Karlovarský dopravní podnik má zájem o převzetí krajských linek

Iveco Crossway v barvách DPKV. Foto: DPKVIveco Crossway v barvách DPKV. Foto: DPKV

Ve hře je aktuálně více variant řešení dopravní obslužnosti.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zdydy

Tak at si vezmou příklad z Plzenského kraje

mufiklo

V čem?

Traveller

Ve všem.

zdydy

Jeden dopravce , nízkopodlažní autobusy a má to pod kontrolou kraj

Novotny

Kraj by mel vypsat vyberko na miru Karlovarskemu dopravnimu podniku a kruteriem by mela byt kvalita a rozsireni provozu, nez jen cena. Jinak to dopadne jako Buseline v Pardubickem. A zacit pracovat na integraci.

Pavel

… což by bylo mimochodem v přímém rozporu se zákonem o zadávání veřejných zakázek.

M19

A proč by neměl majetkově vstoupit a použít přímé zadání a místo toho porušovat zákon jak navrhujete?

PvvS

A pak rovnou do basy ?

Zbyněk

Už je na čase, celá linková doprava placená krajem je v tristním stavu, vše je podfinancované, doprava o víkendech téměř nefuguje, jízdné je předražené, integrovaný systém se rozvíjel minimálně včetně vyloženě nekvalitních smluv s dopravci a to jen díky Karlovarskému kraji, prostě, letiště má přednost na úkor místních občanů.

Jirka

Ano, rozhodne by hlavne meli pracovat na integraci. Ve spouste kraju IDS je, ale v podstate nefunguje

Traveller

Přesně, a hlavně když utrácejí za nějaký letiště, a nebo za to, aby ráno z Varů a večer do Varů jezdilo Pendolino. Jako třeba z Toužimi a Bečova nad Teplou do KV to zachraňuje linka z Plzně do KV objednávaná Plzeňským krajem (na kterou mimochodem Karlovarský kraj nedává ani korunu), ale jinak zbytek je v p*deli. Ale i ta vlaková doprava v Karlovarském kraji stojí za nic. Znám několik lidí v Mariánských Lázních, kteří kašlou na to, aby jezdili za 120 Kč přijatelným RegioPanterem nebo za 70 Kč rozpadajícím se GW šukafonem do KV, a raději na větší nákupy jezdí… Číst vice »

Martin Prager

Ano, souhlasím. Bohužel doprava obecně je v KV kraji zoufale podfinancovaná a značně impotentní. Vzhledem k tomu, že jde o jeden z nejchudších krajů ČR, očekával bych od vedení kraje právě důraz na mobilitu pracovních sil i obyvatel. A propos: chtěl bych vidět toho střelce, který by jel z Varů do Mariánek vlakem (53 km a 1 hod. 16 min. jízdní doby. I přes Sokolov a Cheb je to rychlejší …). Fajn je také zkusit jet veřejnou dopravou třeba v relaci Kraslice – Nová Role (po silnici 29 km), veřejnou dopravou pod hodinu nereálné, standard je něco kolem 90 minut… Číst vice »

Karel

Však pan popisuje ne KV, ale Plzeň. Tam jede vlak z ML .hodinu

Traveller

Popisuji jak KV, tak Plzeň (KV: ,,…za 120 Kč přijatelným RegioPanterem nebo za 70 Kč rozpadajícím se GW šukafonem do KV…“, Plzeň: ,,…za 72 Kč do Plzně InterJetem, nebo právě tím RegioPanterem…“).