zadávací dokumentace nebo její parametry by bylo dobrý vidět
Kernteriér
3 let
Za 20 Kč/km (při jednom páru spojů denně) očekávám netto smlouvu.
2084
3 let
Proč to končí zrovna ve Frymburku? Nebylo by logičtější to protáhnout do Horní Plané nebo Nové Pece (Kde by byl i přestup na vlak), nebo skončit někde dříve, třeba ve Vyšším Brodě s návazností na již existující Vltavskou linku cyklobusů?
Tak já si pamatuji na velkolepý plán vlakotramvaje Lipno n. Vlt. – Frymburk – Černá v Pošumaví s intervalem 60 min. Předpokládané zahájení provozu v roce 2014.
Tak ten odkaz zní naprosto směšně. Na to že tam jezdím poměrně často, jsem teda o tomto záměru nevěděl. A interval 60min na 194? To byl snad jen vtip. Možná tak do Krumlova ale dál ne
Dačice trpí na to, že jsou těsně u hranice Vysočiny, která do nich objednává většinu krajské dopravy, a spádově směřují do Brna, přitom leží v Jihočeského kraje. I proto vlastně skončila původní linka DačiceBrno od TRADO-BUS.
Dlouhé cyklobusové linky nikdy nemohou být příliš úspěšné: cyklobusy slouží obvykle především pro jednodenní výlety, ale když někam dojedete až před polednem, tak už vám na vlastní výlet mnoho času nezbude – a pochybuji, že by mnoho lidí ze Znojma mělo zájem cestovat takhle na Lipno, aby se tak dlouhá linka vyplatila: i kdyby se náhodou kraje na jejím provozu přece dohodly, byla by stejně použitelná jen pro cesty na delší pobyt v cílovém místě. Jednou řití lze na dvou židlích sedět jedině jsou-li těsně u sebe, ale Znojmo a Lipno jsou od sebe půl dne cesty, takže když takový… Číst vice »
Willy
3 let
Tahle linka že má „zabránit vylidňování venkova“, je argument leda pro neznalého hejla, který schvaluje euro dotaci na tyto „projekty“.
PetrB
3 let
„Rada kraje ve čtvrtek schválila vypsání tendru na provozovatele linky Dačice – Jindřichův Hradec – Trhové Sviny – Kaplice – Frymburk a zpět.“
zadávací dokumentace nebo její parametry by bylo dobrý vidět
Za 20 Kč/km (při jednom páru spojů denně) očekávám netto smlouvu.
Proč to končí zrovna ve Frymburku? Nebylo by logičtější to protáhnout do Horní Plané nebo Nové Pece (Kde by byl i přestup na vlak), nebo skončit někde dříve, třeba ve Vyšším Brodě s návazností na již existující Vltavskou linku cyklobusů?
Tak já si pamatuji na velkolepý plán vlakotramvaje Lipno n. Vlt. – Frymburk – Černá v Pošumaví s intervalem 60 min. Předpokládané zahájení provozu v roce 2014.
https://www.idnes.cz/cestovani/po-cesku/jak-se-z-lipna-dela-davos-na-sumavu-miri-vlakotramvaje.A080117_135524_igcechy_tom
Tak ten odkaz zní naprosto směšně. Na to že tam jezdím poměrně často, jsem teda o tomto záměru nevěděl. A interval 60min na 194? To byl snad jen vtip. Možná tak do Krumlova ale dál ne
A proč to končí v Dačicích a nepokračuje aspoň kolem Vranovské přehrady do Znojma jak jasna donedávna fungující linka?
Linka do Znojma ukončila snad kvůli neschopností krajů domluvit se mezi sebou kvůli dotaci.
Dačice trpí na to, že jsou těsně u hranice Vysočiny, která do nich objednává většinu krajské dopravy, a spádově směřují do Brna, přitom leží v Jihočeského kraje. I proto vlastně skončila původní linka DačiceBrno od TRADO-BUS.
Dlouhé cyklobusové linky nikdy nemohou být příliš úspěšné: cyklobusy slouží obvykle především pro jednodenní výlety, ale když někam dojedete až před polednem, tak už vám na vlastní výlet mnoho času nezbude – a pochybuji, že by mnoho lidí ze Znojma mělo zájem cestovat takhle na Lipno, aby se tak dlouhá linka vyplatila: i kdyby se náhodou kraje na jejím provozu přece dohodly, byla by stejně použitelná jen pro cesty na delší pobyt v cílovém místě. Jednou řití lze na dvou židlích sedět jedině jsou-li těsně u sebe, ale Znojmo a Lipno jsou od sebe půl dne cesty, takže když takový… Číst vice »
Tahle linka že má „zabránit vylidňování venkova“, je argument leda pro neznalého hejla, který schvaluje euro dotaci na tyto „projekty“.
„Rada kraje ve čtvrtek schválila vypsání tendru na provozovatele linky Dačice – Jindřichův Hradec – Trhové Sviny – Kaplice – Frymburk a zpět.“
Tak je vcelku jasné, kdo ji dostane…
Nebudete tomu věřit ale.tady na jihu se věci mění rychleji než se zdá. Zažité pořádky už nejsou co bývali.
Třeba „úžasná“ firmička KPT BUS 😀
V Dačicích Štefl tour nebo Icom.
No ICOM by byla ta lepší varianta. KPT Bus má zdá se lepší autobusy jak Štefl… 😀
KPT rail má jen karosy, Štefl tour alespoň dle seznamu autobusů má zajímavější vozový park: https://seznam-autobusu.cz/dopravce/stefl-tour-dacice