K Matterhornu budou jezdit nové ozubnicové vlaky od Stadleru

Zubačka na Gornergrat. Foto: BVZ HoldingZubačka na Gornergrat. Foto: BVZ Holding

Společnost BVZ Gruppe, která provozuje ve Švýcarsku trať a vlaky pod značkou Matterhorn-Gotthard Bahn, se dohodla s výrobcem kolejových vozidel

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
zaosai

Hezké,to by nám mohly ty staré prodat,vždyť jsme lukratvní popelnice Evropy.Potom zelektrifikovat trať z Liberce do Szklarsk Poręby.

Alexandr Mikulka

A taky předělat na metrový rozchod?

Vašek

Takhle hnusně? Myslím hlavně tu hnědou barvu…

Halamus

Pokud by to byla hnědá metalíza, tak to bude ve skutečnosti vypadat lépe, než na vizualizaci.

Franta

Barva nejezdí a tam má ta hnědá tradici.

Jarek

Hnusná je ta vizualizace, ve skutečnosti je to světle cihlová – najděte si lepší fotky než tu u článku a je to celkem dobře vidět.

Jarek

Pod „Gomegrat railway“ se dá hledat v Google obrázkách – nevím,jak moc jsou výsledky využitelné pro článek.
https://fineartamerica.com/featured/1-the-gornergrat-railway-in-switzerland-werner-dieterich.html
U barvy hodně záleží na násvitu, na odkazu výše je řekl bych moc intenzivní, na půlce fotek je zase hrozně nevýrazná. 🙂

Jarek

Jasně, nové nemám, kde bych je vzal 🙂 jen jsem se připojil k diskusi o tom, že „nová“ barva bude stejná jako současná a 3D model to hodně zjednodušuje…

pozorovatel

No, mně tedy nepřipadalo, že by to byla zrovna „světle cihlová“, spíš bych řekl asi „středně sytá hnědá“ – ale už je to hodně dávno, kdy jsem tam byl (poprvé a naposled), takže už si to přesně nevybavuji.

Jarek

Ano, to je jako scénka „Bolek Polívka na zkoušce barvocitu“ z Kalamity 🙂