Kamerový systém a automatické zamykání. Další čtyři nádražní budovy přešly pod dálkový dohled
Nádraží Skrochovice. Autor: Petr Štefek
Pojistkou celého dálkového řešení je podle bezpečnostní agentury možnost vyslat na místo mobilní jednotku.
Nebylo by lepší místo takových opičáren takové nádraží rovnou zbourat? To by se ušetřilo peněz!
Tahle je diskuse je zatím dobrá sbírka hejtů vůči deklasovaným i vůči orgánům, které mají dohlížet na pořádek.
Nikdo nemá jistotu, že neskončí na dně/na ulici. Dopadly tak i všelijaké bývalé celebrity. Ve zdejší společnosti se místo solidarity a snahy o pomoc úspěšně pěstuje nenávist k nim; a místo řešení příčin se předstírá snaha o silové „řešení“ následků, která spočívá v jejich protizákonné buzeraci a vyvážení za hranice katastrů. (Čest a sláva všem nečetným výjimkám.)
Pomalu, pomalu: kolik těch „na dně/na ulici“ osobně znáš? Jasně, já netvrdím, že náš sociální systém, tak jako celek, ať už to zajišťuje kdokoli, je nějaká výhra. Není, je to, samozřejmě, úplně stejný populistický maras, jako všecko podobné jiné, to znamená, že jde více o to, aby to vypadalo, než jak to ve skutečnosti je, a o „klienta“ (=váguse) nejde vůbec. Dobře, ale to neznamená, že když někdo nemá ani haléř, ať už je příčina jakákoli, že chcípne hlady, nebo musí spát „pod mostem“. Prakticky v každém městě je jedna, či více, organisací, která tě nakrmí, i když nemáš peníze,… Číst vice »
Zbytečně ses namáhal: Na to, abys předvedl, že jsi sociopatický dobytek, nebylo potřeba popsat dvě normostrany. To vyplynulo už z tvých minulých postů.
Dále nezapomenout zbytek toalet co na prázdných nádražích zbyly, opatřit kasičkama + platebním terminálem a máme zde i noclehárnu pro potřebné spoluobčany za 10,- Kč ( za místnost ).
Takto už to v mnoha optimalizovaných stanicích funguje.
O bezpečnosti návštěvníků těchto intimních prostor hlavně v nočních hodinách raději pomlčím.
Zde se ukazuje i široký sociální rozměr modernizace stanic dobrou správou !
😖
Ano!: optimalisované zařízení UNŽC! 😎😃
Nechápu, proč s takovým projektem už nikdo nepřišel dávno. Dnes na většině menších nádraží čeká cestující venku na zimě, i když je jednoduché řešení k dispozici.
No ty zámky jsou fakt super, ale jak budou řešit to, když někdo nechá ty dveře otevřené. To je tam pojede „sekurity“ pokaždé zavřít, aby je mohl potom dálkově uzamknout?
Nebude to mít „BRANO – zavírá samo“? 🤷🏽♀️😃
Samozřejmě, že když se to posere, tak než dojede opravář dveří, tak to bude opruz. 😅
Stačí, když se dá kámen mezi dveře.
Ano, ale „kámen mezi dveře“ už je „sabotáž“. 😅
Jinými slovy: nemusí tam jet jenom proto, protože maminka vyjížděla ven z čekárny s kočárkem, zazvonil jí přitom telefon, no a ona zapomněla dveře zavřít, a už jí není. 😃
Blahopřeji.
Normálně „po cestě“ na jiné hlášení z PCO pojedou okolo a dveře zavřou, ne? Nebo, když si to SŽ zaplatí, pojedou pokaždé extra. Těch 10 minut je stejně utopie, vím to, na PCO jsem dělal – normálních je i 20 minut, když „toho mají moc“.
Věcný dotaz: kolik je určitou dobu před prvním ranním vlakem a po posledním večerním? A u toho večerního (zcela obecně, neb neznám místní poměry, ale něco podobného slibují v případné nové budově Ml. Boleslav hl. nádraží) – jak se řeší zpoždění posledního vlaku? Zamkneme, i když vlak ještě nedojel? I v zimě? A k vandalům – jak se řeší vandalismus a nepřizpůsobiví přes den? A protože vandalové poničí cokoli – bude kontakt na dispečera i někde na webu? I když mně by to nepomohlo, neb nemám funkční chytrý telefon, ale to je spíše můj problém. Je ovšem takových víc, ale… Číst vice »
Jo, takhle ono to vypadá super, a ne, v principu nemám, co bych tomu vytknul, „proti větru chcát se nedá“. Ale realita bývá theorii vzdálena na hony. Když, u nás, přesouvali dirigujícího dispečera D3 z Rožnova pod Radhoštěm do Valašského Meziříčí (což je, provozně, úplně jedno: prostě na té 13 km dlouhé regionální trati nesedí osoba odpovědná na provoz na jednom, ale na druhém konci 🤷🏽♀️), tak pindoši měli katastrofické scénáře, jak při výluce, pomalu, nepojede ani jeden autobus, protože tam nepřijde „kouzelný panáček“ v červené čepičce a nepostaví autobusáky do latě, nebo – zase – autobusy NAD povraždí všecky… Číst vice »
Tak pokud dezurnij má aspoň plynovou pistoli, tak bych jej uznal jako účinný faktor. Dnes, kdy jednoho vaguse v parku musí vynést tři lidi po konzultaci s Dvěma sociálními pracovníky…
Domněnky, fakta jsou jiná.
I kdyby děžurnyj měl jakoukoli zbraň (to samé security opicajt), tak je občan – jako Ty, jako já, nebo kdokoli jiný, a ani nemá v popisu práce „prát se“ se zájmovými osobami.
Tak to nefunguje, funguje to na principu, že se ví, že tam je, a že se ví, že má telefon, a že se ví, že zavolá bengo, a že se ví, že je to věrohodný svědek.
Jasně, není to samospasitelné, jsou typi, co jim je nějaký pajdulák na nádraží úplně někde, ale tak je to se vším.
Mezi Prahou hlavním a Holešovicemi jsou desítky kamer, doslova na každém sloupu dvě, přesto je např. protihluková ,,průhledná“ stěna na Novém spojení dokonale zmalována vandaly. Opakovaně, ihned po umytí.
No jasně, ono je to logické, není problém se obléct tak, abys na kamerách nešel poznat, že? 🙃😃
To mě taky hodně vadí. Průjezd pražským železničním uzlem připomíná návštěvu ghetta. Ovšem nemám pocit, že by se za posledních několik let něco na Novém spojení čistilo. Ale mohu se v detailu mýlit.