Karlovarský kraj požádá o prodloužení termínu dotace na nákup autobusů

Autobusy SOR společnosti Autobusy Karlovy Vary. Foto: AKVAutobusy SOR společnosti Autobusy Karlovy Vary. Foto: AKV

Kraji kvůli problémům se soutěží hrozí, že o dotaci přijde.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kernteriér

Původní představa o ceně je naprosto mimo mísu. I kdybych bral servisní náklady jen nějakých 2,50 Kč/km, tak by průměrná cena autobusu vycházela na cca 3,2 milionu Kč. Za ty peníze CNG autobus neseženou nikde. A to se s cenou za servis držím dost při zemi, za 20 let provozu to bude víc.

Kernteriér

Za 10, pardon. Překlep.

Mifuklo

přesně.. v Alpách na SkiBusech najdete manuál zcela vyjímečně

Kernteriér

Jistě, celý civilizovaný svět to zvládá, ale řidiči na Karlovarsku vědí, že to nepůjde. Rád bych viděl řidiče, co orodují za manuál.

Petr

Chtěl bych vidět, jestli má pan Hurajčík (ANO), řidičák skupiny D a praxi s řízením autobusů, příp. jakou, že mluví za řidiče o neochotě se s novou technikou naučit jezdit.
Jsem taky profesionální řidič (byť ne silničního vozidla, ale drážního) a osobně vítám jakoukoliv inovaci, pro zjednodušení práce 🙂

Martin Hurajčík

Možná, když si to přečtete ještě jednou, zjistíte, že jsem proti tomu, aby byly v autobusech manuální převodovky a bojuji za automaty, tedy za zjednodušení a komfort. Jak pro řidiče, tak pro cestující. O tom, že řidiči chtějí manuální, mluvili ti, kteří jsou v jakési krajské technické komisi, kde se dohodlo, že budou soutěžit autobusy s manuálem. Ano, zajímám se o to, protože tu dotaci, téměř 600 milionů, jsem vyjednal a získal pro kraj já a dost by mi vadilo, kdyby o ni kraj špatnými rozhodnutími přišel. Ono když se podíváte na zadávačku ve zrušené VZ, je asi dost jasné,… Číst vice »