Jižní obchvat Říčan má první razítko. Tehovská spojka ale nesmí předběhnout okruh
Zpomalovací pryžové prahy v Říčanech. Foto: ricany.cz
Problém projektu je v tom, že kvůli chybějícímu úseku 511 na Pražském okruhu se může přeložka stát až příliš atraktivní.
Ta trasa skrz les mi přijde jako dost masakr. V článku úplně chybí jakákoliv zmínka o přechodech pro zvěř a pro lidi. Jestli na všech potřebných místech budou, tak se to snad dá přežít, ale jestli ne, tak je to velmi škodlivý zásah do přírody a krajiny.
Ta spojka nemá logiku. Začátek na I/2 dobrý, ale míří špatným směrem. Měla by končit na křižovatce D1 – II/101 nebo být napojena tam přímo do kolektoru.
Jenom bych chtěl upozornit, že úvodní fotka není z Říčan, ale z Prahy. Jedná se o přechod pro chodce u autobusové zastávky Slivenecká na Barrandově.
Ona už dost populární je po stávajících silnicích…
Zítra začít stavět je pozdě, klidně můžou hned a otevře se to v den otevření 511. Tedy tak by se to řešilo kdybychom nebyli taková díra co jsme
A není lepší snížit rychlost na 30? Samozřejmě s bariérním řešením.
A přivést autobusy k nádraží. Jenže to tam právě zoufale nechtějí. Hlavně, že tyjí ze sídlišť naplocho.
Nechtějí přivést autobusy k nádraží? Kde? Kdo?
V Říčanech. To je asi nejspíš i pravda, protože tam to vzhledem k poloze nádřaži prostě moc dobře nejde.
Co kdyby nějaký uliční výbor rovnou dával jen nějaké povolenky na cestování?
A řešil rovnou i dopravu zboží. To je kolejová tramvajt? Tak jedině kolejovým jeřábem!
https://hanacka.drbna.cz/zpravy/doprava/9220-foto-video-olomoucka-tramvaj-zdobi-strechu-garaze-u-rodinneho-domu-v-jihlave.html
Ano,kde ještě nejsou koleje, tak tam by se mohlo jezdit tramvají/vlakem na podvalníku.
Já si naopak myslím, že na silnice, kde jezdí veřejná doprava, žádná barierní opatření nemají co dělat.
Nevím, ale je třeba nějak dosáhnout omezení na 30 fyzicky. A bariérní opatření může být relativně jednoduché, tak, že třeba jedním směrem bude povolen vjezd jen nemotorové dopravě a Bus.
Další silnice další auta.
Má ty svatá prostoto.
Takze radeji ta auta nechate smrdet lidem v ricanech?
Radši zničme další kus krásné přírody a Olivově dětské léčebně to určitě taky prospěje
Zda v Říčanech provoz opadne je otázka. Každopádně naroste v Mukařove a Strasine. O další liniove stavbě v krajině nemluvě.
indukceeee!!!!
Raději ta auta omezím a tranzit odkloním po již existujících, k tomu lépe uzpůsobených cestách. A ne nutně asfaltových.
po kolejích to kapku drncá, kromě toho žádaným směrem stejně žádné nevedou
Ale fuj, cpát provoz na polňačky..
„po již existujících, k tomu lépe uzpůsobených cestách“
Takové si ten tranzit najde sám, to se ale nestalo, nenašel. Zřejmě ty stávající
okreskypolaňačky nesplňují podmínku „lépe uzpůsobené“ a František opět netuší o čem píše: https://mapy.cz/s/reborujupeTak ono je to těžký – sotva si tranzit nějakou cestu najde sám, hned ho tam někdo začne zakazovat!
Jako člověk žijící v Říčanech jsem rád, že lidi jako vy o ničem nerozhodují
Takže teď za miliardu postavíte další spojku dálnice s černokosteleckou silnicí, a ta „chybějící“ část dálničního okruhu (navíc posunutá od Prahy také k Říčanům) pak bude vůbec k čemu? Odpovím si sám – další nadále nepotřebný zaasfaltovaný pruh v krajině, v lepším případě zase k likvidaci. Anebo se něčím naplní, když už je… A jsme u toho kolegy jménem ABC řvaní „indukcé“, že.
Obecně Františku… Když je premisa chybná, závěr je logicky zcestný.
PS: o nevyužití silnice bych strach neměl. V nejhorším to bude spojka pro cyklisty.
„chybějící“ část dálničního okruhu pak bude vůbec k čemu?
že by pro nákladní dopravu, která má v této celé oblasti zákaz tranzitu už dnes?
doporucil bych vam, pred vyslovovanim dalsich nazoru, venovat cas studiu mapy.
Že by tohle nahradilo D0 511 pro směr Morava-Sasko? Ne asi.
V čem pomůže okruh autům, co jedou přes Říčany dál na Mukařov nebo Kostelec? Toto odvede velkou část provozu z Říčan. Možná by bylo lepší, kdyby se nový úsek na Černokosteleckou napojoval až za Mukařovem, ale to by bylo nejspíš nereálné
Nevážený pane, plocha tzv. vysoce ekologických FVE v ČR je nyní cca 4.000 hektarů. Pokud budeme brát průměrnou šířku dálnice včetně náspu nějakých 50 metrů, tak 1 km dálnice zabírá plochu 5 ha. Prostým dělením zjistíte, že ten nikým nezpochybňovaný „ekologický zdroj nevyčerpatelné energie“ již zabetonoval Česko jako 800 kilometrů dálnic! Navíc díky tomu, že naprostá většina v současnosti budovaných dálnic je pouze zkapacitnění nynějších silnic 1. třídy, tak plocha FVE roste rychleji, než plocha budovamých komunikací.. A to vše jen proto, aby tyto stavby přinášely zisky JEN A POUZE jejích majitelům, kdežto dálnice (nebo silnice, o které je tento… Číst vice »
Místní přispěl k diskuzi 😁
Platí to i u vlaků?
Tam se indukce uplatňuje jen u soustavy 25 kV, a sice uvnitř transformátoru.
Samozřejmě že platí. Podívejte se jak po výstavbě Nového spojení pražští radní zasekali osobními intervalovými vlaky Pražský železniční uzel, že už se tam nákladní doprava nevejde. Tak se bude stavět druhá kolej v úseku most Inteligence – Praha Krč; třetí kolej Smíchov – Vyšehrad; Nové Spojení II pod Karlovým náměstí atd.