Jihomoravský kraj znovu soutěží provozovatele linky do Mnichova, za otočku nabízí o 60 % více
bmi Regional létala do Brna s letadlem Embraer E-145. Foto: bmi Regional
Jihomoravský kraj se rozhodl více motivovat letecké společnosti ke splnění svého snu obnovit pravidelnou linku mezi Brnem a Mnichovem. Na
Co má brněnská lokální vláda s Mnichovem? Chce se prohlásit za jeho předměstí? Dopravu do Vídně sabotuje už 20 let, z obyvatel si dělá srandu s nádražím či metrem. Dopravní koncepce z 18. století.
letat z Brna do Mnichva je cira hloupost!
proč?
Myslím že v tomto případě se kraj vůbec nechová jako řádný hospodář. Chce dotovat letadlo do Mnichova když z Vídně dojedeš vlakem do Mnichova za 4 hodinky.
Čo má spoločné vlak z Viedne do Mnichova s letom určeným na transfery ?
Kdo by letěl letadlem takový kousek když za stejný čas tam může dojet vlakem. Z Brna do Vídně je to slabá hodinka autem a pak 4 hodinky do Mnichova. Letadlo: musíš dojet na letiště za město to už je 30 min, pak dvě hodiny před odletem být na letišti. To už je 2,5 hod a pak hodina let na okraj Mnichova tj už 3,5 hod a pak pojedeš půl hodiny do centra Mnichova a jsi na 4 hodinách plus čekání na navazující přípoje hodina a jsi na pěti hodinách téměř stejně jako tím vlakem z Vídně.
Z Brna do Vídně autem za slabou hodinu? Zřejmě slušnej oddíl.
A jak dlouho by tam měl jet, když má nyní v A dálnici až na hranici s ČR?
140 km za hodinu. Včetně té části bez dálnice, zácpy u Nových mlýnů a průjezdu Vídní. Asi nemám dalších otázek.
Já pořád nechá co tam mají proti autobusům. Kdyby jezdil autobus na vídeňské letiště z Brna každé dvě hodiny, tak je to mnohem praktičtější než letadlo 15 x týdně a to by se ten autobus ani nemusel dotovat.
nebo vlak
Ak by sa nemusel dotovať tak prečo tú linku neotvorí napríklad RJ alebo akýkoľvek iný dopravca ? Z BA ide bus na Schwechat 3x/h.
Já nevím – možná ta linka existuje. Já být z Brna, nebo tam dělat byznys, tak je pro mě důležité dopravní napojení na pořádné letiště pořád, nejen 15 x týdně a snadný nákup jízdenky.
To dělá přes 83 euro dotace na sedačku při plném obsazení RT. No pokud tam někoho na ty dotace přitáhnou, tak Pepíci z Brna budou stejně jezdit busy do Vídně, kde zuří cenová válka a za 10 euro se dá letět do světa.
No a my v Ms kraji se výsledek dozvíme 25.11 na tiskovce…
To jsem taky zvědav co či jak to bude s našimi společnými penězi…
JMK si splní svůj sen za peníze všech z JMK ještě že to tak po pravdě napsali bravo opravdu se chovají jako ti správní hospodáři jak se profilují 😀 .
Sice se v tomto bodu shodneme, ale přiznej se, že kdyby v tom platila režijka, tak se proletíš???
Trondo neproletím 😀 já totiž zásadně nelítam. I kdybych byl ministr dopravy tak bych třeba do Ameriky jel raději lodi. 😀
neskutečné prožírání veřejných peněz – jak dlouho si to necháte v JMK líbit?
Strašný, kolik jsou ochotni vyhodit, namísto účelného hospodaření. Absurdní!!!!!!
no, do voleb. do kdy asi.
Jenže kterých..?
Jak moc se změní krajská vládní garnitura příští rok na podzim? Imho zase tak moc ne.
Tohle je zcela mimo zorné pole většiny voličů. Ostatně jako krajská politka obecně. Pokud k volbám vůbec přijdou, volí podle celorepublikové politiky.
Kolik bude stat rocni provoz letecke dotovane linky s porovnanim rezistu a lisi s in kartami na par linkach integrovane dopravy. Spocital to nekdo? A kolika lidem prinese letecka linka uzitek s porovnanim spousty cestujicich na zeleznici a minimem v letadlech? Kdy za pochybeni odstoupi namesrek pro dopravu?
Toto nejde porovnávat, ale srovnávat. Obojí, tedy dotování letadla i režistů z našich veřejných peněz je slušně řečeno blbost.
Pouze podle pana rentiéra, který zřejmě nikdy nepracoval…
Za tuhle dotaci, už by neměl být problém, aby si Emirates dali na lince DXB – MUC se svým Super Jumbo mezipřistání v poli u Brna.
ale to vůbec není špatný nápad. i když realisticky by to spíš mohla vzít Paběda na lince MOW-BRQ-MUC…
To zase bude vyhozených peněz! ANO to letadlo prostě zařídí.
Kdyby zaplatili každou hodinu autobus na Schwechat, tak to vyjde daleko levněji a bude to lepší. A to nemám rád služby zdarma.
To si ten Jihomoravský kraj nezaslouží, po Haškovi další sociální inženýři.
když si ANO tu linku tak přeje, tak by mohlo založit aerolinku, která tam bude létat. Andrej Babiš Airlines…
Bude v cene i proplaceni casu cestujicich autobusu za cekani v kolone na D1 v Brne a na Novych Mlynech?
Dva spoje denně do Mnichova v bůhvijake časy to nevyřeší.
Zabezpečováním samosprávných úkolů v oblasti dopravy je pověřen Roman Hanák/ČSSD
A budou tam platit režijky 🤔 ?
Nebudou.:-)))))
Jen když nastoupíte prostředními dveřmi 😛
Kraj nedá pokoj a nedá. A pak se divme, že nutí ČD akceptovat v regionální dopravě pouze svůj vlastní tarif, když potřebuje vydělávat na tyhle hovadiny.
Ten bude I v tom letadle 😂 a pokud ji nebudete mít tak půjdete předními dveřmi a pilot Vám ji prodá 🤣 a ještě v každém letadle bude minimálně jeden az dva revizori 😉 akorát mě napadá… Mnichov asi ne ude v zone 101??? 🤔🤔🤔🤔
Mnichov bude zóna 1000001.
To bude I v tom letadle prodávát jízdenky Idsjmk 😂 a pokud ji nebudete mít tak půjdete předními dveřmi a pilot Vám ji prodá 🤣 a ještě v každém letadle bude minimálně jeden az dva revizori 😉 akorát mě napadá… Mnichov asi nebude v zone 101??? 🤔🤔🤔🤔
hmm – asi ne jinak by musel 60minutový i 90minutový lístek asi o něco zdražit… 🙂
Jako, když už jsme u těch fantasmagoriíí, tak BRQ-MUC by se myslím za těch 90min stíhalo, a 90ti minutový lístek na MHD v Brně by mohl stát tak odhadem 3000,-Kč?