K hraničnímu přechodu Folmava kyvadlově. ŘSD bude opravovat silnici I/26
Oprava silnice, ilustrační foto.. Pramen: ŘSD
Pokud silničáři opravu letos nestihnou, bude pokračovat po zimní přestávce od března.
Pokud silničáři opravu letos nestihnou, bude pokračovat po zimní přestávce od března.
RSD už tam hlavně mělo hrabat čtyřpruh když už Němci jsou s ním až u Furthu pomalu. Z Plzně na Folmavu je celá ta silnice vůbec pocuc na to že je to mezinárodního významu.
To na německé straně je třípruh.
Ano do Chamu z Chamu dále čtyři, ale i s tím že i do toho Furthu možnost rozšíření na čtyřpruh.
Jo sorry, máte pravdu, já jezdím dolů na Straubing a to je jiná Straße.
1,2 km stihnou opravit „už“ za 4 měsíce??! Borci! Jsme celému světu opět vzorem (jak to nedělat)! 😁😒
Rychleji by stavěl už jen superman, jak pravil nebožtík Ťok. Víš co, když se tři opírají o lopatu, jeden na to dohlíží a jeden asi tak půl pracovní doby předstírá práci, tak to nejde moc od ruky. Já absolutně nepochopím, jak někdo může uzavřít takovou smlouvu s dodavatelem, fakt ne.
No hlavně že je to “nejlevnější”. Už by se konečně do výběrových řízení měla ve větší míře dostávat kritéria jako termín zhotovení díla či délka opatření omezujících dopravu. A aby se potlačily faktory jako omezení hlučnosti ve večerních hodinách. Noční klid je od 22 hodin, do té doby můžou klidně pracovat. Akorát mi přijde, že stavebním firmám toto vlastně vyhovuje. Mají práci na X měsíců pro určité počty lidí, zatímco kdyby museli spěchat, vyžadovalo by to krátkodobě vyšší nároky na zdroje a následně nejistotu, kde ty zdroje upíchnou. Pro ně je lepší ten “zasmrádající rybníček”, kde se to dělá pořád… Číst vice »
>kritéria jako termín zhotovení díla či délka opatření omezujících dopravu.
Pro stavební firmu by bylo nejednoduší to tam na měsíc uzavřít úplně a udělat všechno najednou. Ale protože musí ponechat průjezd pro řidiče typu Panoramixe a Lol Phirae, tak jsou práce rozděleny cca na pět etap a vše samozřejmě trvá pětkrát tak dlouho…
Nejen pro ty dva, ale také pro tisíce jiných…