Karlovarský kraj požádá o prodloužení termínu dotace na nákup autobusů
Autobusy SOR společnosti Autobusy Karlovy Vary. Foto: AKV
Kraji kvůli problémům se soutěží hrozí, že o dotaci přijde.
Kraji kvůli problémům se soutěží hrozí, že o dotaci přijde.
Původní představa o ceně je naprosto mimo mísu. I kdybych bral servisní náklady jen nějakých 2,50 Kč/km, tak by průměrná cena autobusu vycházela na cca 3,2 milionu Kč. Za ty peníze CNG autobus neseženou nikde. A to se s cenou za servis držím dost při zemi, za 20 let provozu to bude víc.
Za 10, pardon. Překlep.
přesně.. v Alpách na SkiBusech najdete manuál zcela vyjímečně
Jistě, celý civilizovaný svět to zvládá, ale řidiči na Karlovarsku vědí, že to nepůjde. Rád bych viděl řidiče, co orodují za manuál.
Chtěl bych vidět, jestli má pan Hurajčík (ANO), řidičák skupiny D a praxi s řízením autobusů, příp. jakou, že mluví za řidiče o neochotě se s novou technikou naučit jezdit.
Jsem taky profesionální řidič (byť ne silničního vozidla, ale drážního) a osobně vítám jakoukoliv inovaci, pro zjednodušení práce 🙂
Možná, když si to přečtete ještě jednou, zjistíte, že jsem proti tomu, aby byly v autobusech manuální převodovky a bojuji za automaty, tedy za zjednodušení a komfort. Jak pro řidiče, tak pro cestující. O tom, že řidiči chtějí manuální, mluvili ti, kteří jsou v jakési krajské technické komisi, kde se dohodlo, že budou soutěžit autobusy s manuálem. Ano, zajímám se o to, protože tu dotaci, téměř 600 milionů, jsem vyjednal a získal pro kraj já a dost by mi vadilo, kdyby o ni kraj špatnými rozhodnutími přišel. Ono když se podíváte na zadávačku ve zrušené VZ, je asi dost jasné,… Číst vice »