Kdy bude D11 na hranicích? Co ministr, to jiný termín. Havlíček doufá, že za pět let.
Premiér Babiš a ministr Havlíček pomáhají zkrátit dobu výstavby D11. Autor: MDČR
Ministr dopravy Karel Havlíček a premiér Andrej Babiš se dnes zajeli podívat na východ Čech. K hlavním bodům programu patřila
nechtělo by to nějakou studii?
Páni, ten Andrej toho stíhá… Odpoledne už byl u nás v Motole…
Jinak na té úvodní fotce vypadá trochu jak Nosferatu, co se zrovna probudil… A Havlíček tam má taková divná světýlka v místě špičáků… No nic, asi už jsem měl Babiše dnes až až a leze mi to na mozek. 🙂
Jak urychlit výstavu? 4 novely stavebního zákona v jednom roce. Aby se projekt musel předělávat, protože podle jednoho zákona se začne, za běhu se předělá a při odevzdání na úřad se čeká měsíc(e), až budou mít na úřadě výklad zákona a metodické pokyny.
Makáme! Čím víc novel, tím líp. Legislativní smršť! Jenže smršť, podobně jako povodeň, patří mezi pohromy.
Tři ministři, jedna strana. Tady je vidět, jaký bordel v Ano panuje a jak ministři za tuto stranu rádi lakujou obyvatele této země.
V kampani před volbami do federálního shromáždění v roce 1992 byl jasně stanoven cíl dostavět celou dálnici D11 do roku 2000. Můj táta se tehdy vsadil, že se to bez problémů stihne, o láhev pálenky. Polemika s klasikem: Jsou chvíle, kdy by se měli optimisté popravovat?
Není třeba nikoho popravovat. Jen by stačila pozitivní motivace pro lidi zúčastněné v celém administrativním procesu. Kdyby byla vyhlášena prémie, řekněme 25 000 pro řadového a 100 000 a výše pro vedoucího pracovníka, tak by jste viděl to pracovní tempo. Takto má každý času dost a jeden se vymlouvá na druhého a hlavně neudělat žádnou chybu a chránit si své teplé místečko. Každému je je bližší košil než kabát. Do toho nejrůznější zájmy nejrůznějších skupin a pak to dopadá jak to dopadá.
A nebylo by lepší posunout spíš tu hranici (cca někam k Jaroměři)? Na jihu k Pohořelicím… a bylo by po problému.
ANO bude LIP. Je vidět že umí nekecat a MAKAT. Každý má tu svou oblíbenou pohádku, co nám voličům řekne, aby bylo LIP.
Zbývá 41 km tak to bude za 41 let.
Mám dotaz. Kdy bude D52 na hranicích?
No už se to hnulo. Postavili provizorní most, kde dali usekove měření na 20 km v hodině. Krásná ukázka toho, že se jen nekeca a MAKA. ANO, bude Líp.
Za hodně dlouho. Ještě se ani nezačaly vykupovat pozemky. Tipuji po 2030 nebo nikdy.
Ta bude dříve – tedy ale jen kolem Mikulova, kde by se měla začít brzy stavba obchvatu který bude součástí D52… ten zbytek se pok jistě vbrzku dostaví…. Ale otázkou zůstává ten časový interval „vbrzku“…..
P.S. sázím půl litru fernetu, že to nebude dřív než v roce 2028. 😉
Neměli by mít oba a ještě zcela vpravo Rýdl ochrannou přilbu a Bureš ještě výstražnou vestu?
Je to jen řečnická otázka, neboť zcela jistě ano. Jsou na stavbě a tam BOZP platí pro všechny. A co na to koordinátor?
Hlavne meli mit vsichni v rukou notysky a psat si vsechny rady vudce. Do detailu. Snad si to aspon natocili a muzou cerpat z vudcovych zkusenosti a znalosti.
Vstoupit do diskuze…Hlavně by si tam měli psát všechny ty sliby, co dali. Za týden na to zapomenou.
No budete se smát, ale byl jsem dnes odpoledne na nějaké debatě, kde byl právě A. B. a prý že říká svým ministrům, jak si mají psát… 🙂
Ten pán uprostřed přilbu nepotřebuje, neboť má poslaneckou imunitu, která ho ochrání. 🙂
Obecně platí, že rizika vyhodnocuje bezpečák. A tady žádné (alespoň podle fotografie) nebylo, takže ne, nemusel mít přilbu. Přilba se nařizuje když Vám může něco spadnout na hlavu nebo se můžete o něco udeřit. Pro vesty je to podobné.
A všechny ty cedule u vstupů na stavby jsou tedy proč? Pohyboval jste se například na stavbách pro ČEZ? Zřejmě ne, protože potom by Váš příspěvek nevznikl. Pro obecenstvo – na těchto stavbách mají někteří iniciativci i dalekohledy a foťáky a za ‚ulovky‘ jsou odměňovány.
Cedule jsou neproměnné, takže pokrývají nejnepříznivější stav, ze kterého může bezpečák udělit v konkrétním případě výjimku. Nebo snad to má být tabule jako ve skiareálu, kde svítí, co zrovna jezdí a nejezdí…?
Jsou zásady, které platí (u nás spíš by měly platit) pro všechny. Někdy loni či předloni právě Rýdl v reportáži některé TV z rekonstrukce D1vytknul snad ministrovi, že je na stavbě a schází mu vesta a přilba. Je to jako s bezpečnostními pásy v policejních autech – za Cínovcem či Rozvadovem neexistuje, aby policista jel nepřipoutaný. A u nás? Koukněte do okolo jedoucích policejních aut a závěr si udělejte sami. Zkrátka zásada rovných a rovnějších. A zde ještě jedna poznámka. Před lety australský premiér za jízdy autem poskytl rozhovor pro jistotu TV. Nebyl připoután, diváci si toho všimli a ve… Číst vice »
Nedobře se na to díváš….
A kdeže to vlastně dneska parkuješ ? 🙂
Na modré zóně kterou mám předplacenou. 😀
Místo plácání hypotéz sem napiš ustanovení právního předpisu, který AB nakazuje mít vestu a přilbu, dále sem dej ustanovení právního předpisu, který umožňuje stavebníkovi udělit AB pokutu za to, že přilbu a vestu neměl, pak bude mít tvé plácání smysl.
Povedený popisek fotky 😉
Ve stylu, Kim Čong Un radí zemědělcům s osevním plánem.
„Já bych to zkrátil asi tak o rok…co ty na to…“
„Napiš dva..to zní líp !“
„Super, tak se jim jdeme přestat tady plést, ať to fakt někdy dostaví…“
Ten Babiš, to je ale játro.
Dřív nebo pozdějc se to postaví – bohužel v kvalitě pracovníků ve státním sektoru a normálních firem je tak brutálně propastnej rozdíl, že ani sebelepší manažer s tím hned tak nepohne – to by to osazenstvo z velký většiny musel z gruntu vyházet a postavit ty tými komplet znova z novej lidí… (částečně tomu napomáhá generační obměna, částečně elektronizace… ale ty starý struktury se tam držej zubama nechtama i po dovršení důchodvýho věku do tý doby dokud jsou schopný tam dojít nebo dojet autem – a bráněj se jakýmukoliv zjednidušení a zpřehlednění státní správy – protože jinak by se mnoho… Číst vice »
Potíž je, že „kvalita“ drtivé většiny státních úředníků politikům velmi vyhovuje – dovoluje jim totiž prosazovat projekty, ze kterých něco mají (oni, nebo jejich známí). Jakmile se najde někdo, kdo chce dělat opravdu pro stát, je poměrně rychle vyštípán.
Celá D11 ve své délce až na hranice nebude dříve než v roce 2029-2030, ale rád bych se samozřejmě mýlil. Bohužel stav české legislativy, budoucí realita českého rozpočtu a minimální dotace na dopravu ze strany EU, která jasně Česku sdělila, že zaspala dobu a dotace půjdou úplně jinou cestou, dávají tušit, kterým směrem se to bohužel vydá.
Je třeba si také uvědomit, že stát na dokončení dálniční sítě prostě nemá peníze.
Přesně tak, však ministr A N O zastavil v roce 2014 přípravy na výstavbu. Člíánek je zde: https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/1037775-babisovy-miliardove-skrty-o-nejvic-penez-ma-prijit-doprava-a-zemedelstvi
Ze všech těch nedostavěných úseků našich dálnic je ale D11 na hranice s Polskem ten nejsnáze postradatelný. Podle sčítání dopravy 2016 jelo v úseku Královec – Lubawka pouhých 1239 vozidel za 24 hodin (z toho 205 těžkých). I kdyby se tam přesunulo všech 5453 vozidel (z toho 2121 TV) z úseku Náchod – Kudowa-Zdrój, tak to pořád není ani 7 tis. voz./24h. Na dálnici docela bída…
Ne že by to po dostavění byl bůhví jakej trhák, ale t.č. je Královec malý regionální přechod do 7,5 tuny. Po uvedení do provozu na něj přejde v nákladní dopravě jak Náchod tak i Harrachov a stáhne na sebe i část osobní dopravy z okolních přechodů. Hlavně ale zmizí kamióny a celkově tranzitní doprava z Náchoda, což bude největší plus této akce. Bohužel se ale dostane na vedlejší kolej obchvat Náchoda a obávám se, že ta vedlejší kolej bude časem odříznuta.
A podíval se do letáku?
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/33/infoletak_d11-jaromer-trutnov.pdf
babis ma tento tyden tematicky venovany doprave?
A to jel ještě z Jaromere do Nachoda vlakem, tak by mohl po vzoru Kim Čong Una vydat pokyn ke zrychlení tohoto spojení. Ale to by ho v Náchodě nesměli vypiskat, takhle z toho nic nebude.
Ani bych se nedivil, kdyby se stihl někde ten lhář pochlubit tím, že díky němu vyvinuli v Č. Kostelci roušku proti koronaviru.
Ten už určitě vydal, neboť podle anobudelip.cz „Vysokovská spojka která je součástí studie, je pro budoucí rozvoj železniční dopravy pro KHK zásadní! Napojení Náchodska a Broumovska rychlou a moderní železniční dopravou je jedinou vhodnou alternativou.
Tento projekt musí být realizován neodkladně. Podaří se to? Věříme že ANO, pracujeme na tom.“
Ne jenom tento týden bude to pokračovat dale. On prostě pokud chce vyhrát příští volby, tak musí všechny ty naslibovane stavby postavit, nebo jej opozice rozcupuje. S ohledem na to, že ministerstvo financí přestává vydávat jakkekoli zpravy o stavu financi, tak je jasné, že rozpočet bude ztrátový. To by nesplnil vlastně žádný ani rozpočtový, stavební, či protikorupční slib (jeho capak, kauzy brnenske radnice, hejtmanky stredoceskeho kraje aj)by znamenalo, ze se vsech slibu by nesplnil nic a to by pi tech letech uz mohl ztratit punc supermanazera.
Když to bude za 10 let, bude to úspěch. 5 let je české sci-fi. 🙂
Zastrčenej servis
https://www.youtube.com/watch?v=GEHg067sx_Q
Hen ten oný:
no tvl – co to je brutální senilskou zoufalost, ten odkaz..?
Blb ? Blb ! 😷
Hen ten Oný: Sebekritika, která je na místě. Chválím 🙂