Jihomoravský kraj začne příští týden nasazovat poprvé i čtyřvozové jednotky Moravia

Elektrická jednotka Moravia. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářElektrická jednotka Moravia. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Až 85 % nákladů zaplatí evropská dotace.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petra

Už se ví na jaké trase budou jezdit?

vlk

V prosinci jsem zahlédl v KrPoli v nákladním vlaku zařazené 2 jednotky 530, ale jedna měla 2 vozy (čela) a druhá 3 vozy. To se kompletuje až v depu? Myslel jsem, že to jde hotové od výrobce.

zwi

Skoda Transportation spolupracuje s ZOS Trnava. Kde probiha i kompletace a oziveni. Byl to tedy pravdepodobne prevoz na Slovensko. Takze odpoved je ano, je to hotove od vyrobce. Ne, nekompletuje se to v depu.

Masinka85

Proč jsou soupravy už několik týdnů odstaveny v Bratislavě na Rendezi?

Kernteriér

Čekání na povolení DÚ ke zkušebnímu provozu.

P77

Skvělé, já už měl strach že se jejich příjezd bude zase, kdo ví jak, dlouho odkládat…

liposh

Heuréka 🙂

Tukan

Třikrát hurá! Celkem jsem zvědav, jak a jestli vůbec byl nějak vyřešen problém s tím hlučným trafem.

Petr Novák

Obávám se, že byl vyřešen asi jako vždy, změnou předpisů ve prospěch Škodovky. Nikoliv poprvé a a nejspíš ani naposledy.

PvvS

Schadewerk neřeší, jen prodává..

Jax

Na Káčku v sekci 440 píše uživatel Jussi: Chlapi, problém byl hluk od trafa, který se šířil směrem dolů na střechu
vozidla. Střecha fungovala jako zesilovač a reproduktor, takže všechno šlo
krásně dovnitř mezi lidi. Řešilo se, jak se toho zbavit, bylo několik
konstrukčních možností a holt ta nejjednodušší – dáme tam silentbloky –
nestačila a nefungovalo to. Tak se to vyřešilo malinko jinak, dráž, ale snad již
funkčně.

David

Zajímavé, jsem zvědav zda se potvrdí informace o brutálně hlučném trafu. Nebo zda to byl jen nějaký informační šum.

Tomáš Gottschalk

Jestli je to pravda, tak bude v Židlochovicích velké gaudium populi.

zwi

Tak nejak predpokladam, pokud je trafo hlucne, tak jen pri vyssim zatizeni. Tedy pri stani to poznat nebude. Moravie, narozdil od panteru prvni generace, po vyrazeni smeru vypinaji pulzni usmernovace (bezi jen na diody), takze jsou (nejen) diky tomu mnohem tissi. Hlavne at uz jsou v provozu.

Petr Novák

Až na to, že trafo je v interiéru, takže problém to je spíše pro cestující, než pro okolí.

liposh

Já bych pod to flákl ty krabičky od vajec , abych to odhlučnil a bylo by to 🙂 (já si z toho dělám srandu, ale aby se neukázalo, že přesně takhle to ve Škodě vyřešili 😀 )

zwi

Jake trafo je prosim v interieru?!

Martin H.

Trafo je v interiéru?! Určitě?! Tak to mě vysvětlete. A kde ho v tom interiéru najdu?

Wifirouter

Trafo huci a v klade bzuci

Majkl

Tak možná vám

Dušan

Trafo je fyzicky umístěno přímo nad krajním podvozkem druhého vozu – hned za „přechodovou harmonikou“ – z druhé strany té „harmoniky“ – je zase přímo nad podvozkem sběrač – tak doporučuji si tam jít sednout a otestovat si to:-)))

Libcha

…nebo informační hluk?