Nejdelší vlak RegioJetu vyjel, veze i vozy Českých drah (foto a video v článku)

Lokomotiva Vectron, Praha Smíchov společné nádraží, foto: RegioJetLokomotiva Vectron, Praha Smíchov společné nádraží, foto: RegioJet

(Aktualizováno 15. 8. 2017 v 20:07) RegioJet v úterý večer vypraví z pražského Smíchova svůj nejdelší vlak v historii. Do rumunského

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pav

Dobry den, Dekujjake cislo ma express z Rumunska pro sledovani polohy vlaku ? Dekuji

Pavel Šmídek

Zde je odkaz na mojí reportáž a i fotky http://vlaky.net/zeleznice/spravy/6590-RegioJet-vypravil-svuj-nejdelsi-vlak-na-nejdelsi-cestu/

V komentáři jsem dal i video z území Rumunska, našel jsem to na youtube, tam to táhly 2 mašiny, co to je zač ví to někdo? U nás na to stačil Vectron.
https://www.youtube.com/watch?v=ja-8wjnQVAw

A další níže je z nástupu cestujících v Brně, docela sranda.

Pav

Dobry den ,
Zoět jede z Pardubic přes Kolín na Nymburk ?
Děkuji.

Michael

Také by mě to zajímalo. Řekl bych, že ano, přeci jen tahat to přes hradeckou spojku a Chlumec do Oseku místo přes Kolín by nebylo nejlepší.

karel

Velice zajimave. Ja ziju ve Francii a kazdy tyden jezdim v TGV, vetsinou Lille – Pariz (200km – 59 minut) to je stejne jako Praha – Brno. Nebo Lille – Londyn (temer 300 km za 2 hodiny, je to pomalejsi, protoze se jede tunem po La Manchem). Z Lille do Nice coz je take 1000 kilometru to jezdi cca 6 – 7 hodin, zalezi na poctu zastavek. Do Rumunska stejnou vzdalenost vlak zladne za 18 hodin, Zpozdeni jiz na odjezdu, cas prijezdu jiz predem avizovany jako nejisty (samozrejme jsou tam hranicni prechody), ale stejne je to mazec ty casy…..

Josef Petrák

Očekávat zpoždění bylo na místě – jednalo se o mimořádný vlak, který má vždy menší prioritu, než ty pravidelné. Jinak je porovnání samozřejmě na místě.

Pavel Kunc

Zdravím Vás, pane Sůro – čtenář idnes Pavel Kunc. Váš článek je na idnes také, ale to asi víte. Ještě dotaz: nevezou náhodou taky 1000 klarinetů?

Ales

ten Vectron je drsna lokomotiva, ze tohle vsechno utahne. klobou dolu

Martin Chovanec

Tohle je nic. Jen okolo 1000 tun. Přes Česko poměrně běžně vozí i nákladní vlaky o více než 2000 tunách.

coudy

pěkný jen škoda že jsem tam také nemohl být… časově jsem nestíhal a to místo u hlaváku je fakt super…

Pavel Šmídek

Já byl na Smíchově nádhera ten Vectron i ta souprava a zaujal mě společenský vůz KDS Kladno, kam jsem se mohl podívat dovnitř

Roman

Hezký večer!Nádherné video!a skvělá fotka díky moc za ně redakci- skvělé místo na snímání -zde nejlépe vynikne neobvyklá délka-a co lépe v čele soupravy překrásný Vectron-jak vidno dobrá nálada panovala i ve vlaku dohromady skvělé počasí co více si cestující a fandové na cestu mohou přát. Pozn.k jizdnímu řádu:Je s podivem že např. v Ústí nad Orlicí mněl vlak už pouze jenom 6.minut-to klobouk dolu před strojvedoucím když na odjezdu bylo nějakých 26.Je vidět že loko je opravdu v pohodě.

L. M.

V tom jízdním řádu je zřejmě chyba, Břeclav 22:13-22:15 a v Bratislavě 1:42-1:44?

Josef Petrák

Máte pravdu. To jsou časy pro směr z Rumunska. Opravili jsme tabulku.

Pavel Šmídek

A na kolik to vyjde?

Tomáš Valenta

Dospělá jízdenka byla za 3 899 Kč včetně vstupenky, která samotná vyjde na 1 800 Kč.
http://www.festivalbanat.cz/objednavka-na-rok-2017