K miniautům i skútry na baterky. Re.Volt rozšířil sdílení i mimo centrum Prahy
Elektrická motorka, kterou nasadila v Praze společnost re.volt. Foto: re.volt
Společnost re.volt carsharing rozšířila svůj byznys se sdílenými elektrickými vozidly v Praze. Nově je služba k mání i mimo území
Podle mě, pokud je tvrzení o „více jízdách“ vůbec pravdivé, tak spíš jde o jízdy pro zábavu a testování, než aby šlo o účelnou přepravu.
Koukám, že je dnes v módě půjčování říkat sdílení. Přitom sdílení znamená něco trochu jiného. Obchod se slovem asi…
Spíše to vychází z pojmu „sdílené ekonomiky“. viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Spoluspot%C5%99ebitelstv%C3%AD
nebo http://www.obnovitelne.cz/cz/clanek/223/sdilis-sdilim-sdilimepruvodce-sdilenou-ekonomikou-pro-zacatecniky/
Půjčovna nezní tak hipstersky, jako „sdílení“.
To je celé.
Jinak se divím, že to ekobláznům nevadí, že se Praha zaplaví zbytečnými vozítky na pojížďky o pár ulicích tam, kde je MHD úplně v klidu. Spíš to generuje zbytečný provoz tam, kde je přeprava už dávno vyřešena. A tam, kde by mělo smysl si to auto třeba občas půjčit, protože tam třeba MHD jezdí blbě nebo vůbec (někam za město či výlet), to buď vůbec nejde nebo se to nevyplatí cenově.
Třeba jako ty šílené koloběžky Lime, co jsou násobně dražší než MHD a pomalu i jako taxík