Klíčový verdikt pro D11 do Polska. Ministr zamítl rozklad Dětí Země, stavba má začít 19. 12.
Vizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSD
K zahájení chybí už jen podpis smlouvy s vítězem soutěže.
K čemu bude těch 5km na hranicích? Jen se tím zlegalizuje kamionová doprava do ČR, kam léta nesmí.
Nechápu, proč se nestaví komplet úsek a az pak se otevře.
Změna myšlení často ukáže nové možnosti.
Proč se dálnice nestavěli z obou stran i od hranic.
Finanční možnosti ?
Zaseklá výstavba dálnice D11 na desítky let. Už mohla být hotová.
Jak se stěhují hnízda mravenců?
Nejhorší na tom je, že se to platí z mých daní. Opravdu si nepřeji aby EU brala moje daně a za to stavěla v Polsku dálnice.
Pravil pomatenec, ktery si nevsimnul, ze jsme cisty platce a zpusob utraceni je jen a pouze nase debilita
Jenže tobě je to jedno, ty seš socka na pracáku, já vydělávám slušné peníze pod svoji značkou Jambie king a stát si ode mě vezme ročně asi 5 milionů, ty si vezme EU a z mých peněz se staví dálnice v Polsku, Bělorusku, na Ukrajině
ČR je zatiaľ myslím čistý príjemca. Vaše peniaze skončia len a len nazad v ČR a ešte na to ČR pridajú.
Tak se zeptej Babiše, proč se nestaví u nás
A v Severní Koreji. Víš, že se nemá psát na internet před ranní vizitou, Vambero. A nedbáš…
Ty jsi ten Jambie King porn? Ten prcek před tím Range Roverem?
Vambero to by bylo nošení sov do Atén. V Polsku ta dálnice už stojí.
Každý kdo není fanatik do betonu, tak ví, že tady fakt není třeba čtyřpruh. I kdyby se tam přesněroval celý Náchod, jakože se tak nestane.
😀 Co má D11 společného s Náchodem?
Naopak, je naprosté diletantství, že se tam staví jen D21,5. Zvlášť když jde o úsek s tunely / mosty. D21,5 má odstavné pruhy spíše kosmetické.
Tam postavili dálnici a pak se divili že tam jezdí auta 😄😄
Aha, takže až za 10 let Děti země vyhrají, stejně jako vyhrály u D8, tak se řekne: dálnice postavena, rozsudek není vykonatelný, zapomeňte?
Výborně. Je ostuda že poláci mají hotovo kdežto my budeme teprve začínat stavět. Proto by bylo více než smutné, kdyby se stavba měla zpozdit.
Nemají hotovo.
Mám za to že v podstatě ano. Jediné co k propojení našich dálnicích sítí je chybějící část na naší straně. Pro detailisty na polské straně se nejedná z jejich pohledu o plnohodnotnou dálnici.
15km úsek S3 bezi Bolkowem a Kamiennou Gorou se uvede do provozu až v létě 2024…
No a ke kategorii, ono ani u nás to nebude plnohodnotná dálniční kategorie – D21,5/110 je s velmi uzkymi odstavnými pruhy a pravidelnými SOS zálivy, ale na ten provoz naprosto dostačující. Polská S3 je o něco širší než bude hraniční úsek D11. Plnohodnotná dálniční kategorie na D11 bude končit přes Trutnovem (Střítež)
Čtyřpruh zbytečný. Střídavý třípruh na tu intenzitu stačí.
Pane Schmidt, nechcete sebrat věrných přátel šik a založit si nějaký Klub za stavění opičáren a kokotin?
Transfer hnízd rodu Formica. 😀
Takže přijde strejda s kolečkem a lopatou, mraveniště přehází a popoveze ho o 20 metrů vedle.
Ale je to tranfer. Snad to Patrikovi stálo za to.
Vidíte to špatnou optikou: musí na to být studie, výzkum vhodné lokality, mravence spočítat, vyhodnotit, sledovat … Aby to nestálo víc než dálnice.
Hlavně se těch mravenců musí zeptat jestli s tím souhlasí.
Tak snad se konečně začne stavět
výstavba dálnic pokračuje u nás ve velmi pěkném tempu, takový rozdíl proti létům ekonomického růstu s jinou vládou..
Příprava takové stavby trvá obvykle 6 – 10 let.
Ještě bych trošku přidal. Před Hrabišem to bylo podstatně více. Snad více než 15 let.
Za Aleše Řebíčka ne… 🙂
Právě za Babiše se příprava silničních staveb rozjela nejvíce. Uvidíme, co na to současná vláda, jejíž práce bude patrná tak za 5 let.
Ač na Babiše a jeho vládu nemůžu říct skoro nic dobrého, tak výstavbu dálnic nezanedbala.
Toto je právě bohužel ten krátkozraký pohled „průměrného“ voliče. Vidí věci mimo kontext, a zcela zmateně. A pak to dopadá tak, že lidi teď volají po Babišovi, a dalších zmetcích.
Jakkoli je Babišovo cirkus neskutečná pohroma a doufejme, že se už nikdy nevrátí, tak ať se nám to líbí nebo ne – největší část přípravy těchto dálnic proběhla právě za předchozích dvou vlád .
Nemyslím si, že by to byla až tak zásluha Babiše ( ač i ten to bral jako prioritu), jako spíš jednoho z mála normálních a příčetných ministrů jeho (a Sobotkovy) vlády – Dana Ťoka a jeho vcelku osvícené personální politiky ve vedení ŘSD, kdy nevsadil na různé obskurní manažery, jejichž jedinou kvalifikací bylo napojení na tu správnou partaj, ale vybral skutečné odborníky, zapálené pro svoji práci (Kroupa + Mátl). Na to bychom neměli zapomenout. Doufejme, že pan Kupka, byť na rozdíl od něj není z oboru, na jeho práci naváže. Nebo aspoň nic nepokazí (co všechno se dá pokazit jedním… Číst vice »
Podepisuji.
Babiš je produktem neschopnosti ODS. Nejdřív Nečas, teď Fiala. Bohužel.
Tohle považuji výjimečně za apolitické téma. Vždycky je to tak, ze jedna (nebo i několik) vlád(a) tu dalnici vypapiruje, další ji postavi (nebo spis zafinancuje, staví stavební firmy) a další ji otevira a ta se u toho pochválí. Na tom není nic pobuřujícího, takhle to u liniových staveb chodi. Důležité je, aby se pořád papírovalo, financovalo, stavělo a otevíralo což se teď, bohudík, děje.
Tak jsme zase ušetřili, super… 👍
Jestli to takhle půjde dál, za deset let budou zhotovitelé ŘSD dokonce platit za to, že budou mít tu čest infrastrukturu stavět…
Ted nevim co si o Patrikovy myslet. On s rozhodnutim MD je spokojen.
Kde je nějaká informace, že je spokojen?
https://krkonossky.denik.cz/zpravy_region/ministr-rozhodl-o-stavebnim-povoleni-na-d11-rsd-chce-stavbu-zahajit-v-prosinci-2.html?seznam-hp=1&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Pokud je clanek pravdivy, jsem dost prekvapen. Ale 1. dubna neni.
díky, jsem upřímně v šoku:-)
Kali vodu, předsedo, kalí vodu…. 🤣
Tak pokud musí zhotovitel vést a publikovat ekologický deník, tak je to zásadní výhra.
Já ne, chce to nepodléhat dojmům, neomlouvat nekompetentnost tím, že je to potřeba.
Tak to jsme dva. Nenamíchal někdo něco Patrikovi do čaje?
Mluvit jako v Deníku jsem ho ještě nikdy nečetl. 😀
V prosinci můžou tak maximálně odhrnout sníh.
A není Patrik spokojen třeba proto, že jeho obstrukce už splnily účel a on dostal držhubné od Budimexu? Prostě mu Budimex zaplatil, aby MP nezdržoval a mohli začít stavět. To může být důvodem jeho spokojenosti, ne?
Však on to MP nedělá kvůli ekologii, čili když dostane namazáno, nemá už důvod stavbu dál blokovat, protože – už vyhrál.
Zdroj?
je to jeho názor, i na ten potřebuješ zdroj?
Obvinění bez důkazu není nazor
Pro minusare. Obviněni bez důkazu není názor. Stejne jako názorem není lež.
Hypotéza není obvinění..
V tomto případě je.
A nepíšete to proto, že jste vláčen davem?
Kolik pak se toho postaví, když jsou hned svátky,
Bacha, na jaře jsou Velikonoce, v létě prázdniny a za rok zase znova.
Skvělá zpráva!!
Tisicileti? Milionoleti 🙂
Uvěřím až kopnou, MP nikdy nespí…
Je to podobný případ jako D1 u Přerova. soudy běží, ale staví se:-)
U Přerova se stále soudí?? Já už myslel, že tam soudy vše smetly ze stolu.
Některé smetí se drží zuby nehty…
Podobné je to i u D49. Ale tam udělali aktivisti chybu, že žalovali změnu legislativy ohledně EIA (tu změnu, že EIA platná na začátku SŘ stačí jen na jeho začátku) a ne konkrétně tu stavbu. Jinak by už stavba asi stála. Naštěstí měli vyšší úmysly 😀
Horší bude, pokud Ústavní soud tu novelu zákona o EIA opravdu zruší…
Ještě tam něco je, ale už to jsou drobky.
No jen se modleme, aby to nedopadlo jak s Hrtúsem (nomen omen) v případě obchvatu HB, kdy soudy (byť nakrátko) nařídily zastavit a zakonzervovat stavbu ….