Karantény řidičů omezí v Pardubicích provoz MHD, za volant musí i lidé z kanceláří
Pardubický trolejbus Škoda 32 TR SOR. Pramen: DPMP
Skoro čtvrtina kmenových zaměstnanců nejezdí kvůli karanténě.
Skoro čtvrtina kmenových zaměstnanců nejezdí kvůli karanténě.
Celodenní interval páteřních linek 15 minut v kladiva mimo školní vyučování a 30 minut o víkendu by mělo být v Pardubicích standardně. Naopak by bylo potřeba mírně posílit ve dnech školního vyučování , ale na to nejsou bohužel finance ani lidé
Nebyl tu nedávno článek, že zrovna tento dpp má lidi dostatek?
Jasný, covid, ale pri pomyšlení, že nedávno tento dpp řekl, že nenabírá a teď řekne tohle..
Karma
Můžou mít plný stav, ale znáte firmu, která by se dokázala bez omezení provozu obejít bez čtvrtiny zaměstnanců? Navíc mnoho řidičů vůbec není nemocných, ale jsou jen v karanténě, kterou jim můžou hygienici klidně zopakovat několikrát za sebou.
Kromě těch dvou zrušených se sáhlo jen do páteřních linek, které jezdí pouze na území města, další obce ani kraj zřejmě s omezením nesouhlasili. U linky 26 nechápu, proč ji nezařízli už dřív, když je teď zastávka Hlaváčova na jedné straně zrušená a podchod pod tratí k poliklinice je zavřený, zmizel hlavní a v podstatě jediný důvod, proč se 26 kdysi zaváděla.
Linky v půlhodinových intervalech asi pro příliš rozsáhlou klientelu velký význam nemají, takže opravdovou smůlu plynoucí z jejich zrušení zřejmě mnoho cestujících stejně mít nebude.
Čtyřka je proklad linky 11 ve směru do centra, ve směru z centra posila pro přeplněné 3 a 33. Za současných okolností skutečně nikomu moc chybět nebude. 26 jezdila prázdná i za normálních časů, jenže magistrát potřeboval umlčet nekonečné stížnosti, že k jedné poliklinice nejezdí MHD. Tak holt jezdila 26, cestující v ní sice chyběli, ale byl pokoj od stížností.
aspoň bude o důvod méně nasazovat šroty typu B951, Citybus, 14Tr, 21Tr
Ještě že DPmP nedisponuje kolejovými vozy 810 že? 😀 To by byla voda na mlýn pro Luboše. 😀 Já vám nevím, ale není ten Váš histerický boj proti starším vozidlům už nějaká diagnóza? 😀 Nehledě na to, že se myslím, že by Vám to mělo být uplně ukradený. 🙂
Proč by mi mělo být ukradené, čím jezdí cestující?
Tak ony byly 15TrM a 15TrM celkem odolné a přitom už míň hlučné oproti předchozím sériím. Jiné diferáky 😉
Stoupnete na schod, on se pod vámi prohne. Tak to sledujete, ano prohne se i pod slečnou, co váží pod 50 kilo. A tak si říkáte, jak moc je to vlastně prohnilé. Občas vidíte řidiče za deště vyskakovat snožmo. Občas čtete v novinách článek, že někdo dostal ránu krokovým napětím.
Tolik poslední léta masivního nasazení kvalitních strojů. Jo, bylo to blbuvzdorné, to ano. Jo, dal se tomu svařit nový rám z jeklů. To taky.
U nás už 14 i 15Tr dojezdily. Pokud se houpou schody pod 50 kilovou slečnou, tak už je to nejspíš unavený komplet. Netuším, kolik let mají vozy, které popisujete. Takže buď udělat D a nebo poctivě C. Pokud by byly dotace na nové, tak vyřadit.
Tak ano – slabší kusy se najdou . Ale celkově kvalitnější trolejbus než 14 a 15Tr asi už nenajdete. Jako neříkám že by měly v provozu dominovat, ale jako doplňkové školní spoje a záloha to po určité modernizaci sloužit ještě může.
Nechceme cestujícím život komplikovat moc, na páteřních linkách se posunou intervaly o tři minuty, snad to lidem moc zásadní problém neudělá.
Velmi odborné, snad se nic nestane, když to zrušíme. Aby to tak nezůstalo natrvalo.
Jó jó posuňte intervaly ať to jezdí víc natřískaný, ať se to promoří a starší slabší jedinci odpadnou dříve.
Tak jestli máte řidičák na autobus tak jim můžete jít pomoc aby to nejezdilo tak natřískaný. Jinak pokud nemají koho nasadit do směny tak buďte rád že vůbec jezdí.
Mám řidičák na všechno včetně profesáku, ADRku na vše pod plachtou i v cisternách krom radioaktivních látek, typovou kvalifikaci na 2 dopravní letadla, instruktor, examinátor atd atd… Ale v dopravě na autobus za tyto peníze opravdu pracovat nepůjdu. 😉
I zkoušky na trolejbus? 😉
Má, dokonce dvoje. A dojel s ním až na Jadran.
Bože napiš něco vtipnýho, když už musíš trollovat.
A ještě zpátky!
To nemám, nebyl dřív důvod. Bydlím celý život v Praze a tady není nebe zašněrovaný drátáma pro trolejbusy.
Podle té odbornosti jak jsi popsal přepravy ADR budeš velký odborník a tu typovou kvalifikaci si doplň ještě o inseminátor , když tě nedávno připálil inkubátor. Mobil už odevzdej , slupni tabletku a spinkat .
vzhledem k aktuálnímu počtu cestujících si myslím, že i toto je bezpečné
ty asi nejezdiš směr Panasonic/KYB. ve špičce se ve 14? nepohne ani špendlík.
To je samozřejmě něco jiného, já hovořím o páteřních linkách
Ranní šestky jsou v pondělí a ve čtvrtek taky dost výživné, když se hlavní riziková skupina žene pro nové slevy do Kauflandů.
Tak to potom ano, když to jezdí prázdný tak je to fuk.
Ale jo ,to pobaví ,firemní právník za volantem jak má běžně D řidičák.Ale pravda může se hádat s cestujícíma na úrovni.No a dál tu o Sněhurce.Jinak ano ,někteří v kanclech ten řidičák mají ,tak je ale vidět ,že to bez nich jde a mohou být užiteční jinde a ne jak bylo ve filmu dej blbci funkci vymyslí lejstro
Proč ne? V DPP jezdí právníků více, já mám státnice za rok a taky zrovna mířím na noční za volant…
Jasně proč ne, kdo má papíry na všechno včetně profesáku má žolíky v rukávu v dnešní době.
Je spousta profesí z kanceláře, kdy jeden, dva dny výpadek nevadí. A mohou jít jezdit. Při delší absenci by to však narušilo chod/provoz podniku. Technolog když je nejhůř nebo právník pomůžou. A patří jim za to dík. Ale jejich práce také nejde odkládat stále.
… jde to bez nich den, dva, tři. Ne déle.
… podobně jako se to týden obejde bez přezouvání pneumatik na garážích.
Jasně, když svlíkne protektor, nebo řízne pryž tak to odstaví a bude se čekat než gumař odjezdí tůráka. Nejlépe se to nechá stát na zastávce. To leda u tebe v kocourkově.
Náhodou, toho právníka znám. Je to nadšenec do dopravy a s trolejbusem jezdil už jako študent.
Iveta: Čiší z vás pouhá hloupá závist někoho, kdo neměl na víc nebo byl lenoch, a tak teď je pro něj židle v kanceláři jen nedostižným snem – přitom pro ty kancelářské, kteří museli v minulosti získat i patřičnou kvalifikaci pro práci v provozu je naopak velice užitečné, když se i teď aspoň občas podívají do reálného provozu i jinak než jen jako cestující nebo zaměstnanci kontrolující podřízené. Sám jsem jako už „kancelářská krysa“ chodíval brigádničit do provozu mnoho roků, takže to mohu posoudit: velmi často jsem pak totiž těch poznatků a zkušeností získaných v terénu s úspěchem využíval i… Číst vice »
Tak u zájezdové dopravy je běžné (nebo aktuálně spíš bylo), že v sezóně alespoň na rozjezdy sedali za volant všichni, co mají papíry.