Další dobrý chvály hodný nápad, v některých městech už to jezdí. Cestující potom čumí, že jedou trolejbusy a nad sebou nemají žádné troleje. A při opravách nebo výpadcích hlavně nemusejí přestupovat, což je nebezpečí, protože obvykle chodí sem a tam přes cesty a hledají, čím mají pokračovat v jízdě.
Já bych řekl, že bateriové trolejbusy jsou v Pardubicích primárně nasazovány na linku 12 – dřív to byla autobusová linka.
Na linku 18 by to asi taky šlo, jen jich bude muset být víc, a asi na 17 listopadu udělat natrolejovací vany + v Jesničánkách a další v Rybitví.
Další dobrý chvály hodný nápad, v některých městech už to jezdí. Cestující potom čumí, že jedou trolejbusy a nad sebou nemají žádné troleje. A při opravách nebo výpadcích hlavně nemusejí přestupovat, což je nebezpečí, protože obvykle chodí sem a tam přes cesty a hledají, čím mají pokračovat v jízdě.
A prodloužení 1 v Pcích do Dražkovic furt nic.
Já bych řekl, že bateriové trolejbusy jsou v Pardubicích primárně nasazovány na linku 12 – dřív to byla autobusová linka.
Na linku 18 by to asi taky šlo, jen jich bude muset být víc, a asi na 17 listopadu udělat natrolejovací vany + v Jesničánkách a další v Rybitví.
A co teprv šetka, která stejně jezdí(jezdila) velkou část pod dráty.
Třeba se dočkáte. Prodlužovací linky i na místa bez trolejí taky už jdou třeba v Plzní, ale i jinde. V Ostravě jsou nasazovány na objízdné trasy.