Jízdenky pro cestování po Zlínském kraji jde nově koupit online
Vlak ve Zlíně. Foto: Twitter Integrované dopravy Zlínského kraje.
Jízdenky z integrovaného tarifu nejsou nikdy vázány na konkrétní spoj.
Jízdenky z integrovaného tarifu nejsou nikdy vázány na konkrétní spoj.
Jak je to s těmi 11 Kč za přestup? Nikde jsem nenašel, že by byla v tomto jednodenní jízdenka např. na výlety.
Takže in-karta je mi v tomto kraji k ničemu. Tam, kde by mi to vyšlo levneji si někde o proti karte připlatím:-(
To jsou ale jen jízdenky na vlak. Když chci jet autobusem, stále to IDZK online nejde. Nebo se pletu?
Obávám se, že nepletete.
Byl bych radeji, kdyby tady ve Zline uz konecne udelali rozumne vlakove nadrazi a zrusili tu prochcanou boudu starou 100 let.
Počkat, cože to? Zlínské hlavní nádraží se přeci odjakživa jmenuje Otrokovice a tam rozhodně žádná „prochcaná bouda“ není 😛
Už koncem prosince jsem přes Můj vlak kupoval jízdenku Zlínské integrované dopravy
Eh?!
Napíšem to pre istotu ešte po slovensky:
Eh??!!
Kupoval jsem si jízdenky dost často přes IDOS, to nebylo jako online? Průvodčím jsem ukázal jen kód v mobilu a bylo to (jo šlo to jen pro vlaky, ne busy). A OneTicket mezi kraji taky fungoval (příklad Vsetín – Brno, Vsetín – Praha atd.), v KOVEDu asi vynalezli znova kolo.
A bylo to za tarif IDZK? To je podstata toho článku.
Spoje mimo kraj fungovali normálně. Co nebylo možné online, bylo např: Kojetín – Holešov – Rožnov. To patří pod Zlén, tudíž mimo Oneticket. Jenom na nádraží (pokud je)
Je to tak. Dosud IDOS prodal buď OneTicket (když šlo o spoj ČD nebo spojení s přestupem mezi dvěma dopravci), nebo jízdenku omezenou jen na Arrivu. Což nebylo ideální, když na některých linkách jezdí střídavě ČD i Arriva. Teď to konečně jde plnohodnotně v tarifu IDZK jako u papíru.
Ano KOVED to ořezal, kdo chtěl používat, musel si pořídit JEJICH kartu…. Gocajdank dostali rozum, rozumná řeč s nimi nebyla. Jak z Jurkského parku, „kup si kartu“, „kup si kartu“….(třeba trať Kojetín – Rožnov…. bylo možno koupit bez „zetky“ jenom na nádraží)
Revoluce hodna 21. století.
Největší paradox je že do roku 2020 to on-line šlo, jenže pak přišla brutto smlouva a s tím konec on-line prodeje, konec síťových jízdenek,…
Prostě pomalý pokrok v mezích zákona
Teď ještě aby se Zlín někdy dočkal modernizace a elektrizace trati. Ale to asi jen tak nebude, Správa železnic opět jen posunula termín realizace.
Zlín se posouvá, ale třeba o Vláře už se ani nemluví.
No jo, ale začalo to už v roce 1948 tím, že se posunul termín zdvoukolejnění do Zlína a dostavby do Lidečka. Vlastně už ve 30. letech do toho stát Baťovi házel opakovaně vidle. Tady je to prostě zakleté.