Jihočeský kraj vybral tři firmy, které zajistí autobusovou dopravu. Přichází BusLine
Autobusové nádraží v Trhových Svinech je po rekonstrukci. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Sedm oblastí si má rozdělit trojice firem: GW Bus, ČSAD Autobusy České Budějovice a BusLine
BuzLajn i na jihu, tak to je konec 😀
Znamená to tedy konec i ČSAD STTRANS?
ten tušim patří pod GW Bus aka Jihotrans…
To ano. Ale v článku právě píšou, že pro Strakonicko bude výchozí dopravce ČSAD Autobusy České Budějovice (Busem), ale zároveň v článku mluví jen o konci působení dopravce ČSAD Jindřichův Hradec a Commet Plus a o STTRANS nic. Tak si právě nejsem úplně jistý..
tak asi budou spravovat výkony okolo Budwajzu a zůstane jim MHD ve městě…
k autobusovému nádraží v Táboře:
Comettu patří jen budova. pozemky a nádraží je města, takže si Comett nemůže moc vyskakovat
Comett plus tady u nás funguje dobře a bez problémů , nechápu proč nebyl vybrán , garáže v Táboře i Mladé Vožici , jezdí i linky v Pid , spíše by měl konečně vzniknout skutečný IDS , nebo Táborsko , minimálně jižní část do Pid , většina lidí odsaď jezdí do Prahy ( narozdíl odemne , já jezdím na VS do Čb )
Tak pokud nabídl vyšší cenu než Busem tak je jasné že nebyl vybrán.
Kvalitu nemůžu hodnotit na Táborsku se pohybuji minimálně. Pohybuji se na Jindřichohradecku a Budějovicku a tam jsem rád že končí ICOM, protože kvalita Busů a hlavně třeba teplotní pohoda v zimě je katastrofická. (byli doby kdy měl autobus namražené okna i zevnitř a to po hodině provozu.
Nejen cena ale i infrastruktura , jsem zvědav jak bude hledat řidiče na ranní spoje z Mladé Vožice, smyslových hor atd. , dojíždění je tady v zimě nemožné ..
Že by třeba v té Vožici apod? Tedy že osloví ty řidiče, co tam jezdí teď?
By mě zajímal důvod vyřazení ČSAD autobusy Plzeň.
mě též, měl jsem za to, že už je to jisté
Už neexistují, jejich nástupcem po reorganizaci je Z-Group bus a.s.
https://www.busportal.cz/clanky/fuze-peti-autobusovych-spolecnosti-z-group-zavrsena-vznikla-nova-znacka-z-group-bus-a-s-16975
a to je důvod, proč přišli o kšeft??
Není. Taky jsem nic takového netvrdil. Akorát by se mělo diskutovat již o jiné firmě, o dost větší, se sídlem ve Zlíně.
Překvapivě vyřadily v některých oblastech ČSAD autobusy Plzeň, díky kterému zůstane ČSAD autobusy České Budějovice na Prachaticku a Písecku a přibudou ji Strakonice. Paradoxně skončily na Strakonicku Sttrans a na Táborsku Commet, kde měli podíly některé obce v regionu.
Nebojím se, že by se Plzeňští neobjevili v jedné oblasti coby subdodavatel.
Dá se čekat že to hodně zamíchá s MHD Tábor a okolí některé spoje jsou totiž zajištěné linkovými autobusy.
MHD Tábor je sama o sobě dost velkým provozem, na některých linkách jezdí autobusy i v intervalu 15 minut. Takže nový dopravce by musel mít docela velké množství autobusů, aby to všechno odjezdil.
Comett Plus se také zabývá i kamionovou dopravou.
MHD Tábor se ovšem výběrko netýká, tam může (a nejspíš tomu tak i bude) zůstat Comett Plus.
Přesně na to narážím. Nehledě na to, že např. uznávání předplatních jízdenek MHD Tábor ve vlacích ČD (též nazýváno jako IDS Táborsko) je na základě dvoustranné dohody mezi ČD a Comett Plus. Jihočeský kraj s tím nemá nic společného. Pokud by se změnil dopravce v Táboře, musela by se dohoda vyjednat znovu.
To určitě ano, mne šlo o to že kvůli efektivitě jsou některé spoje MHD zajištěny linkovými busy a to po jejich konci odpadne a může to zvýšit úhradu pro Tábor a okolní obce, případně může dojít ke zrušení těch posilových spojů (nevím jak ted ale před Covidem jich jezdilo několk)
Co tady plácáte,výběrko je jen pro PAD, kamiony si Comett muze provozovat dal
BusLine, to je teda výhra.
Busline bude mít jeden ze sedmi regionů, tak bude případně relativně snadno nahraditelný.
No bude to zajimave, Comett provozuje autobusove nadrazi v Tabore a v Bechyni, provozuje MHD v Tabore a me i nejake linky do Stredockeho kraje a do Prahy, minuly rok nakoupil nekolik busu ve standardu PID.
To se zvládne,zvládli to i jini dopravci
Tak pokud jsou v Comettu chytří, tak si u nás vyjednaji subdodávku. AP Tour a Car tour si ji také vyjednali na Hradecku.
Je to jedna z možností, vše je o penězích.
Jistě, ale COMETT má zázemí a chytrej toho využije, hlupák přihlíží.
Takže pokud jsou v Buslinu chytří, nikoli v Comettu…
Když poskytnou zázemí, vydělají. Jinak budou mít prd a vydělá někdo jiný.
Pokud jsou v Comettu chytří, dají ruce od Busline pryč a nebudou s nimi chtít mít nic společného.
Tak budou jezdit jen MHD. To, že máte pane Sůro nějaký mindrak, není tak důležité. Ekonomika funguje jinak. Ta nefunguje na sympatiích. Ale to vy nepochopíte. Přeji vám hezký večer. Řidič firmy BusLine.
Rozumím, to chápou jen řidiči z firmy, které se dobrovolně upíší na x let dopředu.
Já mám smlouvu na dobu neurčitou. Tak jako statisíce jiných zaměstnanců v ČR. Odcházet nechci, mám pěkný peníze, byl jsem i jinde a vrátil jsem se kvůli penězům. Živím rodinu a práce se mi líbí. Váš pohled je bohužel značně odtržen od reality. Ale já je respektuji. Jen je necpěte jiným, které to nezajímá. Pěkný den pane Sůro.
Není to tak dávno, co jste zde psal, že jste se šel ptát na práci u Umbrelly. Pak nechápu, proč jste tam šel, když jste v Busline tak spokojený:-) V Umbrelle o žádném zájemci jménem Karel Kouba nevěděli.
Vážený pane, to co bus line a jeho spřátelené firmy provedli v ÚK je vizitka sama za sebe,
jak s oblibou říkám tu firmu (bus line) už měli dávno rozpustit, majitele a management popravit a zaměstnance poslat na převýchovu
Popravit no to jste tedy bůh. Zkuste si nejdříve zjistit, jak se choval soudruh Komínek. Jinak to co píšete o nějaké převýchově. Člověče vy jste se zbláznil. Pane Sura jak je možné tady mít příspěvek vyzývající k násilí a popravdě.
máte samozřejmě pravdu,, že je to nesmysl, k žádnému násilí podněcovat nechci. mohu tedy vědět, co udělal pan Komínnek firmě BusLine tak špatného?
Jinak pane Sůro, jestli opět neunesete jiný názor, tak to zase smažte. Je to váš styl, jak potlačit oponenty.
Zkuste někdy rozlišovat mezi názorem a lží.
Vaše mazání příspěvků je již tolik profláklé. Kdyby jste nebyl tak mladý, tak bych řekl, že jste byl cenzor za komunistů. Ale zajeďte někdy, můžeme popovídat. Teď jsem na Hradecku a až budu jezdit na své lince dám vědět.
Děkuji za nabídku, ale o setkání s lidmi Vašeho typu nemám zájem.
Škoda, dověděl by jste se spoustu vám utajených věcí. Ale čekal jsem, že jste namachrovaný frajírek. Možná by jste se dověděl něco z praxe. To vám chybí znatelně. Ale další nabídka už nepřijde.
To jsem rád. Mám kontakt s x jinými řidiči jiných dopravců, ale s nikým z uskupení těchto firem, pro které pracujete, se scházet nehodlám. Já tomu říkám zásadovost, vy frajeření.
Akorát že za cenu, za kterou to má mít Busline a ještě z ní odvádět desatky, to asi Comett jezdit nebude
linky PID mu zůstanou, těch se to nijak netýká, prostě je bude comett jezdit dál, nádraží není problém, záleží jaké jsou tam majetkové vztahy, prostě se domluví, kolik dostane comett zaplaceno za vjezd a je to…..
představte si, že Florenc vlastní firma, která nemá žádnej autobus a je tam čilý provoz a dokonce tam jezdí i Jančura a nevadímu, že platí vysoké poplatky (už před 15 lety to bylo cca 250 Kč/jeden vjezd), i když si stěžoval, že mu má provozovatel ÚAN čistit busy zadarmo…
Srovnání s Florencí je dost mimo, jako míchat jablka a hrušky dohromady. Naopak tady situace opačná, obě firmy mají autobusy a soutěží proti sobě ve výběrovém řízení. To je velká konkurenční výhoda. Naopak teď muže být vjezd na autobusové nádraží v Táboře stejné jako na Florenc.
tím Florencem jsem chtěl pouze naznačit, že provozování nádraží a PAD jsou dvě věci, když budou chytrý, tak na tom Comett vydělá, ale ne nějakými obstrukcemi, když bude hloupý nevydělá a bude mu to prd platný,
NEJDŮLEŽITĚJČÍ JE, že Comettu patří v Táboře jen budova. pozemky a nádraží je města, takže si Comett nemůže moc vyskakovat, ani kdyby chtěl
Bechyně nevím, koukněte do katastru