Každý třetí zadarmo. ZSSK přibývají cestující pomaleji než Českým drahám
Vlak ZSSK v Prešově. Foto: ŽSR
Velký nárůst počtu cestujících ve vlacích Železničné spoločnosti Slovensko (ZSSK) způsobený zavedeným bezplatného cestování pro mládež a seniory je u
Že do nekonečna cestujících přibývat nebude ani při nabídce bezplatného jízdného, to snad bylo jasné od samého počátku – pochopitelně platí, každý zájem se jednou „zasytí“, a tím dřív, čím víc se nabídka přiblíží poptávce, protože pak už nikdo ani nemusí mít strach, že „by na něj mohlo nezbýt“.
Vždycky jde zrychlovat, nabízet více spojení v okrajových časech, zlepšovat služby. Mluvit o zasycené poptávce v momentě plných dálnic, pomalých, nekvalitních, nepohodlných nespolehlivých vlacích s místy chabou nebo debilní nabídkou spojů při tak špatné pověsti je docela směšné.
Zrychlovat lze, ale to souvisí spíš s infrastrukturou, než s dopravcem a která trať se na Slovensku zásadně zrychlila?
Kdežto v ČR teď bylo v posledních 2 letech znatelné vylepšeno spojení Praha-Plzeň a Praha-ČB, před pár lety Praha-Brno a Praha-Ústí.
Cestujúci pribúdajú no a hlavne vlaky sa odriekajú a zavádza sa NAD ( náhradná autobusová doprava). Na Slovensku nič neobvyklé. Naposledy dnes na trati č.151 ŽSR Nové Zámky-Zlaté Moravce
Slovenské citáty prosím ponechte v originále a nebo je překládejte beze zbytku. Ale výraz „v časovém intervale“ fakt česky není.
Babišovština 🙂
československy.
Je to moravsky. ; )