JHMD požádaly o osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy
JHMD, lokomotiva T47.0, Jindřichův Hradec. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Aktuálně platné osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy vyprší JHMD v neděli.
Aktuálně platné osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy vyprší JHMD v neděli.
Požádali pozdě, OK. Ale co na tom chtějí úředníci 120 dní zkoumat?
Kluci z JHMD by měli být 28.10 na hradě pro metaly jen za to, ze zde o 25 let jezdil vlak déle, než stát plánoval
I kdyby ho dostaly, tak co s těmi výplatami pro personál?
Dlouhodobě by stejně nejezdil zadarmo (čemuž se vůbec nedivím).
Když jsem chodil na hokej, měl zlínský útočník Čajánek svůj vlastní neslušný chorál související s opakováním slova ČÁPI.
Nevím, proč jsem si na to vzpomněl zrovna pro čtení tohoto článku…
Tady už chybí jen to, aby zítra vyšel článek, že osvědčení bylo ve zrychlém řízení vydáno v pátek odpoledne před koncem směny na úřadu 😀
A podepsán Havlíček, exministr.
Znárodnit v obecném zájmu. Pánovi bych dal presidentské pardon za daňové úniky a tunely a bude klid.
Hele, on to stát už vlastnil. Plánoval ji zrušit. Nebýt pana Šatavy, byla by tato úzkokolejka už dávno pryč. Kde je záruka, že by to příště nedopadlo stejně? Přijde někdo s nápadem „prořezat železnici“ a pak? Raději celou společnost prodat, ovšem ne po částech a ne komukoliv.
Obecný zájem se prokáže čím?
Šotozájem rozhodně není obecným zájmem, jinak by se museli obyvatelé Berounky stěhovat pryč, protože nějakému šotošovi zavazejí ve vlaku. Nick netřeba uvádět.
Jo a budete popotahovat ty co nechtěli platit za služby? (Kraj Vysočina) Tam někde ty problémy totiž začaly.
Vysočina neplatila ? Spíš platila jen to co měla.
ten to dopravcvoal Čajánek…..škoda že tak znehodnotil práci pana Šatavy a jeho původního týmu….
Klasický šlendrián. Ale nedivím se. Pokud tam může dělat taky ředitele někdo jako arogantní Ing. Marková
😂😂😂…děkuji Vám za Váš komentář….pro vaši informaci – jsem na mateřské, takže tam již přes rok nejsem, takže mnou to určitě nebude. Krásný večer.
Pouhý formální krok pro insolvenční řízení. Patrně jde pouze o demonstrativní ukázku, že zájem o provozování dopravy by tu byl. Proč ale tak pozdě?
Asi se spletli v jednotkách. Na JHMD mysleli, že to DÚ zpracuje za 120 hodin, nikoliv 120 dní. -)
Není to poprvé, co JHMD pod Čajánkem žádalo o osvědčení pozdě. Asi to tam berou jako standard.
Gratuluji panu Čajánkovi k úspěšné likvidaci dlouhodobě fungující (před ním), krásné železnice.
Zajímalo by mě, co na tom trvá 120 dní.
Nerozumím těm mínusům. Mě by to třeba také zajímalo. Musí přeci být rozdíl v tom, když žádá SŽ (nebo ČD, já fakt nevím) a JHMD, proč je na to stejná lhůta? A tím nijak nerozporuji to, že to JHMD prostě podalo pozdě.
Taky by mě to zajímalo. Správa nebo velký DP má zcela jiný rozsah dokumentace než např. provozovatel vlečky. Termíny mají oba stejné.
Proč se ptám? On majitel vlečky může změnit provozovatele nebo může vlečka změnit matejitele i s provozovatelem a … je pak po celou tu lhůvu vůbec použitelná?
Mě by zajímalo to stejné plus navíc to, proč musí úřad využít lhůtu beze zbytku v celé její délce. A je úplně jedno, který o který úřad se jedná.
To nesnese komentář…