Kamerový systém a automatické zamykání. Další čtyři nádražní budovy přešly pod dálkový dohled

Nádraží Skrochovice. Autor: Petr ŠtefekNádraží Skrochovice. Autor: Petr Štefek

Pojistkou celého dálkového řešení je podle bezpečnostní agentury možnost vyslat na místo mobilní jednotku.

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Josef Švejk

Nebylo by lepší místo takových opičáren takové nádraží rovnou zbourat? To by se ušetřilo peněz!

hank

Tahle je diskuse je zatím dobrá sbírka hejtů vůči deklasovaným i vůči orgánům, které mají dohlížet na pořádek.

Nikdo nemá jistotu, že neskončí na dně/na ulici. Dopadly tak i všelijaké bývalé celebrity. Ve zdejší společnosti se místo solidarity a snahy o pomoc úspěšně pěstuje nenávist k nim; a místo řešení příčin se předstírá snaha o silové „řešení“ následků, která spočívá v jejich protizákonné buzeraci a vyvážení za hranice katastrů. (Čest a sláva všem nečetným výjimkám.)

Filip

Pomalu, pomalu: kolik těch „na dně/na ulici“ osobně znáš? Jasně, já netvrdím, že náš sociální systém, tak jako celek, ať už to zajišťuje kdokoli, je nějaká výhra. Není, je to, samozřejmě, úplně stejný populistický maras, jako všecko podobné jiné, to znamená, že jde více o to, aby to vypadalo, než jak to ve skutečnosti je, a o „klienta“ (=váguse) nejde vůbec. Dobře, ale to neznamená, že když někdo nemá ani haléř, ať už je příčina jakákoli, že chcípne hlady, nebo musí spát „pod mostem“. Prakticky v každém městě je jedna, či více, organisací, která tě nakrmí, i když nemáš peníze,… Číst vice »

hank

Zbytečně ses namáhal: Na to, abys předvedl, že jsi sociopatický dobytek, nebylo potřeba popsat dvě normostrany. To vyplynulo už z tvých minulých postů.

Doctor

Dále nezapomenout zbytek toalet co na prázdných nádražích zbyly, opatřit kasičkama + platebním terminálem a máme zde i noclehárnu pro potřebné spoluobčany za 10,- Kč ( za místnost ).
Takto už to v mnoha optimalizovaných stanicích funguje.
O bezpečnosti návštěvníků těchto intimních prostor hlavně v nočních hodinách raději pomlčím.
Zde se ukazuje i široký sociální rozměr modernizace stanic dobrou správou !
😖

Filip

Ano!: optimalisované zařízení UNŽC! 😎😃

V. K.

Nechápu, proč s takovým projektem už nikdo nepřišel dávno. Dnes na většině menších nádraží čeká cestující venku na zimě, i když je jednoduché řešení k dispozici.

Petr

No ty zámky jsou fakt super, ale jak budou řešit to, když někdo nechá ty dveře otevřené. To je tam pojede „sekurity“ pokaždé zavřít, aby je mohl potom dálkově uzamknout?

Filip

Nebude to mít „BRANO – zavírá samo“? 🤷🏽‍♀️😃

Samozřejmě, že když se to posere, tak než dojede opravář dveří, tak to bude opruz. 😅

jal

Stačí, když se dá kámen mezi dveře.

Filip

Ano, ale „kámen mezi dveře“ už je „sabotáž“. 😅

Jinými slovy: nemusí tam jet jenom proto, protože maminka vyjížděla ven z čekárny s kočárkem, zazvonil jí přitom telefon, no a ona zapomněla dveře zavřít, a už jí není. 😃

none

Blahopřeji.

Radim

Normálně „po cestě“ na jiné hlášení z PCO pojedou okolo a dveře zavřou, ne? Nebo, když si to SŽ zaplatí, pojedou pokaždé extra. Těch 10 minut je stejně utopie, vím to, na PCO jsem dělal – normálních je i 20 minut, když „toho mají moc“.

Tomáš z MB

Věcný dotaz: kolik je určitou dobu před prvním ranním vlakem a po posledním večerním? A u toho večerního (zcela obecně, neb neznám místní poměry, ale něco podobného slibují v případné nové budově Ml. Boleslav hl. nádraží) – jak se řeší zpoždění posledního vlaku? Zamkneme, i když vlak ještě nedojel? I v zimě? A k vandalům – jak se řeší vandalismus a nepřizpůsobiví přes den? A protože vandalové poničí cokoli – bude kontakt na dispečera i někde na webu? I když mně by to nepomohlo, neb nemám funkční chytrý telefon, ale to je spíše můj problém. Je ovšem takových víc, ale… Číst vice »

Filip

Jo, takhle ono to vypadá super, a ne, v principu nemám, co bych tomu vytknul, „proti větru chcát se nedá“. Ale realita bývá theorii vzdálena na hony. Když, u nás, přesouvali dirigujícího dispečera D3 z Rožnova pod Radhoštěm do Valašského Meziříčí (což je, provozně, úplně jedno: prostě na té 13 km dlouhé regionální trati nesedí osoba odpovědná na provoz na jednom, ale na druhém konci 🤷🏽‍♀️), tak pindoši měli katastrofické scénáře, jak při výluce, pomalu, nepojede ani jeden autobus, protože tam nepřijde „kouzelný panáček“ v červené čepičce a nepostaví autobusáky do latě, nebo – zase – autobusy NAD povraždí všecky… Číst vice »

Spokojenec

Tak pokud dezurnij má aspoň plynovou pistoli, tak bych jej uznal jako účinný faktor. Dnes, kdy jednoho vaguse v parku musí vynést tři lidi po konzultaci s Dvěma sociálními pracovníky…

Filip

Domněnky, fakta jsou jiná.

I kdyby děžurnyj měl jakoukoli zbraň (to samé security opicajt), tak je občan – jako Ty, jako já, nebo kdokoli jiný, a ani nemá v popisu práce „prát se“ se zájmovými osobami.

Tak to nefunguje, funguje to na principu, že se ví, že tam je, a že se ví, že má telefon, a že se ví, že zavolá bengo, a že se ví, že je to věrohodný svědek.

Jasně, není to samospasitelné, jsou typi, co jim je nějaký pajdulák na nádraží úplně někde, ale tak je to se vším.

Vašek

Mezi Prahou hlavním a Holešovicemi jsou desítky kamer, doslova na každém sloupu dvě, přesto je např. protihluková ,,průhledná“ stěna na Novém spojení dokonale zmalována vandaly. Opakovaně, ihned po umytí.

Filip

No jasně, ono je to logické, není problém se obléct tak, abys na kamerách nešel poznat, že? 🙃😃

Grossák

To mě taky hodně vadí. Průjezd pražským železničním uzlem připomíná návštěvu ghetta. Ovšem nemám pocit, že by se za posledních několik let něco na Novém spojení čistilo. Ale mohu se v detailu mýlit.