Jihomoravský kraj schválil nové smlouvy se čtyřmi autobusovými dopravci
Autobus Iveco Crossway ČSAD Hodonín v Pohořelicích. Foto: Kordis JMK
Dopravci by měli zahájit provoz v květnu a obsluhovat zhruba 15 procent území, které dal kraj do soutěže.
No… Tak to budou určitě všichni řidiči, kteří jezdi v oblasti, kterou teď shrábne Icom, štěstím bez sebe. Je mi jich upřímně líto.
A?
Aspoň budou jezdit konečně pořádnými autobusy
Jenže za horších podmínek. Buzerace, pravděpodobně nižší plat…
Nebyla části 4. I 402 a 411 ?
Část č. 4 byly tyto kurzy: 16301, 16302, 16303, 35001, 40101-05, 40201+02, 41001+02 a 41102.
ICOM ÚnO
Toto je otázka laika, ale nemůže být problém, když okres Blansko bude obsluhovat dopravce z Ústí nad Orlicí? Zejména, když v současnosti jezdí ČAD Blansko?
Např. dojíždění řidičů, zajištění náhradního vozidla při poruše apod.?
Není důvod. Dopravce bude mít zázemí v místě výkonu.
Jedni řidiče vylejou, druzí naberou. Tak to chodí.
Zajištění provozní zálohy je stanoveno ve smlouvě, je to tudíž problém dopravce 🙂
U nás když se změnil dopravce, tak začal jezdit jiný autobus, ale úplně stejný řidič. Tady to bude možná podobné.
Jistě, běžná praxe.
Možná by se hodilo dopsat, kdo tam jezdí teď
Máte pravdu, stálo. Ono se to dá vyčíst ze současných JŘ, ale přijde mi, že jsou tam nějaké změny oproti současnosti, ale v zásadě to, co vyhráli BDS a Tourbus jezdí tyto firmy i dnes, to co má ICOM dnes jezdí ČAD Blansko a to, co vyhrálo ČSAD Hodonín dnes jezdí Vydos. Dlužno ale říct, že v případě té poslední skupiny se ČSAD Hodonín vrací zpět na linky, které při minulém VŘ ztratilo 😉
Hele ho, celkem překvapení to Horňácko, takže po letech s Vydosem zpátky k ČSAD HO
Ano, to mi v tom článku trochu chybí, jací dopravci kde jezdili doposud a k jakým změnám tedy dochází.
Tourbus a BDS-BUS zůstávají na svém, ČSAD UnO je místo ČADu, ČSAD Hodonín místo VYDOS BUSu.