Jihomoravský kraj začne příští týden nasazovat poprvé i čtyřvozové jednotky Moravia
Elektrická jednotka Moravia. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Až 85 % nákladů zaplatí evropská dotace.
Až 85 % nákladů zaplatí evropská dotace.
Už se ví na jaké trase budou jezdit?
V prosinci jsem zahlédl v KrPoli v nákladním vlaku zařazené 2 jednotky 530, ale jedna měla 2 vozy (čela) a druhá 3 vozy. To se kompletuje až v depu? Myslel jsem, že to jde hotové od výrobce.
Skoda Transportation spolupracuje s ZOS Trnava. Kde probiha i kompletace a oziveni. Byl to tedy pravdepodobne prevoz na Slovensko. Takze odpoved je ano, je to hotove od vyrobce. Ne, nekompletuje se to v depu.
Proč jsou soupravy už několik týdnů odstaveny v Bratislavě na Rendezi?
Čekání na povolení DÚ ke zkušebnímu provozu.
Skvělé, já už měl strach že se jejich příjezd bude zase, kdo ví jak, dlouho odkládat…
Heuréka 🙂
Třikrát hurá! Celkem jsem zvědav, jak a jestli vůbec byl nějak vyřešen problém s tím hlučným trafem.
Obávám se, že byl vyřešen asi jako vždy, změnou předpisů ve prospěch Škodovky. Nikoliv poprvé a a nejspíš ani naposledy.
Schadewerk neřeší, jen prodává..
Na Káčku v sekci 440 píše uživatel Jussi: Chlapi, problém byl hluk od trafa, který se šířil směrem dolů na střechu
vozidla. Střecha fungovala jako zesilovač a reproduktor, takže všechno šlo
krásně dovnitř mezi lidi. Řešilo se, jak se toho zbavit, bylo několik
konstrukčních možností a holt ta nejjednodušší – dáme tam silentbloky –
nestačila a nefungovalo to. Tak se to vyřešilo malinko jinak, dráž, ale snad již
funkčně.
Zajímavé, jsem zvědav zda se potvrdí informace o brutálně hlučném trafu. Nebo zda to byl jen nějaký informační šum.
Jestli je to pravda, tak bude v Židlochovicích velké gaudium populi.
Tak nejak predpokladam, pokud je trafo hlucne, tak jen pri vyssim zatizeni. Tedy pri stani to poznat nebude. Moravie, narozdil od panteru prvni generace, po vyrazeni smeru vypinaji pulzni usmernovace (bezi jen na diody), takze jsou (nejen) diky tomu mnohem tissi. Hlavne at uz jsou v provozu.
Až na to, že trafo je v interiéru, takže problém to je spíše pro cestující, než pro okolí.
Já bych pod to flákl ty krabičky od vajec , abych to odhlučnil a bylo by to 🙂 (já si z toho dělám srandu, ale aby se neukázalo, že přesně takhle to ve Škodě vyřešili 😀 )
Jake trafo je prosim v interieru?!
Trafo je v interiéru?! Určitě?! Tak to mě vysvětlete. A kde ho v tom interiéru najdu?
Trafo huci a v klade bzuci
Tak možná vám
Trafo je fyzicky umístěno přímo nad krajním podvozkem druhého vozu – hned za „přechodovou harmonikou“ – z druhé strany té „harmoniky“ – je zase přímo nad podvozkem sběrač – tak doporučuji si tam jít sednout a otestovat si to:-)))
…nebo informační hluk?