Jihočeské letiště nabízí 152 hektarů. Kraj zde plánuje obchody, průmysl i výzkum jádra
Budoucnost letiště České Budějovice, vizualizace. Pramen: Jihočeský kraj
Kraj by rád využil i bývalou raketovou základnu. Sloužila by jako polygon pro výcvik záchranářů.
Popisek u fotky č. 7 je kouzelný. Tím bych na dovolenou letět nechtěl. Holt kouzlo nechtěného. Ale pobavilo
V roce 2024 planovat do vzdalene budoucnosti vystavbu benzinky mi prijde jako velky ulet. Jestli si toho nasi pani nevsimli, tak vsude jinde se benzinky postupne zaviraji a nahrazuji nabijecky :DD
Mohl byste prosím to vaše „vsude jinde“ konkretizovat?
Děkuji
Zkratka zcela všude v západní Evropě. V každém státu. Nevím co je na tom k nepochopení. Zde je jeden příklad, ale jsou jich desítky. A postupně let samozřejmě to budou stovky.
https://news.yahoo.com/shell-station-removed-gas-pumps-100000919.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAI5xOnI8W-yRDY1zQ3T-G5Pf79si5FJPoK2oZ6GAwar_o8xfHSr1Haov28YA6itnka8Oj9uEaEQnw3lASJNeDSODkFtLWN9X2MnNJVqB1ELUBogovrRPN27BcXOi-52VoQwAjss_xhF56YkqzEANG_60mTjUeagzgpgjl84QvZcX
Vy fakt dokážete pobavit.
„One London gas station has totally imagined what a refueling area can look like.“
„Jedna londýnská čerpací stanice zcela změnila představu o tom, jak může vypadat prostor pro tankování.“.
Mohl byste tedy uvést, o kolik čerpacích stanic se za poslední rok snížil celkový počet v Rakousku, Německu, případně Švýcarsku?
To vaše „Zkratka zcela všude v západní Evropě. V každém státu.“ je na můj vkus příliš všeobjímající a nic nevypovídající.
Ještě jsem neviděl, že by někde zavírali benzínku.
Tak nejezdite do západní Evropy.
https://news.yahoo.com/shell-station-removed-gas-pumps-100000919.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAI5xOnI8W-yRDY1zQ3T-G5Pf79si5FJPoK2oZ6GAwar_o8xfHSr1Haov28YA6itnka8Oj9uEaEQnw3lASJNeDSODkFtLWN9X2MnNJVqB1ELUBogovrRPN27BcXOi-52VoQwAjss_xhF56YkqzEANG_60mTjUeagzgpgjl84QvZcX
Já sice do západní Evropy jezdím, ale všiml jsem si, že pokud někde zmizelo logo Shell, tak se tam vzápětí objevilo logo jiného distributora a v mnoha případech se z toho stala sámoška 24/7.
Dokud budou jezdit klasická auta na benzín a naftu, tak bude pumpu zavírat jen ten, kdo k tomu má nějaké závažné důvody, tedy asi nějaké problémy s technickým stavem objektu, nebo ekologií.
Nebylo by lepší, pěstovat tam brokolici? Ta jde dneska na odbyt, samozřejmě musí být bio. Snížilo by to ztrátu z provozu letiště celkem zajímavě 🤣
U tohoto nesmyslného letiště by se vyplatilo, i kdyby se tam pěstovaly kopřivy. Mělo by to výrazně větší smysl, než pěstovat ego jihočeských politiků.
Já bych tam postavil ještě kosmodrom vedle toho letiště. Budějice pak budou světové… 😀
Jako nejdražší kosmodrom na světě podle poměru cena / počet startů?? 🙂
Nulou se dělit nedá.
A to nám všechno dá Martin Kuba zadarmo ❤️
Z cizího krtev neteče – to je heslo podobných politiků, jako je Kuba.
„U vjezdu do areálu, kde se nyní nachází parkoviště, by stálo nákupní centrum včetně rychlého občerstvení a čerpací stanice.“
….
Všiml si pan hejtman, že po otevření D3 poklesne význam současné I/3 na úroveň okresní komunikace mezi Budějovicemi a Planou/Včelnou/Boršovem, která bude obsluhovat území s asi 8 tisíci obyvatel a kolem I/3 přímo v Budějovicích je 5 hypermarketů, 3 hobbymarkety, 3 supermarkety, 4 nábytky a nejbližší benzinky jsou 2 a 3 km daleko?
Pan Kratina má s tím rozoráním a rozprodáním pravdu…
Každý má právo presentovat svůj názor.
Pan Kratina se v CB nedohodl, tak ho vyslovil.
Navíc když je jeho jméno spojeno i letištěm v Brně, tak by možná měl spíše „šoupat nohama“: bodejť by se mu letiště v ČB zamlouvalo, když jeho existence tomu brněnskému nijak nepomůže, ba spíše naopak.
„Modrým ptákům“ jsem sice nikdy nepřišel na chuť, ale Kuba jako hejtman to zjevně úplně špatně nedělá: myslím, že leckde jinde a i pod jinými prapory jsou na tom hůř – jen VHD tam má k dokonalosti dál než jinde, ale to je zase problém Kafka (který kdysi ani ČD nijak nepozvedl) a jeho nohsledi.
Já bych nechal pana Kafku žít, protože on, jako nově instalovaný do funkce, musel nejdříve ten „veselý domek“ Jikord, co zdědil, přivést k životu a pak s ním od základu dát do figury funkční jihočeský IDS.
Počkal bych do prosince a dal bych mu ochrannou lhůtu 3 měsíce na urovnání případných nesrovnalostí.
Kuba si to ohlídá, protože je na dopravu, zdravotnictví a školství docela zaměřený a kromě toho letos a příští rok jsou volby, což je dost pádný argument pro to, aby to klaplo.
No, proč tedy vůbec o to jevil zájem, když má takový názor? Podnikatel, který je proslulý stavěním hal, no, to je opravdu přidaná hodnota pro společnost. Jako by jich všude bylo málo…
Pořád to bude významná silnice, která bude spojovat I/20 směrem na jih k MÚK Krasejovka na D3. Velká část té trasy přes CB vede málo obydleným územím. Nakonec, jeden se záměrů počítal s parkováním kamionů na letišti. K tomu by ta ČS PHM pasovala.
Na I/20 se bude dva roky přestavovat most v Protivíně a objížďka bude masakr, takže přesměruje významnou část provozu od Prahy na D3. I/20 pak spojí s D3 na MÚK Úsilné provizorně severní spojka, do budoucna severní tangenta. Na stávající levobřežce si nákladní doprava po zprovoznění obojího už ani neškrtne, stane se z ní běžná městská silnice s jedním pruhem v každém směru a z jejího okolí místo k žití kolem řeky pro lidi ze všech okolních sídlišť. A nikdo z Prachatic nepojede na D3 přes Krasejovku. Z I/3 kolem Plané bude nově II/603, zmizí tranzit, něco zbyde na přivaděč… Číst vice »
V Budějcích je především ten průser že všecky obchoďáky jsou na severní straně a všichni z celého jihu od Suchého Vrbného až po Včelnou do nich jezdí přes celý město. Takže jejich výstavba u složiště v Mladém a v Plané je poměrně dobrým krokem.