Klánovická spojka je v procesu EIA. Novou křižovatkou se napojí na D11
Šestajovice a hranice mezi Prahou a Středočeským krajem. Autor: Mirekk – Vlastní dílo, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4572059
Projektanti se budou muset vypořádat s tím, že silnice kříží cestu plánované vysokorychlostní trati Praha - Poříčany.
Dobrý den, nikdo se nezajímá o stávající obyvatelé a život bez dálničního přivaděče…To budou kolony, nehody a hlavně zhoršené podmínky pro klidné bydlení….v Klánovicích a Šestajovicich nepřejdete na druhý chodník! A co posílit hromadnou dopravu? Snad to EIA zamázne. Klidný den!
A co byste ještě chtěl kromě vlaku po 15 minutách? Hyperloop?
Os vlaky z Klánovic po 10 min. + dálkový vlak VRT od Nehvizd (terminál východ)+MHD bus…co navrhujete Vy? Kamiony Vám vadit nebudou?…z Újezda skrz Klánovice hurá na dálnici…Asi Vám příjde, že jezdí málo aut! Zdar Všem.
A kde se budou kamióny v Újezdě najednou brát?
Klánovická spojka je plánována do 3,5 tuny? Naivní nejsem. Pěkný den!
To nevím, ale hlavně netuším proč by se měly jezdit přes zpoplatněnou I/12 a motat se přes Újezd když můžou ject rovnou po D11. Omezit tu spojku na 12t asi bude případně ten nejmenší problém.
Kde jezdí v Šestajovicích vlak po 15 minutách?
z Klánovic
Většina Horních Počernic se Beranky děsí, protože umožní zástavbu na polích východně od městské části. Navíc změní nyní frekventovanou cyklostezku do Klánovic na silnici
Přesně tak, zatížení krajiny nic moc…a co se soustředit na to hlavní, dálniční spojka D1 – Běchovice nebo silnice I/12 mimo obce….raději zklidňovat dopravu nebo ne? Zdar!
Aspoň se na tu mapu podívej pořádně, ta cyklostezka vede jinudy než plánovaný přivaděč, pouze na mostě přes D11 je souběh. Jakou souvislost má zástavba na polích s novou MÚK? To zda se tam bude něco stavět určuje územní plán a místní zastupitelstvo.
Pokud vím, netykáme si, pokud se neznáme. Nicméně v zásadě je to tak, jak píšete. Bývalé zastupitelstvo HP změnilo ÚP a od té doby lobovalo na ŘSD za Beranku, aby mohlo splnit sliby developerům. Bez přivaděče tam zatím stavět nelze.
Pro Šestajovice a spol by mnohem větší smysl dávala MÚK na spojce do Zelenče. Už jen proto, že exit 8 – Jirny je extrémně špatně napojený na 611.
A co je Gablenz? To je na tykačku ne? Pokud chcete vést diskuzi, nemůžete řešit tykání a vykání.
MUK na spojce do Zelenče být nemůže protože tam povede VRT a hlavě by to nedávalo smysl. Klánovická spojka má odvést tranzit z Šestajovic. Někedy se tam ráno postavte na kruháč.
Dobrý den,
zastupitelstvo Prahy – Horních Počernic nemá v gesci územní plán. Ten může změnit pouze zastupitelstvo celé Prahy (viz zákon o hlavním městě Praze). Změna územního plánu je sdružené rozhodnutí samosprávy a státní zprávy, takže pokud se Vám změna nelíbí, můžete ji napadnout u správního soudu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Václav Táborský
Naopak to se staví pro stávající obyvatele, kteří až na pár výjimek, všichni vlastní osobní automobil, někteří i více automobilů, a pravidelně s nimi cestují. Proč by to mělo znamenat kolony, nehody, zhoršené podmínky a problémy s přecházením?
Všichni se stěhují za město do „klidného bydlení“ a pak všude jezdí autem. A pak se diví, že se kvůli těm autům staví další a další silnice.
Není v normě minimální vzdálenost dvou odbočení od sebe? Vždyť je Beranka nalepená na stávající pumpu.
Při důkladném prozkoumání mapy je vidět, že se od dálnice oddělí samostatný pruh (samostatný koridor), ze kterého bude sjezd na pumpu, pak nájezd na pumpu a pak teprve nový sjezd a nový nájezd, pak se pruh připojí zpět
našel jsem podobné řešení na D0 x II/605 x D5: https://mapy.cz/s/havogageze
D8 exit Zdiby (směrem na Ústí) je to samé. Konec připojováku od pumpy a okamžitě začíná odpojovák na výjezd.
https://mapy.cz/s/pomunajezu
Ale bylo to postaveno v 80. letech, takže normy byly asi jiné.
Rika se tomu „kolektory“
Z toho důvodu tam jsou kolektory na nichž je snížená rychlost na 80 km/h.
To je přesně to, co na D11 na příjedu do Prahy nechceš. Zvlášť po dostavění D11 a D35 tu budou kolony na denním pořádku. Super to bude akorát pro místní developery a pro ty, kteří jsou liní jezdit z Klánovic do centra vlakem. Taky si užijou, až tudy začnou motoristé houfně objíždět ucpanou Štěrboholskou.
spolu s rozšířením D0 Běchovice-Satalice bude upravena i MUK D0xD11, tak že všechny větve DO-D11 budou mít připojení i odpojení dvoupruhové, což by snad mohlo fungovat…
Co to je za scestné úvahy? Přečti si článek znovu a znovu ať pochopíš význam „klánovické spojky“.
Ano, cílem je uvolnit výstavbu na polích mezi HP a KL, kde se nyní nesmí stavět kvůli nedostatečné dopravní obsluze území
NE, primárně má odvézt tranzitní dopravu z Šestajovic.
Váš názor samozřejmě respektuji, i když se domnívám, že se opírá z valné části o PR materiály ke stavbě
KristePane…!!! Proč zase ty kruháče…?! Nejsem přažskej, ani z okolí, ale párkrát jsem tudy jel. Takže pohledem příležitostného šoféra – ten provoz tam prostě po ránu je. Jestli ho stáhneme na Autobahn… ?! Dobrý, ale jak se tam připlete opět pár nákladáků, a to vyloučit nejde, tak se to celý na nich zakousne. Tristní však je, že tady se úsporami ohánět tedy nelze, protože je to de facto MUK, jen by bylo třeba jí mírně překonfigurovat, aby jsme se zbavili těch kruháčů, což si myslím, že v zájmu obecného blaha (propustnost, ekologičnost, nervy obyvatel) šlo.
Toto už víc než 10 let docela dobře funguje.
https://www.youtube.com/watch?v=HD-0QnUlLOQ
Kruháče u těchto křižovatek jsou opravdu zlo.
S těmi kruháči asi záleží, jak kde. Mně třeba vadí, že nejsou kruháče na Zličíně na MUK s 605 – tam je ve směru na Zličín odbočení doleva z vedlejší z obou směrů od okruhu.
MÚK Beranka měla být již dávno. Pomůže zmenšit kolony v HornoPorno a odlehčí přetížené MÚK Radonice, u které jsou často kolony až na dálnici.
Dovolím si nesouhlasit.
1. MÚK Beranku posunout až ke křížení se spojkou Zeleneč-Šestajovice
2. MÚK Radonice – přidat sjezd z D10 před mostem (bohužel asi málo pravděpodobné, neb v cestě stojí hala, skvělý příklad územního plánování) + spojka z kruhového objezdu přímo na II/611, co by obcházela úzké hrdlo křižovatky Náchodská/Ve Žlíbku.
Bohužel to by řešilo jen dopravu, ne vlhké sny developerů 😉
1. to nejde, není tam místo kvůli VRT.
2. to nejde, není tam místo a ani by to normově nešlo
3. celé je to plánované již více než 20 let a je tragické, že se nyní řeší EIA
Přesně naopak, při jakémkoli záseku na rozpletu na D0 pojedou auta na Černý Most kudy? No přece přes Počernice. Neuvěřitelné, jak jsou schopni si počerničtí škodit sami sobě.
To mi teda nějak uniká význam této stavby. Tak maximálně pro obyvatele Klánovic, že je od dálnice nebude dělit další obec. Ale zcela jistě to tam přitáhne další auta na Slavětínskou a zaslouží se o fronty před křižovatkou s I/12. Mnohem větší smysl by dávala silnice od Beranky k MOLu u Běchovic, kde by navazovala na plánovanou nábližku na budoucí obchvat Běchovic a Klánovic, bohužel to asi nepude, protože přírodní rezervace.
A k čemu bude I12 ve 4pruhu?
Spojnice od Beranky k MOLu by šla napojit na ulici Ve Žlínku a poté od ulice Mladých Běchovic uhnout směrem k MOLu. Tímto koridorem by to mohlo projít přes přírodní rezervaci.
No tvl. Takže v Klánovicích se zavedou modré zóny, aby lidi neparkovali u vlaku a pak se pro ně bude stavět nová silnice, která přes Klánovice stáhne provoz z Újezda n.L., nebot poslouzí jako alternativa k zabité Českobrodské, jejíž přeložka je vázána na panoptikum 511, tudíž není a nebude.
To prostě nevymyslíš…
Nezapomínejme na výstavbu Aglomeračního okruhu. Tam příprava též naplno běží. Tato stavba poskytne pro řadu tranzitu rozhodně lepší alternativu Újezdu nad Lesy než tento průjezd Klánovicemi. 🙂
Jo to bezpochyby. Pokud je tou přípravou myšlen zákaz tranzitu nákladní dopravy od D1 směrem k D11 už někde od Mirošovic pak je tedy v plném proudu 🙂
Proč jezdit vlakem z Klánovic, když můžeš autem na nové P+R na Černý Most.
protože se tam musíš proskákat půlhodinovou zácpou v Běchovicích
Tady někdo nepochopil ironii. Stěžuješ si na modré zóny v Klánovicích a na nový přivaděč k D11. Tak co do toho pleteš Běchovice.
No protože ty jsou jaksi tou cestou na Čerňák. A bohužel mnozí tyhle rady myslej vážně, jako proč chtít parkovat v Klánovicích když v Běchovicích je prakticky nevyužívané P+R.
Třeba pro cestující do centra nebo skrz něj je vlak rychlejší, než metro?
A jakou to má spojitost s modrou zónou v Klánovicích?
NA to je „D12“
co?
pak se pro ně bude stavět nová silnice, která přes Klánovice stáhne provoz z Újezda n.L., nebot poslouzí jako alternativa k zabité Českobrodské
… na to bude „D12“ nikoliv klánovická spojka
v tom případě nevím co je „D12“, má-li to být desítky let v mapě nakreslená přeložka I/12, tak ta je jak píšu vázána na dostavbu D0 od D1 do Běchovic, tudíž v nedohlednu.