Karibik a Vietnam. DER Touristik potvrdil lety z Prahy a Bratislavy s A350 do exotiky
Airbus A350 letecké společnosti World2Fly. Zdroj: Facebook.com- World2Fly
V případě Vietnamu půjde o první přímou linku bez mezipřistání z Prahy.
To bylo slibů od bývalých ředitelů a zároveň i současného ředitele p.Pose, jak se jedná o Vietnamu , Asii atd , atd. Slibuje se to x let pro a tady je vidět, jak to jde upéct během „pár dní“ i bez slibů. Pro turisty z SK a CZ rozhodně super příležitost !
Charter jednou týdně a pravidelná linka jsou poněkud rozdílné věci.
Nějak se začít musí!
to sice ano, ale nechapete jesnu vec.
charter – ten iniciuje cestovka a plati cestovka. letecka spolecnost nenese podnikatelske riziko.
Pravidelka – ten iniciuje letecka spolecnost a nese podnikatelske riziko
charter neni predzvesti niceho
No kdyby nepřišel Covid,tak jsme tady dálkovky do Asie měli, teď se všechno rozjíždí od nuly.
Zjevně si vůbec nedokážete představit, jak probíhají jednání s leteckými společnostmi o zavedení pravidelné linky… někdy je to jednání na roky, např. o zavedení linky z TPE se začalo jednat někdy před rokem 2010. Ono otevřít nový trh, zejména na dálkovku, je pro leteckou společnost investice v miliónech €/$. Taková linka totiž musí dopravci nejen zapadat do letového řádu (který se sestavuje minimálně rok a půl dopředu), dostupnost flotily a dalších plánů z hlediska techniky a personálu…ale hlavně musí vědět, koho chce vozit a kam, jaký trh svým produktem bude chtít oslovit a mít jistotou, že si na tento plánovaný… Číst vice »
Tak A330 v rezii SW se pry nakonec odpiskala, takze dalsi z velkych cestovek (BlueStyle) letos asi opet nic. Ta A350 je super, jen teda v naprosto sileny konfiguraci full economy. Zlaty B787 od LOTu pro Cedok, i v CR se uz najde dost lidi, co si radi priplati za premium economy nebo business.
Obecně je to dobrá zpráva a je vidět, že když se někdo rozhodne trošku rozhýbat ten místní rybníček, v tomto případě Čedok se svými chartery, tak konkurence musí reagovat. Pokud jde o lety samotné, tak konfigurace 432 je prakticky maximální limit 359 (440), což mi vychází na max. 31 palců rozteč sedaček, ale spíše to asi bude 30 palců, takže to asi úplně hitparáda nebude. Zásadní problém vidím v letech do BTS, jak dalece jsou tam dnes schopni takové letadlo odbavit, resp. za mají pro takový provoz vyjednanou a schválenou výjimku. Z hlediska infrastuktury je letiště aktuálně kategorie 4C, tj.… Číst vice »
No a teď si představte, co bude dělat takové Brno s Dreamlinerem .. :’D
a nechces to nechat na letecky spolecnosti?
Rozteč je sice 30 – 31″. Ovšem to měli i 737 co to nezvládly bez mezipřistání, neměly ani tu individuální obrazovku, neměly wifi – což je u našeho národa peklo, dát wifi do letadla a jelikož dovolený, kam todle bude lítat jsou v 5* hotelích s all do 40 tisíc, tak to naprosto odpovídá tomu co jde čekat.
Škoda, že na českém trhu již nepůsobí staré dobré ČSA. Dálkovky s A310 byly super,
By 310 desítka nikam tak daleko nedoletěla, muselo by se dotankovat během cesty na nějakém letišti a prodlužoval by se čas. Vrátilo by se všechno do doby kdy to létal QS s narrow body. A310 na takové cesty absolutně neekonomické řešení, obzvláště v dnešní době.
Myslim ze letadla do Dominikany bez tankovani? Ale kdyztak me opravte.
Ne. za hranici doletu.
Tak to nám asi dobře foukalo pod ocas. Porlamar-bez mezipřistání, La romana-bez mezipřistání. El Salvádor-Praha -bez mezipřistání-dokonce nejdelší nonstop v historii ČSA. YAC a YAD měli přídavné nádrže.
aa, to bude ono 🙂 pridavne nadrze jsem nevzal v uvahu 🙂
diky
Hlavne vse okomentovat i kdyz o tom nic nevim.
PRG-Porlamar-EL Salvador-PRG. El Salvador-PRG nejdelší ůsek ČSA bez mezipřistání. Dominikána (La Romana) samozřejmě bez mezipřistání. YAC a YAD měli přídavné nádrže.
Tu Dominikánu a Venezuelu dala nonstop i WAA a WAB. Osobní zkušenost.
A310 ČSA – Kolombo (Šrí Lanka), Varadero (Kuba), Dominikánská Rep., Venezuela, Seychelles. Vše bez mezipřistání. YAD nebo YAC měl přídavné nádrže.
Nevíte prosím kolik bude stát business class?
Vzhledem k tomu, že ty A350 jsou v konfiguraci full economy class, tak si lze připlatit jen za místa s větším prostorem pro nohy.
Super, konečné někdo s pořádným letadlem!
No nevím, na ostrově Phu Quoc jsem byl přesně před rokem a nepřišlo mi to ničím zajímavé, hlavně dost odpadků všude kde se člověk podívá. Půjčit si motorku a zajet do odlehlých části ostrova znamená, že se po tomto zážitku nebudete chtít koupat v moři, což je velká škoda, potenciál ten ostrov má, o tom žádná, ale úklid se moc neřeší, což je bohužel klasika v jihovýchodní Asii.
Super, to budú linky pre slovenských politikov. Možno niektorí to budú musieť využiť hneď po voľbách…..
Správně má být „díky vyššímu tlaku v kabině se výrazně snižuje únava a jet lag“.
Len teda to smerovanie BTS-PRG-XXX-PRG-BTS mi nepríde úplne logické
Me ano, tech duvodu bude vice… Technicke + CR jako prioritnejsi a bohatsi trh = musi nabidnout „kvalitnejsi“ produkt bez mezipristani.
V případě Karibiku to smysl dává, jen u toho Vietnamu je trochu nelogické, že se letí nejdřív na západ a pak znovu na východ, ale vzhledem k tomu, že více cestujících určitě pocestuje z Prahy než z Bratislavy, tak je možné, že nějakou roli hraje i to, že díky tomuto směrování bude muset méně cestujících podstoupit mezipřistání a let tak pro ně bude komfortnější.
Mně to přijde logické, si myslíte že byste z Bratislavy obsadili celé letadlo jo 😂
Tak to cumim, Phu Quoc jsem fakt necekal. Je to skvela destinace, ne moc znama u nas, ale opravdu skvela volba! Smekam 🎩
My jsme byli na Phu Quoc na začátku roku 2016 a už tehdy se malý ostrov stával značně komerční záležitosti. Zkuste mrknout na mapy, jak se to tam za posledních několik let změnilo.
Z individuálních výletu po masovky z Číny, kde na pobřeží postavili kopii italských měst, no prostě hrůza.
Tehdy se tam litalo několikrát denně na ATR 72 že Saigonu a jednou denně A320 z Hanoje. Mrkněte na radar, jaký je tam provoz dnes.
Wow….naozaj wow …..po všetkých tých nechutných hladoletoch so Smartwings, Ryanair, Lufthansa group a inými 💩💩 je to skvelá správa, že si vie v Európe niekto klienta aj ,,uctiť,, na niekoľkohodinovom lete plnohodnotným servisom a ako bonus aj palubným systémom. Naozaj 👍👍👍
Tady zase někdo blábolí. Na dálkových letech je servis standard. A fakt to není několikahodinový let, ale spíše +- desítku hodin.
Jo, nenabízejí nic navíc. Jak píšete, je to standard. Ale pěkně okecaný. Ale i tak pokrok. Jen to poletování mezi Bratislavou a Prahou…ale zřejmě to mají spočtené. No dovedu si představit bratry Slováky, kterým končí dovolenka, a teší se opět domů, že budou radostí bez sebe, že se podívají na letiště do Prahy. Jsem zvědav jak dlouho jim to vydrží. No, jak se píše, cestovky to mají už nasmlouvané. (A zaplacené). Jo, když jsem u toho poletování: kdysi (semdesátá- osmdesátá léta, už si přesně nepamatuji) jsem poskakoval do Košic Praha- Brno- Ostrava- Bratislava- Košice. Tak jsem si říkal, že čeští… Číst vice »
Na dálkových letech servis standard není. Plno společností dálkové lety nabízí v základním produktu jako FR EY QS, tzn priplacite si za občerstvení a nápoje (krome vody), zavazadlo….
Můžete uvést alespoň jednu dálkovou trasu, kterou létá Ryanair?
on mysli ty smesne pokusy jako norse apod.
A co tyto velkohubé pokusy o jejich dálkovky? 🙂
https://youtu.be/UfIY24BErBE
Pardon, „jejich“ jsem samozřejmě myslel Ryan, ne Norwegian
Rekl bych, ze Warszawa-Modlin – Tenerife-South je svymi 6 hodinami letu tesne na dolni hranici definice dalkovych letu.
6 hodin se obecně nepovažuje za dálkovku. Třeba United na domácích letech pod 8 hodin rozdávají jen limonády a drobné občerstvení, příkladem budiž lety z Havaje na západ Severní Ameriky (včetně Denveru), ale pokud letíte třeba do Chicaga, tak to už je bráno jako dálkový let a dostanete normální servis jako kdybyste letěl třeba přes Atlantik (večeře, snídaně, pivo, víno).
Prosím, kde jsem uvedl že FR léta dalkove lety?:))))
nikdo se nebavi o smesnych pokusech lowcost dalkovek.
Jste fakt mimo. Zkuste třeba routing Francie Karibik. Smeju se Cam:)
Toto neni několikahodinivy let ale let nad 8 hodin, kde všechny cestovky davaji vždy jidlo i nápoje. V Evropě na letech na kanary po EU apod nikdo nedava jidlo ani napoje zdarma (TUI, Smarwings, Corendon, apod). Ono vše něco stojí a kdyby vám řekli za zajezd o 1000 kč navic tak mi věřte, že poletite s konkurenci protože to má levnější…
mohu mit kontrolni otazku?
kolikrat jste v zivote letel?
Nikdy som neletel, to my Slováci nevieme čo to je … To vedia len ľudia na západe …. A my sa len tak smutne pozeráme na oblohu že čo za biele čudá to tam sú….. 🤦
no, vypada to, ze je to opravdu ve vasem pripade tak
Lorde, já jednou v životě. V sedmnácti po třech dnech co jsem o sobě nedal vědět mne fotřík vypakoval extra linkou. A bez zavazadla v ceně.
taky jsem se neptal vas 🙂
Prosím, kdy jste naposledy letěl Long Haul s LH nebo LX? Asi by jste se tomu servisu v economy divil po covidu. LH group na dálkových letech nemá od hladoletu daleko. Ostatně to platí i pro lety po Evropě. Je vidět že moc neletate (economy) nebo nemáte přehled.
Hmm… s LH group naposled pseudodalkovku letos v lednu (dubaj) a na podzim zapadni pobrezi usa. hladolet nebyl ani jedno.
jeste neco?
Ano, zkuste to porovnat se servisem před covidem a nebo namátkou s aktuálním servisem KL/AF. Pokud shledavate aktualni LH group trash servis v pořádku, Vaším komentářům rozumím a přeji Vám ho.
pardon, ale bla bla.
Tedy za mne se zhorsili vsichni, na jare jsem letel do US s BA, premium economy, jidlo stalo za kulove, loni zas s Lufthansou a to tedy upne no comment, Delta jakbysmet. Mezi tim nejake dalsi lety po covidu a vsechno total trash. Pred covidem to byla fakt pohudka, premium economy ve Virgin, nebo BA bylo super. Jsem z cestovani jak dalek, tak letu po Evrope tak znechuceny, ze se mi ani nikam nechce, v zari mame letet na svatbu do Milana a ac autem je to ojeb, tak v mem aktualnim rozpolozeni mi to prijde mensi obeb, nez to… Číst vice »
Takže vůbec nelitate a jen tu machrujete a honite si ego:)
fakt si tady chces bobiku zacit pomerovat pindiky?