K Matterhornu budou jezdit nové ozubnicové vlaky od Stadleru
Zubačka na Gornergrat. Foto: BVZ Holding
Společnost BVZ Gruppe, která provozuje ve Švýcarsku trať a vlaky pod značkou Matterhorn-Gotthard Bahn, se dohodla s výrobcem kolejových vozidel
Hezké,to by nám mohly ty staré prodat,vždyť jsme lukratvní popelnice Evropy.Potom zelektrifikovat trať z Liberce do Szklarsk Poręby.
A taky předělat na metrový rozchod?
Takhle hnusně? Myslím hlavně tu hnědou barvu…
Pokud by to byla hnědá metalíza, tak to bude ve skutečnosti vypadat lépe, než na vizualizaci.
Barva nejezdí a tam má ta hnědá tradici.
Hnusná je ta vizualizace, ve skutečnosti je to světle cihlová – najděte si lepší fotky než tu u článku a je to celkem dobře vidět.
Hledal jsem na různých švýcarských serverech a nic, nepodělíte se o odkaz?
Pod „Gomegrat railway“ se dá hledat v Google obrázkách – nevím,jak moc jsou výsledky využitelné pro článek.
https://fineartamerica.com/featured/1-the-gornergrat-railway-in-switzerland-werner-dieterich.html
U barvy hodně záleží na násvitu, na odkazu výše je řekl bych moc intenzivní, na půlce fotek je zase hrozně nevýrazná. 🙂
Já myslel ty nové. Tahle v textu je ze stránek dopravce.
Jasně, nové nemám, kde bych je vzal 🙂 jen jsem se připojil k diskusi o tom, že „nová“ barva bude stejná jako současná a 3D model to hodně zjednodušuje…
No, mně tedy nepřipadalo, že by to byla zrovna „světle cihlová“, spíš bych řekl asi „středně sytá hnědá“ – ale už je to hodně dávno, kdy jsem tam byl (poprvé a naposled), takže už si to přesně nevybavuji.
Ano, to je jako scénka „Bolek Polívka na zkoušce barvocitu“ z Kalamity 🙂