JHMD požádaly o osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy

JHMD, lokomotiva T47.0, Jindřichův Hradec. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářJHMD, lokomotiva T47.0, Jindřichův Hradec. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Aktuálně platné osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy vyprší JHMD v neděli.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sova

Požádali pozdě, OK. Ale co na tom chtějí úředníci 120 dní zkoumat?

Vojtech

Kluci z JHMD by měli být 28.10 na hradě pro metaly jen za to, ze zde o 25 let jezdil vlak déle, než stát plánoval

xyz

I kdyby ho dostaly, tak co s těmi výplatami pro personál?

Dlouhodobě by stejně nejezdil zadarmo (čemuž se vůbec nedivím).

Vojtěch

Když jsem chodil na hokej, měl zlínský útočník Čajánek svůj vlastní neslušný chorál související s opakováním slova ČÁPI.

Nevím, proč jsem si na to vzpomněl zrovna pro čtení tohoto článku…

Joe

Tady už chybí jen to, aby zítra vyšel článek, že osvědčení bylo ve zrychlém řízení vydáno v pátek odpoledne před koncem směny na úřadu 😀

Jiří Kocurek

A podepsán Havlíček, exministr.

Jarda V.

Znárodnit v obecném zájmu. Pánovi bych dal presidentské pardon za daňové úniky a tunely a bude klid.

Pája

Hele, on to stát už vlastnil. Plánoval ji zrušit. Nebýt pana Šatavy, byla by tato úzkokolejka už dávno pryč. Kde je záruka, že by to příště nedopadlo stejně? Přijde někdo s nápadem „prořezat železnici“ a pak? Raději celou společnost prodat, ovšem ne po částech a ne komukoliv.

Jiří Kocurek

Obecný zájem se prokáže čím?

Šotozájem rozhodně není obecným zájmem, jinak by se museli obyvatelé Berounky stěhovat pryč, protože nějakému šotošovi zavazejí ve vlaku. Nick netřeba uvádět.

K.S.

Jo a budete popotahovat ty co nechtěli platit za služby? (Kraj Vysočina) Tam někde ty problémy totiž začaly.

PvvS

Vysočina neplatila ? Spíš platila jen to co měla.

Radim Ječný

ten to dopravcvoal Čajánek…..škoda že tak znehodnotil práci pana Šatavy a jeho původního týmu….

Ferda Vomáčka

Klasický šlendrián. Ale nedivím se. Pokud tam může dělat taky ředitele někdo jako arogantní Ing. Marková

Klára

😂😂😂…děkuji Vám za Váš komentář….pro vaši informaci – jsem na mateřské, takže tam již přes rok nejsem, takže mnou to určitě nebude. Krásný večer.

Martin

Pouhý formální krok pro insolvenční řízení. Patrně jde pouze o demonstrativní ukázku, že zájem o provozování dopravy by tu byl. Proč ale tak pozdě?

noerf

Asi se spletli v jednotkách. Na JHMD mysleli, že to DÚ zpracuje za 120 hodin, nikoliv 120 dní. -)

Martin1

Není to poprvé, co JHMD pod Čajánkem žádalo o osvědčení pozdě. Asi to tam berou jako standard.

Jan

Gratuluji panu Čajánkovi k úspěšné likvidaci dlouhodobě fungující (před ním), krásné železnice.

jkomendaf

Zajímalo by mě, co na tom trvá 120 dní.

S. Kaisler

Nerozumím těm mínusům. Mě by to třeba také zajímalo. Musí přeci být rozdíl v tom, když žádá SŽ (nebo ČD, já fakt nevím) a JHMD, proč je na to stejná lhůta? A tím nijak nerozporuji to, že to JHMD prostě podalo pozdě.

Jiří Kocurek

Taky by mě to zajímalo. Správa nebo velký DP má zcela jiný rozsah dokumentace než např. provozovatel vlečky. Termíny mají oba stejné.
Proč se ptám? On majitel vlečky může změnit provozovatele nebo může vlečka změnit matejitele i s provozovatelem a … je pak po celou tu lhůvu vůbec použitelná?

Jirka

Mě by zajímalo to stejné plus navíc to, proč musí úřad využít lhůtu beze zbytku v celé její délce. A je úplně jedno, který o který úřad se jedná.

zdeva

To nesnese komentář…