JHMD: Insolvenční správkyně obnovila ubytovací služby

JHMD, konečná v Nové Bystřici. Poslední dny provozu před pauzou na neurčito. Autor: Dalibor PalkoAutor: Dalibor PalkoJHMD, konečná v Nové Bystřici. Poslední dny provozu před pauzou na neurčito. Autor: Dalibor PalkoAutor: Dalibor Palko

Minoritní akcionář navrhuje reorganizaci, jejímž základem má být obnova provozu a prodej tratí.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David Peca

Co komunisti nezničili dokážeme zničit dnes my. Proč to v Rakousku jde a u nás ne? Protože český člověk.

Šejdr

Myslím, že netřeba dále spekulovat, jaký je ve firmě zájem o její udržení a přežití. O kolik peněz za nepotvrzené objednávky a tedy nerealizované pobyty asi JHMD přišly? Na K-repu píše diskutující, že si pobyt rezervoval v září a reakce se dočkal až nyní od správkyně.

liposh

O jakém ubytování je tu řeč? 🙂

Petes

Provozně nevyužité nádražní budovy. Bylo jich asi pět

P_V

Bude-li o to ubytování zájem, když to hlavní, vlaky, tam nebude.

ABC

jako myslíte že ti co tam jezdili třeba na týden tam pak jezdili celou tu dobu vláčkama tam a zpátky?

Gwann

Tak jezdit cely tyden hasisbednou tam a zpet, to by mohl byt velmi tezky sototrest…

Původní Aleš

Mohli přijet a odjet vlakem a na místě pořádat pěší/cyklo výlety apod. Plus třeba se jednou dvakrát někam vlakem svézt. Plus šotouši, kteří jsou nadšeni že bydlí na funkčním nádraží. Neříkám, že je to fatální, ale IMHO ten nulový provoz může snížit poptávku.

Martin

Šoutouši zásadně jezdí fotit vlaky a sledovat provoz autem😂… K cestování 2 hodiny 40 km šukafónem s potenciálem nabádají jenom ty ostatní….to je známá věc, jen vždycky srandovně prskají, když na to někdo poukáže…

noerf

K obnovení dopravy bude několik problémů. Pokud jde o parní provoz, tak ten si bude schopen na sebe relativně vydělat. Problém je, že bez objednávky krajů, se provoz osobních vlaků nevyplatí. A pochybuji, že Jihočeský kraj vydá zpět o 20 milionů Kč více oproti autobusové dopravě. A v případě, že budou jezdit pouze parní vlaky, tak správa tratě nebude mít nárok na příspěvky z SFDI, což bude problém pro její údržbu.

Jan

Proč to trvalo půl roku? Aspoň že neprošvihnou letní sezonu, i když spousta lidí si to už naplánovala jinde…

Tomáš

Já bych jel hned. Jen k tomu ubytování chybí ta zastavená doprava, bez ní je to takové polovičaté.

Mysel

Zastavena doprava znamena „jen“ jednu chybejici atrakci. Ale v te oblasti je i tak spousta zajimaveho. A dopravit se tam neni problem.

ABC

Proto?

Gwann

Protože české insolvenční právo je cokoliv – jen ne rychlé.
Má to jisté důvody. mnohdy i oprávněné.
Jen to bohužel umožňuje všemožné procesní sabotáže.

V. K.

Ona je za tím myšlenka, že nikdo jiný nedokáže provozovat závod tak dobře jako dlužník sám, protože ho dobře zná. Proto je snaha, pokud tam není rovnou vidět nepoctivý záměr, aby mu dispoziční práva zůstaly a insolvenční správce jen dozoroval. Takže není běžné ho sesekat předběžnými opatřeními hned ze začátku, zvlášť, když tady nějakou aktivitu vyvíjel.

Gwann

Jen počet úspěšných reorganizací už dostatečně prokázal, že dlužník, neboli osoba, co obvykle všechny naštvala a za celou situaci může, není mentální schopen či vůbec motivován firmu ozdravit.

Pokud bylo něco úspěšné, tak obvykle jen pre-pack.

Zbytek většinou slouží k jiným účelům…a končí po nějaké chvíli, až se prožere zbytek či uplynou odporovatelnosti, v konkurzu.

Prokazování nepoctivosti záměru je pak obvykle ta největší komedie.

Ondra K.

Už jenom vzhledem k tomu co všechno bude potřeba vypapírovat, je letošní letní sezóna dávno prošvihnutá. Úspěch bude když se stihne ta příští.