Pragomodel jsme dnes dopoledne nově zavezli 🙂

Martin V.

V Pragomodelu bez problémů, ale proboha jak je možné, že třetí pracovní den prodeje na Hlaváku nic a včera na Masně taky nic? Jako kdyby to bylo nějaké tuzexové zboží. 🙂

Matyáš Pilz MtueanhM

No, v Praze je to celkově problém sehnat.

Honzíček

až budete vydávat dotisk, nebo opravu, prosil bych o nové desky v jiném formátu, k vůli sběratelské edici, tedy místo modré nějakou jinou barvu nebo tak nějak 🙂

Jan Sůra

Dobrý den, dotisk nebude.

Jiří 2

A příští roky? S různými barevnými deskami souhlasím. Chápu, že vaše barvy jsou dané, nicméně jízdní řády jsou v dnešní době především o sběratelství…

HonzaEM

Vždycky byly modré, tak proč v tom nepokračovat?

Jiří 2

Vždycky? Myslíte ten momentálně jediný titul? To na „vždycky“ je trochu málo, ne? 😃

nadrazak01

hned 13.12, V ÚSTI N L vyprodáno

František

Tak v Plzni a Č. Budějovicích už nejsou. Jsou vůbec ještě někde?

Cestující

Doporučuji vydavateli na svých stránkách zjistit přibližný počet neuspokojených zájemců a podle toho reagovat s dotiskem. Také by měl zde jasně stanovit kdy počítá s příští distribucí.

Jan Sůra

Děkujeme za doporučení. Jak budete eliminovat vtipálky?:-)

Cestující

Pořád lepší než střílet náklad od boku.

Zdeněk

V Brně v Kometě stále JŘ jsou

M842

V pondělí 16.12. před 15. hodinou v Brně na hlavním vyprodáno v Pontu i u Regiojetu. Nějak nemám čas a chuť cestovat po dalších místech prodeje. Bude dotisk, prosím?

Poutník99

Kometa ještě má. Dnes jsem kupoval

Karel

Na hlavaku v Regiojetu jsou jeste vice nez 50 kusy. V Pontu vubec. Koupeno kolem 16.30 dneska 2x. Jeste jedno diky!

Jihocech

A prelepky budou taky?

babilon

O přelepky se stará projekt http://prelepky.wz.cz/

ICE_Laco

Ahojte, som zo Slovenska, konkrétne Bratislava. Kde si môžem ísť kúpiť tento cestovný poriadok? Ideálne Břeclav alebo Brno.

Vladimír D.

Nejblže je PONT Brno, Nádražní 418/1 nebo Technologický park Brno, Purkyňova 647/107,

ICE_Laco

OK, vďaka … vycestujem tam vo štvrtok alebo v piatok. Snáď ho ešte budú mať …

babilon

Nebo zkuste využít nabídku jistého T.H., pokud ji v záplavě zdejší příspěvků najdete.

Vladimír D.

Nejprve bych si ověřil zda je budou mít, eventuálně si JŘ zarezervoval. Tel. 602 409 960 resp. 602 409 982. Teď vidím na internetu i PONT Břeclav, Břeclav, Sady 28. října 8, telefon 602 452 432 (???).

Michal

Dostal jsem ho hned v pátek jako dárek! Ještě jednou díky! Pořád v něm listuji! 🙂

Vladimír D.

Vidíte, kdyby nebyli na SŽDC ignoranti, takovou radost byste rozhodně neměl. 🙂

babilon

Dnes poledne Praha Regiojet ještě byly.

Ic540

Zdravím. Tak v Ostravě koupeno 20 ks z toho 10 na objednávku. Prodáno 18 ks v Havířově na nádraží . Dva jsem si nechal. Všichni přišli na domluvený čas. Zbytek volný prodej cca 30 minut. Pokladní čučely. Tak jsem si přihodil, že kdyz od dráhy na všechno serou, že se musí postarat soukromé firmy nebo třeba i dopravní spolky….😀😀😀 Snad se podaří příští rok prodej nejen v Pointu či Relay jak někdo níže nasťinuje. Ale že se zapojí i všechny prodejní místa Regiojetu. Nebo i další jiní zájemci… Ukázalo se, že i bez státních drah to jde. Klidně si zařídím… Číst vice »

Vladimír Dvořák

Originál SŽDC jsou v aukci na Aukru.

pozorovatel

Což se dalo čekat: „státní“ SŽDC svým přístupem fakticky podpořila šmelinu – úžasné, pane Svobodo …

babilon

Někdo rozdává na Vánoce kolekce, někdo vzácné výtisky. Když to někdo koupí, proč ne. Nevidím v tom problém.

Jihocech

Takze se nam tady přiznáváš ke komerční činosti v prostorech železniční stanice bez souhlasu jejiho provozovatele…

maso

PONT Olomouc pondělí 9:30: Nebyly, stále čekají, až dorazí zásilka s jízdními řády

Vladimír Dvořák, Tábor

Předpokládám, že časem budou uspokojeni všichni. Jde jen o to jestli bude ještě jízdní řád aktuální.

Přelepkář

Aktualisovat může každý – stačí tiskárna, nůžky a lepidlo. Nyní proběhlo několik změn za tisku – tratě 043, 145, 181, 248, 254, 280 + jsem si dovolil doplnit informace o vlacích do Zubrnic. Změnové listy najdete na prelepky.wz.cz, o případných změnách, které jsem nezapracoval mě můžete informovat na info@prelepky.wz.cz

maso

Tak uz jsou i v Olomouci, je jich tam aspon 100ks, ale jsou rychle na odbyt…

Vladimír Dvořák, Tábor

Za tuto chaotiku nejen na dráze ale i těžké problémy při získávání „obyčejného“ knižního jízdního řádu (který býval dříve dostupný jako houska na krámě) děkujite svým vámi voleným zástupcům.

michal

Poděkujte hlavně SŽDC, která ho nechce vydávat, že je to přežitek a nikdo by si ho přece nekoupil a kdesi cosi.

Vladimír Dvořák, Tábor

Už jsem jim děkoval.

Vladimír D.

S jízdenkou Českých drah se už po jižní Moravě neprojedete. Čunok von ! 😁 💪🏽

Jihocech

SŽDC ho vydává pro své vnitřní potřeby.
Neni to knihkupectvi.
Pokud opravdu potrebujete dve kila papiru, mate moznost jak vidite koupit od soukromého subjektu.

Vladimír D.

Dřívější ČD, které ho prodávaly v minulosti, také nebyly knihkupectví. Je to v lidech. 😁

Honzíček

V dřívějších dobách jízdní řády vydával státní podni, státní nakladatelství, něco jako Albatros, ale jméno si nepamatuji, najdete to na historických jízdních řádech před 30 lety v PragoModelu.

Josef J.

NADAS – Nakladatelství dopravy a spojů

dopravák

Dotaz na redakci: zkoušeli jste se dohodnout třeba i s provozovateli sítě trafik „RELAY“? Jejich prodejny se zaháčkovaly i na mnohem menších nádražích, než kam se etabloval původně Bártův PONT, a tak by se prodejní síť třeba mohla rozšířit i o nějaké vybrané další lokality, zejména ty vzdálenější o těch, kde funguje PONT (aby mu „nekonkurovaly“, i když bez větší marže je to stejně zbytečný argument)? Ptal jsem se v neděli odpoledne prodavače v RELAY v Kralupech nad Vltavou, jak ten jejich systém vlastně funguje, a odpovědí byla informace, že je to sice „franšíza“, ale o tom, co smí prodávat,… Číst vice »

Jan Sůra

Nezkoušeli, protože na to opravdu nebyl čas. Bereme to určitě jako zajímavý tip, pokud do toho půjdeme příští rok znovu.

Vladimír Dvořák

Śkoda, že se toho neujal internetový obchod.

Jan Sůra

Pár jsme jich zkusili, nebyl zájem.

pozorovatel

I internetový obchodník chce obvykle dost velkou marži, navíc internetový obchod předpokládá především zasílání, a s tím je spojeno dost práce i nákladů (balení, podej, atd.) – když velkou část náležitostí spojených s distribucí redakce udělala filantropsky sama nebo s pomocníky, tak navíc pomohla udržet i docela nízkou cenu, za což všem zapojeným patří velký dík.

Vladimír D.

Vřele souhlasím.

dopravák

No, budete-li dělat dotisk, možná by stálo za úvahu zkusit sjednat prodej aspoň v několika vybraných místech, odkud je nejbližší prodejna PONTu dost daleko, ještě pro letošek – napadá mě třeba Znojmo, ale především Břeclav, kde vlastně PONT prodejnu nemá, ale má ji tam právě RELAY: to by se mohlo hodit i Slovákům a Rakušanům (a byly by aspoň další „kšefty“) …

Jan Sůra

Relay je logická volba, nicméně jelikož nám Pont s distribucí výrazně pomohl a je i jejich velkou zásluhou, že se prodávají, tak si nejsem úplně jist, zda budou chtít takto pomoci i konkurenci. Nicméně opravdu díky za tip, uvidíme, co bude příští rok.

Vladimír Dvořák, Tábor

Mohl by je prodávat i Lidl.

Honzíček

A Penny 🙂

David

A Máňa na návsi v trafice.

Chytrý za 2

Nebo Sylva Dymáková.

Jaroslav Hlávka

Neví někdo, jestli je v Pontu v Havlíčkově Brodě ještě k dostání?

Vladimír Dvořák, Tábor

ne

Martin

Neví někdo, kde bych sehnal jízdní řád v Brně (v Pontu již není)?

Jan Sůra

Ve fanshopu Komety by měl stále být.

Martin

Díky za odpověď

Robert Koutný

Velké díky za rychlé vyřešení problému. Včera (v sobotu) ráno v sokolovském Pontu už byl.

Josef J.

15.12. v 16 hodin v Praze hl.n. v Pontu není – ještě prý bude, jinak posílají na Florenc. Koupeno vzápětí u Regiojetu Praha hl.n..

Šimon Kuchař

Ahoj. Nevite někdo, kdy bude ke koupi SJŘ v Usti nad labem?

Dekuju za info.

os.ka.rek

Dneska jsem tam byl, už je vyprodáno. Dotisk přijde v polovině ledna prý.

os.ka.rek

Je ještě někde v Praze? Stavil bych se během poledne zítra.

pozorovatel

Zkuste Pragomodel (Masarykovo nádraží) – v neděli nefunguje, tak asi ještě něco zbývá (a žádnou „marži“ si údajně nepřiráží, cenu stanovil vydavatel).

Honzíček

Point hlavní nádraží

Marcus

V Olomouci podle info z Pontu ještě nedorazil. Stav k 15.12.2029 14:00.

bipe

Tak v Olomouci v PONTu ráno 16.12. v 6:30 stále nejsou. Údajně ještě nedodány. Tak nevím, kde se stala chyba 🙁

maso

v 9:30 stále nic

maso

Uz jsou i v OL v dostatecnem poctu

Zdeněk

Tak už je vyprodaný všude, což bylo hned jasné. Taky dát takovou smesnou cenu. Kamarád ho sehnal od prekupnika za 2000 a já si ho okopiroval. Sice na čb kopirce, ale mám!

Tomariero

V českých Budějovicích zakoupen cca 10 minut zpátky a stále tam nějaké mají.

Jan Šindelář

Šíříte nesmysly, zrovna jsem se na KJŘ ptal v RegioJetu na hl. n. Praha, mají jich stále dost.

Honzíček

A pane a víte o tom, že jste porušil copyright ? Web Zdopravy CZ může po vás žádat náhradu škody a postavit vás před soud, ještě se chlubíte, že jste si knihu upirátil. Každá kniha je chráněna autorským zákonem, tím, že jste si ji okopíroval jste porušil zákon. Já být vydavatelem tak vás poženu před soud.

sledovatel webu

Nesmysl: pokud si něco okopírujete jen pro svoji potřebu a neobchodujete s tím, tak to nijak postihovatelné není!

Jihocech

On Sura ten jizdni rad sam sepsal, ze se ohanite autorskym zakonem?
Nebo jen nechali vytisknout a svazat tabulky z verejne dostupnych dat od statni organizace?

Jan Sůra

Není jednodušší si vzít prášek?

Jihocech

A za psychiatrem jste s tim byl?

David Korbel

V Brně hl.n. není ani v pontu ani v regiojetu!
Stav k 15.12.2019
Cca 10:30

Jan Šindelář

Opakuji, co jsem psal níže a je to i v článku: V Brně se KJŘ prodává i ve fanshopu Komety. Toto je z jejich stránek:
Kamenná prodejna: Adresa: Nové sady 40, Telefon: 606 075 238, 601 088 709, E-mail: kometa@sportmania.cz
Otevírací doba: Pondělí – Pátek 10:00 – 18:00
+ 3 hodiny před domácím zápasem, v průběhu zápasu a hodinu po ukončení zápasu

dopravák

V sobotu večer po 19. hodině na pražském hlavním nádraží v PONTu na pultu u pokladny nabízeno ke koupi několik výtisků, ale kolik dalších jim jich ještě zbývá, to jsem se neptal, protože jsem platil u „dopékařské“ pokladny naproti.

TrainBoy

Zdravím, mám dotaz jízdní řád jsem zakoupil v pátek v Brně, doma při listování jsem objevil tratě od 185 do 330 jsou vloženy obráceně, potom zase normálně, nikde jsem to zde nenašel v příspěvcích, tento „ojedinělý“ výtisk mám pouze já nebo i někdo další? Jinak děkuji za vydání a snahu.

Jan Sůra

Doufám, že máte raritu, v tom, co mám já, to není.

TrainBoy

Chtěl jsem dnes ráno porovnat 1x výtisk v Olomouci v Pontu, ale tam ještě nejsou, ale podle Vaší reakce, že máte vše v pořadu se jedná pravděpodobně o unikátní výtisk, takový ještě ve sbírce nemám…., velmi chválím vydání a „opět“ se všemi dopravci👏👍🚂

Pavel

Chci se zeptat je k dostání knižní jízdní řád ještě v Pardubicích v pointu?? Děkuji

Zdeněk Matěja

Ano, je k dostání. Zakoupen 15. 12. v 19:45. Dle pana prodavače je z něj prodejní hit 🙂

Honzíček

Bodejť by nebyl, když od něj dávají ruce pryč ČD a SŽDC. 🙂

Jan

Brno point v 17:30 vyprodáno. Už na mne nezbylo. Co si nadělim pod stromek?

HonzaEM

To samý já dneska v Ústí.

Jan Sůra

Vydržte, další v Brně budou příští týden.

Anonym ze severu

No jo, v Brně, ale ÚL nejdřív v půlce ledna 😀

sledovatel webu

A to je takový problém zkusit si nákup zajistit třeba prostřednictvím kamarádů někde jinde? stejně sem ty zoufalé hloupé výlevy píší v naprosté většině především „šotouši“, kteří se vzájemně znají napříč celou republikou (normální člověk do té obhroublé žumpy a la DF K-reportu rozhodně nepřispívá).

Anonym ze severu

Takže mi jej vy osobně koupíte a přivezete? 🙂 Skvělé, počítám s vámi.

Jan Šindelář

V Brně je KJŘ k dostání i ve fanshopu Komety.

Jan

Valím tam, včera už měli zavřeno

HonzaEM

Tak jsem dneska JŘ marně sháněl v Ústí. Prej ho už vyprodali a dotisk má být po Novém roce. Ve vlaku jsem zase slyšel stížnost od jedné starší cestující, že nebude ten regionální ústecký. Ten si budu muset vyrobit sám.

Tuzinho

Kdyby měl nějaký sběratel zájem o jízdní řád od SŽDC, naleznete na aukru 🙂

HonzaEM

To jsou šmejdi.

Honzíček

Nešiřte informace o porušování autorských práv 🙁

Vlastik

Tak to mě uniklo, že už ho prodávají. Bohužel v okolí Uherského Hradiště či Zlína ho nikde neprodávají. Nejblíž je Pont v Přerově, ale předpokládám že už tam je vyprodaný. A jed těch cca 50km a pak zpět a nakonec zbytečně, by byla škoda.

Jiří 2

On časem vyplave někde na Aukru. Ten oficiální už se tam prodává v aukci už za 1600 (ještě dopoledne stál pětikilo) 😂

Jiří 2

Autoři ZDopravy by tam také mohli jeden ze srandy dát, vyvolávací cena jako je v obchodech. Na kolik by se to vyšplhalo 😃 jako příspěvek na náklad.

Vladimír D.

Kdo jej nesehnal, musí to brát tak, jakože nic (v soutěži SŽDC) nevyhrál. 😃 😂 😇 😁 🤔

Vlastik

Bohužel to nahrává jen smelinářům, co bydlí poblíž prodejen a koupí ho jen proto, aby ho mohli za extrémně vysokou cenu zade prodat. Chyba je, že to nejde koupit na nějakém eshopu, aby měli šanci koupit si ho lidé z celé republiky.

dopravák

Domnívám se, že redaktoři nejsou takoví zlomyslní, aby nenechali udělat dotisk, pokud uvidí velký zájem – sám za sebe myslím, že už bych to, být na jejich místě, už asi udělal …
Příští týden v sobotu dopoledne je v Praze poslední letošní „burza“ pořádaná Pragomodelem a předpokládám, že se její organizátoři budou snažit zajistit i pro ni dostatek výtisků za cenu 149 Kč.

HonzaEM

Dneska jsem ho sháněl v Ústí a už je vyprodanej a nějaký lidi přede mnou ho taky chtěli.

Honzíček

Tak si zajeďte do Prahy, za hodinu jste Krušnohorem v Praze není to ani taková dálka. A tam si jej kupte. Když si pro jízdní řád musela zajet do Prahy do Pragomodelu moje známá ze Slovácka a trmácela se přes 4 hodiny vlakem tak si myslím, že je třeba něco pro to obětovat.

Honzíček

A proč ho chcete mít někde na warez webu ? Proč si jej legálně nekoupíte. Já jsem v pohodě koupil v Praze v Pontu na hlaváku a nechápu jak někdo může chtít za warez takový pálky. Myslím si, že by se měla zapojit OSA ( ochranný svaz autorský )

dopravák

Vlastik: Zkuste si na internetových stránkách PONTu ( http://www.ponty.cz/pont/#prodejny ) najít telefon na tamní paní vedoucí (sem jej psát nebudu) a zavolat jí (samozřejmě v nějakou přijatelnou dobu), třeba Vám poradí, koho se zeptat, abyste tam nejel zbytečně, nebo pomůže nějak jinak.

Vlastik

To už me taky napadlo. No jeste mam kamarada v Olomouci, tak to zkusim i pres nej, ze by se mi stavil v prodejne a koupil mi ho.

Bob

Už jsem to psal, tak to zopakuji: Dnes dopoledne jej v OL ještě neměli (ne že UŽ neměli), prý v pondělí.

Vlastik

Myslel jsem prodejnu v Přerově, kamarádovi do Olomouce jsem psal, že by tam měli být až v pondělí.

Jan Sůra

V Olomoucí už jsou.

Bob

V olomouckém PONTu nejsou. Nebo že by byly i jinde než u někoho doma?

Honzíček

Vybrali je zaměstnanci ZORA Olomouc, a o pracovních přestávkách si čtou v jízdních řádech 🙂 🙂

zesp

Dnes dopoledne jsem ho v Přerově kupil v pohodě. Všady ho tam inzerujó…

os.ka.rek

Správci železnic ho nenávidí!

Honzíček

Proč ho nenávidí ? Protože nebyli ochotni jej vydat široké veřejnosti ? Tak ať nezávídí.

Bob

Pont Olomouc hl.n. – dnes dopoledne ještě neměli, prý snad v pondělí.

HonzaEM

Zato v Ústí tam UŽ ho nemaj.

Honza Sz

V pátek zakoupen v Pontu v Havlíčkově Brodě – dárek pro maminku. Děkuji redakci za dobrý počin.

vladimír chadima

Pro mě jako milovníka vlaků bylo vydání knižního řádu vždy svátkem, pak jsem si je vždy schoval. Po letech je zajímavé porovnávat, jak se měnila čísla tratí, které se nově elektrifikovaly (to jsme jako kluci se závistí sledovali, protože části naší trati č.2 z Týniště do Letohradu se elektrifikace vyhýbá dodnes), jak se omezoval provoz – např. na trati č.2 (původní) dnes myslím vůbec nejezdí vlaky mezi Dolní Lipkou a Hanušovicemi, přičemž zde dlouhá léta jezdily i rychlíky Praha-Jeseník. Myslím že největší změny nastaly s institucionalizací krajského zřízení – tratě se rozsekaly. Bylo o tom již hodně komentářů – např.… Číst vice »

Marek

Všimli jste si tratí 180/181 a 195/196? Soubory od SŽDC k180.pdf a k181.pdf (respektive k195.pdf a k196.pdf) jsou totiž shodné, obsahují obě tratě. Takže v PDF sloučeném ze všech souborů kxxx.pdf jsou pak ty tratě dvakrát, což je i případ tohoto KJŘ. Pár stránek se tedy dalo ušetřit 🙂 Nehaním, je to takový zajímavý šotek. Jsem si dobře vědom toho, že jízdní řád vznikal narychlo a tohle prostě proklouzlo. Další věcí je, že SŽDC jízdní řády platné od 15.12. bohužel stihla už dvakrát aktualizovat, a to krátce před zahájením platnosti (opravy jsou na veřejném FTP z 10.12. a 12.12.). U… Číst vice »

Bob

Můžeš prosím dát link, kde jsou ty opravy? Díky.

Marek

Jasně, je to FTP server Celostátního informačního systému o jízdních řádech:
ftp://ftp.cisjr.cz/draha/celostatni/

kjr2020_szdc.zip = původní jízdní řády
kjr2020_szdc_opravy_k_2019-12-15.zip, kjr2020_szdc_opravy_k_2019-12-15_ii.zip = opravy

Kromě změny JŘ na 043 a 248 jsem si všiml úpravy jednoho víkendového vlaku na trati 181, pak jsou tam na trati 280 dodané nějaké vlaky z Lidče do Střelné, u více tratí je rozšířena působnost IREDO…
Takže takové „změny za tisku“

Přelepkář

Opravy formou přelepek sice SŽDC nevydává, ale změnové listy můžete najít zde http://prelepky.wz.cz/ (amatérská práce, mohou tam být chyby).

Kubiqcz

Když kliknu na tom webu na odkaz toho PDF, tak to vyhodí Error (u obou).

Přelepkář

Opraveno – soubor měl název s háčky a čárkami, což v některých prohlížečích způsobovalo problémy, za potíže s kódováním se též omlouvám.

Radek

Jak ho v posledních letech nekupuju, tentokrát jsem koupil.

F. K.

V Sokolově (a na 99 % i v KV) už také v prodeji!

Jirka

Super, tak jsem si ho v Přerově taky koupil a ještě tam poslal známého, který ani nevěděl, že se dá koupit. Sice asi bude ležet jako těch posledních několik doma na poličce, ale mít ho musím, i kvůli podpoření vydavatelů. Je jen trochu škoda, že dost stránek má čísla tratí u hřbetu a ne na okraji listu, takže se hůř hledá, ale v tom časovém tlaku už asi nebyl čas, to nějak doladit. Tak snad na tom vydavatel neprodělá kalhoty a nebude to poslední vydání 🙂

dopravák

„v tom časovém tlaku už asi nebyl čas, to nějak doladit“ Zjevně nebyl, protože já tam vidím mnohem horší „zádrhel“: na každém listu je dole vpravo vytištěno, že „Vydala Správa železniční dopravní cesty, státní organizace“, což samozřejmě není pravda = Sůrovi se toto moje upozornění samozřejmě nebude líbit a bude je neoprávněné odmítat, ale když už tam odkaz na SŽDC „musí“ být, mělo (a „smělo“) by tam být nanejvýš třeba „Podklady vypracovala“ nebo „Podklady poskytla“, ale rozhodně ne „Vydala“, protože to je lež! Navíc nechápu, proč má mít SŽDC nezaslouženou (pozitivní) „reklamu“, ačkoli ve skutečnosti „škodí, kudy chodí“ tím, že… Číst vice »

Jan Šindelář

Mýlíte se. Ty tabulky skutečně vydala SŽDC, i když ne knižně.

dopravák

Tabulky možná, ale ne ten jejich brožovaný svazek, kde navíc máte pravého vydavatele uvedeného v tiráži, takže mnou zmíněný údaj na každém listu je zavádějící. Pro tiskoviny přece platí úplně jiná pravidla, než pro Internet, kde je možné téměř všechno, a čeština je velice pregnantní jazyk, takže umožňuje vyjádřit velmi přesný popis reality. Já pochopitelně chválím Vaši Bohu i (minimálně mnoha) lidem milou aktivitu, ale nemyslím, že byste se za ni měli stydět a kvůli nepřesnému vyjádření reality ji nechat připisovat jiné instituci, která ty tabulky v tištěné a „knižní“ podobě naopak v adekvátním množství vydat odmítla! Tiráž čte minimum… Číst vice »

Karel

A jsou to jenom přetištěné traťové tabulky od SŽDC, nebo je to zpracování v něčem inovativní?

xhj

Dnes v podvečer zakoupený v PONTu v Kolíně.

xyz

V pátek večer v Brně hl. n. (Pont) zakoupeno. Ještě jednou děkuji za vydání KJŘ.
Vzato do důsledků, je tento výtisk pro mě přínosnější než v minulých 4 letech, kdy již byl „osekán“ o spoje neČD dopravců.

Jan Sůra

navíc jeho zůstatková hodnota ve sběrně je vyšší:-))děkujeme.

Jiří 2

Ve sběrně? Každý správný železničář si jízdní řád přece schovává na památku, ne do sběrny 😃

Martin V.

Jistě, ale vysvětlujte to manželce. 🙂

provokatér

„Ty´s byl, Martine, strom zelený, Tobě nebylo třeba ženy …“

Jiří 2

ona má na památku červenou knihovnu, vy knihovničku s jízdními řády 😀 😀

pozorovatel

Možná informace trochu nesouvisející, ale podle dnešního (pátek) odpoledního zjištění „na místě samém“ v Bratislavě na hlavnej stanici budou slovenské KCP v prodeji až od 19. t.m. (tedy od čtvrtku příštího týdne) = kdyby se někdo chtěl pro něj vydat dřív, tak zřejmě nepochodí.
A „komu čest, tomu čest“: ač to nepíši úplně rád, ať je Sůra, jaký je, tak proti Slovákům je „king“, protože nejen překonal české oblíbené „házení vidlí“, ale navíc ještě aspoň v poslední chvíli včas!

Pan Da

zdravím, na západě KKJŘ jen v Plzni? v PONTu?

Jan Sůra

Ano, bohužel.

A.R.

Právě jsem koupil v Pontu na hlavním nádraží v Praze. Díky moc. 🙂

Honzíček

Já taky 🙂

Anonym ze severu

V ÚL během pár hodin od dodání vyprodané 🙁 Poslali byste prosím dotisk nebo alespoň online možnost nákupu?

Sinep Anigav

Přimlouvám se také za dotisk do ÚL. Ráno jsem jel na služebku, o půl šesté je Pont ještě zavřený. Navečer cca v 18 se vracím, paní se jen usmála, „jo ten byl asi za 3 hodiny vyprodaný“ Já k tomu dodávám – to je ten pátek 13-tého… Ale i tak díky. I když mi nebylo dopřáno, byl to bezesporu počin roku, učiněný pro obyčejné cestující, a paradoxně nepřišel ani od dobré správy, ani od národních, ani od nenárodních dopravců …

Robert

Brno hl.n.: Pont ma, Regiojet ne. Velke diky, dobra prace !

Karel

Vždyť jsem to říkal od začátku, že RegioJet dá radši celý náklad do stoupy, než aby pomohl propagaci vlaků Českých drah. 🙂

David

Vy jste paranoidní. Já sem u RJ včera 3 kousky koupil.

Karel

Chápu. Jako fanoušek RJ to skupujete po třech kusech, aby si to nemohl koupit někdo, koho by to ještě přilákalo do vlaků Českých drah. 🙂

pink

Zdravím do redakce,
nemáte náhodou informace o tom, kdy přibližně dorazí knižní jízdní řády do Karlových Varů? Ptal jsem se dnes okolo 15:00 a prý je ještě nemají.

Předpokládám, že do pondělí zcela jistě dorazí, ale nevím v jakém počtu, tak abych náhodou pak nepřišel pozdě.

Jan Sůra

Dobrý den, měly by rozhodně dnes, ta to garantuje kurýr. Do 18 hodin.

pink

Děkuji za informace!

pink

Tak knižní jízdní řád jsem v Karlových Varech zakoupil dnes v 7:30, paní říkala, že jim ho přivezli včera v 17:50, za minutu dvanáct. 😀

Tímto děkuji za skvělý počin, babička bude mít určitě radost!

Janík

Zdravím, kde se dá JŘ koupit v Teplicích? Díky za info.

Jan Sůra

Bohužel nikde, v Ústí.

PeMIČ

Už je taky v Ostravě.Děkuji Vám.👍

Viktor

Tak cestou z nástupiště ráno na hlaváku,jsem zašel do RJ a tam mi řekli že nemaji…naštěstí je tam taky Pont kde to měla paní na pultě připravené….

Jan Šindelář

To je divné, RegioJet na hlaváku jsme zaváželi včera večer osobně … tu provozovnu uprostřed dolní chodby. Asi si to nerozdělili, zkusíme prověřit, díky za info …

Michal80

Mě v Ostravě u RJ říkali že nemají zadanou cenu a ať to zkusím v pondělí. A vedle v pointu jsem ho dostal bez problému

Viktor

Byl jsem v té blíž k bille

uža

dnes po 9. hodině na Praha hl.n. stále ještě RegioJet neměl vybalené k prodeji.

dada

Jdu koupit dnes odpoledne. doufam, ze v tu dobu v Brne budou.

Chronosphere

Dobrý den.Jeden jízdní řád.
Jenom jeden?
No to snad stačí,ne?
To je pane bestseller,to berou i po šesti!

Michal

Doufám, že na mě dnes večer ještě zbyde!! 🙂

Jiří 2

A knihkupectví to nechtějí, to je paradox! 😃

Zřejmě budu muset pondělní cestu přeložit už na zítra, aby na mě ještě něco zbylo 😂

Kajman

První v Českých Budějovicích 🙂 Zakoupen v cca 12,30, prý ho dovezli asi 20 minut předtím.

Jan Sůra

Ano, osobně vydavatelem:)další várka je na cestě od kurýra:-)

Jiří 2

Dotisk bude? Podle diskuse je zřejmé, že někde už je vyprodáno. A když tomu dáte jiný odstín desek, bude z toho i sběratelská edice 😂

Jan Sůra

uvidíme:) zatím trošku drhne distribuce v RJ, takže budou spíše přesuny z RJ do Pontů.

sledovatel webu

Obdivuhodné – kritika Jančurových pochopů: to se tady příliš často nevidí!

Tomáš

Chtěl bych se optat kdy bude k dostání v Pardubicích, ráno o něm v Pontu neměli ani tušení a na dotaz, zda mají celostátní jízdní řád, tak posílali do pokladny ČD, že oni jízdní řády neprodávají.

Tomáš

Tak ani navečer v Pardubicích není…

Martin

V 18 h už ho měli, dokonce na to upozorňuje plakát.

Pavel Vaníček

Dorazil cca v 15 hodin. Neznalost ranních prodavaček je fatální pochybeni

PaV

jasně, vyrazit na hodinu !!!

Kopr51

Dobrá práce, hoši a děvčata! 🙂

Lech Malý

Palec nahoru. Mmch idos má dnes nějaký výpadek, nevíte?

Kopr51

funguje

Lech Malý

Teď už ano.

Miloš Šmíd

To, že je jízdní řád vytištěn na kvalitnější papír, je určitě potěšující proto, že nehrozí tolik jeho poškození. Mně by zajímalo, zda při úspěchu akce, se plánuje aktualizace při změnách, tedy další vydání. To totiž byl největší problém jízdního řádu ČD (kromě toho, že asi v posledních dvou tří letech tam neyly soukromí přepravci – až na výjimky) – vylepovat změny se nikomu nechtělo. A o jaký druh vazby jde?: Lepená? Nerozlepí se a nebudou vypadávat listy? – kupodivu u JŘ se tak asi díky tužším deskám nestávalo. Ještě možná: byli lidé, kteří si kupovali třeba jenom moravskou nebo českou… Číst vice »

HonzaEM

Potěšující, že je o třetinu těžsí a zabere v batohu víc místa? Že se poškodí, je přece jedno, platí jenom rok.

xyz

Každopádně, pořád zabere MNOHEM MÉNĚ místa než kdybych si musel všechny stránky traťových JŘ jednotlivě vytisknout na listy kancelářského papíru A4 (což by mě vyšlo i dráž s ohledem na náklady na tisk) a ty pak s sebou na cestách vozit.

(Jak je ošidný úhel pohledu.)

A.R.

Ale není. 🙂 Vytiskl jsem si jízdní řád, mám 4 tabulky na jedné straně, tedy 8 na celém listu. Zkoušel jsem čitelnost u dostupných lidí a neměli s tím problém. Takže z nějakých 850 stran jsem udělal 107 listů.

HonzaEM

Vlastní výtisk na 80g papír zabere přesně polovinu balíku kancelářského papíru. Koupí se papír A5, nebo se ten A4 rozstříhá na půlku. Jinak ta barva bude asi o něco dražší, než koupený.

Kopr51

Máme demokracii, nikdo si do notýsku nebude psát, zda jsi koupil či ne!

Frederick

K jízdnímu řádu bych měl jenom drobnou poznámku. Škoda, že je o třetinu tlustší než vydání od SŽDC.Ale jinak pochvala za vydání. Mrzí mě , že jsem včera při kupování na Masaryčce nevěděl, že to jsou redaktoři osobně , kdo do Pragomodelu zrovna dováží výtisky, hned jsem mohl požádat o podpisy.

HonzaEM

No to je ale zásadní informace, jestli je to tištěný na klasický papír, potom to celkem pozbývá smysl, to si můžeme vytisknout doma a stejně se budeme vláčet s tou tíhou.

David

To je dobře, že je tlustej. Jen ať každej vidí, že v ČR jezdí hodně vlaků.

Tronda

Když ho vidím, není to klasický kancelářský papír, takže si to takto nevytisknete, nehledě na to, že v běžné kanceláří si z něho neuděláte knihu.

Jan Šindelář

Ano, je silnější. Termíny byly šibeniční, nebylo lehké v předvánočním období za pár dní sehnat ochotnou tiskárnu a navíc tiskárnu s dostatečnou zásobou novinového papíru, který by se nemusel zdlouhavě objednávat. Podařilo se, papír je stejný novinový jako v minulosti, jen nepatrně lepší, a proto tlustší. Vydrží víc. Každopádně volba byla: smířit se s trochu silnějším JŘ, nebo netisknout nic.

Frederick

Nemyslel jsem to nijak špatně, pokud to tak někdo pochopil, omlouvám se. Je mi jasné, že vydat něco podobného během 17 dní není nic jednoduchého.

Jan Šindelář

Já vím, jsme rádi, že jste si JŘ koupil, … ten zájem na Masaryčce byl pro nás po dnu stráveném ve skladu odměnou 🙂

Alibaba

Mám tu jen JŘ SŽDC 2019 a ten je o cca 1cm tenčí než Ten aktuální „ZDopravy“. Nic strašného.

xyz

Velký palec nahoru za vydání KJŘ i ode mě (tím více s ohledem na šibeniční termíny způsobené „nesplněním slibovaného“ ze strany státní organizace) a zeptám se – v Brně hl. n. (ať už v Pontu či u Regiojetu) je/bude KJŘ k dostání již v těchto hodinách? Nebo až odpoledne/navečer? Nebo až zítra? Díky za případné info.

Jan Sůra

Dobrý den, vše záleží na rychlosti kurýrní služby, kdy je tam přiveze, to neovlivníme. Mají termín dodání v rozmezí 8-18. Jelikož bude ale v Brně hodně kusů, tak se pokusíme na FB informovat, jakmile budou v prodeji. Zítra budou určitě i v té prodejně Komety.

Kopr51

Prosím o odkaz na FB, kde tato informace bude. Děkuji!

Marco

V Brně v Pontu právě zakoupen.

Kopr51

Dík, už tam zítra ráno valím. 🙂

Kopr51

Tak tedy zakoupeno a paní prodavačka říkala, že zájem je velký. 🙂

Glo

JŘ si nekoupim kvuli tomu, že ho prodává RegioJet, který z toho určitě má pár korun provizi. Ten kdo spolupracuje s člověkem co leze Babišovi do prdele se spolupodili na oligarchizaci země, zániku liberální demokracie a omezování lidských práv!

HonzaEM

Kde jste přišel na to, že RegioJet?

Glo

Je to v tomto článku napsané.

Kajman

Tak si pro něj zajděte do Pontu, to je takový problém?

HonzaEM

Opravdu?

Roman P

No pokud jste z jihovýchodní Moravy, tak nejblíž Přerov a Brno…. a jet tam jenom kvůli tomu…..

HonzaEM

A co kdyby byl k dostání jen v Praze, jako ten od SŽDC?

pozorovatel

A třeba v Břeclavi PONT není? Já už jsem tam dávno nebyl, ale domníval jsem se, že tam něco takového bylo na nádraží také.

Miloš Šmíd

Škoda, že nejezdíš RegioJetem. Mohl by sis přečíst Žlutýho (to je časopis, který tam je v sedadle) a zjistil bys, že to není pravda. Občas tam vyjde upozornění na vydání knihy z edice protikorupčnmího fondu, mj. o panu premiérovi. Kdyby to bylo tak, jak se domníváš, tohle by se v tom časopise neobjevovalo. Ano, kdysi byli přátelé …

Glo

Tak vzhledem k tomu, že byl Jančura jedním z těch, kdo Babišovi umetli cestu k moci a Babiše veřejně podporoval ještě před posledními parlamentními volbami, tak pokud na něj změnil názor, očekávám, že se veřejnosti veřejně omluví a bude hlasitě žádat Babišovu rezignaci. Nic z toho jsem nezaregistroval, dokonce na přímý dotaz, zda Babiše přestal podporovat, údajně odmítl odpovědět. Takže za mě je stále jeho podporovatel a proto RJ už několik let bojkotuju a budu dál bojkotovat. Ani korunu nedat vydělat tomuhle šmejdovi a komukoli dalšímu, kdo s ním spolupracuje.

pozorovatel

Nevím, mám-li správné informace, ale zmíněná cena je vyhlášena jako „doporučená“ a žádné provize se prodejcům neposkytují – dostatečnou odměnou je pro ně ostatně skutečnost, že si prodejem KJŘ dělají vlastně i reklamu sobě.
(A právě to možná Kyselovi a spol. nestačilo …)

Jan Šindelář

Máte špatné informace.

dada

Tezko se nekupuje od Babise. to abych drzel haldovku…

Glo

Naštěstí je to právě docela lehké, jeho potraviny vždy patří mezi ty nejméně kvalitní, takže volba je jasná.

Jiří Kocurek

Haldovka? To se drží v Ostravě?
Doporučuju nakupovat u řezníka a u pekaře. Delta pekárny mu taky nepatří.

Jiří Kocurek

Tak to radši vůbec nechoď na koncerty. Aby se ti nestalo, že lístky prodával mimo jiné RegioJet.

LKB

Palec hore. Od Ceskych drah jsem si v minulosti nekoupil, ale od zdopravy.cz si koupim :).

Radek Valášek

Dobrý deň, bol by niekto ochotný mi ho poslať na Slovensko ale nejakým spôsobom sa k nemu dostať ? Ďakujem vopred.

David

Co ta věta znamená? Poslat na Slovensko ruzumím, ale „nejakým spôsobom sa k nemu dostať“? To je co? No tak asi vyzvednout došlou zásilku na poštu ne? Nebo kurýr 2x zazvoní u dveří. Co je tohle za otázku?

pozorovatel

A zkusil jste si zjistit, kolik teď stojí zaslání takového balíčku na Slovensko poštou?
To už je daleko levnější, když se několik lidí dohodne a vyšlou jednoho (a nejlépe režistu), aby jich přivezl více najednou – sice je to porušení pravidel pro používání jízdních výhod a asi i porušení nějakých celních předpisů, ale myslím, že v mnoha jiných případech to tak funguje docela běžně.

HonzaEM

V čem je porušení pravidel přivézt na Slovensko český jízdní řád?

pozorovatel

Nemáte-li z toho žádný finanční nebo materiální prospěch, pak asi v ničem, ale jakmile na tom vyděláte, je to podnikání a na ně platí nejen zákaz využívat k němu „režijku“, ale i platí i obecné předpisy týkající se podnikání v oblasti obchodu, takže je třeba preventivně se zařídit podle přísloví „kde není žalobce, není soudce“ a řádně si situaci ohlídat.

Glo

Podnikání je per definitionem (§ 420 odst. 1 ObčZ) soustavná, nikoli jednorázová činnost.

Radek Valášek

Vstoupit do diskuze…A ak by som Vás poprosil o poslanie na Slovensko. Poštovné aj cenu pošlem vopred. Ďakujem pekne.

Ondřej

Radku, chystám se ještě v prosinci, nejpozději na začátku ledna projíždět EC 273 z ČR do Maďarska, když byste si přišel k vlaku mohl bych to tam vyhodit. Napište e-mail, budu Vás kontaktovat. Nabídka platí i pro případné další zájemce.

Canfranc

Velké díky!!
Za to jsem Vám, hoši, vypnul AdBlock na těchto stránkách :-))

Glo

Já ho mam zaplej kvůli tomu, že Sůra cenzuruje komentare. Totalitní praktiky nebudu podporovat.

Kopr51

já ho zapínám – vypínám podle potřeby
kdyby ty reklamy nebyly tak vlezlé a mnohdy stupidní, ani bych o nějakém AdBlocku neuvažoval…

dada

no nevsim sem si masivni cenzury. ale fakt je ze komenty zcela mimo misu jsou odstranovany. bohuzel uroven nejkterych komenty je nevalna

Martin1

Díky, dobrý to počin! 😉

Tomas S

Diky moc a gratuluji k vydani jizdniho radu – pro me nejlepsi darek pod stromecek, :-).
Pokud tento pocin jeste nekdy zopakujete, primluvil bych se za moznost online objednavky – treba i do zahranici. Je to temer neuveritelne, ale i v cizine se obcas jeste nekdy vydavaji a prodavaji tistene jizdni rady. Prodejci jako http://www.fahrplancenter.com nebo http://www.europeanrailtimetable.eu by urcite uvitali moznost si ceske jizdni rady objednat.

IVO ZÁZVORKA

Samuel Rachdi(www.fahrplancenter.com) z Winterthuru má velký zájem o distribuci nového českého kursbuchu. Už vás pane Súra kontaktoval? zřejmě největší prodejce knižních jízdních řádú na světě(např. anglickej, indickej, japonskej, rakouskej,samozřejmě českej, slovenskej, International Rail Timetable, čínskej etc.)….dále Raimund Sedlmayr(PB Service GmbH/ pbs-bestellung@e.mail.de) z Mnichova též prodává jízdní řády(např. německé, švýcarský, český) má též zájem….oba subjekty jsem už informoval.

Filemon44

Kdyby pro nic jiného,tak už kvůli těm okolnostem,za kterých přišel na svět stojí za to si KJŘ koupit.Díky těm,kdo se o to zasloužili.

Karel

A co České dráhy? Nervou se o to, aby získaly pár tisíc kousků pro své zákazníky, pro které se vždycky můžou samou péčí přetrhnout? 🙂

Kylchap

Souhlas. Nejčastěji jezdím s Krušnohorem a jsem spokojen. Od neděle bude Krušnohor jezdit s minibarem. A ve výrobě jsou již nové vozy pro Krušnohor. Co víc si přát, Karle?

Zapa

Hlavně aby byly na ten minibar lidi…

David

Ten minibar bude tak malej, že nepotřebuje obsluhu. Bude to vlastně taková hotelová minilednička namontovaná do jednoho z vagónů.

HonzaEM

Asi by to chtělo udělat nějakou reklamu, že jízdní řád je a kde ho koupit. Web Zdopravy občas sleduju, ale informaci, že „Jízdní řád bude“, jsem se dozvěděl docela náhodně od jednoho známého, co dělá u SŽDC, který to taky trochu sleduje.

dopravák

A jak tu reklamu chcete udělat, když to většina lidí shání na pokladnách ČD, kde se dovědí maximálně to, že ČD žádný KJŘ nevydává – a nedivil bych se po mnohých zkušenostech z poslední doby (kdy třeba v Praze je v některých stanicích zakázáno dokonce do k tomu původně určených zásobníků vkládat kartičkové j.ř. ROPIDu pro regionální dopravu v PID), že by osobním pokladním ČD hrozil postih za to, kdyby komukoli podávali/y informace o tom, kde lze nové KJŘ sehnat. Zkuste se zeptat „kompetentních“ na „pobřeží chu*oviny“, jaké podřízené vlastně řídí a k čemu je přímo nabádají … Ale můžeme… Číst vice »

Honzíček

Když vydáváte KJŘ, nebudete vydávat i aktualizovanou podobu návěstních předpisů D2 v knižní podobě ?

Karel

To jako všech provozovatelů drah, nebo jenom některých?

Honzíček

A bude k mání ten Jízdní Řád i v obchodě Corona ( železniční antikvariát a knihkupectví ) v obchodní pasáži Hybernská na proti Masaryčce v Praze ? Moc bych se přimlouval, kdyby ho tam měli, tak jako mají muzejní jízdní řády z 80.let

Jan Sůra

Nebude.

Honzíček

To je škoda, protože to je přesně to místo, kde by mělo být. Mám od nich jízdní řád z přelomu sametové revoluce 1989 – 1990. Škoda.

Jan Sůra

S panem majitelem je poněkud složitější domluva, na rozdíl od Pragomodelu.

Honzíček

Počkejte, ten pragomodel, není to ten kiosek, co je v prostorách kde si dříve lidé kupovali lístky na vlak, ten kiosek, kde se dá sehnat ŽELEZNIČÁŘ, ČD PRO VÁS, DVD s železniční tématikou a taky tam má na stolečku JÍZDNÍ ŘÁDY RETRO nebo slovenský jízdní řády ? Je to tedy ten pragomodel ? A ještě se chci zeptat, bude tento KJŔ dostupný i v prodejně na ostravském hlavním nádraží kde je prodejna s železničními modely u schodiště směrem na nástupiště 5+6 ( Ostrava Střed & Svinov ) a 1+2 ( Bohumín & Svinov ) ? Přesně si nepamatuji, jak se… Číst vice »

Jan Sůra

Ano, to je ten Pragomodel.
V Ostravě na hlavním bude jak v Pontu, tak v Regiojetu. V modelářském obchodě ne.

Honzíček

🙂 Díky za odpovědi. Ještě mne napadla jedna věc, oslovili jste , nebo zauvažujete že by tento KJŘ byl dostupný i v té firmě co sídlí v 1.patře vedle CORONY ( OBCHODNÍ PASÁŽ HYBERNSKÁ ) je to taky naproti Masaryčce, byl jsem tam jen jednou a je to nějaká cestovní kancelář ale název si už nevybavuji, jen vím, že se tam dají koupit ROČENKY ČASOPISU DRÁHA I S DVD. Mají tam též něco s železniční tématikou. Ale je to myslím ( teď lovím z paměti 🙂 ) vedle MONETY BANK. V tom baráku v 1.patře, prochází se kolem vrátnice. 🙂

Josef22

Hele, a nechtěl bys ještě Tesco a Albert nebo Knihkupectví Dobrovský? Můžeme být rádi, že se vůbec dá koupit. Navíc, nemá smysl zavádět 20 prodejních míst 100 metrů od sebe…

simbič

S Jenem, nebo Olegem?

sledovatel webu

Asi s oběma …

HonzaEM

Až tohle bude za 30 let historický artikl, tak třeba tam bude.

Honzíček

Tak určitě koupím, jako starožitnost do budoucnosti , jako suvenýr a muzejní artikl, ale jízdní řády budu dál používat elektronicky. 🙂

Kopr51

Každého volba…
I na chalupě v horách, kde není signál…

Roman Svačina

Pánové tleskám… Tady bez debat nelze jen konstatovat: klobouk dolů.

Karol

Prosim o informacje na kterych nadrażi te jizdni rady budou prodavane.

Michal

Mockrát vám za něj děkuji a hned zítra se po něm půjdu podívat! <3

Tomáš Záruba

Na tu nízkou cenu tedy zírám (a kvituji), čekal bych po pravdě tak aspoň o půlku více.

Pro zajímavost, jak se stane, že prodej bude v celé síti PONT kromě jedné?

Jan Sůra

Opava je franšíza, proto by to bylo těžší.

VS

Vážený pane Sůro,

mohu-li se zeptat: Bylo by to těžší ve smyslu zkusili jste to a zjistili, že by se to nevyplatilo, anebo jste to předem odpískali?

Děkuji za odpověď a přeji hezký den!

Jan Sůra

Bylo to rozhodnutí JP Servis, který provozuje Pont, detaily opravdu nevím.

Tronda

Nízká cena mě taky překvapila, je jen o něco málo dražší než slovenský KJŘ a přitom je v něm (předpokládám) cca třikrát tolik stran.

HonzaEM

Cena je,myslím, akorát, ani nízká a ani vysoká a o to jde. Pokrýt náklady a udělat to dostupné pro lidi.

HonzaEM

Koupím si 2, jeden do práce a jeden na do vlaku. Ten od SŽDC je sbírkový artikl, ten by se nehodilo zničit používáním.

Luboš

Budou se pak prodávat i přelepky při první změně JŘ v březnu?

Karel

Ono se to nebude aktualizovat samo on-line? 🙂

Frederick

Oficiálně je jenom jedna změna – 14.6.

Ondřej

No já už Ježíška dostal v úterý od Szdc v soutěži i s jednou špatnou odpovědi.

Jinak doufám, že se jr budou prodávat, aby vycházel i v dalších letech. Přeji v prodeji hodně štěstí.

HonzaEM

To já oficiálně nedal ani jednuodpověď, protože to nástupiště mělo být Uhersko, ale vyhovuje tomu i Zámrsk a Děčín – Prostřední Žleb, já jsem dal ten Prostřední Žleb.

TrainRail

Škoda té nedostupnosti přes internet. Vzhledem k ceně by stovka za dopravu nikoho nezabila a zvýšili by se prodeje, takhle bohužel to je z moji lokality nedostupné.

Maršál

Přesně, takhle je ten prodejní kanál dost úzký. I když zase chápu, že je pak mnohem víc starostí s distribucí, než to dát někomu jinému, aby to prodal za ně.

Jan Sůra

Víme, že to je slabina, nicméně vše se organizovalo tak na rychlo a velké osvědčené e-shopy s knihami nás poslaly do háje.

TrainRail

Na vlastní triko by to šlo, avšak by s tím bylo hodně starostí a když na tom není zisk, tak chápu, že jsou to komplikace.

Jiří Šrámek

Je v seznamu Liberec, prosím? Že bych zítra zakoupil?

Jan Sůra

Je, v Pontu.

Jiří 2

Řekl bych ideální sortiment pro Levné knihy, dokonce před volbami měli v nabídce babišův bestseller O čem sním…

Docela mě překvapilo, že na to kývl JPservis (provozovatel sítě Pont), protože je to dceřiná společnost JLV, a.s.

Georg

dobre osobni vztahy. jinak absolutne neni sance se nekam v radu dni zalistovat…

Radek Valášek

Vstoupit do diskuze…Škoda že zo Slovenska, teda konkrétne z Bratislavy sa k nemu nedostanem.

Ondřej

Buďte zdráv Radku, možná ještě v prosince nebo začátkem ledna budu projíždět EC 273 z Čech do Maďarska, když byste si v Bratislavě Vy nebo někdo Vámi poslaný k vlaku přišel, mohl bych Vám JŘ dovézt. Můžete napsat e-mail, budu Vás kontaktovat, abychom se případně domluvili.

HonzaEM

Dát stovku navíc, to teda potěš koště.

Jiří 2

Tak zase by si zřejmě nekoupili jeden, ale domluvilo by se více lidí. Ve finále by se jich pak možná prodalo i více, protože takhle o tom spoustu lidí neví, kdežto když by si sami kupci sháněli další, pro rozdělení poštovného…

HonzaEM

To já to mám v Ústí nL kousek.

T.H.

Ozvěte se mi na krotitel.sotousku@gmail.com, domluvíme se na převodu 250 Kč a já vám ho pošlu :).

Radek Janata

22 železničních stanic vám nestačí?

dopravák

Vzhledem k tomu, že JLV jsou fakticky součástí ČD a Bohouš Bárta první PONTy vlastně spoluzaváděl, tak by to klidně mohly prodávat ČD minimálně v nějakých těch „ČD centrech“ a nakonec i tam, kde nabízejí různé propagační předměty, hračky a knížky pro děti s dopravní tématikou v „informacích“ a osobních pokladnách v menších přestupních uzlech a stanicích.

Aleš

Kde to bydlíte? Teda, do toho mi nic není, chtěl jsem tím jen říct, že v rámci nějakého výletu snad okolo nějakého Pontu pojedete, ony jsou rozložené po ČR poměrně pravidelně…

Honza

No podle mě jste to přehnali s cenou, ta měla být o stovku aspoň vyšší. Klidně mi dávejte mínusy, ale vzhledem k tomu, že se jedná o počin pro úzkou skupinu lidí, tak mi přijde cena extrémně nízká.

AFO

No, mohlo to napadnout vás, zařídit to, dát to na pulty za 250 korun a pořádně se napakovat. Smůla co?

PetrV

Souhlas – min.199 Kč by nikoho neporazilo. Sic pana Sůru pravidelně tepu, že si články po sobě zásadně nečte (tedy už netepu, nemá to zřejmě smysl), ale články čtu rád (občas jsou přínosem i někteří diskutující, ale není jich moc). Vydání JŘ je opravdu odvážný krok a nejsem si jist, zda nižší cena bude generovat větší publikum. Každopádně děkuji – snad příští týden někde budou ke koupi.

Jan Sůra

Děkujeme za přízeň. Myslím, že už zítra budou na všech místech. PONT v Praze na hlavním, RegioJet na hlavním a Pragomodel na Masaryčce je má, vezli jsme je tam osobně.

pozorovatel

V pátek večer na pražském hlavním nádraží v PONTu byl v pohodě dostupný za 149 Kč (několik kusů vystavených na pultu u pokladny) – myslím, že tam se jich prodá dost, sám jsem také nákupem jednoho výtisku přispěl k (finančnímu) úspěch akce, ač mám už i ten vydaný SŽDC.

HonzaEM

Tak když je to hlavně pro důchodce, kteří těch peněz na rozdávání určitěj nemaj, tak proč je za to trestat?

HonzaEM

Myslím, že cena je přesně akorát,

Georg

je hlavne neuveritelny, ze se do takovy ceny vesli…

súdruh Rohlíček

Nic proti, ale zkusil jste si někdy napsat pár aktualit a zveřejňovat je pod svým jménem? Ono tepat umí každý. Je rozdíl psát text třeba měsíc a mít čas jej kontrolovat pořád dokola a také je něco jiného psát aktuality den co den, to si pište, že se budete plést jedna radost. Máte to tu zadarmo, tak si toho važte. Když je chyba, tady na to promptně reagují, takže za sebe pánům děkuji.

sledovatel webu

„to si pište, že se budete plést jedna radost“
To jistě – ale existují i korektory, jen je třeba si řádně všímat toho, co nabízejí, a nenechat je dělat jejich opravy automaticky. A pokud možno i dávat texty před editací přečíst ještě i někomu dalšímu, aby tam našel i případné (věcné) nesprávnosti či dokonce nesmysly. A pro „súdruha Rohlíčeka“: co jsem napsal, to je na základě mých vlastních dlouholetých zkušeností …

Karel

Tak třeba já si to za těch 150 Kč nejspíš koupím, ale za 200 nebo 250 Kč už bych si to nekoupil. Beru to jenom jako archiválii, pro praktickou dopravní potřebu jsou jiné kanály.
Mimochodem, je vůbec nějak zajištěné, aby autobusové a traťové jízdní řády a licence zůstaly natrvalo uschované aspoň někde v nějakých státních archivech a aby je dopravní úřady neposlaly po pěti letech nenávratně do stoupy? Ministerstvo vnitra je asi příliš přízemní, než aby po provozovateli CIS JŘ něco tak nepraktického požadovalo, co?

LKB

Karel: Projdete si seznam knihoven pro tzv. povinne vytisky, kde jsou Narodni knihovna v Praze, Moravska zemska knihovna v Brne a dalsi. Tam je povinnost posilat vsechny tistene publikace. Tak snad byla v minulosti dodrzena.

Jan Sůra

Není vydáno jako kniha. Takže žádné povinné výtisky, i proto vyšší cena (vyšší sazba DPH).

babilon

Týká se publikací, které chtějí být zařazeny v databázi ISBN. Jízdní řády takovou ambici nemají.

Karel

Třeba knižní jízdní řád PID vydaný v prosinci 2005 ISBN měl: ISBN 80-239-6259-0. Ale knižní jízdní řád Středočeského kraje, vydaný prakticky současně, ISBN neměl. A to byly asi poslední pokusy o nějaké komplexnější knižní jízdní řády.

Karel

Spisy na dopravních úřadech fakt nejsou „neperiodické publikace“, stejně jako datové sady CIS JŘ.

HonzaEM

Já to používám jen pro praktickou dopravní potřebu, zakládat do sbírky mě to moc nenapadlo, i když mám je téměř všechny od roku 2007, ale většinou ve špatném stavu, za ten rok se to pomuchlá, roztrhá a ještě to už leta používám jako podložky pro vánoční svícny v okně, a tam se občas stane, že se okno zapaří, pak steče voda na parapet a celý se to rozmočí xD

Jan Sůra

Naším cílem není se na tom napakovat. Bereme to jako službu našim čtenářům.

Kopr51

V dnešní tržní (čti trhlé) době cosi nevídaného. Velké uznání!

HonzaEM

No nato, že ještě nedávno stál 60, tak nevím no. Pak 99.

Tronda

Na to se ale musíte jít vybrečet k matce dráze, proč vám ho nedá za 60 Kč, protože za takovou sumu by to při dnešních cenách prodávání nebylo. Ale jestli nemáte těch 150 korun, tak JŘ PIDu je prý na hlavním nádraží taky a zadarmo.

Georg

a rohlik bejval za padesatnik a dneska za nej u kabata chteli sedum korun!

HonzaEM

??

Karel

Dycinky za třicet halířů.

Jimbo Jones

Tak si vydejte svůj konkurenční za cenu o stovku vyšší 🙂

Filias

Mohl by se prodávat za 300Kč se Sůrovým podpisem jakožto podpora deníku zdopravy.cz 😉

Georg

joo, bibliofilsky hardcover 🙂

Milan

Vzhledem k tomu, že prodejních míst bude asi tak 30, bylo by prosím možné vypsat je do zprávy všechna?
Děkuji.

Pavel Vaníček
HonzaEM

A proč ne třeba pokladny ČD na vybraných větších nádražích?

Rop

Protože cena za distribuci by byla někde jinde a navíc proč by ČD prodávali konkurenci 😀

HonzaEM

Protože to dělali vždycky.

michal

Ale už to dělat nechtějí a už vůbec nechtějí jízdní řád, kde budou i jiné vlaky, proč? To se ptejte na nábřeží.

Tronda

Mmch, to je taky dobrá absurdita, že sice fuj, fuj konkurenci prodávat nebudou, ale stejně JŘ s konkurencí v některých krajích prodávají, třeba v Odisu nebo JMK.

HonzaEM

A hlavně nepřímo prodávaj jízdenky na konkurenci.

Blacklist

On je dost rozdíl v tom, když jsem současne vydavatelem i prodejcem, nebo když prodávám JŘ jiného vydavatele, což je popisovaný případ. Ale to Tronda a jemu podobní stejně nepochopí.

Tronda

Vážně a v čem? Jinak by ČD prodávali KJŘ SŽDC, který dle vyjádření SŽDC právě kvůli přítomnosti konkurence prodávat odmítli, pokud se ovšem nejednalo o další z řady lží SŽDC na toto téma.

Jiří 2

ČD si zřejmě naúčtovaly poměrně vysokou marži. Navíc takto rychle zajistit distribuci v takovém molochu, jakým jsou ČD, je prakticky nereálné.

Blacklist

Třeba ČD vydavatel neoslovil

Jan Sůra

Oslovil.

Blacklist

A?

Jan Sůra

Výsledek vidíte. Tedy neoslovovali jsme je kvůli distribuci, ale reklamě:)

Blacklist

Dík za vysvětlení.

Blacklist

Ptejte se vydavatele😁. Tedy on už tady odpověděl.

Štěpán

Moc děkuji! Rád si ho koupím 😀

Lukáš

Súper nápad! 22 nádraží: které?

Jiří 2
Karel

Ta cena je bombová! Předpokládám, že ve výtiscích prodávaných v kancelářích RegioJetu budou vyzmizíkované spoje Českých drah. 🙂

Petr Šimral

To by RJ musel využít všechny své zaměstnance a vykoupit veškerý „zmizík“ v republice 🙂

Alibaba

Většinu listů by stačilo vytrhnout/ustříhnout. 🙂

Petr

Proč by měl někdo z RJ něco zmizíkovat ? Někdo jako ČD byl konkurent při výběrovém řízení a zůstává dál na tratích provozovaných na komerční riziko , v závazku ne . Jinak pokud něco neklapne , a nemyslím tím právě RJ , bude to nepříjemné pro všechny cestující . Že některý dopravce skončí dřív nebo později přijde , ale snad ho někdo operativně zastoupí , a nemyslím že ČD.
Teď končí šotoušské kecy o vyzobávání , toto je totiž klidný busines na deset let.

Maršál

S vámi teda musí být na oslavách zábava…

Tronda

RJ holt nemá z konkurence takový frustrovaný mindrák jako ČD, Kájo.

Karel

Kdysi mi to připadalo, že když všichni ostatní autobusoví dopravci byli zapojení do AMS BUS a ve svých pokladnách prodávali místenky i pro všechny ostatní dopravce, tak jen Jančura si hrál na své vlastní pokladny nezapojené do systému. Připadalo mi to jako taková balkánská kultura…

Tronda

Tak to Flixbus je podle tvého hodnocení taky takový balkánský, jinak RJ v AMS je a stejně jako spousta jiných dopravců neprodává přes AMS celý autobus.

Jiří 2

A proč? Přístup konkurence fujky fujky mají ČD, ne RegioJet. I třeba GWTR na svých sociálních sítích zmiňují spoje konkurenčních společností, protože moc dobře vědí, že polovina je více než nic – jednu cestu pojedou s konkurencí, jednu s nimi a je to pro ně finančně výhodnější, než když cestující nepojede vůbec, protože se pak nemá jak dostat zpět domů.

Karel

Dekujeme! Skvely napad!

Hezky česky

Ještě se jízdní řád stane vzácným sortimentem, vhodným jako dárek pod stromeček..

Ic540

Já si ho dám sám sobě…😀

Petr

Tak to si vem dva . Ještě jeden na záchod

HonzaEM

Místo skládanýho toaleťáku, xD