KLM míří ke státní injekci. Piloti ustoupili a už netrvají na růstu mezd
Boeing 777 společnosti KLM v hangáru na letišti Schiphol v Amsterdamu. Foto: Jan Sůra
KLM má od státu získat další pomoc ve výši 3,4 miliardy eur.
KLM má od státu získat další pomoc ve výši 3,4 miliardy eur.
Piloti z KLM zřejmě dvouděráci , mají jako většina z nich do zadku dvě díry, jinak nemohou trvat v tomto období na zvyšování platů a mají se modlit aby je nevymetli.
Když mladí piloti splácí miliony za typovku tak jim jakékoliv snížení platů bude dělat problémy.
Dívejte se pls. na problém komplexně. 🙂
Já se na něj dívám a pokud se v podstatě nelétá a provozovatel má problém s přežitím, tak mám dvě možnosti, buď mi sníží plat a zůstanu nebo půjdu na pracák. A mladí piloti nejsou jediní kdo splácí půjčky a hypotéky, takže asi tak.
Ale je podstatný rozdíl půjčit si peníze na vzdělání, viz. pilotní výcvik, nebo peníze na haciendu nebo větší TV.
Stát by měl podporovat program COVID-pilot třeba.
Je moc smutné že si cz piloti dělají papíry na kamióny.
Já v tom rozdíl nevidím a bydlení je z hlediska důležitosti o level výše. Nebavim se o TV a dovolených.
V 90. letech byli vyhozeni stovky vojenských pilotů a nikdo se nepozastavoval co budou dělat a co ostatní profese, které investovaly do vzdělání a podnikání. Z hlediska společenského je důležitější popelář, instalatér, elektrikář nebo stavař než pilot, tak proč je protěžovat. Jejich závazky jsou riziko podnikání v kapitalismu. Za socíku byl výcvik pilotů zdarma.
Nic není „zdarma“, ani za socialismu. Svazarmovské radovánky byly hrazeny z těch 30% HDP které za bolševika šlo na armádu.
KLM has Najbrt-livery?
Yes, sure. KLM shared their costs with ČD. Win win solution.
Joke. 🙂
No, I am serious.