Karlín a Vítkov propojí nová lávka přes železniční trať
Vizualizace nové lávky na Vítkov. Foto: Praha.eu
Radní schválili studii proveditelnosti, stavět se má začít za pět let.
Radní schválili studii proveditelnosti, stavět se má začít za pět let.
Nevite nekdo, kde by se daly najit i ostatni navrhy v architektonicke soutezi? V clanku o tom neni zminka a nikde jsem to nenasel. Ani tu neni uvedeno, kdo je autorem vitezneho navrhu.
Náklady na provoz a údržbu budou ten největší náklad. Jestli tam bude jen jeden výtah, a žádné schodiště, tak to bude nespolehlivá cesta a bufe ji využívat ještě méně lidí než b ji využilo, kdyby se dalo spolehnout, že tamtudy vzdy projdu. Alternativní trasa je totiž násobně delší.
Já si myslím, že schodiště tam určitě bude. To jak dlouho vydrží výtah taky budu zvědavej, moc dlouhou životnost mu nedávám.
vím že to bude znít megalomansky možná ale nebylo by lepší tu lávku umístit nad budoucí zastávkou praha karlín ?
Budoucí zastavka Karlin bude v místě pesiho tunelů. Tahle lavka je vybornym spojením na vitkov z karlína.
Výborný spojení vytvoří i lávka právě v místě uvažované zastávky u tunelu.zast
Tak když budou dvě o to líp..
Nechci být pesimista, ale nyní jsou všechny přístupové cesty z Karlína na Vítkov permanentně obsazené feťáky a houmlesy, kteří „bydlí“ v těch rozpadlých barácích dole v Karlíně. Okolí těch cest je plné poházených prázdných kabelek a batohů, což taky o něčem vypovídá. Jestli to tam nebude pod permanentním dohledem kamer a opravdu důkladně osvětlené, tak tam podle mě moc lidí chodit nebude.
No a teď ještě chlastajících úkáček ale jinak to bude super
Myslím, že právě podobná propojení území můžou situaci pomoct. Určitě není důvod takové spojení neudělat kvůli předpokladu, že tam budou fetky🤷🏻♂️
Myšlenka na propojení je skvělá! Jen se u takovýchto uzavřených (lávka, schodiště, výtah) veřejně přístupných prostor obávám, jak to tam bude po pár letech provozu vypadat.
Na to, aby z toho byl totalni heges, to ani nemusi byt uzavreny prostor, treba schody od magistraly dolu k McDonaldu na Florenci, to je taky radost.
Ano, bude se tam muset uklízet. Tako jako třeba u mě doma; kdybych tam 5 let na nic nehrábl, taky to bude hnusný.
Neviděl bych to tak černě, třeba tunel z Karlína na Žižkov je OK.
Tunel Zizkov-Karlin skutecne byva celkem OK, ale chodi tam mraky lidi a zrejme tam nebudou zadne problemy stran vlastnictvi. Kdyz zvazite jina mista, ktera existujici a melo by se jim z podstaty veci dostavat teoreticky stejne pece, ale neni tomu tak. Budto proto, ze nejsou prilis na ocich (chodi tam malo lidi, viz treba tocite schody ze Sherwoodu k magistrale, ale prej uz jsou lepsi 🙂 ), nebo kvuli komplikovanym majetkovym pomerum. Treba majitel domu, kde jsem sveho casu bydlel v najmu, ma jako (ne)soucast domu pruchod dale ke schodum. Prostor pred pruchodem patri mestu, schody patri mestu, ale podle… Číst vice »
Snad bude instalován kamerový systém s napojením na policejní pult.
To by mělo bejt připojený na umělou inteligenci, která bude hlásit podezřelý pobyt. Kamer na pult už mají tolik, že to policisté určitě nestíhají sledovat.
Jelikož to bude v ráci soukromého domu, bude muset být úklid něják zajištěn nad rámec frekvence úklidu veřejných prostranství. Jinak by se nájemníci, případně majitelé těchto jistě drahých bytů poměrně bouřili, pokud by jim tam permanetně vanul zápach moči atp.
Prostor pro veřejnost nebude žádným způsobem propojený se soukromým domem, ten dům je rozdělen vlastně na dva a výtah s přístupem bude mezi těmi domy.
Možná to bude jako u točitých schodišť na hlaváku:
nejdřív se musíme dočkat toho, že se tam s kamerou projdou Kluci z Prahy, pak se teprv začne uklízet.
Nemá se v tom místě stavět tunelový portál pro příměstskou podzemní železnici?
Čím to že investorovi domu nevadí hluk z železnice?
Investor tam bydlet nebude a v Praze je takový hlad po bytech, že bude mít rychle vyprodáno.
Pak samozřejmě začnou křičet noví obyvatelé, že jim pod okny hučí klimatizace odstavených ešusů, což z křídových papírů nebylo poznat. Doufám, že budou po zásluze posláni k čertu, ale trochu se bojím opaku.
Mno na to hučení si stěžují i cestující. Možná by se s tím dalo něco udělat? U příštího nákupu vozidel požadovat limitní hlučnost při odstavení v rozumných mezích.
Šlo dělat. Namontovat tišší ventilátor, pokud možno dřív, než ešusům skončí životnost. Řešení je už před 10 lety dávno odzkoušené, jen se nechce.
https://www.koridory.cz/upravy-klimatizace-u-city-elefantu/
V zahraničí (třeba Španělsko, Portugalsko) se nové domy staví v těsné blízkosti kolejí a kupodivu i bez PHS.
Pokud máte speciální okna a používáte na větrání klimatizaci, tak to není vůbec problém. Hlavním problémem je, když chtějí lidé spát a v létě větrají otevřenými okny.
To si ale nevyberete…jeden má pod okny v noci vlak, jiný bandu opilců, jinému zase pod okny štěká pes a jiného ruší noční úklidové vozidlo jezdící ulicemi. Někdo další má pro změnu v okolí v noci tak hrobové ticho, že zase nemůže usnout z toho, no. Každý máme něco.
Vierendeelův nosník, ne Vierendelův.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vierendeel%C5%AFv_nosn%C3%ADk
Prostě úhoř se čtyřmi konci.