Karlovarský kraj hledá dodavatele 170 autobusů na stlačený zemní plyn

Autobusy SOR společnosti Autobusy Karlovy Vary. Foto: AKVAutobusy SOR společnosti Autobusy Karlovy Vary. Foto: AKV

Kraj bude vybírat provozovatele autobusů, provoz rozdělí do tří oblastí.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Nick

Jsou pozadu, v Jablonci už přešli z CNG na ekologický diesel

Mufiklo

A udělali dobře, CNG je stejně ekologický jako moderní DIESEL

gajda

CNG je pořád čistší, ono se stačí kouknout jen na olej při výměně. Při rozjezdech, kterých je u těchto autobusů dost ten rozdíl pořád je

Karel Kouba

V textu je něco přes stovku je autobusů do 8.5 délky. To jako vážně bude jezdit více koňských povozů než autobusů. A 69 jich bude do 11m?

Beny

Mě pobavilo tohle: nakoupíme 170 busů, 69 z nich bude 11 metrových. Kolik z nich bude kratších? No, „něco přes stovku“ 😃

gajda

No hlavně to už není autobus, ale midibus a tváří se to jako šitý na míru SORu. Pokud by to měla být Dekstra ta víc jak 100, tak to Pánbůh s náma

Travegoist

Do té větší kategorie by se mohla vejít i nová Citywide LE v “metráži” 10,9 m … To menší je víceméně jasné.

FenyAMG

Budou vozy částečně nízkopodlažní, či to je jedno? A klimatizace?

Pája

Autobus na té fotce není ani jeden.

Zbyněk

Všechny autobusy budou na CNG, tedy ekologické, abychom zase o něco málo zlepšili ovzduší v Karlovarském kraji.

Co je to za propagandu? Tomu už snad nikdo nevěří.

Kubrt

To je jedno, hlavně že jsou na CNG dotace.

T_D

Vzhledem k tomu, jaký význam má v Karlovarském kraji lázeňství, bych čistotu vzduchu jako propagandu neviděl. Třeba to vidět v širších souvislostech 🙂

ABC

tak když přežili Vřesovou a Tisovou za rohem, tak to pár cng autobusů nějak výrazně nevytrhne 🙂

Kubrt

Emise CNG busu jsou dnes srovnatelné s dieselem.

-TR-

Když Karlovarský kraj sám kupuje autobusy, tak by si mohl zřídit rovnou vlastní dopravní společnost. Takhle akorát půjdou dolů mzdy řidičů, protože dopravci budou chtít mít co nejnižší náklady. A to bude znamenat stávky, nevyjetí spojů a další potíže v budoucnu.

aaabbb

„Dopravci budou chtít mít co nejnižší náklady“ – tomu se říká tržní hospodářství.

Ketchup1970

Otázkou vždy je, kterou cestou ty náklady budou snižovat . Zda lepší organizaci práce nebo ošulenim něčeho co by se ošulit nemělo.

Jiří Kocurek

A kde je jistota, že městský úředník bude z pozice ředitele firmy vyplácet zaměstanncům více peněz? Aby to nedopadlo jako jinde, kde je tisícihlavý úřednický aparát a soukromá konkurence nabízí vyšší mzdy.

ABC

přesně tak! jako řádný hospodář nemůže nikoho přeplácet 🙂 soud by nemusel být shovívavý.

On.

Přesně jediné kritérium podle kterého se vybere personální agentura, bude nejlevnější řidič. Vzhledem k nechuti se stěhovat za prací dnes řidiči budou,ale za pár let se těžko bude schánět náhrada, stáří odejdou a nový nebudou mít zájem.