Jihomoravský kraj ruší na Vyškovsku jednu linku. Kvůli malému vytížení a nedostatku řidičů

Nové autobusy Setra společnosti ČSAD Ústí nad Orlicí pro provoz v Jihomoravském kraji. Foto: ICOM TransportNové autobusy Setra společnosti ČSAD Ústí nad Orlicí pro provoz v Jihomoravském kraji. Foto: ICOM Transport

Změna jízdních řádů má přinést naopak lepší spojení od Brna.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Eva N.

Jediný spoj, kterým jsem se dostala bez přestupu z práce v Holubicích do Tučap! Jasně pořád jezdí 602 od děla, ale při konci pracovní doby v 16 hodin spoj v 16:11 stihnu stěží a po postavení nové školy už ho nestihnu určitě. Nechápu, proč třeba tato linka nemůže projíždět Holubicemi. Bylo by to dobré i pro důchodce, kteří se potřebují dopravit do Vyškova třeba na vyšetření do nemocnice…

Lukáš

Myslel jsem si, že když opravili silnici Velešovice – Holubice, tak že několik spojů bude jezdit přes Holubice místo staré pošty… třeba to ale ještě nastane.

Jiří Kocurek

Takže: Kraj zrušil silnici, když tam ten autobus nejezdí… 😀

Kernteriér

Přesně. Teď to možná pochopí i lokálkoví ultras. I když, proč by to četli…

Atrem

810 do každý rodiny a nikdy jinak!

xyz

Mimochodem jde o zrušení přímé linky vedené v trase vlakového spojení, které zaniklo od 12/2005 v souvislosti jednak s integrací Vyškovska do IDS JMK, jednak s tím, že – ruku v ruce s navýšením počtu rychlíků – už by se Os vlaky v úseku Holubice – Vyškov nedaly kloudně provézt (resp. určitě ne nad rámec toho tehdejšího 2h taktu s vychýlenou osou symetrie).

Kernteriér

A zájem byl očividně obrovský. Kraj to radši ruší, než aby tam nasadil dvouklouby.

Petr Novák

Což jenom dokazuje, jak zbytečné ty vlaky byly a že nemá smysl je obnovovat ani po modernizaci trati a peníze na ně raději využít efektivněji a účinněji, třeba na přímé vlaky do Boskovic, které by byly jistě mnohem více žádané.

xyz

Po modernizaci trati mají Os vlaky jezdit v relaci Brno – Blažovice (tzn. ne Křenovice) – Vyškov.

Lukáš

Sám se divím, že se ta linka tak dlouho udržela. Kdykoliv jsem viděl autobus 621, vevnitř byli tak 2 lidé… I když bylo zajímavé, že na ní vždy jezdil jediný SOR C 12, co měl Vydos ve vozovém parku 😀 vždycky jsem si říkal, jestli je to kvůli mostu u Křenovic nebo to má jiný důvod…

Kernteriér

Ano, SORka tam byla kvůli mostu. I teď tam Bors nasazuje CN 12.

Petr

Jen doplním, že průjezdná výška mostu je 3m. Např. Iveco Crosway má 3.3-3.4m na výšku, takže nízkopodlažní SORka byla ideální volba.

Václav

Jak je napsáno výše, jezdila tam C12. A hrbáč je z půlky taky vysoký. Ale i tak se tam Sorky vejdou. A říká se, že se tam vejde i ten Cross 🙂

Kernteriér

Nízký Cross se vejde. Vysoký už má problém. Ideální tam byla ŠL11.:-)

Petr Novák

Upřímně, nejideálnějším vozem na tu linku byla dodávka LOL A ta by se tam vešla ještě s velkou rezervou.

Kernteriér

To rozhodně.